Ухвала
від 25.10.2016 по справі 813/2968/16
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

УХВАЛА

про зупинення провадження у справі

25 жовтня 2016 р. Справа № 813/2968/16

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючий суддя Кравців О.Р.,

секретар судового засідання Приймак С.І.,

від позивача ОСОБА_1,

від відповідача ОСОБА_2,

розглянув у відкритому судовому засіданні клопотання представника відповідача про зупинення провадження у адміністративній справі за позовом Буської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про стягнення коштів з рахунків Фермерського господарства В«ОколицяВ» у банках, обслуговуючих такого платника податків, -

в с т а н о в и в :

До Львівського окружного адміністративного суду звернулася Буська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області з адміністративним позовом до Фермерського господарства В«ОколицяВ» , в якому просить стягнути до бюджету кошти з рахунків у банках, обслуговуючих відповідача в розмірі 3074674,67 грн.

В судовому засіданні представником відповідача заявлене клопотання про зупинення провадження у справі на підставі п. 4 ч. 2 ст. 156 КАС України, а саме у зв'язку з адміністративним оскарженням рішень контролюючого органу, що мали значення для визначення суми боргу відповідача.

Представник позивача проти вказаного клопотання заперечив.

З'ясувавши обставини якими обґрунтовуються та спростовуються обставини викладені у клопотанні, суд керується наступним.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Представник відповідача пояснив, що відповідач звернувся до ДФС України із скаргою на податкову вимогу №3-17 від 28.03.2015 року, оскільки йому не було відомо про податкові повідомлення-рішення, грошові зобов'язання за якими мали наслідком утворення податкового боргу у відповідача. Зазначив, що скасування відповідної вимоги та зобов'язання належно вручити податкові повідомлення-рішення позивачем відповідачу свідчитиме про неактуальність спору, який розглядається в межах даної адміністративної справи.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про необхідність зупинення провадження у справі за обґрунтованим клопотанням представника відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 156, 158-160, 165 КАС України, суд -

у х в а л и в :

1. Клопотання представника відповідача задовольнити.

2. Провадження в адміністративній справі за позовом Буської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про стягнення коштів з рахунків Фермерського господарства В«ОколицяВ» у банках, обслуговуючих такого платника податків - зупинити.

3. Сторонам при отриманні доказів, що вказують на відсутність обставин, які слугували підставою для зупинення провадження у справі № 813/2968/16, письмово повідомити суд з наданням відповідних документів.

4. Копію ухвали направити особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено протягом 5 днів з дня її проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд, згідно ст. 186 КАС України. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч. 3 ст. 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано, згідно ст. 254 КАС України. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Повний текст ухвали складено та підписано 31.10.2016 року.

Суддя Кравців О.Р.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.10.2016
Оприлюднено07.11.2016
Номер документу62403639
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2968/16

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Яремчук Костянтин Олександрович

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Яремчук Костянтин Олександрович

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Яремчук Костянтин Олександрович

Ухвала від 12.08.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 07.12.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 07.12.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 25.10.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 09.09.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні