ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
вул. Московська, 8, корп. 5, місто Київ, 01029
У Х В А Л А
20.10.2016 К/800/27957/16
Суддя Вищого адміністративного суду України Усенко Є.А., розглянувши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області (далі - ГУ ДФС)
на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 16.08.2016
та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 26.09.2016
у справі № 820/3844/16
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ваго- Рев"
до Головного управління ДФС у Харківській області
про скасування податкового повідомлення-рішення ,
В С Т А Н О В И В:
ГУ ДФС 18.10.2016 (згідно зі штампом на поштовому конверті) звернулось до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 16.08.2016 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 26.09.2016.
Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана з порушенням частин 4, 5 статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України (касаційна скарга підписана представником особи, який надав неналежним чином оформлений документ про свої повноваження; до касаційної скарги не додано документ про сплату судового збору за подання касаційної скарги та копії оскаржуваних судових рішень ).
Згідно з частиною 4 статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга підписується особою, яка її подає, або її представником, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження.
Відповідно до статті 58 цього Кодексу повноваження представників підтверджуються довіреністю.
Довіреність представника повинна відповідати загальним вимогам, передбаченим цивільним законодавством, зокрема частиною 3 статті 247 Цивільного кодексу України (Довіреність, у якій не вказана дата її вчинення, є нікчемною).
Надана представником відповідача копія довіреності до касаційної скарги не відповідає вищевказаним вимогам законодавства (у довіреності не вказана дата її вчинення).
Відповідно до частини 5 статті 213 Кодексу до касаційної скарги додаються документ про сплату судового збору, а також копії касаційної скарги відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі, та копії оскаржуваних рішень судів першої та апеляційної інстанцій.
Відповідно до підпункту 3 підпункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI, з урахуванням змін, внесених Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 № 484-VIII (редакція діє з 01.09.2015), ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 № 484-VIII встановлено перелік осіб, які звільнені від сплати судового збору, серед яких органи Державної фіскальної служби відсутні.
Процесуальна правоздатність особи визначається нормами процесуального права, які діють на дату існування певної події чи вчинення дії, з якими пов'язано виникнення процесуального права чи обов'язку.
Відповідно до частини 1 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Статтею 8 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів із державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 "Інші поточні платежі", розмір яких щорічно затверджується відповідним кошторисом.
Відповідно до паспорту бюджетної програми на 2016 рік, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.02.2016 № 84, за відомчою класифікацією видатків (КПКВК) 3507010 затверджено напрями використання бюджетних коштів із загального фонду для сплати судового збору органами Державної фіскальної служби у розмірі 710 982,70 тис. грн.
Особа, яка вважає, що в неї існують перешкоди для доступу до правосуддя через неможливість сплатити судовий збір з певних причин, може подати до суду відповідне клопотання з обґрунтуванням доводів про наявність таких перешкод та підтвердженням цих доводів відповідними доказами (зокрема, про відсутність бюджетного фінансування видатків на сплату судового збору згідно з кошторисом витрат, затвердженим для ГУ ДФС, станом на дату подання касаційної скарги, тощо ).
Таке клопотання ГУ ДФС не заявляє, відповідні доводи на підтвердження відсутньої можливості сплатити судовий збір не називає і докази на їх підтвердження до касаційної скарги не додає.
Також, всупереч вимогам частини 5 статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України до скарги не додано копію оскаржуваного судового рішення апеляційної інстанції.
Відповідно до частини 3 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Керуючись статтями 108, 165, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 16.08.2016 та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 26.09.2016 у справі № 820/3844/16 залишити без руху, надавши відповідачу строк для усунення вищевказаних недоліків касаційної скарги протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Роз'яснити, що відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга буде повернута та вважатись неподаною, якщо особа, що подає касаційну скаргу, не усуне зазначені недоліки касаційної скарги до вказаного строку або не заявить клопотання про його продовження.
Суддя
Вищого адміністративного
суду України Є.А. Усенко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 20.10.2016 |
Оприлюднено | 07.11.2016 |
Номер документу | 62487039 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Усенко Є.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні