Постанова
від 08.11.2016 по справі 815/4629/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4629/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 листопада 2016 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Кравченка М.М.,

розглянувши в письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, третя особа: Головне управляння Державної казначейської служби України в Одеській області, про скасування податкового повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1, -

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» звернулося з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, третя особа: Головне управляння Державної казначейської служби України в Одеській області, в якому просило суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне.

25.05.2016 року ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» отримало податкове повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1, прийняте Державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області.

З зазначеного податкового повідомлення-рішення позивач дізнався, що згідно з пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 Глави 4 Розділу II Податкового кодексу України на підставі акта перевірки від 22.04.2016 року № 1350/15-52-12-01 за даними Єдиного реєстру податкових накладних за звітній період грудень 2015 року встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених ст.201 Податкового кодексу України, та згідно ст.120-1 Податкового кодексу України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 2265016,00 грн.

Відповідно до податкового повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1 до позивача застосовано штраф в розмірі 10 % у сумі 226501,00 грн.

30.05.2016 року ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» подало до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області скаргу на податкове повідомлення-рішення, за результатами розгляду якої винесено рішення від 29.07.2016 року № 1644/10/15-32-10-01-07.

Зазначеним рішенням Головне управління Державної фіскальної служби в Одеській області залишило без змін податкове повідомлення-рішення, а первинну скаргу - без задоволення.

10.08.2016 року не погоджуючись з рішенням ГУ ДФС в Одеській області позивач звернувся зі скаргою до Державної фіскальної служби України.

07.09.2016 року позивач отримав від ДФС рішення № 18970/6/99-99-11-03-01-25 від 02.09.2016 року про результати розгляду скарги, яким податкове повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1 залишено без змін, а скаргу без задоволення.

Позивач не погоджується з податковим повідомленням-рішенням відповідача від 18.05.2016 року № НОМЕР_1 та вважає, що воно належить до скасування.

Оскільки в судовому засіданні, що було призначене на 03.11.2016 року, представники позивача та відповідача не заявляли клопотань про витребування додаткових письмових доказів, допиту свідків чи експертів, представник третьої особи до судового засідання не з'явився, суд на підставі ст.122 та ст.128 КАС України вирішив розглянути справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що в задоволенні адміністративного позову слід відмовити. Свій висновок суд вмотивовує наступним чином. Так, суд, -

ВСТАНОВИВ:

22.04.2016 року співробітник Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області провів перевірку правил реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам ПДВ, та розрахунків коригування до таких податкових накладних.

За результатами цієї перевірки 22.04.2016 року Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області склала акт № 1350/15-52-12-01 «Про результати перевірки правил реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам ПДВ, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» код 32894974».

В акті перевірки встановлені наступні порушення з боку позивача: п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, що виразилося у несвоєчасній реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних із затримкою на 3 календарних дні у сумі податку 2265016,00 грн.

За наслідками перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» відповідно до зазначеного порушень Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області прийняла податкове повідомлення-рішення:

- від 18.05.2016 року № НОМЕР_1, яким позивачеві за порушення ст.201 Податкового кодексу України та згідно з ст.120-1 Податкового кодексу України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 2265016,00 грн. застосовано штраф у розмірі 10 % - 226501,60 грн.

ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» подало до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області скаргу на податкове повідомлення-рішення, за результатами розгляду якої винесено рішення від 29.07.2016 року № 1644/10/15-32-10-01-07, яким залишено без змін податкове повідомлення-рішення, а первинну скаргу - без задоволення.

Не погоджуючись з рішенням Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» звернулося зі скаргою до Державної фіскальної служби України, за результатами розгляду якої рішенням № 18970/6/99-99-11-03-01-25 від 02.09.2016 року про результати розгляду скарги податкове повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1 залишено без змін, а скарга без задоволення.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), добросовісно; розсудливо; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Перевіривши законність дій та рішень відповідача, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги не належать до задоволення.

Свій висновок суд вмотивовує наступним чином.

Відповідно до п.п.16.1.3., 16.1.4. п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з п.36.1 ст.36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п.201.7 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200- 1 .3 статті 200- 1 цього Кодексу. Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200- 1 .3 статті 200- 1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Під час розгляду справи суд встановив, що підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1 про застосування штрафу до позивача є порушення ним строку реєстрації податкових накладних № 18/2; № 19/2, № 20/2, № 21/2, № 22/2, № 23/2 складених 31.12.2015 року на загальну суму ПДВ 2265016,00 грн. з причин відсутності достатньої реєстраційної суми на електронному рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Суд встановив, що 15.01.2016 року (п'ятниця) ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» поповнило додатковий електронний рахунок на загальну суму 2800000,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями та випискою по рахунку.

В зв'язку з цим 15.01.2016 року (п'ятниця) ТОВ «КОДИМСЬКЕ ЗЕРНО» надіслало засобами телекомунікаційного зв'язку податкові накладні № 18/2; № 19/2, № 20/2, № 21/2, № 22/2, № 23/2, які були складені 31.12.2015 року на загальну суму ПДВ 2265016,00 грн., для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На запит до Єдиного реєстру податкових накладних позивач отримав квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до яких вказані податкові накладні прийнято не було, оскільки сума ПДВ в документі не можу перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ продавця.

Також, відповідно до витягів щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ, суд встановив, що перераховані позивачем 15.01.2016 року (п'ятниця) кошти у сумі 2800000,00 грн. надійшли на спеціальний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість позивача 18.01.2016 року (понеділок).

Згідно з п.201-1.1 ст.201-1 Податкового кодексу України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200- 1 .3 статті 200- 1 цього Кодексу.

Відповідно до п.201-1.2 ст.201-1 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Платникам - сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, додатково відкриваються: а) рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів до Державного бюджету України та на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій з постачання сільськогосподарських товарів/послуг (крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва, визначеної у пункті 209.19 статті 209 цього Кодексу); б) рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів до Державного бюджету України та на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій з постачання зернових та технічних культур, визначених у пункті 209.19 статті 209 цього Кодексу; в) рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів до Державного бюджету України та на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, для здійснення операцій з постачання продукції тваринництва, визначеної у пункті 209.19 статті 209 цього Кодексу.

Згідно з п.201-1.3 ст.201-1 Податкового кодексу України платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (УНакл), обчислену за такою формулою: УНакл = ?НаклОтр + ?Митн + ?ПопРах + ?Овердрафт - ?НаклВид - ?Відшкод - ?Перевищ; де: УНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних; УМитн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України; УПопРах - загальна сума поповнення з поточного рахунку платника податку рахунка в системі електронного адміністрування податку, в тому числі рахунків у системі електронного адміністрування податку платника - сільськогосподарського підприємства, що обрало спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, зазначених у підпунктах «а» - «в» пункту 200- 1 .2 цієї статті.

Відповідно до п.201-1.5 ст.201-1 Податкового кодексу України з рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника перераховуються кошти до державного бюджету в сумі податкових зобов'язань з податку на додану вартість, що підлягає сплаті за наслідками звітного податкового періоду, та на поточний рахунок платника податку за його заявою, яка подається до контролюючого органу у складі податкової звітності з податку на додану вартість, у розмірі суми коштів, що перевищує суму задекларованих до сплати до бюджету податкових зобов'язань та суми податкового боргу з податку. При цьому перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися у разі відсутності перевищення суми податку, зазначеної у виданих податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних, над сумою податкових зобов'язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у цьому звітному періоді. Кошти, що надійшли на рахунки, визначені у підпунктах «а» - «в» пункту 200- 1 .2 цієї статті, автоматично перераховуються органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на рахунок такого платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та на спеціальний рахунок такого платника протягом наступного операційного дня. Реквізити такого спеціального рахунка платник - сільськогосподарське підприємство, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, зобов'язаний зазначати у податковій звітності з податку на додану вартість.

При цьому, згідно з п.129.6 ст.129 Податкового кодексу України за порушення строку зарахування податків до бюджетів або державних цільових фондів, установлених Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», з вини банку або органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, такий банк/орган сплачує пеню за кожний день прострочення, включаючи день сплати, та штрафні санкції у розмірах, встановлених цим Кодексом, а також несе іншу відповідальність, встановлену цим Кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів, платежів до бюджету або державного цільового фонду. При цьому платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасне або перерахування не в повному обсязі таких податків, зборів та інших платежів до бюджетів та державних цільових фондів, включаючи нараховану пеню або штрафні санкції.

Таким чином, з урахуванням зазначеного, в даному випадку п.129.6 ст.129 не підлягає застосуванню, оскільки позивач 15.01.2016 року (п'ятниця) поповнив електронний рахунок на суму 2800000,00 грн. та був обізнаний, що вказані кошти автоматично перераховуються органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та на спеціальний рахунок протягом наступного операційного дня, тобто 18.01.2016 року (понеділок).

Відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

На підставі зазначеного, відповідач за порушення термінів реєстрації податкових накладних на 3 календарних дні на суму ПДВ 2265016,00 грн. застосував до позивача штраф у розмірі 10 % від суми податку - 226501,60 грн.

Таким чином, з урахуванням зазначеного, суд встановив, що податкове повідомлення-рішення від 18.05.2016 року № НОМЕР_1 є обґрунтованим та законним.

Згідно з ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач довів суду належними та допустимими в спірних правовідносинах доказами з посиланням на відповідні положення законодавства про необґрунтованість позовних вимог позивача.

Доводи позивача, якими він обґрунтовував свої позовні вимоги не знайшли свого підтвердження впродовж розгляду справи та спростовуються наведеними в рішенні суду обставинами. Адже, відповідно до ч.1 ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч.1 ст.86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.2 чт.94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

Оскільки суд по справі свідків не залучав та не призначав проведення судових експертиз, розподіл судових витрат не здійснюється.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, ст.ст.2, 7, 8, 9, 11, 27, 69-71, 86, 94, 122, 128, 159-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Порядок і строки оскарження постанови визначаються ст.ст.185, 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.254 КАС України.

Суддя М.М. Кравченко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2016
Оприлюднено11.11.2016
Номер документу62538260
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4629/16

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Васильєва І.А.

Ухвала від 09.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 29.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 22.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Постанова від 14.12.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Постанова від 14.12.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 22.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Постанова від 08.11.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні