ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
10 листопада 2016 року 08:45 №826/1034/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кобилянського К.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Руф-Сервіс до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю Руф-Сервіс (далі по тексту - ТОВ Руф-Сервіс ) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (далі по тексту - відповідач, ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві), в якій просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 25.12.2015 №0005522204.
В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що висновки відповідача про порушення ТОВ Руф-Сервіс податкового законодавства в ході здійснення господарських операцій з його контрагентами: товариством з обмеженою відповідальністю Акрос Груп Буд , товариством з обмеженою відповідальністю Дач-Стройсервіс , товариством з обмеженою відповідальністю Околан , товариством з обмеженою відповідальністю Гелеон Трейд , товариством з обмеженою відповідальністю Арттревел 2012 , товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Теко Моноліт , товариством з обмеженою відповідальністю Біобуд Девелопмент не відповідають дійсності. Посилався на наявність належним чином складених первинних документів, що підтверджують реальність господарських операцій з даними контрагентами у періоді, що перевірявся. Крім того, зауважував на тому, що його контрагенти на час здійснення господарських операцій були зареєстровані як юридичні особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. За наведених обставин позивач вважає оскаржуване податкове повідомлення - рішення протиправним та просить його скасувати.
Відповідач проти позову заперечив посилаючись на обґрунтованість висновків акта перевірки від 30.11.2015 №5413/26-56-22-04-09/31868676 та, відповідно, правомірність податкового повідомлення - рішення від 25.12.2015 №0005522204 з огляду на відсутність реальності господарських операцій між позивачем та його контрагентами.
05.04.2016 в судовому засіданні сторони подали клопотання про розгляд справи без їхньої участі, а тому суд, керуючись частиною 4 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України, перейшов до розгляду справи у порядку письмового провадження.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Посадовими особами ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС м. Києва проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Руф-Сервіс (код ЄДРПОУ 31868676) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2014 по 30.09.2015.
Перевіркою встановлено порушення ТОВ Руф-Сервіс , зокрема, підпунктів 14.1.11, 14.1.27 пункту 14.1 статті 14, пункту 22.1 статті 22, пункту 44.1 статті 44, підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134, пунктів 138.1, 138.2, 138.8 статті 138, підпункту 139.1.9 пункту 139.1 статті 139, пункту 146.12 статті 146, статті 159 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на прибуток на загальну суму 602461,00 грн., у тому числі: за 2014 рік на суму 602461, 00 грн.
За наслідками перевірки ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві складено акт від 30.11.2015 №5413/26-56-22-04-09/31868676 та 25.12.2015 прийнято податкове повідомлення - рішення №0005522204, яким позивачеві визначено грошове зобов'язання із податку на прибуток у розмірі 753076,00 грн., у тому числі: 602461,00 грн. - основний платіж, 150615,00 грн. - штрафні (фінансові) санкції.
ТОВ Руф-Сервіс не погоджуючись із зазначеним податковим повідомленням - рішеннями, оскаржило його до суду.
Оцінивши за правилами статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва приходить до наступного.
Як вбачається із матеріалів справи, в ході проведення перевірки встановлено, що позивачем до складу витрат, віднесено суми, сплачені по господарських операціях, проведених з ТОВ Акрос Груп Буд , ТОВ Дач-Стройсервіс , ТОВ Околан , ТОВ Гелеон Трейд , ТОВ Арттревел 2012 , ТОВ БК Теко Моноліт , ТОВ Біобуд Девелопмент .
В підтвердження права на формування витрат позивачем надано суду:
- договір підряду №1 від 10.01.2014, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Арттревел 2012 (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати роботи по монтажу профнастілу покрівлі на об'єкті Житлова та громадська забудова з автовокзалом на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею побудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі м. Києва , перша черга будівництва, перший пусковий комплекс, ТРЦ. Замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані роботи згідно з умовами цього договору (т. 10 а.с. 6-10).
Склад та обсяг робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією та можуть бути уточнені в процесі їх виконання у разі внесення змін до проектної документації та/чи виникнення додаткових обсягів робіт, шляхом підписання додаткових угод до цього договору.
Остаточна номенклатура робіт, що підлягають виконанню по даному договору, їх обсяги та вартість визначається у актах приймання виконаних робіт.
Відповідно до пункту 2.1 договору договірна ціна робіт є орієнтовною і виходячи із запланованого обсягу на момент підписання договору складає 97818,50 грн., крім того ПДВ - 19563,70 грн. та уточнюється згідно фактично виконаних обсягів робіт.
Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі виставлених підрядником рахунків протягом п'яти банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних підрядних робіт замовником.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти №71 та №73 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2014 року та податкову накладну (т. 10 а.с. 1-5, 11-13);
- договір підряду №4 від 03.03.2014, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Арттревел 2012 (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується за завданням, з матеріалів та за кошти замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи, зазначені в додатку №1 до договору щодо об'єкті: Будівництво товарно-розважального комплексу (в осях 22-33, після коригування проектної документації - 20-37), що буде розташований на перетині вул. Червоногвардійській та вул. Червоноткацької в Деснянському районі м. Києва та складатиметься із двох окремих об'єктів нерухомості - гіпермаркету (окремий пусковий комплекс або окрема черга будівництва, як буде визначено проектною документацією) та торгівельної галереї (надалі - об'єкта), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані роботи (т. 10 а.с. 30-43).
Договірна ціна, тобто вартість робіт (компенсація всіх можливих витрат підрядника та плата за виконану ним роботу) за договором, зазначена у додатку №1 (кошторис). Кошторис за договором є твердим та підлягає зміні виключно за погодженням сторін.
Відповідно до пункту 4.2 замовник зобов'язаний на умовах договору надати підряднику за актом приймання-передачі будівельний майданчик (фронт робіт) та проекту документацію.
Відповідно до підпунктів 5.2.4 та 5.2.3 пункту 5.2 підрядник зобов'язаний:
до початку виконання робіт перевіряти відповідність матеріалів, що надаються замовником, умовам договору, нормативним документам і проектній документації;
подати замовнику звіт про використання матеріальних ресурсів та повернути їх залишок у разі, якщо забезпечення виконання робіт окремими ресурсами здійснювалось замовником.
Згідно з пунктом 7.1 забезпечення робіт матеріалами та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснюють підрядник та замовник (останній виключно у межах матеріалів, зазначених у додатку №4 до договору).
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі підписаних сторонами актів приймання - передачі виконаних робіт.
Факт виконання та вартість виконаних робіт підтверджується підписаними сторонами актами приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в про вартість виконаних будівельних робіт.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2014 року та податку накладну (т. 10 а.с. 27-29, 44);
- договір підряду №25/09/14 від 25.09.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Біобуд Девелопмент (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати будівництво Холодильної камери для зберігання молочної продукції за адресою: Київська обл., м. Яготин, вул. Шевченка, 213. Підрядник здійснює повний комплекс будівельно-монтажних робіт під ключ (т. 4 а.с. 105-107).
Відповідно до пункту 2.1. загальна договірна ціна робіт складає 84765,83 грн., у тому числі ПДВ 14127,64 грн.
Відповідно до підпункту 4.1.5 договору підрядник зобов'язаний надати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, які використовувалися при виконанні робіт.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти №214 та №216 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2014 року та податкові накладні (т. 4 а.с. 101-104, 108);
- договір підряду №05/09/14 від 05.09.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Біобуд Девелопмент (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи з монтажу залізобетонних рам для воріт та дверей по осі 7, роботи по виготовленню залізобетонних конструкцій вісь 13, монтаж нових панелей за існуючим каркасом, вирівнюванню залізобетонних колон вісь 7, 13 за адресою: вул. Леніна, 2/1, с. Дударків, Бориспільский р-н, Київської області (т. 4 а.с. 121-125).
Договірна ціна робіт визначається договірною ціною, після підписання договору підряду.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти №213 та №215 виконаних робіт та податкові накладні (т. 4 а.с. 118-120, 126);
- договір підряду №08/09 від 08.09.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Біобуд Девелопмент (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по улаштуванню лат на покрівлі гіпермаркету Ашан Біличі за адресою: м. Київ, вул. Берковецька, 6 та здати їх замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т. 4 а.с. 87-91).
Договірна ціна робіт визначається договірною ціною, яка є додатком до договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних робіт за вересень 2014 року та податкову накладну (т. 4 а.с. 85, 86, 92);
- договір підряду №21/08 від 21.08.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Біобуд Девелопмент (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи з ремонту приміщень гіпермаркету Ашан Петрівка за адресою: м. Київ, пр.-т Московський, 15-А та здати їх замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т. 4 а.с. 73-77).
Роботи, які зобов'язується виконати підрядник, конкретний склад та обсяг цих робіт визначаються додатком №1 до договору. Договірна ціна робіт складає 111110,83 грн., в тому числі ПДВ 18518,47 грн.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: акт приймання виконаних робіт та податкову накладну (т. 4 а.с. 71, 72);
- договір оренди №3 від 28.02.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (орендар) та ТОВ Галеон Трейд (орендодавець).
В порядку та на умовах, визначених цим договором, орендодавець зобов'язується передати орендареві, а орендар зобов'язується прийняти в строкове платне користування нижче визначене обладнання (далі майнйо, що орендується) та зобов'язується сплачувати орендодавцеві орендру плату (т. 1 а.с. 37-39).
Майно, що орендується - ножнічний підіймач.
Майно вважається переданим орендареві та повернуте орендодавцеві з дати підписання акта приймання - передачі майна. Строк оренди складає 3 місяці та може бути скорочений лише за згодою сторін.
Розмір орендної плати складає 983,61 грн. за добу.
Відповідно до пункту 5.2 орендодавець зобов'язаний ознайомити орендаря з правилами технічної експлуатації майна, що орендується.
На виконання вказаного договору позивачем надано: акти приймання - передачі від 28.02.2014 та від 30.04.2014, акт №0000001 та №0000002 здачі-прийняття робіт від 29 та 30 квітня 2014, податкові накладні (т. 1 а.с. 31-36);
- договір підряду №17 від 31.07.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Дач-Стройсервіс (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи з монтажу залізобетонних рам для воріт та дверей по осі 7 за адресою: вул. Леніна, 2/1, с. Дударіків, Бориспільського р-ну, Київської області (т. 4 а.с. 160-164).
Роботи, які зобов'язується виконати підрядник, конкретний склад та обсяги цих робіт, визначаються договірною ціно.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт виконаних робіт та податкову накладну, відповідно до яких підрядник виконав роботи по демонтажу металевих балок (т. 4 а.с. 157-159);
- договір підряду №05 від 11.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Дач-Стройсервіс (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується виконати роботи з ремонту покрівлі ТЦ Ашан Донской за адресою: Донецька обл., м. Макіївка, Автомобільна дорога Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь, 114 км. згідно кошторису 1 (додаток №1), що є невід'ємною частиною даного договору, на об'єкті замовника, а замовник зобов'язаний прийняти та оплатити належним чином виконані роботи в порядку та на умовах даного договору (т. 4 а.с. 140-145).
Відповідно до пункту 6.2 договору підрядник має право залучати субпідрядників для виконання будь-якої частини робіт після отримання письмової згоди на це замовника. Підрядник письмово повідомляє замовника про залучення субпідрядників для виконання будь-якої частини робіт із зазначенням найменування та реквізитів субпідрядників та найменування частини робіт.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт №1 приймання виконаних робіт за липень 2014 та податкову накладну (т. 4 а.с. 138, 139, 146);
- договір підряду №29/1 від 29.10.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Околан (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати будівництво холодильної камери для зберігання молочної продукції за адресою: Київська обл., м. Яготин, вул.. Шевченка, 213. (т. 5 а.с. 202-204).
Загальна вартість робіт складає 57152,34 грн., у тому числі ПДВ 9525,39 грн.
Відповідно до підпункту 4.1.5 підрядник зобов'язаний надати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, що використовувались при виконанні робіт.
Згідно з підпунктом 4.1.7 договору підрядник надає замовнику акти виконаних робіт у формі КБ-2в на підставі розцінок, зазначених в додатку №1 по фактично виконаних обсягах робіт та використаних матеріалів.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт №1911/134 приймання виконаних робіт за листопад 2014 та податкову накладну (т. 4 а.с. 200, 201, 205);
- договір підряду №28/10/14 від 28.10.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Околан (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по монтажу залізобетонних конструкцій вісь 13, роботи по демонтажу пожежної драбини вісь 13, роботи по демонтажу монтажу герметизації нащільників по 7 осі, вирівнюванню залізобетонних колон вісь 13 (2 поверх), закладенню швів герметиком по 7 осі, демонтажу монтажу герметизації нащільників по 13 осі за адресою: вул. Леніна, 2/1, с. Дударків, Бориспільський р-н, Київська обл. (т. 5 а.с. 182-186).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти №661/90 та №2 виконаних робіт та податкові накладні (т. 4 а.с. 178-181, 187);
- договір підряду №30/10/14 від 30.10.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Околан (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по влаштуванню розуклонки покрівлі котельні в осях 1-12 при реконструкції з розширення існуючого комплексу будівель і споруд під багатофункціональний торгівельно-розважальний комплекс, влаштування покрівлі (тільки нижній шар) при будівництві комплексу будівель і споруд оптово-роздрібного ринку на пр.. Правди, 47 у Подільському районі м. Києва (т. 5 а.с. 261-265).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти форми КБ-2в №1 та №2 приймання виконаних будівельних робіт та податкові накладні (т. 4 а.с. 250-260, 266-267);
- договір підряду №29/10/14 від 29.10.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Околан (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по облаштуванню стелі з сандвіч панелей в м. Пирятин, Полтавської області (Пирятинський спиртзавод) (т. 5 а.с. 218-222).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти виконаних робіт №311/194 від 03.11.2014 та №1711/132 від 17.11.2014, податкові накладні (т. 4 а.с. 214-217, 223);
- договір підряду №28 від 28.10.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Околан (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по монтажу профнастилу покрівлі Житлова та громадська забудова з автовокзалом на території по вул. Кільцева дорога, 1, 1а, 1в, обмеженої вулицями Кільцева дорога, західною межею забудови по вулицях Теремківській та Жулянській і міською межею, у Голосіївському районі м. Києва. (т. 5 а.с. 236-240).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт №1 виконаних робіт та податкову накладну (т. 4 а.с. 234, 235, 241).
На підтвердження оплати по договорам, укладеним з ТОВ Околан позивачем надано договір №1 про відступлення права вимоги від 08.06.2015, укладений між ТОВ Околан (первісний кредитор), ТОВ Орентал (новий кредитор), згідно з яким новий кредитор стає кредитором боржника за договорами підряду між первісним кредитором та ТОВ Руф-Сервіс на суму 273424,18 грн. Отже оплата зазначеної суми була проведена позивачем на користь ТОВ Орентал ;
- договір підряду №03 від 03.10.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ Акрос Груп Буд (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується за завданням, з матеріалів та за кошти замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи, зазначені в додатку №1 до цього договору щодо об'єкту: будівництво торгово-розважального комплексу, розташованого на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Червоноткацької в Деснянському районі м. Києва та складатиметься із двох окремих об'єктів нерухомості - гіпермаркету (окремий пусковий комплекс або окрема черга будівництва, як буде визначено проектною документацією) та торгівельної галереї (далі об'єкт), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані роботи (т.5 а.с. 135-148).
Договірна ціна зазначена в додатку №1 (кошторис).
Відповідно до підпункту 4.2.1 договору замовник зобов'язаний на умовах договору надавати підряднику за актом приймання - передачі будівельний майданчик (фронт робіт) та проекту документацію.
Підпунктом 5.1.1 договору закріплено, що підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх із замовником.
Підрядник згідно з пунктом 5.2. зобов'язаний:
подати замовнику звіт про використання матеріальних ресурсів та повернути їх залишок у разі, якщо забезпечення виконання робіт окремими ресурсами здійснювалось замовником;
забезпечити ведення та передачу замовнику в установленому порядку виконавчої та іншої документації, в тому числі журналу виконаних робіт та/або іншу виконавчу документацію, що відповідно до нормативно-правових актів України та/або проектної документації повинна бути створена при виконанні робіт;
при закінченні робіт надати замовнику: документи про хід виконання договору та здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань, що не були передані раніше; перелік субпідрядних організацій із зазначенням видів виконаних ними робіт і прізвищ інженерно-технічних працівників, відповідальних за їх виконання (у разі залучення субпідрядних організацій); не передані раніше документи, що свідчать про якість матеріальних ресурсів, які застосовувались при виконанні робіт.
Відповідно до пункту 7.1 договору забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснюють підрядник та замовник (замовник виключно в межах матеріалів, зазначених в додатку №4 до договору).
Відповідно до пунктів 9.1 підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком (додаток №2).
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти приймання виконаних будівельних робіт №1, №2, №3 та №4, податкові накладні (т. 5 а.с. 127-134, 149-151);
- договір підряду №10 від 06.05.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати будівельні роботи в приміщенні аптеки за адресою: м. Київ, пр.-т Космонавта Комарова, 28 (т. 1 а.с. 207-210).
Склад, об'єм та вартість підрядних робіт визначена додатком №1, який є невідємною частиною даного договору.
Загальна вартість підрядних робіт складає 34000,00 грн., в тому числі ПДВ 5666,67 грн.
Відповідно до підпунктів 4.3.1 та 4.3.2 замовник зобов'язаний надати підряднику будівельний майданчик та надати підряднику дозвільну документацію на його цільове використання, а також надати підряднику проектну документацію та передати її по акту.
На виконання вказаного договору позивачем надано: локальний кошторис, акт №1 прийняття виконаних робіт за травень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 205, 206, 211);
- договір підряду №12 від 08.05.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується за завданням, з матеріалів та за кошти замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи, зазначені в додатку №1 до цього договору щодо об'єкту: будівництво торгово-розважального комплексу (в осях 20-33, після коригування проектної документації - 20-37), що буде розташований на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Червоноткацької в Деснянському районі м. Києва та складатиметься із двох окремих об'єктів нерухомості - гіпермаркету (окремий пусковий комплекс або окрема черга будівництва, як буде визначено проектною документацією) та торгівельної галереї (далі об'єкт), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані роботи (т.1 а.с. 225-238).
Договірна ціна зазначена в додатку №1 (кошторис).
Відповідно до підпункту 4.2.1 договору замовник зобов'язаний на умовах договору надавати підряднику за актом приймання - передачі будівельний майданчик (фронт робіт) та проекту документацію.
Підпунктом 5.1.1 договору закріплено, що підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх із замовником.
Підрядник згідно з пунктом 5.2. зобов'язаний:
подати замовнику звіт про використання матеріальних ресурсів та повернути їх залишок у разі, якщо забезпечення виконання робіт окремими ресурсами здійснювалось замовником;
забезпечити ведення та передачу замовнику в установленому порядку виконавчої та іншої документації, в тому числі журналу виконаних робіт та/або іншу виконавчу документацію, що відповідно до нормативно-правових актів України та/або проектної документації повинна бути створена при виконанні робіт;
при закінченні робіт надати замовнику: документи про хід виконання договору та здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань, що не були передані раніше; перелік субпідрядних організацій із зазначенням видів виконаних ними робіт і прізвищ інженерно-технічних працівників, відповідальних за їх виконання (у разі залучення субпідрядних організацій); не передані раніше документи, що свідчать про якість матеріальних ресурсів, які застосовувались при виконанні робіт.
Відповідно до пункту 7.1 договору забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснюють підрядник та замовник (замовник виключно в межах матеріалів, зазначених в додатку №4 до договору).
Відповідно до пунктів 9.1 підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком (додаток №2).
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти приймання виконаних робіт за травень 2014 №1, №2 та №3, податкові накладні (т. 1 а.с. 219-224, 239);
- договір підряду №18 від 14.07.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати будівельні роботи в приміщенні аптеки за адресою: м. Київ, пр. Відрадний, 24/93 (т. 1 а.с. 120-123).
Склад, об'єм та вартість підрядних робіт визначена додатком №1, який є невід'ємною частиною даного договору.
Загальна вартість підрядних робіт зазначена в договірній ціні, яка також є невід'ємною частиною договору.
Відповідно до підпунктів 4.3.1 та 4.3.2 замовник зобов'язаний надати підряднику будівельний майданчик та надати підряднику дозвільну документацію на його цільове використання, а також надати підряднику проектну документацію та передати її по акту.
На виконання вказаного договору позивачем надано: локальний кошторис, акт виконаних робіт за серпень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 118, 119, 124);
- договір підряду №15 від 04.06.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати за завданням замовника роботи, пов'язані з улаштуванням покрівлі на об'єкті, розташованому в Київській обл., м. Переяслав-Хмельницький вул. Грушевського, 1 (далі - об'єкт) та здати замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т. 1 а.с. 167-171).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 165, 166, 172);
- договір підряду №02-04-14 від 02.04.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується виконати роботи з ремонту покрівлі ТЦ Ашан Донской за адресою: Донецька обл., м. Макіївка, Автомобільна дорога Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь, 114 км. згідно кошторису 1 (додаток №1), що є невід'ємною частиною даного договору, на об'єкті замовника, а замовник зобов'язаний прийняти та оплатити належним чином виконані роботи в порядку та на умовах даного договору (т. 1 а.с. 67-72).
Відповідно до пункту 6.1 договору підрядник має право залучати субпідрядників для виконання робіт за наявності письмової згоди замовника.
Відповідно до підпункту 6.2.8 підрядник зобов'язаний надати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, що використовувались при виконанні робіт.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти приймання виконаних робіт за липень 2014 №1-№9 та податкові накладні (т. 1 а.с. 49-66, 73, 74);
- договір підряду №14 від 03.06.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи, пов'язані з монтажем профнастіла покрівлі молочнотоварної ферми з багатофункціональним комплексом, розташованих за межами с. Красносільське, Березанського р-ну Чернігівської області (далі - об'єкт) та здати їх замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т. 1 а.с. 136-140).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 133-135);
- договір підряду №13 від 02.06.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по улаштуванню лат і улаштування проходів під холодильне обладнання на покрівлі гіпермаркету Ашан Кільцева за адресою: м. Київ, вул. Велика Окружна, 4 та здати їх замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т. 1 а.с. 136-140).
Договірна ціна визначається договірною ціною, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 149, 150, 156);
- договір підряду №11 від 07.05.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати за завданням замовника роботи, пов'язані з улаштуванням примикань до вентиляції та улаштування лат з ПВХ мембрани на об'єкті, розташованому за адресою: Київська обл., м. Яготин, вул. Шевченка, 213 Яготинський маслозавод та здати їх замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т. 1 а.с. 183-190).
Договірна ціна робіт визначається окремо для кожного етапу (частини) робіт на підставі Локального кошторису, який є додатком до додаткової угоди на виконання етапу (частини) робіт і є невід'ємною частиною такої додаткової угоди.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: додаткову угоду №1 на виконання етапу (частини) робіт, локальний кошторис, акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 181, 182, 191, 192);
- договір підряду №9 від 21.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується за завданням, з матеріалів та за кошти замовника власними та залученими вилами і засобами, на свій ризик виконати роботи, зазначені в додатку №1 до цього договору щодо об'єкту: будівництво торгово-розважального комплексу (в осях 20-37), що буде розташований на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Червоноткацької в Деснянському районі м. Києва та складатиметься із двох окремих об'єктів нерухомості - гіпермаркету (окремий пусковий комплекс або окрема черга будівництва, як буде визначено проектною документацією) та торгівельної галереї (далі об'єкт), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані роботи (т.2 а.с. 11-24).
Договірна ціна зазначена в додатку №1 (кошторис).
Відповідно до підпункту 4.2.1 договору замовник зобов'язаний на умовах договору надавати підряднику за актом приймання - передачі будівельний майданчик (фронт робіт) та проекту документацію.
Підпунктом 5.1.1 договору закріплено, що підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх із замовником.
Підрядник згідно з пунктом 5.2. зобов'язаний:
подати замовнику звіт про використання матеріальних ресурсів та повернути їх залишок у разі, якщо забезпечення виконання робіт окремими ресурсами здійснювалось замовником;
забезпечити ведення та передачу замовнику в установленому порядку виконавчої та іншої документації, в тому числі журналу виконаних робіт та/або іншу виконавчу документацію, що відповідно до нормативно-правових актів України та/або проектної документації повинна бути створена при виконанні робіт;
при закінченні робіт надати замовнику: документи про хід виконання договору та здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань, що не були передані раніше; перелік субпідрядних організацій із зазначенням видів виконаних ними робіт і прізвищ інженерно-технічних працівників, відповідальних за їх виконання (у разі залучення субпідрядних організацій); не передані раніше документи, що свідчать про якість матеріальних ресурсів, які застосовувались при виконанні робіт.
Відповідно до пункту 7.1 договору забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснюють підрядник та замовник (замовник виключно в межах матеріалів, зазначених в додатку №4 до договору).
Відповідно до пунктів 9.1 підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком (додаток №2).
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти приймання виконаних робіт за квітень 2014 №1 - №5, податкові накладні (т. 2 а.с. 01-10, 25);
- договір підряду №6 від 03.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується за завданням замовника власними силами і засобами із своїх матеріалів виконати роботи з ремонту приміщень, на об'єкті замовника, повний перелік яких визначений в кошторисі та/або договірній ціні та локальному кошторисі (додатки до даного договору), які є невідємною частиною договору, а замовник зобов'язується прийняти виконані роботи та сплатити їх вартість, у строки та на умовах, що визначені даним договором (т.1 а.с. 56-62)
Роботи проводяться на об'єкті замовника, що розташований за адресою: м. Сімферополь, вул. Київська, 189.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти приймання виконаних робіт за березень 2014 №1 та №2, податкові накладні (т. 1 а.с. 51-55, 63-64);
- договір підряду №30/05 від 02.02.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого замовник доручає та оплачує, а підрядник зобов'язується за рахунок власних та/або залучених сил, засобів та будівельної машинної техніки, у відповідності до даного договору, проектної документації та законодавства виконати комплекс підрядних робіт з монтажу сандвіч - панелей по каркасу (в т.ч. герметизація замків панелей герметиком; утеплення стика між панелями мінеральною ватою; монтаж добірної зовнішньої планки (вертикальна планка на стиках панелей, кутова планка, нижня планка - відливи, верхня планка - кришка); прорізування прорізів під вікна та двері) та монтажу нижньої направляючої посиленої П-планкою (на висоті 2,2 м.) по периметру цркрля (далі роботи), необхідних при реконструкції приміщень нежитлової будівлі складу №1 (літ. А) та нежитлової будівлі складу №2 (літ. Б) у складі комплексу будівель та споруд оптово-роздрібного ринку сільськогосподарської продукції з об'єктами інфраструктури за будівельною адресою: пр. Правди, 47 у Подільському районі м. Києва (т.1 а.с. 81-95).
Відповідно до пункту 2.1. договору замовник зобов'язаний:
надати підряднику затверджену проекту документацію у 1 примірнику у друкованому вигляді із штампом До виконання та примірник у електронному вигляді (за наявності), дозвільну та погоджувальну документацію, що є необхідною для виконання робіт. Прийом - передача проектної, дозвільної та погоджувальної документації фіксується відповідним актом, що підписується сторонами;
визначити підряднику фронт робіт за актом прийому - передачі;
забезпечити представникам підрядника та іншим особам, що ним залучені до виконання договору, вільний та безперешкодний доступ до будівельного майданчика на весь час виконання робіт.
Ціна виконання робіт на момент підписання договору визначена у додатку до нього і складає 67014,00 грн., крім того ПДВ 10402,80 грн.
Відповідно до пункту 5.2 договору підтвердженням завершення робіт в цілому за договором являється складання та підписання сторонами кінцевого акту приймання - передачі виконаних будівельних робіт.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти приймання виконаних робіт за березень 2014, податкову накладну (т. 1 а.с. 79, 80, 96);
- договір підряду №7 від 04.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати за завданням замовника, будівельні-монтажні роботи пов'язані з улаштуванням огородження безпеки покрівлі на об'єкті Складський комплекс з допоміжними приміщеннями м. Рогозів Бориспільський р-н Київська обл.. та здати їх замовника, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи у порядку і на умовах цього договору (т. 2 а.с. 117-124).
Відповідно до пункту 2.1. строки виконання робіт визначаються на підставі календарних графіків виконання робіт, які розробляються підрядником та затверджуються замовником для окремих етапів (частин) робіт.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних робіт та податкову накладну (т. 1 а.с. 115, 116, 125);
- договір підряду №3 від 21.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується за завданням, з матеріалів та за кошти замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи, зазначені в додатку №1 до цього договору щодо об'єкту: будівництво торгово-розважального комплексу (в осях 20-33, після коригування проектної документації - 20-37), що буде розташований на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Червоноткацької в Деснянському районі м. Києва та складатиметься із двох окремих об'єктів нерухомості - гіпермаркету (окремий пусковий комплекс або окрема черга будівництва, як буде визначено проектною документацією) та торгівельної галереї (далі об'єкт), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані роботи (т.2 а.с. 149-162).
Договірна ціна зазначена в додатку №1 (кошторис).
Відповідно до підпункту 4.2.1 договору замовник зобов'язаний на умовах договору надавати підряднику за актом приймання - передачі будівельний майданчик (фронт робіт) та проекту документацію.
Підпунктом 5.1.1 договору закріплено, що підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх із замовником.
Підрядник згідно з пунктом 5.2. зобов'язаний:
подати замовнику звіт про використання матеріальних ресурсів та повернути їх залишок у разі, якщо забезпечення виконання робіт окремими ресурсами здійснювалось замовником;
забезпечити ведення та передачу замовнику в установленому порядку виконавчої та іншої документації, в тому числі журналу виконаних робіт та/або іншу виконавчу документацію, що відповідно до нормативно-правових актів України та/або проектної документації повинна бути створена при виконанні робіт;
при закінченні робіт надати замовнику: документи про хід виконання договору та здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань, що не були передані раніше; перелік субпідрядних організацій із зазначенням видів виконаних ними робіт і прізвищ інженерно-технічних працівників, відповідальних за їх виконання (у разі залучення субпідрядних організацій); не передані раніше документи, що свідчать про якість матеріальних ресурсів, які застосовувались при виконанні робіт.
Відповідно до пункту 7.1 договору забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснюють підрядник та замовник (замовник виключно в межах матеріалів, зазначених в додатку №4 до договору).
Відповідно до пунктів 9.1 підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком (додаток №2).
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних робіт за березень 2014 №2101, податкову накладну (т. 2 а.с. 147, 148, 163);
- договір підряду №65 від 04.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник погоджується виконати наступні роботи: комплекс робіт по ремонту фасаду складського комплексу, секції В1, В2, В5, В6 згідно додатка №1 на площадці складського комплексу ТОВ ФМ С Е Десна за адресою: вул. Леніна, 2/1 с. Дударків, Бориспільського р-ну, Київської обл. (т. 2 а.с. 139-140).
Вартість робіт по даному договору визначається сторонами в Договірній ціні, яка на момент укладення договору становить 35335,50 грн., крім того ПДВ 7067,10 грн.
Відповідно до пункту 4.2 забезпечення матеріалами і роботами покладається частково на замовника і частково на підрядника.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних робіт за березень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 137, 138, 141);
- договір підряду №5 від 03.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи по улаштуванню лат покрівлі гіпермаркету Ашан-Білічі , за адресою: м. Київ, вул. Бурковецька, 6 та здати їх замовнику, а замовник зобов'язується прийняти та оплатити вказані роботи, у порядку і на умовах цього договору (т.2 а.с. 183-187).
Договірна ціна визначена в договірній ціні, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт приймання виконаних робіт за березень 2014 та податкову накладну (т. 1 а.с. 181, 182, 188);
- договір оренди №8 від 06.03.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (орендар) та ТОВ БК Теко Моноліт (орендодавець).
В порядку та на умовах, визначених цим договором, орендодавець зобов'язується передати орендареві, а орендар зобов'язується прийняти в строкове платне користування нижче визначене обладнання (далі майно, що орендується) та зобов'язується сплачувати орендодавцеві оренду плату (т. 2 а.с. 201-203).
Майно, що орендується - навантажувач.
Майно вважається переданим орендареві та повернуте орендодавцеві з дати підписання акта приймання - передачі майна. Строк оренди складає 3 місяці та може бути скорочений лише за згодою сторін.
Розмір орендної плати складає 530,77 грн. за сутки.
Відповідно до пункту 5.2 орендодавець зобов'язаний ознайомити орендаря з правилами технічної експлуатації майна, що орендується.
На виконання вказаного договору позивачем надано: акти приймання - передачі від 06.03.2014 та від 30.03.2014, акт №8 здачі-прийняття робіт від 31.03.2014, податкову накладну (т. 2 а.с. 197-200);
- договір підряду №02-07-14 від 02.07.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати будівництво Холодильної камери для зберігання молочної продукції за адресою: Київська обл., м. Яготин, вул. Шевченка, 213. (т. 3 а.с. 214-216).
Загальна вартість робіт складає 41496,00 грн., у тому числі ПДВ 6916,00 грн.
Відповідно до підпункту 4.1.5 підрядник зобов'язаний надати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, що використовувались при виконанні робіт.
Згідно з підпунктом 4.1.7 договору підрядник надає замовнику акти виконаних робіт у формі КБ-2в на підставі розцінок, зазначених в додатку №1 по фактично виконаних обсягах робіт та використаних матеріалів.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт №1911/134 приймання виконаних робіт за серпень 2014 та податкову накладну (т. 3 а.с. 212, 213, 217);
- договір підряду №15 від 15.07.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БКУ Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов'язання виконати будівництво холодильної камери для зберігання молочної продукції за адресою: Київська обл., м. Яготин, вул. Шевченка, 213. Підрядник здійснює повний комплекс будівельно-монтажних робіт під ключ (т. 4 а.с. 15-17).
Відповідно до пункту 2.1. загальна договірна ціна робіт складає 413525 грн., у тому числі ПДВ 68920,83 грн.
Відповідно до підпункту 4.1.5 договору підрядник зобов'язаний надати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, що використовувалися при виконанні робіт.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акти №1-№7 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 року та податкові накладні (т. 4 а.с. 1-14, 18-19);
- договір підряду №28/07/14 від 28.07.2014 року, укладений між ТОВ Руф-Сервіс (замовник) та ТОВ БК Теко Моноліт (підрядник), за умовами якого підрядник зобов'язується на свій ризик виконати роботи з монтажу залізобетонних рам для воріт по осі 7 за адресою: вул. Леніна, 2/1 с. Дударків, Бориспільський р-н, Київська обл. (т.4 а.с. 43-47).
Договірна ціна визначена в договірній ціні, яка є додатком до цього договору.
Відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 підрядник не вправі здійснювати закупівлю будівельних матеріалів, виробів, устаткування і послуг до погодження їхньої специфікації із замовником. Підрядник зобов'язується здійснити закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг згідно погодженої з замовником специфікації.
Відповідно до підпункту 5.3.1 замовник залишає за собою право відповідно до погодженої сторонами специфікації щодо закупівлі підрядником необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг перерахувати на поточний рахунок підрядника авансовий платіж.
Згідно з підпунктом 5.4.1 підрядник надає замовнику список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик.
Замовник передає зазначений у підпункту 5.4.2 цього договору список охоронній організації для забезпечення доступу машин і механізмів, а також працівників і відповідальних осіб підрядника на будівельний майданчик.
На виконання вказаного договору позивачем надано: договірну ціну, акт виконаних робіт №1 та податкову накладну (т. 1 а.с. 41, 42, 48).
Разом з тим, в ході перевірки відповідачем встановлено, що відповідно до даних звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування контрагентів позивача за перевіряємий період на підприємствах працювало до 5 осіб (включаючи директора).
Відповідно до даних декларацій з податку на прибуток за 2014 рік, основні засоби на балансі підприємств відсутні.
Як наслідок податковий орган дійшов висновку, що контрагенти позивача не мали необхідних адміністративних та виробничих приміщень, виробничої бази, техніки, устаткування, обладнання, приладів, засобів вимірювання та інструментів, згідно з технологічними вимогами та достатнього кваліфікованого персоналу для виконання заявлених у договорах підряду робіт.
Надаючи правову оцінку позовним вимогам, суд приходить до наступного.
В розумінні підпункту 14.1.27 пункту 14.1. статті 14 ПК України витрати - це сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).
Одночасно, згідно підпункту 14.1.36 названої статті господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Відповідно до пункту 138.1. статті 138 ПК України витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті:
- інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу;
- крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Витрати операційної діяльності включають собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2 - 140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку (підпункт 138.1.1. пункту 138.1. статті 138 ПК України).
Згідно абзацу 1 пункту 138.2. статті 138 названого Кодексу витрати які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
У той же час, підпунктом 139.1.9. пункту 139.1. статті 139 ПК України закріплено, що не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Отже, наведені правові норми дозволяють платнику податку формувати витрати у зв'язку з реальним придбанням товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в своїй господарській діяльності що, в першу чергу, має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами. Документи, які не мають статус первинних, самі по собі не можуть підтверджувати реальність здійснення господарської операції та, відповідно, валові витрати. При цьому неодмінною характерною рисою господарської діяльності в рамках податкових відносин є її направлення на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах.
Статтею 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції: посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Системний аналіз наведених норм дає змогу дійти висновку, що обов'язковою умовою підтвердження реальності здійснення господарських операцій є фактична наявність у платника податків первинних документів, фізичних, технічних та технологічних можливостей для здійснення відповідних операцій та зв'язку між фактом придбання товару (послуги) і подальшою господарською діяльністю.
Однак, надані позивачем докази виконання його контрагентами робіт, є не повними, а тому недостатніми для висновку, щодо реальності господарських операцій по вище зазначеним договорам.
Так, на підтвердження реального виконання:
договору підряду №4 від 03.03.2014, укладеному з ТОВ Арттревел 2012 , позивачем не надано:
акт приймання-передачі будівельного майданчику (фронту робіт) та проектної документації (п. 4.2 договору);
акти приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в про вартість виконаних будівельних робіт (п. 7.1 договору);
договору підряду №25/09/14 від 25.09.2014 року, укладеному з ТОВ Біобуд Девелопмент , позивачем не надано:
документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, що використовувалися при виконанні робіт підрядником (п. 4.1.5 договору);
договору оренди №3 від 28.02.2014 року, укладеному з ТОВ Галеон Трейд , договору оренди №8 від 06.03.2014 року, укладеному з ТОВ БК Теко Моноліт позивачем не надано:
документів на підтвердження проведення орендодавцем ознайомлення орендаря з правилами технічної експлуатації майна, що орендується (п. 5.2 договору);
документів на підтвердження погодження сторонами договору скорочення строку оренди, визначеного у ньому;
договору підряду №17 від 31.07.2014 року, укладеному з ТОВ Дач-Стройсервіс , позивачем не надано:
погодженої специфікації, згідно з якою підрядник здійснював закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг (п. 5.2.2, 5.2.3 договору);
список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик (п. 5.4.1 договору);
відповідно до податкової накладної підрядник виконав роботи по демонтажу металевих балок, у той час як в договорі було передбачено виконання робіт з монтажу залізобетонних рам для воріт та дверей по осі 7;
договору підряду №05 від 11.03.2014 року, укладеному з ТОВ Дач-Стройсервіс , позивачем не надано:
письмової згоди на залучення підрядником субпідрядників для виконання будь-якої частини робіт (п. 6.2 договору);
договору підряду №29/1 від 29.10.2014 року, укладеному з ТОВ Околан , №02-07-14 від 02.07.2014 року, укладеному з ТОВ БК Теко Моноліт , позивачем не надано:
актів виконаних робіт у формі КБ-2в;
договорам підряду №28/10/14 від 28.10.2014 року, №30/10/14 від 30.10.2014 року, №29/10/14 від 29.10.2014, №28 від 28.10.2014 року, укладеним з ТОВ Околан , №05/09/14 від 05.09.2014 року, №08/09 від 08.09.2014 року, №21/08 від 21.08.2014 року, укладеним з ТОВ Біобуд Девелопмент , №15 від 04.06.2014 року, №14 від 03.06.2014 року, №14 від 03.06.2014 року, №13 від 02.06.2014 року, №11 від 07.05.2014 року, підряду №7 від 04.03.2014 року, №5 від 03.03.2014 року, №28/07/14 від 28.07.2014 року, укладеним з ТОВ БК Теко Моноліт , позивачем не надано:
погодженої специфікації, згідно з якою підрядник здійснював закупівлю необхідних будівельних матеріалів, виробів, устаткування та послуг (п. 5.2.2, 5.2.3 договору);
список будівельних машин і механізмів, а також працівників, яким замовник повинен забезпечити доступ на будівельний майданчик (п. 5.4.1 договору);
договорам підряду №03 від 03.10.2014 року, укладеним з ТОВ Акрос Груп Буд , №12 від 08.05.2014 року, №9 від 21.03.2014 року, №3 від 21.03.2014 року, укладеним ТОВ БК Теко Моноліт , позивачем не надано:
акт приймання-передачі будівельного майданчику (фронту робіт) та проектної документації (п. 4.2.1 договору);
письмового погодження на залучення підрядником субпідрядників для виконання договору (п. 5.1.1 договору);
звіту підрядника про використання матеріальних ресурсів (п. 5.2 договору);
виконавчої та іншої документації, в тому числі журналу виконаних робіт та/або іншу виконавчу документацію, що відповідно до нормативно-правових актів України та/або проектної документації повинна бути створена при виконанні робіт (п. 5.2 договору);
додатку №4 до договору, в якому мало бути визначено забезпечення позивачем робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт;
додатку №2, в якому мав бути закріплений календарний графік виконання робіт;
договорам підряду №10 від 06.05.2014 року, №18 від 14.07.2014 року, укладеним з ТОВ БК Теко Моноліт позивачем не надано:
акт приймання-передачі будівельного майданчику та дозвільної документації на його використання, а також проектної документації (п. 4.3.1 та п. 4.3.2 договору);
договору підряду №02-04-14 від 02.04.2014 року, укладеному з ТОВ БК Теко Моноліт позивачем не надано:
письмового погодження на залучення підрядником субпідрядників для виконання робіт (п. 6.1 договору);
договору підряду №30/05 від 02.02.2014 року, укладеному з ТОВ БК Теко Моноліт , позивачем не надано:
акт прийому - передачі проектної, дозвільної та погоджувальної документації, підписаного сторонами (п. 2.1 договору);
акт приймання-передачі фронту робіт (п. 2.1 договору);
документів, на підставі яких було забезпечено представникам підрядника та іншим особам, що ним залучені до виконання договору, вільний та безперешкодний доступ до будівельного майданчика на весь час виконання робіт (п. 2.1 договору);
договору підряду №15 від 15.07.2014 року, укладеному з ТОВ БКУ Теко Моноліт позивачем не надано:
документи, що підтверджують якість матеріалів і обладнання, що використовувалися при виконанні робіт (п. 4.1.5 договору);
Суд оцінюючи значимість наданих позивачем первинних документів на обґрунтування реальності господарських операцій з його контрагентами, в контексті вищезгаданих положень законодавства з питань бухгалтерського обліку, звертає увагу на наступну правову позицію Вищого адміністративного суду України. Так, Вищий адміністративний суд України у постанові від 07.07.2011 (№ К-25801/08; номер рішення в ЄДРСР 18257561) зазначив, що, згідно з частиною першою статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Правило належності доказів, як зазначає Вищий адміністративний суд України, не підміняє вимоги щодо достовірності та достатності доказів.
Суд також звертає увагу, що позивачем в обґрунтування заявлених позовних вимог не надано суду всіх достатніх доказів на підтвердження реального надання вказаних послуг, незважаючи на те, що суд витребовував ці докази.
Враховуючи відсутність доведеної позивачем наявності ділової мети та економічної доцільності здійснених правочинів, відсутність обґрунтування можливості виконання договорів підряду, руху активів в процесі здійснення господарських взаємовідносин, суд погоджується із доводами контролюючого органу та вважає їх доведеними щодо створення позивачем уявності господарських операцій з метою штучного формування витрат, а відтак порушення фіскальних інтересів держави.
З огляду на зазначене, суд приходить до висновку, що податкове повідомлення-рішення від 25.12.2015 №0005522204 є правомірним та скасуванню не підлягає.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, а також усні та письмові доводи представників сторін стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись статтями 2-7, 69-71, 94, 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
Відмовити в задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю Руф-Сервіс .
Судові витрати стягненню не підлягають.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Суддя К.М. Кобилянський
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2016 |
Оприлюднено | 17.11.2016 |
Номер документу | 62658272 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кобилянський К.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні