ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 листопада 2016 року м. Полтава Справа № 816/1976/16
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Удовіченка С.О.,
за участю:
секретаря судового засідання - Кисличенко О.В.,
представника позивача - Нечитайло Л.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське підприємство "Агро-Ка Полтава" до Державної екологічної інспекції в Полтавській області про скасування пунктів припису, -
В С Т А Н О В И В:
28 жовтня 2016 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське підприємство "Агро-Ка Полтава" (далі - ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава", позивач) звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної екологічної інспекції в Полтавській області (далі - ДЕІ в Полтавській області, відповідач) про скасування пунктів 4, 6-9 припису від 29 вересня 2016 року №05-05-23-20.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує на безпідставність, нормативну необґрунтованість та неправомірність пункту 4 припису від 29.09.2016 №05-05-23-20 з огляду на відсутність у екологічної інспекції права вимагати від суб'єктів господарювання пред'явлення для перевірки договорів обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єкта господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів та застосовувати до них штрафні санкції за відсутність вказаного договору до моменту затвердження Кабінетом Міністрів України постанови, яка б регулювала порядок і правила проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів. Також зауважує, що згідно з чинним законодавством України у екологічної інспекції відсутні повноваження щодо перевірки порядку отримання суб'єктами господарювання земельних ділянок у власність та користування, як наслідок, пункти 6-9 припису від 29.09.2016 №05-05-23-20 винесені необґрунтовано та підлягають скасуванню.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала, просила суд їх задовольнити.
Відповідач в судове засідання явку свого уповноваженого представника не забезпечив, будучи належно повідомленим про дату, час та місце судового розгляду справи, про причини неявки суд не повідомив.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що 02.09.2016 ДЕІ в Полтавській області видано наказ №191/01-03 "Про проведення планового заходу (перевірки) ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" (а.с. 89).
02.09.2016 виконуючим обов'язки ДЕІ в Полтавській області ОСОБА_2 видано направлення на перевірку на ім'я головного спеціаліста відділу екологічного контролю водних ресурсів та атмосферного повітря (в.о. головного спеціаліста відділу екологічного контролю земельних ресурсів, за поводженням з відходами та небезпечними речовинами) - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Полтавської області Симоненко Д.О. (а.с. 90).
На підставі наказу від 02.09.2016 №191/01-03 та направлення на перевірку від 02.09.2016 №191/01- 01-14 у період з 05.09.2016 по 23.09.2016 державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Полтавської області Симоненко Д.О проведено планову перевірку дотримання ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами.
За результатами проведеної перевірки відповідачем складено акт №191/01-01-14 перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами (а.с. 91-97), в якому, зокрема, зафіксовано надання товариством інформації щодо пестицидів, які вносилися останнім на поля, що перебувають в його користуванні, при цьому, на момент перевірки у товариства договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів, відсутній. Також в ході перевірки на підставі наданої товариством інформації встановлено, що у використанні останнього за адресами: Полтавська область, Зіньківський район, с. Тарасівка, вул. Тракторна, 41 та вул. Тракторна, 42 знаходяться дві земельні ділянки площами 7,0172 га та 9,2099 га під об'єктами нерухомого майна, які заходяться у власності товариства. Товариство неодноразово зверталося до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення вищезазначених земельних ділянок, проте отримувало відмову по даному питанню. Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 22.01.2015 (справа №816/4232/14) зобов'язано ГУ Держземагентства у Полтавській області повторно розглянути клопотання ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення вищезазначених земельних ділянок. Разом з тим, рішення (розпорядження) органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, рішення (розпорядження) органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) щодо відведення земельних ділянок та надання земельних ділянок у власність/користування, документів, що посвідчують право власності/користування земельними ділянками товариством на перевірку не представлено.
29.09.2016 за результатами перевірки відповідачем складено припис №05-05-23-20 (а.с. 98-99), пунктами 4, 6-9 якого зобов'язано товариство у строк до 29.10.2016:
- укласти договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єкта господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів;
- представити до Держекоінспекції рішення (розпорядження) органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площами 7,0172 га та 9,2099 га під об'єктами нерухомого майна (знаходяться у власності ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава") та розташовані за адресами: Полтавська область, Зіньківський район, с. Тарасівка, вул. Тракторна, 41 та вул. Тракторна, 42;
- представити до Держекоінспекції проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок площами 7,0172 га та 9,2099 га під об'єктами нерухомого майна (знаходяться у власності ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава") та розташовані за адресами: Полтавська область, Зіньківський район, с. Тарасівка, вул. Тракторна, 41 та вул. Тракторна, 42;
- представити до Держекоінспекції рішення (розпорядження) органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площами 7,0172 га та 9,2099 га під об'єктами нерухомого майна (знаходяться у власності ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава") та розташовані за адресами: Полтавська область, Зіньківський район, с. Тарасівка, вул. Тракторна, 41 та вул. Тракторна, 42, та надання земельних ділянок у власність/користування ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава";
- представити до Держекоінспекції документи, що посвідчують право власності/користування ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" земельними ділянками площами 7,0172 га та 9,2099 га під об'єктами нерухомого майна (знаходяться у власності ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава") та розташовані за адресами: Полтавська область, Зіньківський район, с. Тарасівка, вул. Тракторна, 41 та вул. Тракторна, 42.
Позивач, не погоджуючись з вимогами пунктів 4, 6-9 припису ДЕІ в Полтавській області від 29.09.2016 №05-05-23-20 звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Оцінюючи обґрунтованість позовних вимог ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" суд виходить з наступного.
Щодо обґрунтованості винесення пункту 4 припису ДЕІ в Полтавській області від 29.09.2016 №05-05-23-20, яким зобов'язано ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" укласти договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єкта господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів, суд зазначає наступне.
Відповідно до витягу з ЄДРЮОФОПГФ ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" видами діяльності останнього, зокрема, є: - вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; - розведення великої рогатої худоби молочних порід; - розведення свиней; - допоміжна діяльність у рослинництві; - допоміжна діяльність у тваринництві; - виробництво м'яса (а.с. 29-37).
Частиною 4 статті 11 Закону України від 02.03.1995 №86/95-ВР "Про пестициди і агрохімікати" передбачено, що господарська діяльність у сфері зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів підлягає обов'язковому страхуванню, умови та порядок якого визначаються законодавством.
Відповідно до пункту 41 статті 7 Закону України від 07.03.1996 №85/96-ВР "Про страхування" в Україні здійснюється такий вид обов'язкового страхування, як страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів.
За приписами частини 2 статті 7 Закону України "Про страхування" для здійснення обов'язкового страхування Кабінет Міністрів України, якщо інше не визначено законом, встановлює порядок та правила його проведення, форми типового договору, особливі умови ліцензування обов'язкового страхування, розміри страхових сум та максимальні розміри страхових тарифів або методику актуарних розрахунків.
12.11.2012 Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва у відповідності до частини 5 статті 21 Закону України від 11.09.2003 №1160-ІV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" розглянуто проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів", а також документи, що надані до нього листом Міністерства екології та природних ресурсів України від 17.07.2012 №13987/06/10-12.
За результатами такого розгляду Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва прийнято рішення №732 "Про відмову в погодженні проекту регуляторного акта".
Судом встановлено, що ані на момент проведення планового заходу відносно ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава", ані на момент прийняття рішення у даній справі Порядок і правила проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів, затверджені не були.
Таким чином, з огляду на відсутність належним чином затвердженого Порядку і правил проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів, не можуть бути реалізовані й положення статті 11 Закону України "Про пестициди і агрохімікати" щодо обов'язкового страхування господарської діяльності у сфері зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів.
З наявних у матеріалах справи листів страхових компаній ПрАТ "СК "Провідна", ПрАТ "СК "Страховий капітал України" та ПрАТ "СК "Брокбізнес" слідує, що ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" зверталося до вказаних страхових компаній з метою страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів, разом з тим, страхові компанії у своїх листах повідомили товариство про відсутність на даний час належним чином затвердженого Порядку і правил проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно довкіллю або здоров'ю людей під час зберігання та застосування пестицидів і агрохімікатів (а.с. 114-116).
Отже, викладені вище обставини свідчать про безпідставність та необґрунтованість пункту 4 оскаржуваного припису інспекції від 29.09.2016 року №05-05-23-20, а тому суд доходить висновку про необхідність визнання вказаного пункту припису протиправним та його скасування.
Щодо обґрунтованості винесення пунктів 6-9 припису ДЕІ в Полтавській області від 29.09.2016 №05-05-23-20, суд зазначає наступне.
Судовим розглядом встановлено, що у використанні ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" знаходяться дві земельні ділянки площами 7,0172 га та 9,2099 га під об'єктами нерухомого майна, що належить товариству, розташовані вказані земельні ділянки за адресами: Полтавська область, Зіньківський район, с. Тарасівка, вул. Тракторна, 41 та вул. Тракторна, 42 (а.с. 104).
Представник позивача в судовому засіданні зазначила, що екологічна інспекція не наділена повноваженнями вимагати у товариства рішення (розпорядження) органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площами 7,0172 га та 9,2099 га, проект землеустрою щодо відведення цих земельних ділянок, рішення (розпорядження) органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та документи, що посвідчують право власності/користування ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" вказаними земельними ділянками.
Суд погоджується з такою позицією та вважає на необхідне зазначити, що згідно зі статтею 1 Закону України від 25.06.1991 №1264-XII "Про охорону навколишнього природного середовища" (далі - Закон №1264-XII) завданням законодавства про охорону навколишнього природного середовища є регулювання відносин у галузі охорони, використання і відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки, запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ландшафтів та інших природних комплексів, унікальних територій та природних об'єктів, пов'язаних з історико-культурною спадщиною.
Відповідно до статті 2 Закону №1264-XII відносини у галузі охорони навколишнього природного середовища в Україні регулюються цим Законом, а також земельним, водним, лісовим законодавством, законодавством про надра, про охорону атмосферного повітря, про охорону і використання рослинного і тваринного світу та іншим спеціальним законодавством.
Відповідно до положень частин 1, 2 та 3 статті 16 Закону №1264-XII управління охороною навколишнього природного середовища полягає у здійсненні в цій галузі функцій спостереження, дослідження, екологічної експертизи, контролю, прогнозування, програмування, інформування та іншої виконавчо-розпорядчої діяльності.
Державне управління в галузі охорони навколишнього природного середовища здійснюють Кабінет Міністрів України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим місцеві ради та виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, державні органи по охороні навколишнього природного середовища і використанню природних ресурсів та інші державні органи відповідно до законодавства України.
Державними органами управління в галузі охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, а на території Автономної Республіки Крим - орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища та інші державні органи, до компетенції яких законами України віднесено здійснення зазначених функцій.
За приписами статті 20-2 Закону №1264-XII до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства: про екологічну та радіаційну безпеку; про використання та охорону земель ; про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів; про охорону атмосферного повітря; про охорону, захист, використання та відтворення лісів; про охорону, утримання і використання зелених насаджень; про використання, охорону і відтворення рослинного світу; про охорону, раціональне використання та відтворення тваринного світу; щодо дотримання правил створення, поповнення, зберігання, використання та державного обліку зоологічних, ботанічних колекцій і торгівлі ними; під час ведення мисливського господарства та здійснення полювання; про збереження об'єктів рослинного та тваринного світу, занесених до Червоної та Зеленої книг України, формування, збереження і використання екологічної мережі; про природно-заповідний фонд; про охорону, використання і відтворення риби та інших водних живих ресурсів; у сфері хімічних джерел струму в частині забезпечення екологічної безпеки виробництва хімічних джерел струму та утилізації відпрацьованих хімічних джерел струму, ведення обліку обсягів накопичення відпрацьованих хімічних джерел струму та передачі їх на утилізацію; щодо дотримання вимог реєстрації в суднових документах операцій із шкідливими речовинами та сумішами; про поводження з відходами; щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов; про біологічну та генетичну безпеку щодо біологічних об'єктів природного середовища при створенні, дослідженні та практичному використанні генетично модифікованих організмів у відкритій системі.
Пунктом 1 Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 04.11.2011 №429 (далі - Положення №429), Державна екологічна інспекція в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (Держекоінспекція) є територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі Держекоінспекції України і їй підпорядковується.
Основними завданнями Держекоінспекції є реалізація повноважень Держекоінспекції України у межах відповідної території (пункт 3 Положення №429).
За приписами пункту 4.2 Положення №429 Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про використання та охорону земель із: - консервації деградованих і малопродуктивних земель; - збереження водно-болотних угідь; - виконання екологічних вимог при наданні у власність і користування, в тому числі в оренду, земельних ділянок; - здійснення заходів із запобігання забрудненню (засміченню) земель хімічними і радіоактивними речовинами, відходами, стічними водами; - додержання режиму використання земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, а також територій, що підлягають особливій охороні; - додержання екологічних нормативів з питань використання та охорони земель; - встановлення та використання водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також із додержання режиму використання їх територій; - ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску і гравію, прокладення кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду .
Водночас, частиною 1 статті 5 Закону України від 19.06.2003 №963-IV "Про державний контроль за використанням та охороною земель" (далі - Закон №963-IV) визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі .
Згідно з абзацами 2, 4 пункту "а" частини 1 статті 6 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" до повноважень центрального органу виконавчої влади , який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі , належить здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю, а також додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок .
Згідно з абзацом 8 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 №442 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" вирішено ліквідувати Державну інспекцію сільського господарства, поклавши функції із здійснення реєстрації та обліку машин на Міністерство внутрішніх справ, функції із здійснення державного нагляду (контролю) в частині експлуатації та технічного стану машин - на Державну службу з безпеки на транспорті, функції із здійснення сертифікації насіння і садивного матеріалу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва - на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, функції із здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості ґрунтів - на Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру .
Аналізуючи вказані вище норми суд доходить висновку, що до повноважень екологічної інспекції не відносяться обов'язки по перевірці дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства при оформленні ними права власності на земельні ділянки, а також права користування земельними ділянками, що є однією із складових права власності.
За викладених обставин, вимоги пунктів 6-9 припису від 29.09.2016 №05-05-23-20 суд вважає нормативно необґрунтованими та неправомірними, оскільки вони виходять за межі компетенції ДЕІ в Полтавській області та стосуються не контролю виконання вимог природоохоронного законодавства, а контролю виконання вимог земельного законодавства в частині, що стосується порядку отримання товариством у користування відповідних земельних ділянок.
Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Разом з тим, в ході розгляду справи відповідач не довів суду належними доказами правомірності прийняття пунктів 4, 6-9 припису від 29.09.2016 №05-05-23-20.
Відтак, позовні вимоги ТОВ "СП "Агро-Ка Полтава" про визнання протиправними та скасування пунктів 4, 6-9 припису від 29.09.2016 №05-05-23-20 підлягають задоволенню.
Згідно з положеннями статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське підприємство "Агро-Ка Полтава" до Державної екологічної інспекції в Полтавській області про скасування пунктів припису задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати пункти 4, 6, 7, 8, 9 припису Державної екологічної інспекції в Полтавській області №05-05-23-20 від 29 вересня 2016 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної екологічної інспекції в Полтавській області (код ЄДРПОУ 38019348) судові витрати, понесені Товариством з обмеженою відповідальністю "Сільськогосподарське підприємство "Агро-Ка Полтава" (код ЄДРПОУ 35193242) у зв'язку зі сплатою судового збору у розмірі 1378,00 грн.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено 30 листопада 2016 року.
Суддя С.О. Удовіченко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2016 |
Оприлюднено | 02.12.2016 |
Номер документу | 63055443 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.О. Удовіченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні