Постанова
від 30.11.2016 по справі 916/1206/16
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"30" листопада 2016 р.Справа № 916/1206/16 Колегія суддів Одеського апеляційного господарського суду у складі:

Головуючого судді: Головея В.М.

Суддів: Гладишевої Т.Я., Колоколова С.І.,

(У зв'язку з перебуванням судді Савицького Я.Ф., у відряджені, склад судової колегії змінено на підставі розпорядження №925 від 28.11.2016 та протоколу автоматичної зміни складу колегії суддів від 28.11.2016 )

при секретарі судового засідання Селиверстовій М.В.,

за участю представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1 (за довіреністю),

від відповідача - ОСОБА_2 (за довіреністю),

від третьої особи - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Білгород-Дністровської районної державної адміністрації Одеської області

на рішення Господарського суду Одеської області від 25.08.2016

по справі №916/1206/16

за позовом Приватного підприємства «Перша Дністровська рибна заводь»

до Білгород-Дністровської районної державної адміністрації Одеської області

третя особа, яка не заявляє самостійної вимоги на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_3 обласна державна адміністрація

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

Сторони належним чином повідомлені про час і місце засідання суду.

Представники позивача та відповідача в судовому засіданні не заявляли клопотання про здійснення фіксації судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу, отже фіксація судового процесу не здійснювалась відповідно до ст. 81-1 Господарського процесуального кодексу України.

В судовому засіданні 30.11.2016 відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ВСТАНОВИЛА:

В травні 2016 року Приватне підприємство «Перша Дністровська рибна заводь» (далі - Підприємтво, позивач) звернулось до господарського суду Одеської області із позовом до Білгород-Дністровської районної державної адміністрації Одеської області (далі - Адміністрація, відповідач) про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 25.06.2009 зареєстрованого у ДП «ЦДЗК» ОСОБА_3 регіональної філії, про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 25.06.2009 за №0409551500002, укладеного між відповідачем та позивачем, виклавши п. 3 та п. 7 в наступній редакції:

- п. 3 - «Нормативна грошова оцінка 1 кв.м. площі земельної ділянки становить 4,16 грн., а всього 1 425 014,20 грн.»;

- п. 7 - «Орендна плата вноситься у грошовій формі у розмірі: 6% нормативної грошової оцінки, що складає 85 500,86 грн. на рік».

Позовні вимоги мотивовані введенням в дію у 2016 році нової нормативної грошової оцінки земель Білгород-Дністровського району Одеської області та відсутністю згоди сторін щодо внесення спірних змін до договору.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 22.06.2016 крім іншого, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_3 обласну державну адміністрацію (далі - третя особа).

Рішенням господарського суду Одеської області від 25.08.2016 позовні вимоги Підприємства задоволені в повному обсязі, внесені зміни до договору оренди земельної ділянки від 25.06.2009, а саме, п.п. 3, 7 викладені в редакції позивача та стягнуто з відповідача на користь позивача судовий збір в розмірі 1 378,00 грн.

Рішення мотивовано тим, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати та внесення відповідних змін до договору.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду першої інстанції , Адміністрація звернулась до Одеського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просила рішення скасувати, позов залишити без задоволення, оскільки рішення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, без повного з'ясування всіх обставин, що мають істотне значення для вирішення справи.

Скаржник зазначає, що відповідно до норм ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок несільськогосподарського призначення, розташованих за межами населених пунктів проводиться не рідше ніж один раз на 7-10 років. Таким чином, нормативно-грошова оцінка орендованої земельної ділянки позивача, що проводилась у 2011 році, підлягає перегляду не раніше 2018 року.

Більш детальніше доводи викладені у скарзі.

Ухвалою Одеського апеляційного господарського суду від 30.09.2016 вищевказана апеляційна скарга прийнята до провадження та призначена до розгляду на 02.11.2016.

01.11.2016 до суду апеляційної інстанції від третьої особи надійшли письмові пояснення, в яких остання зазначає, що Рішенням Білгород-Дністровської районної ради від 18.03.2011 № 126-VІ затверджено нормативно-грошову оцінку земель, яка перебуває в оренді підприємства. Рішенням районної ради від 22.05.2015 №650-VІ затверджено нормативно-грошову оцінку земель несільськогосподарського призначення Білгород-Дністровського району (крім земель населених пунктів). Згідно п. 2 нормативно-грошова оцінка вводиться в дію відповідно до чинного законодавства. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативно-грошова оцінка земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів несільськогосподарського призначення проводиться не рідше ніж один раз на 7-10 років. У даний час Рішення № 126-VІ не змінювалося та не скасовувалося, тому нормативно-грошова оцінка земельної ділянки, яку орендує Підприємство, що проводилась у 2011 році у даний час є чинною та не може переглядатись раніше 2018 року.

02.11.2016 у зв'язку з клопотанням відповідача та неявкою представників позивача і третьої особи, судова колегія ухвалила відкласти розгляд апеляційної скарги до 30.11.2016.

Відзив на апеляційну скаргу до Одеського апеляційного господарського суду не надходив.

Представник третьої особи належним чином повідомлений про час, дату та місце розгляду апеляційної скарги, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення від 02.11.2016, проте ОСОБА_3 обласна державна адміністрація в судове засідання не з'явилась, про поважні причини неявки суд не повідомила та правами, наданими ст. 22 ГПК України, не скористалась.

Приймаючи до уваги вищевикладене, вислухавши думку представників позивача та відповідача, судова колегія порадившись на місці, прийшла до висновку про можливість розгляду справи за відсутністю представника третьої особи, за наявними матеріалами справи, відповідно до ст. 75 ГПК України.

Представник відповідача в судовому засіданні 30.11.2016 надала пояснення, якими підтримала доводи апеляційної скарги та просила суд задовольнити останню.

В судовому засіданні 30.11.2016 представник позивача надав пояснення, в яких заперечував щодо апеляційної скарги та просив суд, рішення місцевого суду залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

Обговоривши доводи апеляційної скарги та заперечення на неї, заслухавши пояснення представників відповідача та позивача, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права при прийнятті оскаржуваного рішення, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга необґрунтована та не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, що 25.06.2009 між Адміністрацією (Орендодавець) та Підприємством (Орендар) укладений договір оренди земельної ділянки, за умовами якого, Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Удобненської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: 43 км автошляху Одеса-Рені за межами населеного пункту (п. 1. Договору).

В оренду передається земельна ділянка загальною площею 34,300 га, у тому числі під капітальною одноповерховою забудовою - 0,046 га, під проїздами та площадками - 0,949 га, під гідротехнічними спорудами - 5,434 га, під іншими відкритими землями без рослинного покриву, або з незначним рослинним покривом - 5,123 га, під штучними водосховищами - 22,748 га, за рахунок земель водного фонду. Нормативна грошова оцінка 1 кв.м площі земельної ділянки становить 41,68 грн., а всього - 14 297 283,14 грн. 14 коп. (п.п. 2., 3. Договору).

Пунктами 4, 5 договору сторони узгодили, що земельна ділянка, яка передається в оренду: - частково розташована в межах прибережної захисної смуги р. Дністер на площі 14,825 га, що передбачає обмеження в її використанні відповідно до ст. 61, п. ж) ч.1 ст. 111 Земельного кодексу України, ст. 89 Водного кодексу України; - частково розташована в межах охоронної зони лінії електропередачі на площі 4,241 га, що передбачає обмеження у її використанні згідно з п. б) ч.1 ст. 112 Земельного кодексу України та відповідно до «Класифікатора обмежень прав власності на землю та використання земельних ділянок» у зв'язку із дотриманням режиму використання земель в охоронній зоні лінії електропередачі. Інші особливості об'єкта оренди, які можуть вплинути на орендні відносини - не має.

Згідно з п.6 договору договір укладено на 25 років. Після закінчення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово Орендодавця про намір продовжити його дію.

Пунктом 7 договору передбачено, що орендна плата вноситься у грошовій формі у розмірі:

- 3% нормативної грошової оцінки, що складає 428 918,49 грн. на рік та 35 743,21 грн. на місяць за перші 5 (п'ять) років оренди земельної ділянки;

- 6% нормативної грошової оцінки, що складає 857 836,98 грн. на рік та 71 486,72 грн. на місяць за наступні 20 (двадцять) років оренди земельної ділянки.

Відповідно до п.10 договору розмір орендної плати переглядається у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором;

- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами.

Умови цього договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені за згодою обох сторін, шляхом укладання відповідної угоди, яка буде невід'ємною частиною цього договору (п. 12 Договору).

Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку (п.п. 27, 28 Договору).

З матеріалів справи вбачається, що на виконання договору відповідач передав, а позивач прийняв земельну ділянку загальною площею 34,300 га, у тому числі під капітальною одноповерховою забудовою - 0,046 га, під проїздами та площадками - 0,949 га, під гідротехнічними спорудами - 5,434 га, під іншими відкритими землями без рослинного покриву, або з незначним рослинним покривом - 5,123 га, під штучними водосховищами - 22,748 га, за рахунок земель водного фонду для обслуговування будівель та споруд рибогосподарських потреб, що підтверджується відповідним ОСОБА_2 приймання-передачі земельної ділянки.

Рішенням Білгород-Дністровської районної ради від 18.03.2011 №126-VI затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, площею 34,3 га, Підприємства для обслуговування будівель та споруд та рибогосподарських потреб, розташованої за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, на 43 км автошляху Одеса-Рені (за межами населених пунктів).

Додатковою угодою від 28.05.2014 до договору оренди земельної ділянки від 25.06.2009 сторони відповідно до рішення тринадцятої сесії Білгород-Дністровської районної ради від 18.03.2011 року №186-V, дійшли згоди щодо внесення змін до Основного договору в частині встановлення розміру орендної плати, а саме: починаючи з 01.01.2014 року орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі 3% від нормативно грошової оцінки, що складає 523 389,65 грн. до 28.05.2015 року. А з 28.05.2015 року ставка орендної плати підлягає перегляду.

Рішенням Білгород-Дністровської районної ради від 22.05.2015 №650-VI затверджено технічну документацію про нормативну грошову оцінку земель несільськогосподарського призначення Білгород-Дністровського району Одеської області (крім земель населених пунктів).

З наявного в матеріалах справи витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель району від 18.02.2016 за вих.№122/86-16 щодо земельної ділянки за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, 43 км автошляху Одеса-Рені, категорія земель за основним цільовим призначенням - землі водного фонду, цільове призначення земельної ділянки - для рибогосподарських потреб, кадастровий номер - 5120887400:01:005:0021, площею 342824 кв.м., нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 4,16 грн./кв.м., нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 1 425 014,20 грн.

Листом від 17.02.2016 позивач звернувся до відповідача з проханням внести зміни до договору оренди земельної ділянки від 25.06.2009 в частині приведення розміру нормативної грошової оцінки та нарахування орендної плати у відповідність до законодавства.

Листом від 16.03.2016 відповідач відмовив у внесенні змін до договору у зв'язку з відсутністю у нього відповідних повноважень.

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (ст. 626 ЦК України).

Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про оренду землі» відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Статтею 5 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що орендарями земельних ділянок є юридичні або фізичні особи, яким на підставі договору оренди належить право володіння і користування земельною ділянкою.

Статтею ст. 627 ЦК України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Згідно зі ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Суд першої інстанції вірно встановив, що укладений між сторонами договір оренди земельної ділянки від 25.06.2009, є договором з визначеними на розсуд сторін умовами, в т.ч. і щодо розміру орендної плати.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

У відповідності до ч.ч. 1, 2 ст. 21 Закону України «Про оренду землі» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

За вимогами ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.

У відповідності до ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Відповідно до ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Згідно зі статтею 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам ч. 1 ст. 15, ст. 21 Закону України «Про оренду землі».

Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору. Якщо зі зміною граничного розміру орендної плати таку ж зміну до договору оренди в установленому законом порядку не внесено, то застосуванню підлягає відповідна умова договору.

При цьому згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Згідно з п.2 ч.1 ст. 13 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до положень статті 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.

Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 20 Закону України «Про оцінку земель» за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Так, з матеріалів справи вбачається, на час розгляду позовної заяви судом першої інстанції, нормативно грошова оцінка земельної ділянки, яка є об'єктом договору, становить 1 425 014,20 грн., 1 кв.м. площі земельної ділянки становить 4,16 грн., що підтверджується витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі (кадастровий номер 5120887400:01:005:0021), складеним відділом Держгеокадастру у Білгород-Дністровського районі Одеської області 18.02.2016 за вих. №122/86-16.

Судова колегія погоджується з судом першої інстанції, що у договорі оренди земельної ділянки від 25.06.2009 зміст спірних пунктів 3, 7 договору не відповідають діючій станом на даний час нормативній грошовій оцінці цієї земельної ділянки (кадастровий номер 5120887400:01:005:0021), яка має бути основою для визначення розміру орендної плати.

Отже, господарський суд обґрунтовано та правомірно задовольнив позовні вимоги Підприємства, виклавши пункти 3 та 7 договору від 25.06.2009 в новій редакції, з врахуванням діючої станом на даний час нормативній грошовій оцінці цієї земельної ділянки (кадастровий номер 5120887400:01:005:0021).

Судова колегія не приймає до уваги посилання апелянта на чинність нормативно-грошової оцінки земельної ділянки площею 34,3 га, яка перебуває в оренді позивача згідно договору від 25.06.2009, затвердженої рішенням Білгород-Дністровської районної ради від 18.03.2011 №126-V, оскільки в матеріалах справи відсутні докази на підтвердження цього.

Апелянт іншого витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку спірної земельної ділянки станом на 18.02.2016 та на момент прийняття господарським судом рішення, не надав, в матеріалах справи такий витяг, який є належним доказом даних про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, відсутній.

За правилами ст.ст. 32, 33 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як підставу своїх вимог або заперечень.

Також, судова колегія не приймає до уваги посилання апелянта, що нормативно-грошова оцінка орендованої земельної ділянки позивача, що проводилась у 2011 році, підлягає перегляду не раніше 2018 року, адже відповідно до ст. 18 «Про оренду землі» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок несільськогосподарського призначення, розташованих за межами населених пунктів проводиться не рідше ніж один раз на 7-10 років, тобто дана оцінка може бути проведена раніше ніж у 2018 році, як зазначає апелянт.

Приймаючи до уваги вищевикладене, колегія суддів вважає, що наведені скаржником у апеляційній скарзі доводи, не спростовують висновків місцевого суду та не доводять їх помилковість, а тому не можуть бути підставою для скасування судового рішення.

Перевіряючи, згідно приписів ст.101 ГПК України законність і обґрунтованість рішення місцевого суду в повному обсягу, тобто не тільки на підставах викладених у апеляційній скарзі, судова колегія не встановила будь-яких порушень норм матеріального і процесуального права з боку місцевого суду і вважає, що зроблені судом висновки відповідають фактичним обставинам справи, наявним в ній доказам та приписам чинного законодавства.

З огляду на викладене, судова колегія не вбачає будь-яких передбачених ст.104 ГПК України правових підстав для скасування рішення місцевого суду.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору за апеляційний перегляд судового рішення покладаються на скаржника.

Керуючись ст.ст. 99, 101-103, 105 ГПК України, колегія суддів -

ПОСТАНОВИЛА:

Рішення господарського суду Одеської області від 25.08.2016 залишити без змін, апеляційну скаргу - без задоволення.

Постанова в порядку ст. 105 ГПК України набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого господарського суду України.

Головуючий суддя Головей В.М.

Судді Гладишева Т.Я.

ОСОБА_4

СудОдеський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення30.11.2016
Оприлюднено07.12.2016
Номер документу63143500
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/1206/16

Постанова від 15.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Корсак B.A.

Ухвала від 15.02.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Корсак B.A.

Постанова від 30.11.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Головей В.М.

Ухвала від 02.11.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Головей В.М.

Ухвала від 30.09.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Головей В.М.

Ухвала від 22.09.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Ю.С.

Рішення від 25.08.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Ю.С.

Ухвала від 12.07.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Ю.С.

Ухвала від 11.07.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Ю.С.

Ухвала від 22.06.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Бездоля Ю.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні