Ухвала
від 07.12.2016 по справі 200/14422/16-а
БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 200/14422/16-а

Провадження №2аз/200/38/16

УХВАЛА

07 грудня 2016 року Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська

в складі: головуючого-судді: Женеску Е.В.,

за участю: секретаря: Санжаровської Я.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Дніпропетровська заяву позивача ОСОБА_1 до Днірпопетровської міської ради, треті особи: Комунальне підприємство Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради, Комунальне підприємство Жилсервіс-15 Днірпопетровської міської ради, Комунальне підприємство Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення Індустріальної районної у м. Дніпрі ради, Управління праці та соціального захисту населення Соборної районної у м. Дніпрі ради про визнання рішення не чинним, -

ВСТАНОВИВ:

18 серпня 2016 року позивачка звернулась до Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська з адміністративним позовом до Дніпропентровської міської ради, треті особи: Комунальне підприємство Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради, Комунальне підприємство Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради, Комунальне підприємство Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення Індустріальної районної у м. Дніпрі ради, Управління праці та соціального захисту населення Соборної районної у м. Дніпрі ради про визнання рішення не чинним .

22 серпня 2016 року ухвалою Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 05 жовтня 2016 року на 10-30 год.

06 грудня 2016 року позивачем було подано заяву про збільшення позовних вимог, в якій вона просить визнати рішення Дніпропетровської міської ради Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська від 17.06.2016 № 20/10 повністю не чинним; визнати рішення Дніпропетровської міської ради Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська від 27.07.2016 р. № 32/12 повністю не чинним, дана заява була прийнята судом до розгляду.

06 грудня 2016 року через канцелярію суду надали заяву про забезпечення позову шляхом зупинення дію рішень Дніпропетровської міської ради від 17.06.2016 року № 20/10 Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська та від 27.07.2016 року №32/12 Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська . Заборонити посадовим особам Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 26510514, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), виконавчим органам Дніпропетровської міської ради (в т.ч. виконаному комітету, департаментам, управлінням, відділам, тощо), комунальним підприємствам Дніпропетровської міської ради виконувати рішення Дніпропетровської міської ради від 17.06.2016 року № 20/10 та від 27.07.2016 року №32/12 Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська та вживати заходів направлених на передачу житлових будинків з балансу комунального житлово-експлуатаційного підприємства Індустріального району (код ЄДРПОУ 05432916, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Петра Калнишевського (колишня вул. Косіора), б.11) на баланс Комунального підприємства Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), з балансу комунального житлово-експлуатаційного підприємства Жовтневого району (код ЄДРПОУ 05451351, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, б. 82) на баланс Комунального підприємства Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), а також здійснювати приймання-передачу відповідної технічної документації (паспортів будинків, актів технічного стану, інвентарних справ). Заборонити Комунальному підприємству Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 31270637, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та/або його посадовим особам вчиняти дії щодо укладення договорів з КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та/або КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), та/або виконання таких договорів, та/або дії щодо припинення дії договорів з балансоутримувачами та виконавцями послуг у Соборному (Жовтневому) та Індустріальному районах м. Дніпропетровська, визначених рішенням Дніпропетровської міської ради №28/45 від 25.12.2013 р.; а також заборонити вчиняти дії щодо укладання та/або виконання договорів з банками, підприємствами, установами усіх форм власності, спрямованих на приймання платежів від споживачів за житлово-комунальні послуги на користь КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2); в тому числі заборонити здійснювати перерахування на користь КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) грошових коштів, отриманих від споживачів як оплату за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Заборонити посадовим особам Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 26510514, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), виконавчим органам Дніпропетровської міської ради (в т.ч. виконаному комітету, департаментам, управлінням, відділам, тощо), комунальним підприємства Дніпропетровської міської ради, в тому числі Комунальному підприємству Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), Комунальному підприємству Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), Комунальному підприємству Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 31270637, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), вчиняти дії, які можуть перешкоджати споживачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснювати оплату за спожиті послуги на користь балансоутримувачів, виконавців послуг, визначених балансоутримувачами житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська та виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у Жовтневому (Соборному) та Індустріальному районах м. Дніпропетровська згідно рішення Дніпропетровської міської ради №28/45 від 25.12.2013 року. Заборонити Управлінню праці та соціального захисту населення Індустріальної районної ради (код ЄДРПОУ 03192514, адреса: 49051, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. П.Калнишевського (колишня - вул. Косіора), буд. 5), Управлінню соціального захисту населення Соборної районної у місті Дніпрі раді (код ЄДРПОУ 03192454, адреса: 49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Василя Жуковського, будинок 39/41) виконувати відшкодування житлово-комунальних послуг КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2).

Вирішуючи питання стосовно забезпечення позову, суд виходить із наступного.

Забезпечення позову - це сукупність процесуальних дій, які гарантують виконання судового рішення, у разі задоволення позовних вимог. Забезпечення позову допускається, якщо невжиття цих заходів може ускладнити або привести до неможливості виконання рішення суду.

Відповідно до частини 1 статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення осіб, які беруть участь у справі.

Частинами 3, 4 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено наступні способи забезпечення позову: 1) зупинення дії рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються; 2) заборона вчиняти певні дії.

Крім того, згідно частини 1 статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до ч. 3 ст. 117 КАС України, подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковим для її виконання.

Звертаючись до суду із заявою про вжиття заходів забезпечення позову, позивачі посилались на те, що існує очевидна небезпека заподіяння їх шкоди правам, свободам та інтересам до ухвалення рішення в адміністративній справі. Оскаржуване рішення прийнято стосовно майна, яке не є комунальною власністю, а належить на праві спільної власності власникам квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках. Без вжиття заходів забезпечення позову шляхом зупинення незаконного рішення, заборони виконувати оскаржуване рішення та проводити передачу житлового фонду з балансу комунальних житлово-експлуатаційних підприємств Індустріального, Соборного районів на баланс Комунального підприємства Жилсервіс-6 та Комунального підприємства Жилсервіс-15 , неможливо захистити права, свободи та інтереси позивачів - як власників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках та співвласників спільного майна багатоквартирного будинку. Крім того, Закон України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку від 01 липня 2015 року, який визначає особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов'язані з реалізацією прав та виконанням обов'язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління. Відповідно до частин 2, 3 ст. 4 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , власники квартир та нежитлових приміщень є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку (приміщення загального користування (у тому числі допоміжні). Отже, після набрання чинності з 01 липня 2015 року Законом України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку органи місцевого самоврядування не мають повноважень щодо визначення балансоутримувачів багатоквартирних будинків (власником яких є не територіальна громада міста, а які на праві спільної власності належать власникам квартир та нежитлових приміщень у цих багатоквартирних будинках), внаслідок встановлення зазначеним Законом особливостей врегулювання правовідносин з утримання багатоквартирних будинків і наділення відповідними повноваженнями виключно зборів співвласників багатоквартирного будинку. Натомість, співвласники багатоквартирних будинків, щодо балансоутримання яких Дніпропетровською міською радою прийняте Рішення, відповідних рішень на зборах співвласників багатоквартирного будинку не приймали та не наділяли ні Дніпропетровську міську раду, ні визначені Рішенням комунальні підприємства правами балансоутримувача належного їм на праві власності спільного майна багатоквартирних будинків. Таким чином, Дніпропетровська міська рада, самостійно (без відповідного рішення зборів співвласників) визначивши комунальні підприємства балансоутримувачами чужого майна, допустила обмеження прав власності співвласників багатоквартирних будинків, що є порушенням прав і свобод людини і громадянина, гарантованих ст. 41 Конституції України. Окрім того, Пунктом 6 оскаржуваного рішення вирішено Комунальному підприємству Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради укласти договори з КП Жилсервіс-6 та КП Жилсервіс-15 , за якими між підприємствами виникатимуть права та обов'язки внаслідок виконання рішення виконкому. Зазначене завдаватиме шкоди як самим підприємствам, так і усій територіальній громаді міста, так як кожне комунальне підприємство має створюватись і функціонувати виключно в інтересах територіальної громади.

Суд, оглянувши матеріали позовної заяви, заяву про забезпечення позову, приходить до висновку, що наведені доводи позивачів щодо необхідності термінового вжиття заходів забезпечення позову є розумними і обґрунтованими. Зупинення дії оскаржуваного рішення міської ради, заборона його виконання, заборона здійснювати приймання-передачу житлового фонду з балансу на баланс та заборона вчиняти дії щодо укладання, виконання, припинення дії договорів забезпечить збалансованість інтересів сторін, а також усіх власників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках та співвласників спільного майна багатоквартирного будинку.

Зупинення дії рішень Дніпропетровської міської ради № 20/10 від 17.06.2016р. та №32/12 від 27.07.2016р. забезпечить збалансованість інтересів сторін, а також усіх співвласників багатоквартирних будинків житлового фонду вказаних районів міста, сприятиме охороні правових інтересів Позивача та членів територіальної громади від протиправних дій Відповідача.

Прийняття вказаних рішень № 20/10 від 17.06.2016р. та №32/12 від 27.07.2016р. Дніпропетровською міською радою від моменту початку дії Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку суперечить вимогам чинного законодавства та прямо порушує права Позивача як співвласника. Для відновлення порушених прав Позивача та й інших співвласників багатоквартирних будинків необхідно буде докласти значних зусиль, адже зворотнє повернення коштів від незаконно отриманих призначеними поза вимогами чинного законодавства балансоутримувачів та виконавців послуг, з порушенням прав Позивача, потребуватиме значних зусиль, часу та коштів.

Заходи забезпечення позову відповідають та є співрозмірними заявленим позовним вимогам, безпосередньо пов'язані з предметом спору, а також є необхідними і достатніми для забезпечення виконання судового рішення у разі задоволення позову.

Суд вважає, що жодним іншим способом, окрім як шляхом зупинення рішень та заборони виконувати рішення неможливо забезпечити адміністративний позов та подальший вплив оскаржуваних рішень на права та інтереси не лише позивача, а й усієї громади Індустріального та Соборного районів міста Дніпро.

За таких обставин, зупинення рішення міської ради та заборона його виконання, заборона здійснювати приймання-передачу житлового фонду з балансу на баланс та заборона вчиняти дії щодо укладання, виконання, припинення дії договорів сприятиме охороні матеріально-правових інтересів позивачів проти дій відповідача.

Саме такі заходи забезпечення позову як зупинення рішення міської ради, заборона виконання рішення та заборона вчиняти певні дії спроможні з огляду на предмет позовних вимог забезпечить фактичне виконання судового рішення. Адже визнання рішення не чинним свідчить, що таке рішення не може породжувати правових наслідків, за таким рішенням не можуть виникати права та обов'язки з моменту його прийняття. Зупинення ж дії оскаржуваного рішення полягає в тому, що на час дії цього способу забезпечення позову положення цього акта не застосовуються до правовідносин.

Додатково суд враховує, що заходи забезпечення позову повинні відповідати і бути співрозмірними заявленим позовним вимогам, мають бути безпосередньо пов'язаними з предметом спору, необхідними і достатніми для забезпечення виконання судового рішення.

Також при розгляді клопотання про вжиття заходів забезпечення позову суд повинен дати оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжитих заходів з урахуванням:

- розумності, обґрунтованості й адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову;

- забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників процесу;

- наявності зв'язку між конкретним видом, що застосовується для забезпечення позову, і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий вид забезпечення забезпечити фактичне виконання рішення суду у разі його задоволення;

- імовірності виникнення утруднень для виконання або невиконання рішення суду в разі невжиття таких заходів.

В зазначеній заяві про забезпечення адміністративного позову позивачами наведено відповідні обставини, які б унеможливили захист її прав, свобод та інтересів без вжиття відповідних заходів, а також надано відповідні обґрунтування щодо очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивачки. Також ці обставини вбачаються судом з матеріалів справи.

Враховуючи наведене та наявні матеріали справи, в суду є достатні правові підстави для вжиття заходів забезпечення такого позову, оскільки при розгляді справи по суті суд буде встановлювати питання щодо наявності порушення прав та інтересів позивача з боку відповідача.

Зважаючи на викладене в сукупності, суд приходить до висновку щодо задоволення клопотання позивача про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.

Керуючись ст.118 КАС України, суд,-

У Х В А Л И В:

Заяву позивача ОСОБА_1 до Днірпопетровської міської ради, треті особи: Комунальне підприємство Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради, Комунальне підприємство Жилсервіс-15 Днірпопетровської міської ради, Комунальне підприємство Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення Індустріальної районної у м. Дніпрі ради, Управління праці та соціального захисту населення Соборної районної у м. Дніпрі ради про забезпечення позову - задовольнити.

Зупинити дію рішень Дніпропетровської міської ради від 17.06.2016 року № 20/10 Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська та від 27.07.2016 року №32/12 Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська .

Заборонити посадовим особам Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 26510514, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), виконавчим органам Дніпропетровської міської ради (в т.ч. виконаному комітету, департаментам, управлінням, відділам, тощо), комунальним підприємствам Дніпропетровської міської ради виконувати рішення Дніпропетровської міської ради від 17.06.2016 року № 20/10 та від 27.07.2016 року №32/12 Про визначення балансоутримувачів житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська та вживати заходів направлених на передачу житлових будинків з балансу комунального житлово-експлуатаційного підприємства Індустріального району (код ЄДРПОУ 05432916, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Петра Калнишевського (колишня вул. Косіора), б.11) на баланс Комунального підприємства Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), з балансу комунального житлово-експлуатаційного підприємства Жовтневого району (код ЄДРПОУ 05451351, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, б. 82) на баланс Комунального підприємства Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), а також здійснювати приймання-передачу відповідної технічної документації (паспортів будинків, актів технічного стану, інвентарних справ).

Заборонити Комунальному підприємству Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 31270637, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та/або його посадовим особам вчиняти дії щодо укладення договорів з КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та/або КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), та/або виконання таких договорів, та/або дії щодо припинення дії договорів з балансоутримувачами та виконавцями послуг у Соборному (Жовтневому) та Індустріальному районах м. Дніпропетровська, визначених рішенням Дніпропетровської міської ради №28/45 від 25.12.2013 р.; а також заборонити вчиняти дії щодо укладання та/або виконання договорів з банками, підприємствами, установами усіх форм власності, спрямованих на приймання платежів від споживачів за житлово-комунальні послуги на користь КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2); в тому числі заборонити здійснювати перерахування на користь КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) грошових коштів, отриманих від споживачів як оплату за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Заборонити посадовим особам Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 26510514, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), виконавчим органам Дніпропетровської міської ради (в т.ч. виконаному комітету, департаментам, управлінням, відділам, тощо), комунальним підприємства Дніпропетровської міської ради, в тому числі Комунальному підприємству Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), Комунальному підприємству Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), Комунальному підприємству Міські комунальні платежі Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 31270637, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2), вчиняти дії, які можуть перешкоджати споживачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснювати оплату за спожиті послуги на користь балансоутримувачів, виконавців послуг, визначених балансоутримувачами житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська та виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у Жовтневому (Соборному) та Індустріальному районах м. Дніпропетровська згідно рішення Дніпропетровської міської ради №28/45 від 25.12.2013 року.

Заборонити Управлінню праці та соціального захисту населення Індустріальної районної ради (код ЄДРПОУ 03192514, адреса: 49051, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. П.Калнишевського (колишня - вул. Косіора), буд. 5), Управлінню соціального захисту населення Соборної районної у місті Дніпрі раді (код ЄДРПОУ 03192454, адреса: 49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Василя Жуковського, будинок 39/41) виконувати відшкодування житлово-комунальних послуг КП Жилсервіс-6 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40546317, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2) та КП Жилсервіс-15 Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 40682632, адреса: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 (колишній пр. ОСОБА_2).

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу , або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом пяти днів з дня отримання копії ухвали.

Оскарження ухвали про забезпечення доказів не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає розгляду справи.

Головуючий-суддя: Е.В. Женеску

СудБабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення07.12.2016
Оприлюднено09.12.2016
Номер документу63213869
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/14422/16-а

Ухвала від 21.07.2017

Адміністративне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Женеску Е. В.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Женеску Е. В.

Ухвала від 30.03.2017

Адміністративне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Женеску Е. В.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Женеску Е. В.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 29.03.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні