Постанова
від 01.11.2016 по справі 804/2596/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 листопада 2016 р. Справа № 804/2596/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЄфанової О.В. при секретаріЛегкій А.В. за участю: представника позивача представника відповідача Січінава В.М. Сінявський І.Л. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІР- ІНТЕРНЕШНЛ" до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 18.12.2015 року № 0005552204, складене Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку з питань дотримання вимог податкового законодавства при придбанні товарів (робіт, послуг) від ТОВ «Бенетнаш» (код ЄДРПОУ 39413810) за період з 01.01.2015 року по 31.01.2015 року, від ТОВ «Біанс» (код ЄДРПОУ 38211940) за період з 01.02.2015 року по 28.02.2015 року, від ТОВ «Аміран-Центр» (код ЄДРПОУ 39602425) за період з 01.03.2015 року по 31.03.2015 року, від ТОВ «Бастія» (код ЄДРПОУ 39413611) за період з 01.04.2015 року по 31.05.2015 року та подальшої реалізації їх на покупців, за результатами якої складено акт від 30.11.2015 року №3911/04-63-22-04/35832123. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 18.12.2015 року № 000552204, яким ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем 2083333,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 520833,00 грн. Позивач вважає висновки податкового органу в акті перевірки безпідставними та необґрунтованими, а тому винесене податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню.

Представник відповідача надав суду заперечення, в яких зазначив, що за результатами перевірки податковий орган прийшов до висновків щодо порушення позивачем податкового законодавства, які є обґрунтованими та підтверджені письмовими доказами, а тому Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області при прийнятті оскаржуваного податкового повідомлення-рішення діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищенаведеного, просить суд у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, просив суд в задоволенні адміністративного позову відмовити.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку з питань дотримання вимог податкового законодавства при придбанні товарів (робіт, послуг) від ТОВ «Бенетнаш» (код ЄДРПОУ 39413810) за період з 01.01.2015 року по 31.01.2015 року, від ТОВ «Біанс» (код ЄДРПОУ 38211940) за період з 01.02.2015 року по 28.02.2015 року, від ТОВ «Аміран-Центр» (код ЄДРПОУ 39602425) за період з 01.03.2015 року по 31.03.2015 року, від ТОВ «Бастія» (код ЄДРПОУ 39413611) за період з 01.04.2015 року по 31.05.2015 року та подальшої реалізації їх на покупців.

Перевіркою встановлено порушення:

1) Документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із контрагентами, їх вид, обсяг, якість та розрахунки по ланцюгу постачання: ТОВ «Бенетнаш» (код ЄДРПОУ 39413810) за період з 01.01.2015 року по 31.01.2015 року, ТОВ «Біанс» (код ЄДРПОУ 38211940) за період з 01.02.2015 року по 28.02.2015 року, від ТОВ «Аміран-Центр» (код ЄДРПОУ 39602425) за період з 01.03.2015 року по 31.03.2015 року, від ТОВ «Бастія» (код ЄДРПОУ 39413611) за період з 01.04.2015 року по 31.05.2015 року - ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ». Встановлена відсутність об'єктів оподаткування податком на додану вартість при придбанні та продажу товарів (послуг), які підпадають під визначення ст. 22, 185, 187, 198 ПК України ;

2) Перевіркою «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» встановлено відображення в податковому обліку господарських операцій та розрахунків по ланцюгу постачання: ТОВ «Бенетнаш» (код ЄДРПОУ 39413810) за період з 01.01.2015 року по 31.01.2015 року, ТОВ «Біанс» (код ЄДРПОУ 38211940) за період з 01.02.2015 року по 28.02.2015 року, від ТОВ «Аміран-Центр» (код ЄДРПОУ 39602425) за період з 01.03.2015 року по 31.03.2015 року, від ТОВ «Бастія» (код ЄДРПОУ 39413611) за період з 01.04.2015 року по 31.05.2015 року - ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ».

3) Порушення пунктів 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту на загальну 2083333,35 грн. у т.ч. за січень 2015 року на 416666,67 грн., за лютий 2015 року на 416666,67 грн., за березень 2015 року на 416666,67 грн., за квітень 2015 року на 416666,67 грн., за травень 2015 року на 416666,67 грн.

За результатами перевірки складено Акт від 30.11.2015 року №3911/04-63-22-04/35832123, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення від 18.12.2015 року № 000552204, яким ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем 2083333,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 520833,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, за період, який перевірявся податковим органом, позивач укладав наступні договори

1) Договір суборенди № 01/15-1 від 02.01.2015 року, відповідно до якого ТОВ «Бенетнаш» (орендар) передає ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» (суборендар), Суборендар приймає в строкове платне користування нежитлові приміщення під розміщення офісу загальною площею 1350 кв.м., що розташований за адресою: м.Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27.

Фактичне виконання вказаної угоди підтверджується актом приймання-передачі об'єкта суборенди у суборенду по договору суборенди № 01/15-1 від 02.01.2015 року; податковою накладною №10 від 31.01.2015 року на суму 2083333,33 грн.; рахунком на оплату № 10 від 31.01.2015 року; актом надання послуг № 10 від 10.01.2015 року.

2) Договір суборенди № 15-3/СА від 02.-2.2015 року, відповідно до якого ТОВ «Біанс» (орендар) передає ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» (суборендар), Суборендар приймає в строкове платне користування нежитлові приміщення під розміщення офісу загальною площею 1350 кв.м., що розташований за адресою: м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27.

Фактичне виконання вказаної угоди підтверджується актом приймання-передачі об'єкта суборенди у суборенду до Договору суборенди № 15-3/СА від 02.02.2015 року; актом прийому-передачі об'єкта суборенди із суборенди по Договору суборенди № 15-3/СА від 28.02.2015 року; податкова накладна №80 від 28.02.2015 року на суму 2083333,33 грн.; рахунок-фактура №80 від 28.02.2015 року; акт прийому передачі наданих послуг до Договору суборенди № 15-3/СА від 28.02.2015 року.

3) Договір суборенди № 0315-1 від 02.03.2015 року, відповідно до якого ТОВ «Амірант-Центр» (орендар) передає ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» (суборендар), Суборендар приймає в строкове платне користування нежитлові приміщення під розміщення офісу загальною площею 1350 кв.м., що розташований за адресою: м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27.

Фактичне виконання вказаної угоди підтверджується актом приймання-передачі об'єкта суборенди у суборенду до Договору суборенди № 0315-1 від 02.03.2015 року від 02.03.2015 року; актом приймання-передачі об'єкта суборенди у суборенду до Договору суборенди № 0315-1 від 31.03.2015 року; податкова накладна №156 від 31.03.2015 року на суму 2083333,33 грн.; рахунок на оплату № 156 від 31.03.2015 року; актом про надання послуг № 156 від 31.03.2015 року.

4) Договір суборенди № Р-11/15 від 01.04.2015 року, відповідно до якого ТОВ «Бастія» (орендар) передає ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» (суборендар), Суборендар приймає в строкове платне користування нежитлові приміщення під розміщення офісу загальною площею 1350 кв.м., що розташований за адресою: м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27.

Фактичне виконання вказаної угоди підтверджується актом приймання-передачі об'єкта суборенди у суборенду до Договору суборенди № Р-11/15 від 01.04.2015 року; актом приймання-передачі об'єкта суборенди у суборенду до Договору суборенди № Р-11/15 від 30.06.2015 року; додаткова угода № 1 к Договору суборенди № Р-11/15 від 01.04.2015, яким строк дії договору подовжено до 30.06.2015 року; податкова накладна №26 від 30.04.2015 року на суму 2083333,33 грн.; рахунок на оплату № 26 від 30.04.2015 року; акт виконаних робіт (наданих послуг) від 30.04.2015 року; податкова накладна №47 від 29.05.2015 року на суму 2083333,33 грн.; рахунок на оплату № 47 від 29.05.2015 року; акт № 47 виконаних робіт (наданих послуг) від 29.05.2015 року.

Крім того, що станом на дату укладання і виконання відповідних договорів між ТОВ «ГІР-ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Бенетнаш», ТОВ «Біанс», ТОВ «Амірант-Центр», ТОВ «Бастія» суб'єкти господарювання були зареєстровані у передбаченому законодавством порядку і були платниками ПДВ.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Згідно з пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Пунктом 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України передбачено, що право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

За змістом п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

За приписами п. 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг з метою їх використання в господарській діяльності.

Пунктом 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Як встановлено абз. 5 ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-ХІV (далі - Закон № 996-ХІV) господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства. Отже, господарська операція повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Відповідно до ч. 2 ст. 3 Закону № 996-ХІV бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

За змістом ч. 1 ст. 9 вищезазначеного Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Частиною 2 ст. 9 Закону № 996-ХІV передбачені обов'язкові реквізити, які мають містити первинні та зведені облікові документи.

Відповідно до п. 2.15 та 2.16 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі - Положення) первинні документи підлягають обов'язковій перевірці працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряється наявність у документі обов'язкових реквізитів та відповідність господарської операції чинному законодавству, логічна ув'язка окремих показників. Забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать нормативно-правовим актам, встановленому порядку приймання, зберігання і витрачання грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей та іншого майна, порушують договірну і фінансову дисципліну, завдають шкоди державі, власникам, іншим юридичним і фізичним особам. Такі документи повинні бути передані керівнику підприємства, установи для прийняття рішення.

Пунктом 2.4 Положення визначено, що первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Із матеріалів справи вбачається, що у позивача наявні всі необхідні первинні документи, на підставі яких позивачем задекларовано грошові зобов'язання з податку на додану вартість.

Правова позиція Верховного Суду України у розглядуваній категорії спорів, відображена, зокрема, у постанові цього суду від 31.01.2011 року № 14/11 у справі за позовом закритого акціонерного товариства «Мукачівський лісокомбінат» до Мукачівської об'єднаної державної податкової інспекції в Закарпатській області про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення. Так, за тотожних обставин та на підставі вказаних норм Закону Верховний Суд України дійшов висновку про те, що «чинне законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника ПДВ права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншим суб'єктом господарювання, зокрема, тим, який не був постачальником товарів (послуг), на вартість яких нарахований ПДВ, що включений платником податку до податкового кредиту.

Верховний Суд України у вказаному рішенні також наголосив, що такий висновок «узгоджується із практикою Європейського Суду з прав людини. Так, у справі «БУЛВЕС»АД проти Болгарії» (заява № 3991/03) Європейський Суд з прав людини у своєму рішенні від 22 січня 2009 року зазначив, що платник податку не повинен нести наслідків невиконання постачальником його зобов'язань зі сплати податку і в результаті сплачувати ПДВ другий раз, а також сплачувати пеню. На думку Суду, такі вимоги стали надмірним тягарем для платника податку, що порушило справедливий баланс, який повинен підтримуватися між вимогами суспільного інтересу та вимогами захисту права власності».

Також суд звертає увагу на рішення Європейського Суду з прав людини від 9 січня 2007 року, про порушення Україною статті 1 Першого протоколу у справі «Інтерсплав проти України».

Так, у п. 37 рішення вказується: «Заявник стверджував, що він сплачував податки відповідно до Закону і ці платежі перевірялись декілька разів державними органами. Він зазначив, що він не несе відповідальності за діяльність інших компаній, у яких він купував металевий брухт, ціна на який включала ПДВ. Обов'язок сплачувати це ПДВ покладався на ці компанії, а не на заявника. Заявник підкреслив, що він не мав ні компетенції, ні можливості контролювати господарську діяльність інших підприємств і ситуація, на яку посилається Уряд, вказує на незадовільну діяльність податкових органів, за які заявник не повинен нести відповідальність. Він далі підкреслював, що численні перевірки його діяльності які здійснювалися податковими органами, не виявили порушень, на підставі яких останні могли б ґрунтувати свої відмови».

Відповідно до п. 38 рішення зазначено: «На думку Суду, коли державні органи володіють будь-якою інформацією про зловживання в системі відшкодування ПДВ, що здійснюються конкретною компанією, вони можуть вжити відповідних заходів для запобігання або усунення таких зловживань. Суд, однак, не може прийняти зауваження Уряду щодо загальної практики з відшкодування ПДВ за відсутності будь-яких ознак, які б указували на те, що заявник був безпосередньо залучений до таких зловживань».

Таким чином, зобов'язання контрагентів позивача не спричиняють цивільно-правових чи податкових наслідків для позивача, так само позивач не може нести відповідальність за будь-які порушення законодавства вчинені його контрагентами.

Також, суд зазначає, що документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції - умов перевезення, зберігання товарів, змісту послуг, що надаються тощо.

При цьому сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов'язаннях платника податків у зв'язку з його господарською діяльністю мали місце (Ухвала ВАСУ від 20.01.2015 року № К/800/15312/13).

Відповідно до ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Суд акцентує увагу на тому, що відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Такий підхід узгоджується з практикою Європейського Суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі «Компанія «Вестберґа таксі Актіеболаґ» та Вуліч проти Швеції» визначив, що «…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління.».

Згідно з ч.1 ст.94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку щодо задоволення позовних вимог.

Керуючись ст. 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 18.12.2015 року № 0005552204, складене Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Стягнути на користь позивача судові витрати в розмірі 39062,49 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Дніпродзержинської об'єднати державної податкової інспекції Головного управління ДФС Дніпропетровській області.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 06 листопада 2016 року

Суддя О.В. Єфанова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.11.2016
Оприлюднено21.12.2016
Номер документу63481026
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2596/16

Ухвала від 11.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 29.08.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 11.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 22.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 10.05.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні