Рішення
від 01.12.2016 по справі 905/1659/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м.Харків, пр.Науки, 5

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

01.12.2016р.                     Справа №905/1659/16                               

зза позовом: Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу», м.Маріуполь, код ЄДРПОУ 00191678

до відповідача: Донецької Торгово-промислової палати, м.Краматорськ, код ЄДРПОУ 02944679

про визнання незаконними дій

Суддя: Паляниця Ю.О.

Секретар судового засідання: Бикова Я.М.

У засіданні брали участь:

від позивача: не з'явився

від відповідача: не з'явився

Згідно із ст.77 ГПК України

в засіданні суду оголошувалась перерва з 02.11.2016р. по 15.11.2016р.

СУТЬ СПРАВИ:

Позивач, Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу», м.Маріуполь звернувся до господарського суду Донецької області з позовною заявою до відповідача, Донецької Торгово-промислової палати, м.Краматорськ про захист порушеного охоронюваного законом інтересу Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» на отримання для Тельманівського ВУВКГ Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України шляхом визнання незаконними дій Донецької Торгово-промислової палати у відмові задоволення заяви №03/53 від 19.01.2016р.

Ухвалою господарського суду від 11.05.2016р. відмовлено у прийнятті позовної заяви Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу», м.Маріуполь до Донецької Торгово-промислової палати, м.Краматорськ про захист порушеного охоронюваного законом інтересу Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» на отримання для Тельманівського ВУВКГ Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України шляхом визнання незаконними дій Донецької Торгово-промислової палати у відмові задоволення заяви №03/53 від 19.01.2016р.

Постановою від 15.06.2016р. Донецького апеляційного господарського суду ухвалу від 11.05.2016р. господарського суду Донецької області по справі № 905/1659/16 скасовано; матеріали справи №905/1659/16 передано на розгляд до господарського суду Донецької області; стягнуто з відповідача на користь позивача судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 1378 грн.

Постановою суду касаційної інстанції від 31.08.2016р. постанову від 15.06.2016р. Донецького апеляційного господарського суду залишено без змін.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на неправомірну відмову відповідача у видачі сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України за наявності надзвичайних, непередбачуваних та невідворотніх обставин.

Відповідач у запереченні №1164/12.08-01 від 01.11.2016р. зазначив, що за результатами розгляду заяви №03/53 від 19.01.2016р. про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та наданих позивачем в обґрунтування вказаної заяви документів, причинно-наслідковий зв'язок між неможливістю виконання зобов'язань щодо подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року та обставинами, які вказані у заяві не вбачається можливим встановити. Крім того, відповідач вказує, що звертаючись до суду з вимогами про зобов'язання останнього видати сертифікат про засвідчення форс-мажорних обставин, позивач фактично просить суд підмінити орган, який уповноважений видавати вказані сертифікати, що є неприпустимим, оскільки вирішення цього питання не відноситься до компетенції суду.

Стаття 22 Господарського процесуального кодексу України передбачає, що прийняття участі у судовому засіданні є правом сторони. При цьому, норми вказаної статті зобов'язують сторони добросовісно користуватись належними їм процесуальними правами.

Статтею 77 зазначеного Кодексу України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст.69 цього Кодексу розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні.

Відкладення розгляду справи є правом та прерогативою суду, основною умовою для якого є не відсутність у судовому засіданні представників сторін, а неможливість вирішення спору у відповідному судовому засіданні.

Згідно із п.3.9.2 постанови №18 від 26.12.2011р. Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

За висновками суду, незважаючи на те, що сторони, зокрема, у судове засідання 01.12.2016р. не з'явились, справа може бути розглянута за наявними у ній документами у відповідності до вимог ст.75 Господарського процесуального кодексу України, а відсутність учасників судового спору не перешкоджає вирішенню справи по суті.

Одночасно, судом враховано, що згідно з ухвалою від 15.11.2016р. присутність сторін у судовому засіданні 01.12.2016р. була визначена не обов'язковою, а строк розгляду справи (з урахуванням наявністі обставин зупинення провадження по справі) мав закінчитись 01.12.2016р., внаслідок чого відкладення судового засідання на іншу дату було неможливим.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, господарський суд встановив:

Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» в особі Тельманівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» звернулось до Донецької Торгово-промислової палати із заявою вих.№03/53 від 19.01.2016р. про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями.

У п.6 вказаної заяви «найменування, розмір та терміни настання невиконаного податкового зобов'язання у зв'язку з настанням форс-мажорної обставини/обставин» зазначено податкова декларація з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015р., розмір – 19435,52 грн, термін – граничні строки подання 10.08.2015р.

В обґрунтування заяви вих.№03/53 від 19.01.2016р. Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» посилалось на те, що Тельманівське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» працює у єдиному циклі з іншими 30-ма відокремленими підрозділами по забору, перекиданню, виробництву та постачанню питної та технічної води у Донецькій області, а саме здійснює виробничу функцію по забезпеченню питною водою та підприємств 27-ми населених пунктів. Наразі, проведення активних бойових дій на території Донецької області призвели до загибелі працівників підприємства, пошкодження адміністративних будівель, знищення первинних документів бухгалтерського обліку виробничих документів, необхідних для нарахування податків та зборів; 07.07.2015р. жителі центральної частини смт Тельманове залишилися без водопостачання через знеструмлення об'єктів міського водопроводу в результаті сильного обстрілу: були пошкоджені лінії електропередачі, від яких здійснюється електропостачання міського водопровідного вузла; 27.08.2015р. смт Тельманове в результаті обстрілу було знеструмлено 2-й підйом водопровідної насосної станції №2, подача електрики припинилася на водопровідну насосну станцію та деякі інші об'єкти водопостачання у місті Новоазовську.

Як зазначає позивач, обставини викладені у заяві вих.№03/53 від 19.01.2016р. Тельманівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» були підтверджені наступними документами: зверненням №03/01/10-85 від 23.06.2014р. до Донецької Торгово-промислової палати про надання висновку про наявність форс-мажорних обставин щодо виконання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення по договорах з водокористувачами; висновком №2005/12/12-03 від 03.07.2014р. Донецької Торгово-промислової палати; засвідчення форс-мажорних обставин сертифікатами №1735, №1736 Донецької Торгово-промислової палати, наданих юридичній особі; актом обстеження пошкоджень комплексу насосних станцій 1-го підйому від 12.06.2014р.; довідкою №12/10/4841 від 29.07.2014р. щодо класифікації надзвичайних ситуацій Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області; довідкою №07/380 від 16.10.2014р. про порушення нормальних умов життєдіяльності населення Донецької області, щодо забезпечення питного водопостачання департаменту житлово-комунального господарства Донецької ОДА; протокольним рішенням №8 від 24.09.2014р. засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій управління з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької ОДА; довідкою №12/10/5942 від 19.11.2014р. щодо класифікації надзвичайних ситуацій ГУ ДСНС України у Донецькій області; експертним висновком №8-2014 від 22.10.2014р. Державної служби України з надзвичайних ситуацій; орієнтовним розрахунком №22/1561 від 22.09.2014р. збитків від руйнування та пошкодження основних фондів і знищення майна; оголошенням на сайті http://ukrposhta.ua/ УДППЗ «Укрпошта» про тимчасове призупинення прийому та доставки поштових відправлень в Донецькій та Луганській області через активне розгортання бойових дій з 24.07.2014р.; оголошенням на сайті http://ukrposhta.ua/ УДППЗ «Укрпошта» про припинення з 27.11.2014р. приймання поштових відправлень на/з територію(ї) Донецької та Луганської областей до/з населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на підставі розпорядження №1085-р від 07.11.2014р. Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження»; постановою №466 від 06.08.2014р. Національного банку України «Про зупинення здійснення усіх видів фінансових операцій в населених пунктах, що не контролюються українською владою»; Указом №875/2014 від 14.11.2014р. Президента України «Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 04 листопада 2014 року «Про невідкладні заходи щодо стабілізації соціально-економічної ситуації в Донецькій та Луганській областях»; переліком публікацій у ЗМІ про проведення АТО у містах Донецької області, зокрема, про аварії та пошкодження на об'єктах водопостачання; інформацією про простій Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу»; переліком пошкоджених об'єктів Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» внаслідок збройного конфлікту; фотографіями з місць аварій; наказами про звільнення загиблих на підприємстві працівників.

Листом №188/12.1-19/03 від 22.02.2016р. Донецької Торгово-промислової палати було відмовлено у засвічені форс-мажорних обставин з посиланням на те, що Тельманівське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» зареєстроване як відокремлений підрозділ Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» 25.03.2015р. відповідно до наказу №342 від 30.12.2014р. генерального директора Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» О.Г.Мокрого «Про створення Тельманівського ВУВКГ КП «Вода Донбасу». Водночас, докази, на які посилався заявник у заяві вих.№03/53 від 19.01.2016р. підтверджують дію форс-мажорних обставин у 2014 році, тобто до утворення відокремленого підрозділу.

Як вказує позивач, внаслідок відмови Донецької Торгово-промилової палати у засвідченні форс-мажорних обставин за заявою вих.№03/53 від 19.01.2016р. Тельманівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу», останнім заявлено вимоги про визнання незаконними дій Донецької Торгово-промислової палати у відмові видачі сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України.

В силу норм ст.10 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Відповідно до ст.14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати України» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб'єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб'єктів малого підприємництва видається безкоштовно. Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов'язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.

Порядок засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) встановлено Регламентом засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), затвердженим Рішенням №44(5) від 18.12.2014р. Президії Торгово-промислової палати України.

Підпунктом 3.3.1 п.3.1 Регламенту визначено, що форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) (Force Majeure) - це надзвичайні та невідворотні обставини, які об'єктивно впливають на виконання зобов'язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов'язків за законодавчими і іншими нормативними актами, дію яких неможливо було передбачити та дія яких унеможливлює їх виконання протягом певного періоду часу.

Згідно з п.6.3 Регламенту заява на засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) подається за підписом керівника підприємства, організації або, за його дорученням, довіреною особою. В заяві вказуються наявність за договором, контрактом, угодою та/або законом, нормативним актом встановлених зобов'язань, передбачений ними термін, обсяги і умови їх виконання, форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), початок їх виникнення і термін дії, які, на думку зацікавленої сторони, унеможливили виконання цих зобов'язань. Окремо, у випадку наявності, в заяві вказуються договором (контрактом) або нормативним актом передбачені обставини, що звільняють сторони від відповідальності, перераховані події, які сторони погодилися вважати (або нормативний акт встановлює) форс-мажорними, орган країни, що засвідчує/підтверджує факт настання обставин форс-мажору; термін повідомлення сторони про їх настання, які саме зобов'язання за договором (контрактом) не можуть бути виконані внаслідок настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), з посиланням та наданням доказів таких обставин.

За приписами п.6.2 Регламенту форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за заявою зацікавленої особи по кожному окремому договору, контракту, угоді тощо, а також по податкових та інших зобов'язаннях/обов'язках, виконання яких настало згідно з законодавчим чи іншим нормативним актом або може настати найближчим часом і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин.

Відповідно до п.6.4 Регламенту до заяви про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) мають додаватись, зокрема, дані заявника про невиконані зобов'язання за договором, контрактом, угодою тощо або відповідно до акта органів державної влади, які неможливо виконати через настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

Згідно з п.4.2 Регламенту Торгово-промислова палата України уповноважує регіональні торгово-промислові палати засвідчувати форс-мажорні обставини з усіх питань, що належать до компетенції Торгово-промислової палати України, крім засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що стосуються, зокрема, зобов'язань за умовами договорів, в яких безпосередньо передбачено віднесення такої функції до компетенції Торгово-промислової палати України.

Як вказувалось вище, позивачем подавалась заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України Тельманівським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу».

У цій заяві заявник зазначав, що Тельманівське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства як відокремлений підрозділ створено на підставі наказу Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» 30.12.2014р., виробничу діяльність почало з 01.04.2015р., до цього функціонувало як безбалансова ділянка іншого відокремленого підрозділу підприємства – Маріупольського регіонального виробничого управління без присвоєння окремого ідентифікаційного коду в єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб.

Разом з цим, докази, на які посилався заявник у заяві вих.№03/53 від 19.01.2016р., підтверджували дію форс-мажорних обставин у 2014 році, тобто до утворення вищенаведеного відокремленого підрозділу.

За таких обставин, господарський суд погоджується із тим, що Донецькою Торгово-промисловою палатою було правомірно відмовлено у видачі сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) Комунальному підприємству «Компанія «Вода Донбасу» саме в особі Тельманівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства.

За приписами ст.1 Господарського процесуального кодексу України підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів.

Тобто, законодавство пов'язує право звернення за судовим захистом з суб'єктивною думкою юридичної особи щодо порушення чи оспорювання її інтересів; об'єктивна наявність чи відсутність таких порушень встановлюється під час розгляду справи.

Згідно із ст.15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. За приписом ст.16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Статтею 16 Цивільного кодексу України, ст.20 Господарського кодексу України встановлені способи захисту цивільних прав та інтересів. Зокрема, права та законні інтереси захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; визнання повністю або частково недійсними актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, актів інших суб'єктів, що суперечать законодавству, ущемляють права та законні інтереси суб'єкта господарювання або споживачів; визнання недійсними господарських угод з підстав, передбачених законом; відновлення становища, яке існувало до порушення прав та законних інтересів суб'єктів господарювання; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; відшкодування збитків; застосування штрафних санкцій; застосування оперативно-господарських санкцій; застосування адміністративно-господарських санкцій; установлення, зміни і припинення господарських правовідносин; іншими способами, передбаченими законом.

Відповідно до ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом. Аналогічний припис містить ч.2 ст.20 Господарського кодексу України про те, що права суб'єктів господарювання захищаються, зокрема, іншими способами, передбаченими законом.

Таким чином, законодавець визначив, що цивільне право або охоронюваний законом інтерес можуть бути захищені судом не будь-яким способом, а тільки тим, що передбачений договором чи законом.

Позивачем подано позов про визнання дій незаконними, зобов'язання відповідача вчинити дії (видати позивачеві сертифікат про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) за податковими зобов'язаннями.

Проте, відповідно до ст.1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» торгово-промислова палата є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання.

Висновок Торгово-промислової палати не є актом державного органу, такий висновок є лише одним із видів доказів, який не має наперед визначеної сили.

Тобто, заявляючи вимоги про зобов'язання відповідача видати сертифікат про засвідчення форс-мажорних обставин, позивач фактично вимагає підмінити зазначений орган, що є неприпустимим, оскільки вирішення цього питання не відноситься до компетенції суду.

Аналогічна за змістом правова позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України від 26.11.2015р. по справі №910/14673/15.

Всі інші клопотання та заяви, доводи та міркування учасників судового процесу відповідно залишені судом без задоволення і не прийняті до уваги як необґрунтовані та безпідставні.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, з огляду на приписи чинного законодавства та встановлені судом обставини, суд дійшов висновку про відсутність підстав визнання незаконними дій відповідача щодо відмови у видачі сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України.

Згідно із ст.49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір в сумі 1378 грн підлягає віднесенню на позивача.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.43, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Відмовити у задоволенні позову Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу», м.Маріуполь до Донецької Торгово-промислової палати, м.Краматорськ про захист порушеного охоронюваного законом інтересу Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» на отримання для Тельманівського ВУВКГ Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для продовження граничних строків для подання податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання води за 2 квартал 2015 року у порядку ст.102 Податкового кодексу України шляхом визнання незаконними дій Донецької Торгово-промислової палати у відмові задоволення заяви №03/53 від 19.01.2016р.

У судовому засіданні 01.12.2016р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Повне рішення складено 06.12.2016р.

          

Суддя Ю.О.Паляниця

          

          

          

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення01.12.2016
Оприлюднено28.12.2016
Номер документу63670392
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/1659/16

Судовий наказ від 09.02.2017

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.О.Паляниця

Судовий наказ від 09.02.2017

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.О.Паляниця

Постанова від 01.02.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Ломовцева Н.В.

Ухвала від 16.01.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Ломовцева Н.В.

Судовий наказ від 19.09.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.О.Паляниця

Рішення від 01.12.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.О.Паляниця

Ухвала від 15.11.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.О.Паляниця

Ухвала від 20.10.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.О.Паляниця

Постанова від 31.08.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Сибіга О.М.

Ухвала від 22.08.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Сибіга О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні