Ухвала
від 26.12.2016 по справі 820/7075/16
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд

61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код 34390710

У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

26 грудня 2016 р. № 820/7075/16

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Тітов О.М., розглянувши матеріали позовної заяви, поданої Краснокутською районною державною адміністрацією Харківської області до Краснокутської районної ради Харківської області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

Краснокутська районна державна адміністрація Харківської області звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Краснокутської районної ради Харківської області VIII сесії VII скликання від 14.12.2014 №136-VII "Про відкликання Краснокутською районною радою власних повноважень, делегованих Краснокутській районній державній адміністрації".

Згідно з частиною 2 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.

Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних ociб, прав та інтересів юридичних ociб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових ociб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до частини 1 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Частиною 2 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи: 1) однією зі сторін в яких є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ щодо їх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам; 2) про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.

Згідно положень статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР, сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем у справі є Краснокутська районна рада Харківської області, тобто орган місцевого самоврядування.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що адміністративний позов до Краснокутської районної радої Харківської області підлягає розгляду місцевим загальним судом як адміністративним судом.

Відповідно до пункту 6 частини 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява повертається позивачеві, якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.

Повернення позовної заяви не позбавляє позивача права повторного звернення з позовом до місцевого загального суду як адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Пунктом 2 частини 1 статті 7 встановлено, що сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі повернення заяви або скарги.

Судом встановлено, що при поданні адміністративного позову позивачем сплачено судовий збір у розмірі 1378,00 грн, що підтверджується квитанцією № 136 від 22.12.2016.

Таким чином, суд приходить до висновку, що судовий збір підлягає поверненню платнику.

Керуючись пунктом 1 частини 1 статті 18, пунктом 6 частини 3 статті 108, статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В :

Позовну заяву Краснокутської районної державної адміністрації Харківської області до Краснокутської районної ради Харківської області про визнання протиправним та скасування рішення - повернути позивачу.

Повернути Краснокутській районній державній адміністрації Харківської області (62002, Харківська область, смт Краснокутськ, вул. Охтирська, 1, код 23912844) судовий збір, сплачений згідно квитанції № 136 від 22.12.2016 в розмірі 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн 00 коп. за реквізитами:

платник: Краснокутська РДА;

отримувач: УДКСУ у Червонозаводському районі, ГУ ДКСУ в Харківській області, р/р 31217206784011, МФО 851011, код ЄДРПОУ 37999628;

сума: 1378,00 грн;

призначення платежу: судовий збір.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного проваджені або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя                                                                                 О.М. Тітов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2016
Оприлюднено03.01.2017
Номер документу63789273
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/7075/16

Постанова від 19.04.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 22.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 24.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 22.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 07.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 26.12.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні