КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/12005/16 Головуючий у 1-й інстанції: Кобилянський К.М.
Суддя-доповідач: Бужак Н.П.
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 січня 2017 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді: Бужак Н. П.
Суддів: Костюк Л.О., Троян Н.М.
За участю секретаря: Івченка М.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2016 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БЦ Діамант Хол" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД" до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунального підприємства "Київблагоустрій" про визнання протипраними дій та скасування припису,-
У С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЦ Діамант Хол" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД" звернулись до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунального підприємства "Київблагоустрій", у якій просили суд:
- визнати протиправними дії Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо анулювання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з встановленням тимчасової огорожі на період будівництва торговельно-виставкового залу №15060129-Пч;
- визнати протиправним та скасувати припис Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2016 року №1612857.
Протокольною ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.09.2016 року до участі у справі залучено в якості співвідповідача КП Київблагоустрій .
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2016 року адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нову, якою відмовити у задоволенні позову.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що 18.08.2015 року Державною архітектурною будівельною інспекцією видано дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ 114152300068 Товариству з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД", як замовнику та Товариству з обмеженою відповідальністю "БЦ Діамант Хол", як генеральному підряднику (підряднику).
31.05.2016 року Міністерством культури України видано Товариству з обмеженою відповідальністю "БЦ Діамант Хол" дозвіл на проведення земляних робіт на території пам'ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць №22-021/16з.
Дозвіл виданий з метою виконання робіт на об'єкті "Будівництво, експлуатація та обслуговування торговельно-виставкового залу по вул. Круглоуніверситетській, 2/1 в м. Києві", з терміном проведення будівельних робіт до 31.12.2016 року.
Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видав замовнику Товариству з обмеженою відповідальністю "БЦ Діамант Хол" та виконавцю робіт Товариству з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД" контрольну картку №15060129-Пч на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв'язку з встановленням тимчасової огорожі на період будівництва торговельно-виставкового залу за адресою: м. Київ, Печерський район, вул. Круглоуніверситетська, 2/1, з терміном дії до 18.03.2016 року, яку було продовжено до 31.12.2016 року.
03.08.2016 року Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) анульовано контрольну картку на тимчасове порушення благоустрою №15060129-Пч. Доказів направлення та отримання рішення щодо зупинення дії контрольної картки та її анулювання ТОВ "БЦ Діамант Хол" та/або ТОВ "Імперія Люкс ЛТД" матеріали справи не містять.
Того ж дня, 03 серпня 2016 року провідним інспектором Кучеренком С.О. КП Київблагорустрій винесено припис №1612857, відповідно до якого уповноваженим інспектором відповідача встановлено порушення позивачем п.15.3.9 Правил благоустрою м.Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051, та запропоновано ТОВ "Імперія Люкс ЛТД" усунути порушення шляхом надання проектно-дозвільної документації на розміщення тимчасової огорожі у зв'язку з будівництвом торговельно-виставкового залу, в разі її відсутності демонтувати огорожу власними силами та відновити благоустрій.
Вважаю дії відповідача щодо анулювання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою №15060129-Пч протиправними, а припис від 03.08.2016 року №1612857 незаконним, позивачі з метою захисту порушеного права звернулись до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи слід зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу КМР (КМДА), затвердженого розпорядженням Київської міської ради від 27 січня 2011 року № 94, зі змінами затвердженими Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.05.2013 року №711, до повноважень Департаменту належить, зокрема, здійснення контролю за станом благоустрою міста, а також контролю за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та Правил благоустрою м. Києва.
Відповідно до покладених на нього завдань Департамент вживає заходів щодо впорядкування об'єктів благоустрою міста від безхазяйного майна, самовільно розміщених об'єктів та споруд, покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, транспортних засобів, механізмів тощо; виявляє тимчасові споруди, що розміщені без відповідної документації, та застосовує заходи впливу до власників відповідно до законодавства України та Правил благоустрою м. Києва.
Згідно з ч. 1 ст. 34 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" правила благоустрою території населеного пункту (далі - правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - типові правила)для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 року № 1051/1051 були прийняті Правила благоустрою міста Києва (далі - Правила), які визначають правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою міста і спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.
Відповідно до 15.1.1 та 15.1.3 пункту 15.1 Правил підставою на порушення існуючого благоустрою та його відновлення у місті Києві є контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою. Контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення на період виконання земляних і монтажних робіт, пов'язаних з прокладанням, перекладанням, ремонтом, у тому числі ліквідації аварій інженерних мереж і споруд, будівництвом і ремонтом будинків, транспортних магістралей, доріг, площ, інженерних вишукувань, благоустроєм та озелененням територій, надається на підставі письмового звернення замовника (забудовника), в якому повинні бути вказані адреса, назва та характеристика виконуваних робіт. До листа додається заявка встановленої форми (інформація про виконавця робіт і замовника).
Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є органом, який здійснює видачу контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою при виконанні земельних, будівельних та інших робіт та капітальних ремонтів на території м. Києва без будь-яких погоджень та затверджень Київським міським головою та іншими посадовими особами виконавчого органу Київради.
Згідно підпункту 15.5.2 пункту 15.5 Правил благоустрою міста Києва зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою застосовується в разі:
- виникнення непереборних при продовженні робіт загроз безпеці населенню та території;
- значних порушень затвердженої проектної документації, містобудівних, будівельних і санітарних норм і правил у частині забезпечення безпеки населення і територій, недотримання режиму охорони об'єктів культурної спадщини і т. п.;
- невиконання або несвоєчасного виконання виявлених порушень під час призупинення дії ордера;
- невиконання замовником (забудовником) обов'язків згідно з угодою (контрактом) на будівництво або рішення громадських слухань;
- виявлення грубих порушень установленого порядку оформлення ордерів, закінчення терміну дії дозвільної документації, на підставі якої видано ордер;
- значних порушень вимог забезпечення упорядкованого середовища життєдіяльності в період будівництва, які створюють загрозу безпеці населення і території, порушують режим безперервного інженерного забезпечення, транспортного і комунально-побутового забезпечення населення та прилеглих територій;
- звернення Головного управління економіки та інвестицій, в разі відсутності сплати пайової участі або неналежного виконання зобов'язань згідно з договором пайової участі на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.
У разі зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою власник повертає його до Головного управління контролю за благоустроєм. Рішення про скасування або призупинення дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою приймає Головне управління контролю за благоустроєм, про що повідомляє в письмовій формі замовнику (підряднику) та зацікавленим організаціям.
Таким чином, відповідач, приймаючи рішення про скасування або призупинення дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою, зобов'язаний в письмовій формі повідомити про це замовнику (підряднику) та зацікавленим організаціям, та у контрольну картку вноситься відповідна відмітка про дату та причини призупинення, а у разі зупинення (анулювання) дії контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою власник повертає її до відповідача.
Як вбачається із матеріалів справи та зазначено судом першої інстанції, що Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) посилається на те, що листом від 03.08.2016 року №064-7272 повідомив ТОВ "БЦ Діамант Хол" про анулювання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв'язку з встановленням тимчасової огорожі на період будівництва торговельно-виставкового залу №15060129-Пч.
Проте, матеріали справи не містять доказів повідомлення позивачів у письмовій формі стосовно прийнятого рішення про анулювання або призупинення дії контрольної картки.
Посилання апелянта на звіт про використання поштових марок Департаментом за серпень 2016 року, як на доказ повідомлення ТОВ "Імперія Люкс ЛТД" про направлення листа від 03.08.2016 року, не приймаються колегією суддів до уваги, оскільки із нього не слідує, що такий лист дійсно направлявся позивачу.
Також, судом попередньої інстанції встановлено, що підставою для анулювання контрольної картки слугувала ухвала Печерського районного суду міста Києва від 06.07.2016 року №757/23948/16-ц, проте, підпункт 15.5.2 пункту 15.5 Правил не передбачає такої підстави для анулювання контрольної картки як рішення суду.
Зазначені доводи щодо підстав для анулювання дозволу були підтверджені в суді апеляційної інстанції представником Департаменту.
Колегія суддів зазначає, що ухвала суду про забезпечення позову є процесуальною, прийнята з метою запобігання заподіяння шкоди правам чи свободам позивачів у справі, не встановлює певних фактів та обставин у справі і, крім того, не стосувалась відповідача, а отже не могла бути підставою для анулювання контрольної картки.
Крім того, судова колегія звертає увагу на ту обставину, що Печерський районний суд міста Києва ухвалою від 23.08.2016 року №757/23948/16-ц скасував заходи вжиті ухвалою Печерського районного суду міста Києва від 06.07.2016 року №757/23948/16-ц у вигляді заборони товариству з обмеженою відповідальністю "БЦ Діамант Хол" та іншим особам на їх замовлення виконувати будь-які дії пов'язані з будівництвом на прибудинковій території, що в місті Києві по вулиці Круглоуніверситтській, 2/1.
Щодо позовних вимог про визнання протиправним та скасування припису Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2016 року №1612857, колегія суддів вважає, що постанова суду в цій частині підлягає скасуванню, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 19.1.1. Правил контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України "Про благоустрій населених пунктів", цих Правил здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в м. Києві.
Відповідно до п. 20.2.1. Правил якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов'язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об'єктів благоустрою.
У приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою території.
Припис підписується особою, яка його склала, і особою, на яку він складений.
У разі відмови особи отримати припис в графі "Припис одержав" робиться про це запис.
У разі виявлення тимчасової споруди (малої архітектурної форми), встановлений (або невстановлений) власник (користувач) якої створив причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис з дотриманням вимог цього Положення. У такому випадку одна копія припису наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині такої тимчасової споруди (малої архітектурної форми), а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові тимчасової споруди (малої архітектурної форми) поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності). Посадова особа, яка винесла припис, здійснює фотофіксацію наклеєного припису поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (малої архітектурної форми) у випадку його наявності або на фронтальній частині тимчасової споруди (малої архітектурної форми). При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути чітко та розбірливо видно інформацію про номер та дату складення припису.
Матеріали фотофіксації долучаються до припису, про що в приписі робиться відповідний запис, а власник (користувач) тимчасової споруди (малої архітектурної форми) вважається повідомленим про винесення припису належним чином.
Згідно з п.1 Додатку №1 до рішення Київської міської ради 23.10.2013 N 246/9734 Про міський благоустрій, а саме Положення про головного інспектора та інспекторів з благоустрою міста Києва Головний інспектор та інспектор з благоустрою міста Києва - посадові особи управління контролю за благоустроєм міста Києва Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інспектори районних в місті Києві відділів контролю за благоустроєм, інспектори КП "Київблагоустрій" наділені повноваженнями із здійснення контролю за станом благоустрою населеного пункту, виконанням Правил благоустрою міста Києва, а також притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою.
За змістом п.3,4 Положення Головний інспектор та інспектори з благоустрою міста Києва: контролюють стан благоустрою міста Києва; здійснюють контроль за дотриманням Правил благоустрою міста Києва; здійснюють складання протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою; проводять рейди та перевірки; притягають винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою міста Києва; здійснюють профілактику правопорушень в сфері благоустрою міста Києва; виконують інші обов'язки відповідно до законодавства.
Головний інспектор та інспектор з благоустрою міста Києва мають право: проводити рейди та перевірки територій та об'єктів міста Києва щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою населених пунктів; складати протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів для притягнення винних до відповідальності; одержувати у встановленому законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на них завдань; залучати в установленому порядку громадських інспекторів благоустрою міста Києва, фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції; надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам у поліпшенні стану територій та об'єктів благоустрою міста Києва; здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою та населених пунктів; подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою міста Києва; брати участь у межах своєї компетенції у роботі комісій; надавати інформацію іншим органам державного контролю відповідно до законодавства.
Вимоги головного інспектора та інспектора з благоустрою міста Києва у межах виконання їх повноважень є обов'язковими для виконання посадовими особами підприємств, установ та організацій, фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності (п.5 Положення).
Представник КП Київблагоустрій в судовому засіданні підтвердив, що припис в рамках Положення виносив інспектор КП Київблагоустрій після того, як під час перевірки уповноважені особи позивачів відмовились надати документи.
Колегія суддів вважає, що такі доводи представника КП Київблагоустрій не підтверджуються зібраними у справі доказами. Будь-яких доказів, які б свідчили, що представники позивачів відмовились надати інспектору Київблагоустрій проектно-дозвільну документацію відповідачі не надали, а представник відповідача не зміг в судовому засіданні взагалі пояснити, у якої саме особи інспектором витребовувались такі документи і яка особа відмовилась їх надати.
Як вбачається із оскаржуваного припису, у ньому провідний інспекторо Кучеренко С.О. зазначив про відмову представників ТОВ "Імперія Люкс ЛТД" від отримання припису.
Проте, позивачі зазначають, що оскільки будівельний майданчик знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 2/1, а місцезнаходження юридичної особи ТОВ "Імперія Люкс ЛТД" - м. Київ, вул. Львівська, 22, приміщення №12, уповноважені осиби товариства не могли бути присутні під час перевірки перевірки.
Винесення припису є результатом проведеної перевірки в якому власнику пропонується надати в певний строк проектно-дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди або усунути порушення шляхом демонтажу тимчасової споруди власними силами в разі відсутності відповідних дозвільних документів.
Таким чином, такий припис є обов'язковим до виконання.
Як вбачається з оскаржуваного припису, відповідачем встановлено порушення п.15.3.9 Правил благоустрою м.Києва.
Відповідно до підпункту 15.3.9 пункту 15.3 Правил благоустрою міста Києва для встановлення тимчасових огорож (для утримання земельної ділянки в належному санітарному стані та її охорони) необхідно подати: документ на право землекористування; топоплан в М 1:500 (при наявності); акт визначення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Згідно підпункту 15.2.3 пункту 15.2 Правил благоустрою міста Києва заявка та надані документи опрацьовуються в Департаменті міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і за результатами видається контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою.
Суд першої інстанції правильно звернув увагу, що контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою №15060129-Пч була видана позивачам та подані документи у відповідності до приписів Правил благоустрою міста Києва перевірялись і були визнані належними і достатніми для видачі зазначеної картки, а також дія картки була продовжена до 31.12.2016 року, що свідчить про повторну перевірку документів забудовника.
Таким чином, колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про визнання протиправними дії відповідача щодо анулювання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення в зв'язку з встановленням тимчасової огорожі на період будівництва торговельно-виставкового залу №15060129-Пч та скасування припису від 03.08.2016 року №1612857.
Проте, ухвалюючи постанову, суд першої інстанції припустився помилки, оскільки не встановив , інспектор якої установи виніс припис.
Із самого припису вбачається, що під час його оформлення провідним інспектором Кучеренко С.О. не було вказано найменування організації, в якій він працює.
В ході апеляційного розгляду справи судом встановлено, що припис було винесено провідним інспектором КП Київблагоустрій , а не посадовою особою Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) як це вказав суд першої інстанції в оскаржуваній постанові.
Отже, постанова суду в частині скасування припису підлягає скасуванню, оскільки судом першої інстанції невірно встановлено обставини справи з ухваленням в цій частині нової постанови про задоволення позовних вимог.
В решті постанову суду слід залишити без змін.
Згідно зі статтею 159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що постанова Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2016 року підлягає скасуванню в частині вимог щодо скасування припису з прийняттям в цій частині нової постанови про визнання протиправним та скасування припсиу №1612857 ві.03.08.2016 року, прийнятого інспектором КП Київблагоустрій Кучеренко С.О. щодо порушення ТОВ Імперія Люкс ЛТД п.15.3.9 Правил благоустрою м. Києва.
В решті постанову суду слід залишити без змін.
Відповідно до ст. 198,202 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.
Керуючись ст. ст. 160, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) задовольнити частково.
Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2016 року скасувати в частині визнання протиправним та скасування припису від 03.08.2016 року №1612857 та ухвалити в цій частині нову постанову наступного змісту.
Визнати протиправним та скасувати припис №1612857 від 03.08.2016 року, прийнятого провідним інспектором Комунального підприємства "Київблагоустрій" Кучеренком С.О. щодо порушення Товариством з обмеженою відповідальністю "Імперія Люкс ЛТД" п. 15.3.9 Правил благоустрою міста Києва.
В решті постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2016 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів після набрання законної сили шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя: Бужак Н.П.
Судді: Костюк Л.О.
Троян Н.М.
Повний текст виготовлено: 17 січня 2017 року.
Головуючий суддя Бужак Н.П.
Судді: Костюк Л.О.
Троян Н.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2017 |
Оприлюднено | 19.01.2017 |
Номер документу | 64123876 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Бужак Н.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні