ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
16.01.2017 Справа № 904/10541/15
За позовом ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОТРЕЙД-2015", м. Краматорськ, Донецька область
до Відповідача-1: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГРІД ТРЕЙД" (INGRID TRADE Limited Liability Partnership)
Відповідача-2: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТЕЗ ОСОБА_1",
про стягнення 5 000,00 грн. та 1 135 925,93 доларів США
Суддя: Ніколенко М.О.
Представники:
від позивача: не з'явився;
від відповідача-1: не з'явився;
від відповідача-2: не з'явився.
СУТЬ СПОРУ:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОТРЕЙД-2015" звернулось до господарського суду Дніпропетровської області з позовом до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГРІД ТРЕЙД" та до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТЕЗ ТРЕЙД АГРО"про стягнення 5 000,00 грн. та 1 135 925,93 доларів США.
Позовні вимоги мотивовані порушенням умов контрактів №0308 від 01.08.15, №0308/3 від 03.08.15, №1008 від 10.08.16, № 1408 від 14.08.15, №25/08/1 від 25.08.15 та додаткові угоди до них.
Ухвалою господарського суду від 09.12.15 порушено провадження у цій справі та призначено судове засідання на 18.05.16. Наступне судове засідання призначено на 22.06.16. Ухвалою суду від 09.12.15 зупинено провадження у справі у зв'язку із зверненням з відповідним міжнародним судовим дорученням до компетентного органу Великобританії з проханням про вручення документів.
Ухвалою суду від 22.06.15 поновлено провадження у справі, справу призначено до розгляду на 27.07.16.
Ухвалою суду від 27.07.16 розгляд справи відкладений на 09.08.16.
Ухвалою суду від 09.08.16 розгляд справи відкладений на 15.11.16.
Ухвалою суду від 15.11.16 розгляд справи відкладений на 16.01.17.
Представники сторін у судове засідання не з'явилися, про причини неявки не повідомили.
Представник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГРІД ТРЕЙД" (INGRID TRADE Limited Liability Partnership) через канцелярію суду надав заяву про розгляд спору без участі його представника. Отже, Відповідач-1 повідомлений про час та місце розгляду спору.
Згідно зі ст. 75 ГПК України, справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
В порядку статті 85 ГПК України, у судовому засіданні 16.01.17 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши надані документи і матеріали, з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги і заперечення, оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
В С Т А Н О В И В:
Між Позивачем (продавець) та Відповідачем-1(покупець) укладено контракт № 0308 від 01.08.15, за умовами якого продавець зобов'язався поставити пшеницю 3-го класу (група А) українського походження, врожаю 2015 року, насипом. Ціна товару визначена у розмірі 151, 00 доларів США за одну метричну тону (1000 кг). Відповідно до умов поставки товару має бути поставлений залізничним автотранспортом на умовах СРТ (перевезення оплачено до) Миколаївського торгового порту України, згідно з ІНКОТЕРМС 2000 та умовами цього контракту. Кількість товару, пшеницю 3-го класу, який зобов'язався поставити Продавець складає 800,00 (вісім метричних топ +/-10% опціон Продавця за оговореною в контракті ціною.
За приписами вказаного контракту поставка товару здійснюється шляхом відвантаження товару з внутрішніх елеваторів у залізничних вагонах/автомобілях з липня 2015 по 31 серпня 2015 року (включно). Дата оформлення залізничної наклад підтвердженням дати відвантаження товару. У разі відвантаження автотранспортом датою поставки вважається дата штампа поставлена на автотранспортній накладній поставлена в порту призначення.
Крім того, між Позивачем та Відповідачем-1 було укладено додаткову угоду N 1 від 05.08.15 до контракту № 0308 від 01.08.15, згідно якої сторони домовилися, що розрахунки за відвантажений товар за контрактом мають бути здійснені банківським переказом протягом 3-х робочих банківських днів після надання Покупцю електронної копії вантажної митної декларації на експортований вантаж.
В свою чергу, на виконання вказаного контракту, відповідно до митної декларації № 504050002/2015/105578 від 29.08.15 через Миколаївський морський торговельний порт, Покупцю було поставлено 656,725 метричних тони пшениці м'якої, не насіннєвої, 3А класу для продовольчих потреб, врожаю 2015 року на загальну суму 99165,4800 доларів США.
Станом на 19.11.15 Відповідач-1 не виконав свого обов'язку по оплаті вартості товару поставленого за контрактом № 0308 від 01.08.15 на суму 99165,48 доларів США.
Крім того, між ТОВ СІНТЕЗ ОСОБА_2 (Поручитель, Відповідач-2) та ТОВ АГРОТРЕЙД-2015 (Позивач, Кредитор) було укладено договір поруки №1009 від 01.08.15 відповідно до умов якого, Поручитель поручився перед Позивачем за виконання обов'язку ТОВ Інгрід ТРЕЙД щодо часткової оплати за поставлений товар за контрактом № 0308 від 01.08.15 на суму 1000,00 грн., укладеним між Позивачем та Відповідачем-1 та зобов'язався у разі порушення останнім обов'язків з оплати за поставлений товар на підставі письмової вимоги Позивача протягом 3-х банківських днів сплатити заборгованість за поставлений товар у розмірі 1000,00 грн. на розрахунковий рахунок Позивача.
В подальшому, між Позивачем (продавець) та Відповідачем-1 (покупець) було укладено контракт № 0308/3 від 03.08.15 за умовами якого, Продавець зобов'язався поставити пшеницю 5-го класу (група Б) та 6-го класу українського походження, врожаю 2015 року, насипом. Ціна товару визначена у розмірі 140, 00 доларів США за одну метричну тону (1000 кг).
Відповідно до умов поставки товару має бути поставлений залізничним/автотранспортом на умовах СРТ (перевезення оплачено до) Миколаївського торгового в України, згідно з ІНКОТЕРМС 2000 та умовами цього контракту. Кількість товару - пшеницю 3-го класу, який зобов'язався поставити Продавець складає 3000,00 метричних тон +/-10% опціон Продавця за оговореною в контракті ціною.
За приписами вказаного контракту поставка товару здійснюється шляхом відвантаження товару з внутрішніх елеваторів у залізничних вагонах/автомобілях з 3-го серпня 2015 по 30 вересня 2015 року (включно). Дата оформлення залізничної накладної є підтвердженням дати відвантаження товару. У разі відвантаження автотранспортом- датою поставки вважається дата штампа поставлена на автотранспортній накладній, поставлена в порту призначення.
Також, між Позивачем та Відповідачем-1 було укладено додаткову угоду № 1 від 07.08.15 до контракту № 0308/3 від 03.08.15, згідно якої сторони домовились, що розрахунки за відвантажений товар за контрактом мають бути здійснені банківським переказом протягом 3-х робочих банківських днів після надання Покупцю електронної копії вантажної митної декларації на експортований вантаж.
Так, на виконання вказаного контракту, відповідно до митної декларації № 504050002/2015/105791 від 10.09.15 через Миколаївський морський торгівельний порт, Покупцю було поставлено 418,525 метричних тони, пшениці м'якої, не насіннєвої, 5Б класу для кормових потреб, врожаю 2015 року на загальну суму 58593,5000 доларів США.
Крім цього, відповідно до митної декларації № 504050002/2015/105791 від 10.09.15 через Миколаївський морський торгівельний порт, Покупцю було поставлено 1885,055 метричних тони пшениці м'якої, не насіннєвої, 6 класу для кормових потреб, врожаю 2015 року на загальну суму 263907,7000 доларів США.
Станом на 19.11.15 Покупець не виконав свого обов'язку по оплаті вартості товару поставленого за контрактом № 0308/3 від 03.08.2015 на суму 322501,2 доларів США.
Між ТОВ СІНТЕЗ ОСОБА_1 (Поручитель, Відповідач-2) та ТОВ АГРОТРЕЙД-2015 (Позивач, Кредитор) було укладено договір поруки № 1010 від 03.08.15, відповідно до умов якого, Поручитель поручився перед Позивачем за виконання обов'язку ТОВ Інгрід ТРЕЙД щодо часткової оплати за поставлений товар за контрактом № 0308/3 від 03.08.15 на суму 1000,00 грн., укладеним між Позивачем та Відповідачем-1 та зобов'язався у разі порушення останнім обов'язків з оплати за поставлений товар на підставі письмової вимоги Позивача протягом 3-х банківських днів сплатити заборгованість за поставлений товар у розмірі 1000,00 грн. на розрахунковий рахунок Позивача.
В подальшому, між Позивач (Продавець) та Відповідач - 1 (Покупець) було укладено контракт N 1008 від 10.08.15 за умовами якого Продавець зобов'язався поставити ячмінь 1-го, 2-го, 3-го класів українського походження, врожаю 2015 року, насипом. Ціна товару визначена у розмірі 146, 00 доларів США за одну метричну тону метричну тону (1000 кг).
Відповідно до умов поставки товару має бути поставлений залізничним/авто транспортом на умовах СРТ (перевезення оплачено до) Миколаївського торгового порту України, згідно з ІНКОТЕРМС 2000 та умовами цього контракту. Кількість товару (ячменю 1-го, 2-го, 3-го класів), який зобов'язався поставити Продавець складає 4000,00 метричних тон +/-10% опціон Продавця за оговореною в контракті ціною.
За приписами вказаного контракту поставка товару здійснюється шляхом відвантаження товару з внутрішніх елеваторів у залізничних вагонах/автомобілях з 1-го липня 2015 по 31 серпня 2015 року (включно). Дата оформлення залізничної накладної с підтвердженням дати відвантаження товару. У разі відвантаження автотранспортом - датою поставки вважається дата штампа поставлена на автотранспортній накладній, поставлена в порту призначення.
Також, між Позивачем та Відповідачем-1 було укладено додаткову угоду № 1 від 14.08.15 до контракту № 1008 від 10.08.15, згідно якої сторони домовились, розрахунки за відвантажений товар за контрактом мають бути здійснені банківським переказом протягом 3-х робочих банківських днів після надання Покупцю електронної копії вантажної митної декларації на експортований вантаж.
На виконання вказаного контракту, відповідно до митної декларації № 504050002/2015/105503 від 26.08.15 через Миколаївський морський торгівельний порт Покупцю було поставлено 3325,535 метричних тон ячменю 3-го класу для кормових потреб врожаю 2015 року на загальну суму 485528,1100 доларів США.
Відповідно до митної декларації № 504050002/2015/106109 від 16.09.15 через Миколаївський морський торгівельний порт, Покупцю було поставлено 969,890 метричних тони ячменю 3-го класу для кормових потреб врожаю 2015 року на загальну суму 141603,94 доларів США.
Крім цього, відповідно до митної декларації № 504050002/2015/107276 від 02.11.15 через Миколаївський морський торгівельний порт, Покупцю було поставлено 100,180 метричних тони ячменю 3-го класу для кормових потреб врожаю 2015 року на загальну суму 14626,28 доларів США.
Станом на 19.11.15 Покупець не виконав свого обов'язку по оплаті вартості товару поставленого за контрактом № 1008 від 10.08.15 на загальну суму 641 758, 33 доларів США.
Між ТОВ СІНТеЗ ОСОБА_1 (Поручитель, Відповідач-2) та ТОВ АГРОТРЕЙД 2015 (Позивач, Кредитор) було укладено договір поруки № 1011 від 10.08.15 відповідно до умов якого Поручитель поручився перед Позивачем за виконання обов'язку ТОВ Інгрід ТРЕЙД щодо часткової оплати за поставлений товар за контрактом № 1008 від 10.08.15 на суму 1000,00 грн., укладеним між Позивачем та Відповідачем-1 та зобов'язався у разі порушення останнім обов'язків з оплати за поставлений товар на підставі письмової вимоги Позивача протягом 3-х банківських днів сплатити заборгованість за поставлений товар у розмірі 1000,00грн. на розрахунковий рахунок Позивача.
Між Позивачем та Відповідачем-1 було укладено контракт № 1408 від 14.08.15 за умовами якого, Продавець зобов'язався поставити пшеницю 2-го класу (група А) українського походження, врожаю 2015 року насипом. Ціна товару визначена у розмірі 140, 00 доларів США за одну метричну тону (1000 кг).
Відповідно до умов поставки товару мас бути поставлений залізничним/автотранспортом на умовах СРТ (перевезення оплачено до) Миколаївського торгового порту України, згідно з ІНКОТКРМС 2000 та умовами цього контракту. Кількість товару пшеницю 2-го класу, який зобов'язався поставити Продавець складає 500,00 метричних тон +/-10% опціон Продавця за оговореною в контракті ціною.
За приписами вказаного контракту поставка товару здійснюється шляхом відвантаження товару з внутрішніх елеваторів у залізничних вагонах/автомобілях з 1 липня 2015 по 31 серпня 2015 року (включно). Дата оформлення залізничної накладної є підтвердженням дати відвантаження товару. У разі відвантаження автотранспортом - датою поставки вважається дата штампа поставлена на автотранспортній накладній поставлена в порту призначення.
Також, між Позивачем та Відповідачем-1 було укладено додаткову угоду № 2 від 20.08.2015 до контракту № 14008 від 14.08.15, згідно якої сторони домовились, розрахунки за відвантажений товар за контрактом мають бути здійснені банківським переказом протягом 3-х робочих банківських днів після надання Покупцю електронної копії вантажної митної декларації на експортований вантаж.
На виконання вказаного контракту, відповідно до митної декларації №504050002/2015/106296 від 25.09.15 через Миколаївський морський торгівельний порт, Покупцю було поставлено 51,170 метричних тони пшениці м'якої, не насіннєвої, 2А класу для продовольчих потреб, врожаю 2015 року на загальну суму 7163,8000 доларів США.
Станом на 19.11.15 Покупець не виконав свого обов'язку по оплаті вартості товару поставленого за контрактом № 1408 від 14.08.2015 на суму 7163,80 доларів США.
Крім того, між ТОВ СІНТЕЗ ОСОБА_1 (Поручитель, Відповідач-2) та ТОВ АГРОТРЕЙД-2015 (Позивач, Кредитор) було укладено договір поруки N 1012 від 14.08.15 відповідно до умов якого, Поручитель поручився перед Позивачем за виконання обов'язку ТОВ Інгрід ТРЕЙД щодо часткової оплати за поставлений товар за контрактом № 1408 від 14.08.15 на суму 1000,00 грн., укладеним між Позивачем та Відповідачем-1 та зобов'язався у разі порушення останнім обов'язків з оплати за поставлений товар на підставі письмової вимоги Позивача протягом 3-х банківських днів сплатити заборгованість за поставлений товар у розмірі 1000,00грн. на розрахунковий рахунок Позивача.
Між Позивачем (продавець) та Відповідачем-1 (Покупець) було укладено контракт № 25/08/1 від 25.08.15 за умовами якого Продавець зобов'язався поставити ячмінь 1-го, 2-го і 3-го українського походження, врожаю 2015 року, насипом. Ціна товару визначена у розмірі 144, 00 доларів США за одну метричну гону (1000 кг).
Відповідно до умов поставки товару має бути поставлений залізничним/автотранспортом на умовах СРТ (перевезення оплачено до) Миколаївського торгового порту України, згідно з ІНКОТЕРМС 2000 та умовами цього контракту. Кількість товару - пшеницю 3-го класу, який зобов'язався поставити Продавець складає 500,00 метричних тон +/-10% опціон Продавця за оговореною в контракті ціною.
За приписами вказаного контракту поставка товару здійснюється шляхом відвантаження товару з внутрішніх елеваторів у залізничних вагонах/автомобілях з 25-го серпня 2015 по 31 жовтня 2015 року (включно). Дата оформлення залізничної накладної є підтвердженням дати відвантаження товару. У разі відвантаження автотранспортом - датою поставки вважається дата штампа поставлена на автотранспортній накладній,поставлена в порту призначення.
Також, між Позивачем та Відповідачем-1 було укладено додаткову угоду № 1 від 31.08.15 до контракту № 25/08/1 від 25.08.15, згідно якої сторони домовились, що розрахунки за відвантажений товар за контрактом мають бути здійснені банківським переказом протягом 3-х робочих банківських днів після падання Покупцю електронної копії вантажної митної декларації на експортований вантаж.
На виконання вказаного контракту, відповідно до митної декларації № 504050002/2015/107279 від 02.11.15 через Миколаївський морський торгівельний порт, Покупцю було поставлено 453,730 метричних тони ячменю 3 класу для кормових потреб врожаю 2015 року на загальну суму 65337,12 доларів США.
Станом на 19.11.15 Покупець не виконав свого обов'язку по оплаті вартості товару поставленого за контрактом № 25/08/1 від 25.08.15 на суму 65337,12 доларів США.
Також, між ТОВ СІНТЕЗ ОСОБА_1 (Поручитель, Відповідач-2) та ТОВ АГРОТРЕЙД- 2015 (Позивач, Кредитор) було укладено договір поруки № 1013 від 25.08.15 відповідно до умов якого, Поручитель поручився перед Позивачем за виконання обов'язку ТОВ Інгрід ТРЕЙД щодо часткової оплати за поставлений товар за контрактом № 25/08/1 від 25.08.15 на суму 1000,00 грн., укладеним між Позивачем та Відповідачем-2 та зобов'язався у разі порушення останнім обов'язків з оплати за поставлений товар па підставі письмової вимоги Позивача протягом 3-х банківських днів сплатити заборгованість у розмірі 1000,00 грн. за поставлений товар на розрахунковий рахунок Позивача.
Позивачем, 09.11.15 на адресу Поручителя і направлено письмову вимогу про необхідність виконання обов'язку за вказаними договорами поруки та перерахування протягом 3-х банківських днів заборгованості ТОВ ІНГРІД ТРЕЙД за вищевказаними контрактами у розмірі 1000,00 грн. Вказану вимогу Поручитель отримав 11.11.15. Таким чином, станом на 19.11.15 строк виконання грошового зобов'язання у Поручителя пройшов та станом на час слухання справи не виконаний.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 11 ЦК України, підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до ст. 712 Цивільного кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Положеннями ст. 692 ЦК України встановлено, що покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. У разі прострочення оплати товару продавець має право вимагати оплату товару та сплати процентів за користування чужими грошовими коштами.
Статтею 193 ГК України визначено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону та інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Відповідно до ст.ст. 525, 526 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до ч.1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Згідно з ч. 1 ст. 612 ЦК України, боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Частиною 1 ст. 553 ЦК України визначено, за договором поруки поручитель поручається перед кредитором боржника за виконання ним свого обов'язку. Поручитель відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Стаття 554 ЦК України вказує на те, що, у разі порушення боржником зобов'язання, забезпеченого порукою, боржник і поручитель відповідають перед кредитором як солідарні боржники, якщо договором поруки не встановлено додаткову (субсидіарну) відповідальність поручителя. Поручитель відповідає перед кредитором у тому ж обсязі, що і боржник, включаючи сплату основного боргу, процентів, неустойки, відшкодування збитків, якщо інше не встановлено договором поруки.
Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.
Щодо розподілу судового збору суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.3 п.4.1. постанови Пленуму ВГСУ від 21.02.2013 №7 "Про деякі питання практики застосування розділу VI ГПК України" у разі коли позов майнового характеру задоволено солідарно за рахунок двох і більше відповідачів, то судові витрати також розподіляються між відповідачами порівну.
Згідно ч.2 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір у сумі 182 700,00 грн. підлягає стягненню з відповідачів порівну у сумі 91350,00 грн.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.193 Господарського Кодексу України, ст. ст. 11, 525, 526, 629, 530, 553, 554, 625, 692, 712 Цивільного кодексу України, ст. ст. 4, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов ЗАДОВОЛЬНИТИ.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю СІНТЕЗ ОСОБА_1 (52300, Дніпропетровська область, Криничанський район, смт. Кринички, Виконкомівська, буд. 3, каб. 1, код 35396886, р/р № 260003000000607 в ПАТ АБ РАДАБАНК , МФО 306500, код банку 21322127) на користь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОТРЕЙД-2015"(84301, Донецька область, м. Краматорськ,вул. Соціалістична,45, офіс 316 А, код 39831748) заборгованість у розмірі 5 000,00 грн. та судовий збір у сумі 91 350,00 грн.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ІНГРІД ТРЕЙД (INGRID TRADE Limited Liability Partnership) Сьюит 48,88-90 Хаттон Гарден стріт, Лондон, ОСОБА_3 (Suite 48,88-90 Garden street, London, EC1N 8PN, United Kingdom), банківські реквізити: Benefisiary`s Acc. No.EE 605500000551136135, Benefisiary`s Bank VERSOBANKAS PARNU MNT.12,10148 TALLIN, ESTINA, SWIFT code: SBMBEE22) на користь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОТРЕЙД-2015"(84301, Донецька область, м. Краматорськ,вул. Соціалістична,45, офіс 316 А, код 39831748) заборгованість у розмірі 1135925,93 доларів США.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом. Рішення може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області протягом 10 днів з дня підписання повного рішення.
Повне рішення підписано 23.01.17.
Суддя М.О.Ніколенко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2017 |
Оприлюднено | 26.01.2017 |
Номер документу | 64262934 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Ніколенко Михайло Олександрович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Ніколенко Михайло Олександрович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Ніколенко Михайло Олександрович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Ніколенко Михайло Олександрович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Ніколенко Михайло Олександрович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Ніколенко Михайло Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні