Ухвала
від 26.01.2017 по справі 923/1499/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Театральна, 18

тел. /0552/ 49-31-78

Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

26 січня 2017 року Справа № 923/1499/15

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліна Т.Г. при секретарі Крутьковій В.О., розглянувши справу

за заявою: Херсонською ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області

до: Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 місцезнаходження: АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1

про визнання банкрутом

за участю представників сторін:

від кредитора -Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області - Хабрат В.І. дов. від 27.10.2016 3 7293/9/21-03-10-26

від боржника - ліквідатор, арбітражний керуючий Дудкін Р.А.

в с т а н о в и в:

Постановою від 03 листопада 2015р. суд визнав Фізичну особу - підприємця ОСОБА_1 банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру строком на 12 (дванадцять) місяців та призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого НОМЕР_3 від 02.04.2013р.). Ліквідатора зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст. 41-48, 90-92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", по готовності подати суду реєстр вимог кредиторів, щомісяця надавати суду проміжні звіти про хід проведення ліквідаційної процедури підприємця-банкрута.

Згідно ч.8, статті 91 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, із зазначенням строку пред'явлення кредиторами вимог до банкрута, який не може перевищувати двох місяців.

Ухвалою від 07.04.2016 затверджено реєстр вимог кредиторів.

До суду надійшов звіт ліквідатора про закінчення ліквідаційної процедури та клопотання затвердити наданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника, також клопотання про недопущення звільнення фізичної особи від зобов'язань.

Ухвалою від 23.12.2016 призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

Сторони належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, ухвала про призначення засідання направлена сторонам рекомендованою поштою.

До суду з'явились кредитор та ліквідатор.

Відповідно до ч.2 ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон про банкрутство). Згідно ч.1 ст.5 цього Закону провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Отже, господарський суд, розглядаючи справу про банкрутство, повинен керуватись нормами Закону про банкрутство i застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей Господарського процесуального кодексу України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.

Відповідно до ст.4-3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги i заперечення поданими суду доказами; господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи i правильного застосування законодавства.

Згідно ч.1 ст.4-7 ГПК України судове рішення (яким у розумінні ч.1 ст.4-5 ГПК України, ст.22 Закону про банкрутство є постанова про банкрутство ) приймається суддею за результатами обговорення ycix обставин справи, а за ст.43 ГПК У країни суд повинен оцінити докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному i об'єктивному розгляді в судовому пpoцeci всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись Законом; ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Діючи на підставі постанови господарського суду та Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором виконано наступне.

3 метою встановлення фінансово-майнового стану фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ліквідатором надіслано запити для отримання інформації до органів та установ, що вінснюють реєстрацію речових прав на майно та майнові права, та отримано інформацію з:

Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (лист від 07.12.2015р. № 09/01/28070/НК) - ФОП ОСОБА_1 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів відсутній.

Державної фіскальної служби України (лист від 15.12.2015р. № 11678/Д/99-99-24-01-01-14) - за даними, що містяться в єдиній автоматизованій інформаційній системі Державної фіскальної служби України відсутня інформація щодо перебування на обліку в митницях ДФС та здійснення зовнішньоекономічної діяльності ФОП ОСОБА_1

Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (лист від 11.11.2015р. № 2238-05/2/3-15) - записи в Судновій книзі України та ?савному судновому реєстрі України щодо суден, власником або судновласником яких є ФОП ОСОБА_1 відсутні.

Державного космічного агентства України (лист від 20.11.2015р. № 5112/10-М3.1/15) - повідомлено про відсутність відомостей щодо унікальних об'єктів космічної діяльності та космічної техніки у ФОП ОСОБА_1

Державної служби інтелектуальної власності України (лист від 14.12.2015р. № 1-8/9912) - законами України про охорону прав на об'єкти права інтелектуальної власності та Положенням про Державну службу інтелектуальної власності України не передбачено проведення пошуку відносно наявності об'єктів права інтелектуальної власності будь-яким особам та надання інформації. Разом з тим, повідомлено, що Державною службою інтелектуальної власності України через мережу Інтернет відкрито доступ до відомостей державних реєстрів, що нею ведуться.

Проведеним аналізом баз даних та інформаційно-довідкових систем, розміщених на офіційному веб-порталі ДСІВ, об'єкти права інтелектуальної власності, зокрема патенти, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, знаки для товарів і послуг, топографії інтегральних мікросхем та зазначення походження товарів, зареєстрованих за ФОП ОСОБА_1 не виявлено.

Управління Служби безпеки України в Херсонській області (лист від 11.11.2015р. № 71/22/3-7867) - дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею ОСОБА_1 не отримував.

Регіональний сервісний центр МВС України в Херсонській області (лист від 29.03.2016р. № 31/21/8-837) - згідно з даними автоматизованого обліку НАІС МВС за гр. ОСОБА_1 транспортні засоби не зареєстровані.

Державної інспекції сільського господарства в Херсонській області (лист від 26.11.2015р. № 05-11/3237/2847) - за ОСОБА_1 сільськогосподарської та іншої техніки у Держсільгоспінспекції в Херсонській області не зареєстровано.

Головне управління Держпраці у Херсонській області (лист від 23.11.2015р. № 01-10/1/813) - технологічні транспортні засоби, які згідно чинного законодавства підлягають реєстрації в органах Держпраці України за ФОП ОСОБА_1 не зареєстровані.

Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (лист від 26.11.2015р. № 33-21-7777.101-6051/27-15) - на території Херсонської області земельних ділянок за ОСОБА_1 не зареєстровані. Додатково повідомлено, що відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" з 01.01.2013р. реєстрація права власності на земельні ділянки проводиться органами державної реєстрації прав.

Кабінету електронних сервісів - отримано Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта від 06.11.2015р. № 47125510 (додаток № 13):

-в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості відсутні;

-в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна відомості відсутні;

-в Державному реєстрі Іпотек відомості відсутні;

-в Реєстрі прав власності на нерухоме майно наявні відомості про об'єкт нерухомого майна зареєстрованого за Боржником, а саме 47/400 частку житлового будинку, розташовану за адресою: АДРЕСА_2.

За усними поясненнями ОСОБА_1 майно у власності у нього відсутнє. На підтвердження відсутності права власності на 47/400 частку житлового будинку, ОСОБА_1 надано довідка від 01.06.2016р. за № 154/01-16 приватного нотаріуса Херсонського міського нотаріального округу Паламарчук І.Я., відповідно до якої 29.01.2009р. за реєстровим № 212 було посвідчено договір дарування належних ОСОБА_1 47/400 частин житлового будинку АДРЕСА_2.

Згідно Інформаційній довідці з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта від 01.12.2015р. № 48814683, зробленої за параметрами запиту: "адреса/місцезнаходження: АДРЕСА_2", встановлено, що станом на дату розгляду справи про банкрутство житловий будинок, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 належить третім особам:

ОСОБА_6, розмір частки - 47/100, підстава виникнення права власності - договір дарування, посвідчений приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу Паламарчук І.Я. 29.01.2009р. за реєстровим № 212;

ОСОБА_7, розмір частки - 17/100, підстава виникнення права власності - договір дарування, посвідчений приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу Комаренко Т.М. 12.08.2003р. за реєстровим № 3730;

ОСОБА_9, розмір частки - 36/100, підстава виникнення права власності - договір дарування, посвідчений приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу Воєводіною 21.07.2003р. за реєстровим № 4483.

Державної авіаційної служби України (лист від 24.11.2015р. № 21.1.19-17820) - за ФОП ОСОБА_1 повітряні судна не зареєстровані.

Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області (лист від 19.11.2015р. № 1021-1.12/1860) - повідомлено, що 01.10.2012р. Інспекцією опрацьовано та внесено до єдиного Державного реєстру декларацію про початок виконання будівельних робіт реєстраційний номер ХС 08212177754 на об'єкт "Будівництво магазину промислових товарів", що розташований за адресою: АДРЕСА_3, замовник (забудовник) ОСОБА_1

15.07.2014р. Інспекцією внесено зміни до декларації про початок виконання будівельних робіт від 01.10.2012р., а саме право на будівництво передано іншому замовнику ПП "Стройсмета", код 32392119.

07.10.2014р. Інспекцією внесено зміни до декларації про початок виконання будівельних робіт від 01.10.2012р., а саме право на будівництво передано іншому замовнику ТОВ "Херсонпроммонтаж", код 39409385.

Відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Комсомольського районного управління юстиції у м. Херсоні (лист від 18.11.2015р. №2051/07/02/02-22) - актовий запис про шлюб на ОСОБА_1 не знайдено.

Третьої Херсонської державної нотаріальної контори (лист від 21.11.2015р. №1092/01-16) - в питанні надання відомостей про наявність (відсутність) посвідченого заповіту, спадкового договору, заведеної спадкової справи або виданого свідоцтва про право на спадщину на користь ОСОБА_1 повідомлено, що дана інформації згідно ч.5, ч.б статті 8 Закону України "Про нотаріат" є нотаріальною таємницею, та може бути надана виключно фізичним та юридичним особам, за дорученням яких або щодо яких вчинялися нотаріальні дії, а також на вимогу суду у зв'язку з господарськими справами.

У зв'язку з зазначеним, до Господарського суду Херсонської області ліквідатором було подано клопотання в порядку статті 38 ГПК України про витребування у Третьої Херсонської державної нотаріальної контори відомостей про наявність (відсутність) посвідченого заповіту, спадкового договору, заведеної спадкової справи або виданого свідоцтва про право на спадщину на користь ОСОБА_1

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 07.04.2016р. клопотання ліквідатора задоволено та витребувано від Третьої Херсонської державної нотаріальної ронтори відповідні відомості щодо спадщини ОСОБА_1

На виконання ухвали господарського суду Третьою Херсонською державною нотаріальною конторою повідомлено, що для отримання витребуваної судом достовірної інформації необхідно вказати ПІБ спадкодавця, відчужувача, заповідача після (від) якого посвідчувались дії на користь ОСОБА_1. Тому надати необхідну інформацію не є можливим.

На реалізацію приписів визначених ч.6 статті 41 Закону про банкрутство, на адресу Боржника спрямовано вимогу про передачу ліквідатору бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей.

Актами приймання-передачі від 23.11.2015р. від ОСОБА_1 прийнято круглу печатку фізичної особи-підприємця та реєстраційні документи.

17.11.2015р. здійснено обстеження за юридичною адресою ФОП ОСОБА_1, за результатами якого здійснення господарської діяльності, присутність працівників чи будь-яких інших ознак суб'єктів підприємницької діяльності, у тому числі й ФОП ОСОБА_1 не виявлено. Не виявлено й майнові активи, які могли б належати Боржнику.

17.11.2015р. у відповідності до положень ч.2 статті 41 Закону про банкрутство проведено інвентаризацію майнових активів ФОП ОСОБА_1: основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, виробничих запасів, малоцінних та швидкозношувальних предметів, товарів.

Державною податковою інспекцією у м. Херсоні Головного управління ДФС у Херсонській області (лист від 23.11.2015р. № 13955/10/21-03-11-01-33) повідомлено про відкриті ФОП ОСОБА_1 р/рахунки в установах банків.

На адреси банківських установ спрямовано заяви щодо надання відомостей залишок та рух коштів на р/рахунках ФОП ОСОБА_1, їх закриття.

ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" повідомлено, що залишок коштів на рахунках ФОП ОСОБА_1 становить: на поточному рахунку № НОМЕР_4 - 0,00 гривень, на картковому рахунку № НОМЕР_5 - 43,75 гривень.

В останнє рух коштів за вказаними рахунками ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" відбувався: за поточним рахунком № НОМЕР_4 - 30.12.2013р., за картковим рахунком НОМЕР_5-21.12.2011р.

У зв'язку з недоцільністю проведення заходів спрямованих на зняття грошових коштів, такі витарти є значно більшими, ніж сума наявних грошових коштів, наказом ліквідатора від 02.08.2016р. за № 2 списано грошові кошти у сумі 43,72 гривень, що знаходились на картковому рахунку № НОМЕР_5.

Згідно довідки від 21.09.2016р. № Д2-В70/45/156 рахунки ФОП ОСОБА_1 у ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" закрито.

ПАТ "Банк Національний кредит" повідомлено, що на поточному рахунку № НОМЕР_6 на ім'я ОСОБА_1 залишок коштів становить - 0,00 гривень. Також банківською установою надано рух коштів по рахунку.

Згідно довідки ПАТ "Банк Національний кредит" від 11.08.2016р. за № 06.2-10/2564 рахунок № НОМЕР_6 був закритий 10.12.2015р.

ПАТ "КБ "ПриватБанк" повідомлено, що сальдо по рахункам № НОМЕР_7 та № НОМЕР_8 становить 0,00 гривень. Також з метою надання інформації про рух коштів ПАТ "КБ "ПриватБанк" надано виписки по рахункам ФОП ОСОБА_1

Згідно довідки ПАТ "КБ "ПриватБанк" від 08.09.2016р. за № 20.1.0.0.0/7-20160823/3282 рахунки ФОП ОСОБА_1 закрито 07.09.2016р.

13.06.2016р. ПАТ КБ "ПриватБанк" подано заяву від 01.06.2016р. про визнання грошових вимог до ФОП ОСОБА_1, що виникли на підставі Договору банківського обслуговування від 22.04.2011р. у загальній сумі 76 188,81 гривень (дата подання заяви підтверджується відбитком штампу УДППЗ "Укрпошта" на конверті та описі-вкладення до цінного листа).

Частиною 8 статті 91 Закону про банкрутство встановлено, що офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, із зазначенням строку пред'явлення кредиторами вимог до банкрута, який не може перевищувати двох місяців.

У відповідності до Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013р. № 16, оголошення про визнання ФОП ОСОБА_1 банкрутом та відкриття щодо нього ліквідаційної процедури опубліковано на веб-сайті Вищого господарського суду України 04.11.2015 року за № 24602.

Граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів встановлено протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Згідно ч.3, статті 92 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого частиною восьмою статті 91 цього Закону, задовольняються в останню чергу.

Тому, заява ПАТ КБ "ПриватБанк" від 01.06.2016р. про визнання грошових вимог до боржника розглянута ліквідатором й суму боргу визнано у повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ФОП ОСОБА_1 до третьої черги.

На адресу Господарського суду Херсонської області від органів державної виконавчої служби надійшли постанови у справі про адміністративні правопорушення, Сповідно до яких ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу на загальну суму 1020 гривень за порушення Правил дорожнього руху під час управління ним автомобілем "Крайслер" 300 с, державний номерНОМЕР_2.

Відповідно до ч.5 статті 91 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання фізичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняється стягнення з фізичної особи за всіма виконавчими документами, за винятком виконавчих документів за вимогами про стягнення аліментів, також за вимогами про відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, а за вимогами, не пов'язаними із здійсненням такою особою підприємницької діяльності.

Згідно ч.2, статті 67 Закону України "Про виконавче провадження" (в редакції закону на дату надходження документів від органу державної виконавчої служби), у разі ліквідації боржника - юридичної особи виконавчий документ надсилається ліквідаційній комісії (ліквідатору) для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законом порядку.

Суми грошових зобов'язань ОСОБА_1 перед місцевим бюджетом, що виникли у зв'язку з притягненням його до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу за порушення Правил дорожнього руху визнано ліквідатором у повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ФОП ОСОБА_1 до третьої черги.

Додатково слід зазначити, що ліквідатором банкрута неодноразово спостерігалось переміщення гр. ОСОБА_1 по місту Херсону на автомобілі "Крайслер" 300 с, державний номер НОМЕР_2.

Під час виконання повноважень у справі про банкрутство було встановлено, що ОСОБА_1 є засновником (учасником) наступних підприємств

- ТОВ "ХПМ" (ідентифікаційний код 40045932), внесок якого до статутного фонду складає 3000,00 гривень;

- ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" (ідентифікаційний код 38151645), внесок якого до статутного фонду складає 1200,00 гривень;

- ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" (ідентифікаційний код 40605817), внесок якого до статутного фонду складає 1500,00 гривень.

При цьому, заслуговує на увагу той факт, що датою державної реєстрації юридичної особи ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" є 29.06.2016р., тобто юридичну особу ОСОБА_1 утворено вже в період здійснення провадження у справі про банкрутство № 923/1499/15.

До Херсонської об'єднаної ДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області було подано запит на отримання копій податкових звітів вищезазначених юридичних осіб.

Згідно отриманих з Херсонської об'єднаної ДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області податкових декларацій, юридичні особи, де засновником є ОСОБА_1, мали постійний прибуток.

Однак, ОСОБА_1 жодною мірою не вживались заходи щодо погашення боргових зобов'язань за рахунок прибутку підприємств, у яких він є засновником.

Відповідно до ч.б, статті 42 Закону про банкрутство, ліквідатор, виявивши частку, яка належить банкруту в спільному майні, з метою задоволення вимог кредиторів у встановленому порядку порушує питання про виділення цієї частки.

Статтею 57 Закону України "Про господарські товариства" передбачено звернення стягнення на частину майна товариства з обмеженою відповідальністю, пропорційну частці учасника товариства у статутному капіталі, за його особистими боргами в разі недостатності у нього іншого майна для задоволення вимог кредиторів.

На підставі вищенаведених норм чинного законодавства, на адресу ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" ліквідатором спрямовано вимогу добровільно погасити заборгованість ОСОБА_1 у сумі 1 257 182,56 гривень за рахунок майна даних юридичних осіб, та виділити частку (внесок) ОСОБА_1 із статутного фонду товариств для їх включення до складу ліквідаційної маси у справі про банкрутство № 923/1499/15.

Відповіді від ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" не надходили.

В той де час, ліквідатором здійснювались заходи по встановленню фінансово-майнового стану ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІЛТД".

Так, у відповідь на запит ліквідатора Регіональним сервісним центром в Херсонській області повідомлено, що за ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" автотранспортні засоби не зареєстровано.

Згідно копій балансів та звітів про фінансові результати вищезазначених товариств, наданих Головним управлінням статистики у Херсонській області, активи, на які можливо було б звернути стягнення у ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" відсутні.

Таким чином, погасити заборгованість ФОП ОСОБА_1 за рахунок активів ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" не виявилось за можливе.

В той же час, враховуючи, що погасити заборгованість кредиторів у справі за рахунок виділення частки (внеску) ОСОБА_1 із статутного фонду вищезазначених товариств не виявиться можливим, оскільки внески банкрута є замалими для цієї мети (5 700 гривень), а у першу чергу підлягають задоволенню витрати щодо виплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражному керуючому, наказом ліквідатора від 12.12.2016р. за № 3 частки (внесок) ОСОБА_1 до статутного фонду ТОВ "ХПМ", ТОВ "ХЕРСОН ЮГ КАПИТАЛ" та ТОВ "БУГ КОМПАНІ ЛТД" у загальній сумі 5 700 гривень списано.

12.12.2016р. знищено печатку ФОП ОСОБА_1, про що складено акт про знищення печатки.

Документи ФОП ОСОБА_1, які згідно чинного законодавства підлягають обов'язковому довгостроковому зберіганню в архівних установах не виявлено.

Згідно ч.5, статті 92 Закону про банкрутство, господарський суд за вмотивованим клопотанням будь-кого з учасників у справі про банкрутство, арбітражного керуючого або за власною ініціативою може не допустити звільнення фсзичної особи від зобов'язань, якщо боржник:

- ухилявся від виконання зобов'язань щодо погашення боргів;

- вчинив дії щодо приховування майна;

- не надавав необхідну інформацію або надавав недостовірну інформацію господарському суду, який розглядає справу про банкрутство.

Аналізуючи дії та бездіяльність ОСОБА_1, які мали місце протягом ису ліквідаційної процедури та до порушення провадження у справі про банкрутство, ліквідатором зроблено висновок про недопущення звільнення боржника від зобов'язань.

Обґрунтування такого не звільнення викладено ліквідатором в окремому клопотанні до господарського суду.

Таким чином, майнові активи (майно та майнові права) ФОП ОСОБА_1, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси та за рахунок яких можливо було б погасити кредиторську заборгованість не виявлено.

Заборгованість кредиторів погасити не виявилось за можливе.

Згідно статті 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до звіту та ліквідаційного балансу ліквідатор зобов'язаний додати відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу

Таким чином з матеріалів справи та звіту ліквідатора вбачається, що ліквідатором проведено у встановленому Законом порядку ліквідаційну процедуру банкрута, в ході якої проведено реалізацію активів банкрута та здійснено погашення кредиторської заборгованості.

Суд зазначає, що під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором проведено усі заходи, передбачені законодавством.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів може винести ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу.

Будь - яких зауважень чи заперечень стосовно проведеної ліквідатором роботи та заявленого клопотання про затвердження звіту та припинення провадження у справі на адресу суду та ліквідатора не надходило.

До суду надано протокол засідання комітету кредиторів від 16.12.2016 з прийнятим рішенням про схвалення звіту ліквідатора.

Згідно статті 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури, зобов'язаний забезпечити збереження архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою нею архівною установою, визначити місце їх подальшого зберігання.

Ліквідатор надав докази завершення ліквідаційної процедури - звіт про виконання повноважень, ліквідаційний баланс боржника, з клопотанням надані документи затвердити, провадження по справі припинити.

З урахуванням думки кредиторів суд приходить до висновку, що звіт ліквідатора підлягає затвердженню, провадження по справі припиненню.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 37 - 48, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

у х в а л и в:

1. Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ФОП ОСОБА_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) затвердити.

2. Юридичну особу банкрута - ФОП ОСОБА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, підприємницьку діяльність фізичної особи-підприємця ОСОБА_11 припинити.

3. Заборонити звільнення фізичної особи ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1; АДРЕСА_1) від зобов'язань в сумі 1 178 237,75 гривень, які підлягають подальшому стягненню на користь Херсонської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області (ідентифікаційний код 39473382; вул. І.Кулика, 143-а, м. Херсон, 73008) у порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".

4. Заборонити звільнення фізичної особи ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1; АДРЕСА_1) від зобов'язань в сумі 78 944,81 гривень, які підлягають подальшому стягненню на користь ПАТ Комерційний банк "ПРИВАТБАНК" (ідентифікаційний код 14360570; вул. Набережна Перемоги, 50, м. Дніпропетровськ, 49094) у порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".

5. Заборонити звільнення фізичної особи ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1; АДРЕСА_1) від зобов'язань в сумі 1020,00 гривень, які підлягають подальшому стягненню на користь Херсонської міської ради Херсонської області (ідентифікаційний код 26347681; пр. Ушакова, 27, м. Херсон, 73000) у порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".

6. Провадження у справі припинити.

7. Ухвалу надіслати : кредитору, боржнику, державному реєстратору, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника, державному органу з питань банкрутства, ліквідатору Дудкіну Р.А., Херсонському облстатуправлінню.

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення26.01.2017
Оприлюднено02.02.2017
Номер документу64433902
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/1499/15

Ухвала від 17.03.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 26.01.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 23.12.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 21.07.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 07.04.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 22.02.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 21.03.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 02.07.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Постанова від 03.11.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 09.09.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні