Справа № 573/2387/16-а
Номер провадження 2-а/573/1/17
П О С Т А НО В А
і м е н е м У к р а ї н и
(повний текст )
30 січня 2017 року м. Білопілля
Білопільський районний суд Сумської області в складі:
головуючої судді: Свиргуненко Ю. М.,
з участю секретаря: Федорченко Г. В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Білопілля адміністративний позов Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа до Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області в особі ОСОБА_2, Білопільської районної державної адміністрації Сумської області, третя особа: ОСОБА_3 про визнання незаконними рішень та їх скасування,
ВСТАНОВИВ:
29 листопада 2016 року Дойніков В. В. звернувся до суду з адміністративним позовом до Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації в особі ОСОБА_2, Білопільської РДА про визнання незаконними рішень та їх скасування. Свої вимоги позивач мотивує тим, що 30 серпня 2016 року завідувач Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації ОСОБА_2 видала наказ за №50 Про ОСОБА_3 , яким надала ОСОБА_3 дозвіл працювати в КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа у вересні 2016 - 2017 навчального року за сумісництвом поза робочим часом на 0,5 ставки викладачем музично - теоретичних дисциплін, а також погодинно з оплатою праці за фактично відпрацьовані години, не більш ніж 240 годин на рік, починаючи з 01 вересня 2016 року. 03 жовтня 2016 року ОСОБА_2 видала наказ №52 Про ОСОБА_3 , яким дозволила ОСОБА_3 працювати в очолюваному ним закладі за сумісництвом і погодинно у жовтні 2016 року. Про існування вказаних вище наказів він дізнався під час розгляду Білопільським районним судом цивільної справи за позовом ОСОБА_3 про скасування розпорядження про відсторонення. Вважає, що вказані вище накази завідувач Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації ОСОБА_2 видала поза межами своїх повноважень, тим самим порушивши його права як директора КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа щодо призначення сумісників і визначення навантаження. Вказує, що на даний час ОСОБА_3 до роботи не допущена, заняття з доручених їй у наказах ОСОБА_2 дисциплін проводяться іншими викладачами. Посилаючись на викладені вище обставини, Дойніков В. В. просить визнати незаконними та скасувати накази завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області за №50 від 30 серпня 2016 року та №52 від 03 жовтня 2016 року Про ОСОБА_3 , а також визнати дії ОСОБА_2 незаконними.
У судовому засіданні позивач - директор КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа Дойніков В. В. позов підтримав, в доповнення викладених у позовній заяві обставин зазначив, що не приймав ОСОБА_3 на роботу викладачем у КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа . Наказ завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації ОСОБА_2 про призначення останньої заступником директора закладу скасований судом. Отже, зважаючи на те, що ОСОБА_3 не працює в очолюваному ним позашкільному навчальному закладі, а також, що відповідно до ст. 24 КЗпП України та ст. 22 Закону України Про позашкільну освіту питання щодо прийняття працівників на роботу за сумісництвом та розподілу педагогічного навантаження відноситься до його, як директора, компетенції, завідувач Сектору культури Білопільської РДА ОСОБА_2 не наділена повноваженнями видавати накази про надання дозволу про роботу в КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа за сумісництвом та погодинно.
Відповідач - завідувач Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Лукава С. В. позов не визнала, подала письмове заперечення проти позову, в якому зазначила, що дозволи на відпрацювання педагогічних годин керівниками початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу на початку кожного навчального року підтверджуються наказом по Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації та подаються до централізованої бухгалтерії Сектору. Такі накази видавалися кожного року, на початку навчального періоду згідно заяв керівників та відповідно до Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Мінпраці, Мінюсту і Мінфіну України від 28 червня 1994 року №43. Так як ОСОБА_3 є фаховим викладачем музично-теоретичних дисциплін, викладачем вищої категорії, має звання викладач-методист , вона погодила розклади її занять і надала дозволи на ведення педагогічних годин (а. с. 27-28). Крім того, у судовому засіданні ОСОБА_2 додала, що окрім зазначених у запереченні підстав, видала оскаржувані накази, керуючись тим, що є головним розпорядником коштів, за рахунок яких фінансується музична школа, на підставі Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої Наказом Міністерства освіти України №102 від 15 квітня 1993 року, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 травня 1993 року за №56 зі змінами і доповненнями, у зв'язку з виробничою необхідністю. Зазначила, що накази про надання ОСОБА_3 дозволу на роботу за сумісництвом та погодинно в КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа реалізовані не були у зв'язку з тим, що позивач не тарифікував останню на 2016-2017 навчальні роки. З вересня 2016 року ОСОБА_3 як викладач у закладі не працює і заробітну плату за викладацьку діяльність не отримує.
Наприкінці судового розгляду ОСОБА_2 визнала, що не наділена повноваженнями надавати працівникам КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа дозвіл працювати за сумісництвом.
Представник відповідача - Білопільської районної державної адміністрації Савчук Б. М. у судовому засіданні позов Дойнікова В. В. також не визнав, посилаючись на те, що Білопільська районна державна адміністрація не є засновником КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа . Даний заклад не належить до структури районної державної адміністрації. Директор закладу в трудових відносинах з райдержадміністрацією не перебуває. Позивач у своїх вимогах просить визнати незаконними накази завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації, а не накази самої районної державної адміністрації.
Третя особа ОСОБА_3 у судовому засіданні проти позову заперечувала, суду зазначила, що у відповідності до Закону України Про позашкільну освіту педагогічне навантаження, у тому числі й директора позашкільного навчального закладу та його заступника, яке включає в себе і роботу за сумісництвом, і погодинно, не більш ніж 240 годин на рік, розподіляє керівник закладу за погодженням із відповідним органом управління. Однак, зважаючи на те, що вона є фаховим викладачем музично-теоретичних дисциплін та викладачем вищої категорії, а також, що позивач заперечує факт її прийняття на роботу в КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа , у тому числі й на посаду заступника директора, ОСОБА_2, як керівник органу управління позашкільного навчального закладу - Сектору культури Білопільської РДА, видала накази, які є предметом даного судового розгляду. Фактично в період вересня - жовтня 2016 року за заявами батьків учнів вона проводила заняття з фахових дисциплін в КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа , але заробітну плату як викладач не отримувала. У зв'язку з викладеними обставинами ОСОБА_3 вважає оскаржувані накази законними, а позовні вимоги Дойнікова В. В. безпідставними і такими, що не підлягають задоволенню.
Заслухавши позивача - директора КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа Дойнікова В. В., відповідача - завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації - ОСОБА_2, представника Сектору за довіреністю - ОСОБА_6, представника відповідача - Білопільської районної державної адміністрації - Савчука Б. М., третю особу ОСОБА_3, повно, всебічно і об'єктивно дослідивши зібрані по справі докази та оцінивши їх у сукупності з точки зору належності, допустимості і взаємозв'язку, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд приходить до наступних висновків.
У відповідності до ч. 1, ч. 4 ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в адміністративному суді, до підсудності якого вона віднесена цим Кодексом.
При вирішенні справи суд керується принципом верховенства права, відповідно до якого зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість держави (ст. 8 КАС України).
Згідно з ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
У відповідності до ст. 2 Закону України Про позашкільну освіту законодавство України про позашкільну освіту базується на Конституції України і складається із Закону України Про освіту , цього Закону, міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, інших нормативно-правових актів.
За приписами ст. 4 вказаного Закону, ст. 4 Закону України Про загальну середню освіту , позашкільна освіта є складовою системи безперервної освіти.
Відповідно до ст. 5 Закону України Про позашкільну освіту до структури позашкільної освіти належать: 1) позашкільні навчальні заклади; 2) інші навчальні заклади як центри позашкільної освіти у позаурочний та позанавчальний час, до числа яких належать: загальноосвітні навчальні заклади незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, в тому числі школи соціальної реабілітації, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні та вищі навчальні заклади I-II рівнів акредитації.
Частиною 1 ст. 39 Закону України Про освіту визначено, що до позашкільних навчальних закладів належать, зокрема, початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади.
Судом встановлено, що рішенням Білопільської районної ради Сумської області від 09 вересня 2015 року створено Комунальний заклад Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа та затверджено його статут. Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації (ОСОБА_2) доручено забезпечити належне функціонування школи відповідно до статутних завдань (а. с. 77).
Відповідно до п. 1.1-1.3, 1.5, 2.1 статуту КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа (далі школа) є початковим спеціалізованим мистецьким навчальним закладом (школою естетичного виховання) системи міністерства культури України. Школа є початковою ланкою спеціальної мистецької освіти та належить до системи позашкільної освіти.
Школа заснована на комунальній формі власності та має статус державного закладу освіти.
Засновником, власником майна і приміщень школи є Білопільська районна рада. Управління школою здійснює засновник - Білопільська районна рада. Безпосереднє управління школою здійснює уповноважений орган - Сектор культури Білопільської районної державної адміністрації. Повноваження засновника та уповноваженого органу щодо управління школою визначаються даним статутом.
Школа у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, Положенням про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад, рішеннями районної ради, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також цим статутом.
Школа є окремою юридичною особою, діє на підставі статуту, має самостійний кошторис, круглу печатку, кутовий штамп, несе обов'язки та володіє правами, передбаченими чинним законодавством для юридичних осіб.
Пунктами п. 5.1, 5.1.1, 5.1.2 вказаного Статуту передбачено, що керівництво школою здійснює його директор, який призначається на посаду та звільняється з посади завідувачем Сектору культури районної державної адміністрації за попереднім погодженням із засновником в особі голови районної ради та районною державною адміністрацією (а. с. 8-14).
Наказом завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації ОСОБА_2 №7 від 14 вересня 2015 року Дойніков В. В. призначений на посаду директора КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа з 14 вересня 2015 року (а. с. 78).
Згідно з п. 14-15 Положення про Сектор культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області (нова редакція), затвердженого розпорядженням голови Білопільської районної державної адміністрації від 15 вересня 2015 року №235-ОД, Сектор є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби, печатку із зображенням державного герба України і своїм найменуванням, власні бланки.
У функціональному підпорядкуванні Сектору, зокрема, перебуває КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа (а. с. 15-19).
Наказом завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації ОСОБА_2 від 30 серпня 2016 року №50 Про ОСОБА_3 останній як заступнику директора з навчально - виховної роботи КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа у вересні 2016 - 2017 навчального року дозволено працювати за сумісництвом поза робочим часом на 0,5 ставки викладача музично - теоретичних дисциплін та погодинно з оплатою праці за фактично відпрацьовані години, не більше ніж 240 годин на рік з 01 вересня 2016 року (а. с. 6).
03 жовтня 2016 року ОСОБА_2 видала наказ за №52, яким дозволила ОСОБА_3 як заступнику директора з навчально - виховної роботи КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа у жовтні 2016 - 2017 навчального року працювати за сумісництвом поза робочим часом на 0,5 ставки викладача музично - теоретичних дисциплін та погодинно з оплатою праці за фактично відпрацьовані години, не більше ніж 240 годин на рік з 01 жовтня 2016 року (а. с. 7).
Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
До органів управління освітою в Україні належать місцеві державні адміністрації, а також утворені ними структурні підрозділи з питань освіти (місцеві органи управління освітою) (ст. 11 Закону України Про освіту ).
Згідно з ч. 2 ст. 14 вказаного Закону місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування створюються відповідні органи управління освітою, діяльність яких спрямовується на: управління навчальними закладами, що є комунальною власністю; організацію навчально-методичного забезпечення навчальних закладів, вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, їх перепідготовку та атестацію у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти; координацію дій педагогічних, виробничих колективів, сім'ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей; визначення потреб, розроблення пропозицій щодо державного контракту і формування регіонального замовлення на педагогічні кадри, укладання договорів на їх підготовку; контроль за дотриманням вимог щодо змісту, рівня і обсягу освіти, атестацію навчальних закладів, що є комунальною власністю.
У відповідності до ч. 1, ч. 6 ст. 10 Закону України Про позашкільну освіту управління діяльністю позашкільних навчальних закладів здійснюють центральні та місцеві органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають зазначені навчальні заклади, незалежно від підпорядкування, типів і форм власності.
Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах їх компетенції: затверджують обсяги фінансування комунальних позашкільних навчальних закладів не нижче мінімальних нормативів, визначених в установленому порядку центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, та забезпечують фінансування витрат на їх утримання; забезпечують збереження і зміцнення матеріально-технічної бази позашкільних навчальних закладів, розвиток їх мережі, ефективне використання закріплених за ними земельних ділянок; створюють належні умови для вибору вихованцями, учнями і слухачами видів творчої діяльності відповідно до їх інтересів та запитів батьків або осіб, які їх замінюють; можуть вводити додаткові педагогічні ставки, визначати контингент вихованців, учнів і слухачів у позашкільних навчальних закладах; вживають заходів для залучення вихованців, учнів і слухачів, які потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації, до різних форм позашкільної освіти; забезпечують соціальний захист вихованців, учнів і слухачів, педагогічних працівників, спеціалістів та інших працівників позашкільних навчальних закладів; організовують в установленому порядку підвищення кваліфікації, атестацію педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм власності; координують діяльність педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів, громадських організацій, підприємств та сім'ї щодо одержання вихованцями, учнями і слухачами позашкільної освіти; здійснюють контроль за діяльністю педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів, узагальнюють та поширюють досвід їх роботи; проводять державну атестацію позашкільних навчальних закладів незалежно від типів і форм власності; сприяють створенню піклувальних та опікунських рад, благодійних фондів.
Згідно з ч. 1 ст. 11 Закону України Про позашкільну освіту керівництво позашкільним навчальним закладом здійснює його директор.
Відповідно до ст. 22 означеного Закону розподіл та перерозподіл педагогічного навантаження у позашкільному навчальному закладі здійснюється його керівником і затверджується відповідним органом управління.
За змістом п. 37 Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2001 року №433, керівник позашкільного навчального закладу, зокрема: здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників; організовує навчально-виховний процес; забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців, учнів і слухачів; видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання та інше.
Пунктом 5.2 Статуту КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа окрім зазначеного вище також передбачено право керівника призначати на посади та звільняти з посад працівників школи (а. с. 8-14).
З наведеного вище слідує, що саме Дойніков В. В як директор Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа наділений правом надавати роботу за сумісництвом, а також здійснювати розподіл педагогічного навантаження підлеглих йому педагогічних працівників не залежно від займаної посади. В подальшому визначене директором педагогічне навантаження має бути погоджене керівником уповноваженого органу управління позашкільним навчальним закладом, в даному випадку - завідувачем Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації ОСОБА_2 Таким чином, заперечення останньої в судовому засіданні стосовно того, що саме вона як керівник органу, у функціональному управлінні якого перебуває КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа і як головний розпорядник коштів, за рахунок яких фінансується школа, здійснює розподіл педагогічного навантаження директора закладу та його заступника, про що видає відповідні накази, суд вважає не обґрунтованими і не приймає до уваги, оскільки вони суперечать викладеним вище нормам діючого законодавства, а також не передбачені ані Положенням про Сектор культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області, ані посадовими обов'язками завідувача Сектору (а. с. 15-19, 79-81).
Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затверджене наказом Мінпраці, Мінюсту і Мінфіну України від 28 червня 1994 року №43, на яку посилається перший відповідач як на підставу для видачі оспорюваних наказів, регламентує роботу за сумісництвом та порядок обчислення заробітної плати працівників освіти і не передбачає право останньої здійснювати розподіл педагогічного навантаження та надавати роботу за сумісництвом у позашкільному навчальному закладі.
У п. 91 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої Наказом Міністерства освіти України №102 від 15 квітня 1993 року, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 травня 1993 року за №56, на який посилається відповідач - завідувач Сектору культури Білопільської РДА ОСОБА_2 як на підставу своїх заперечень щодо обґрунтованості видачі наказів №50 та №52 Про ОСОБА_3 від 30 серпня та 03 жовтня 2016 року відповідно передбачено, що директори, їх заступники по навчальній роботі в дитячих музичних, художніх школах, школах мистецтв, школах загальної музичної освіти можуть вести викладацьку роботу в середньому не більше 12 годин на тиждень, якщо вони по основній роботі отримують повний посадовий оклад.
За години викладацької роботи чи занять з гуртками, виконані, як виняток, у зв'язку з виробничою необхідністю понад норму, зазначену у цьому пункті, провадиться погодинна оплата за фактичну кількість годин, але не більше 240 годин на рік.
Разом з тим, вищезгадана Інструкція не передбачає права завідувача Сектору культури Білопільської РДА, у функціональному підпорядкуванні якого перебуває КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа , визначати виробничу необхідність викладацької роботи в школі.
Не заслуговують на увагу також заперечення відповідача - завідувача Сектору культури Білопільської РДА ОСОБА_2 в судовому засіданні стосовно того, що підставою для видачі наказів №50 та №52, які є предметом спору, стало також те, що ОСОБА_3 є фаховим викладачем музично-теоретичних дисциплін, викладачем вищої категорії та має звання викладач-методист , оскільки вони не містять у собі правового підґрунтя.
Отже, накази №50 та №52 Про ОСОБА_3 від 30 серпня та 03 жовтня 2016 року відповідно видані завідувачем Сектору культури Білопільської РДА Сумської області ОСОБА_2 всупереч вимогам діючого законодавства та з перевищенням наданих їй повноважень.
Діями завідувача Сектору культури Білопільської РДА Сумської області ОСОБА_2, які виразилися у видачі вищевказаних наказів, порушене гарантоване законом право Дойнікова В. В. на керівництво очолюваним ним позашкільним навчальним закладом, добір кадрів та розподіл педагогічного навантаження.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги директора КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа Дойнікова В. В. про визнання незаконними дій завідувача Сектору культури Білопільської РДА ОСОБА_2, які виразилися у видачі наказів №50 та №52 Про ОСОБА_3 від 30 серпня та 03 жовтня 2016 року відповідно та визнання незаконними цих наказів.
Разом із тим суд вважає такими, що не підлягають задоволенню позовні вимоги №50 та №52 Про ОСОБА_3 від 30 серпня та 03 жовтня 2016 року з наступних підстав.
Так, з показів сторін - директора КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа та завідувача Сектору культури Білопільської РДА Сумської області ОСОБА_2 у судовому засіданні встановлено, що не зважаючи на затверджений розклад занять вищезгадані накази реалізовані не були. Фактично у вересні та жовтні 2016 року ОСОБА_3 дозволену їй за сумісництвом роботу викладача музично - теоретичних дисциплін та погодинно не виконувала і заробітну плату за неї не отримувала. Доводи ОСОБА_3 про те, що у вказаний період часу за заявами батьків учнів вона проводила заняття з фахових дисциплін не свідчать про зворотне і не підтверджені належними та допустимими доказами.
Крім того, зі змісту оспорюваних наказів вбачається і не заперечується сторонами, що їх дія в часі поширюється лише на відповідний місяць, у даному випадку вересень і жовтень 2016 року. Тобто, на час розгляду справи судом вони втратили свою чинність.
З огляду на викладене вище, суд не вбачає підстав для скасування наказів №50 та №52 Про ОСОБА_3 від 30 серпня та 03 жовтня 2016 року.
Крім того суд вважає, що позовні вимоги Дойнікова В. В. до Білопільської районної державної адміністрації Сумської області також не підлягають задоволенню, так як остання не є належним відповідачем у справі.
При вирішенні питання щодо розподілу судових витрат суд керується положеннями ст. 94 КАС України, якою визначено, що в разі, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа, відповідно до задоволених вимог.
З матеріалів справи вбачається, при зверненні до суду з даним позовом директор КЗ БРР ПСМНЗ Білопільська музична школа Дойніков В. В. сплатив судовий збір у розмір 1 378 грн., а також поніс витрати на правову допомогу за складання позовної заяви в розмірі 550 грн. (а. с. 1-2, 92).
Зважаючи на те, що позовні вимоги, які стосуються незаконних дій і рішень посадової особи Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області задоволені частково, на 50%, судові витрати суд розподіляє пропорційно задоволеним позовним вимогам. Тобто, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Сектору культури Білопільської РДА підлягають (1 378 : 2) = 689 грн. судового збору та (550 6 2) = 275 грн. за надання правової допомоги, а всього 964 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст. ст. 11, 14, 39 Закону України Про освіту , ст. ст. 2, 4, 5, 10, 11, 22 Про позашкільну освіту , ст. 4 Закону України Про загальну середню освіту , Положенням про позашкільний навчальний заклад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2001 року №433, Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженою Наказом Міністерства освіти України №102 від 15 квітня 1993 року, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 27 травня 1993 року за №56, Положенням про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженим наказом Мінпраці, Мінюсту і Мінфіну України від 28 червня 1994 року №43, ст. ст. 6, 71, 94, 97, 98, 158-163, 167, 256 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа до Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області в особі ОСОБА_2, Білопільської районної державної адміністрації Сумської області, треті особи: ОСОБА_3 про визнання незаконними рішень та їх скасування задовольнити частково.
Визнати незаконними дії завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області ОСОБА_2 та накази останньої №50 Про ОСОБА_3 від 30 серпня 2016 року та №52 Про ОСОБА_3 від 03 жовтня 2016 року.
Решту позовних вимог Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа залишити без задоволення.
Стягнути на користь Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа за рахунок бюджетних асигнувань Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області (код ЄДРПОУ 02230230) 964 (дев'ятсот шістдесят чотири) гривні судових витрат.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Білопільський районний суд Сумської області протягом десяти днів з моменту її проголошення, а учасниками процесу, які не були присутні під час її проголошення, в той же строк з моменту отримання копії постанови.
Суддя:
Справа № 573/2387/16-а
Номер провадження 2-а/573/1/17
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
(вступна і резолютивна частина)
30 січня 2017 року м. Білопілля
Білопільський районний суд Сумської області в складі:
головуючої судді: Свиргуненко Ю. М.,
з участю секретаря: Федорченко Г. В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Білопілля адміністративний позов Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа до Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області в особі ОСОБА_2, Білопільської районної державної адміністрації Сумської області, третя особа: ОСОБА_3 про визнання незаконними рішень та їх скасування,
ВСТАНОВИВ:
Зважаючи на складність справи, на підставі ч. 3 ст. 160 КАС України, суд відстрочує складення постанови у повному обсязі і проголошує її вступну та резолютивну частину.
Повний текст постанови буде виготовлений протягом п'яти днів з дня проголошення вступної і резолютивної частини рішення.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 158-163 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа до Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області в особі ОСОБА_2, Білопільської районної державної адміністрації Сумської області, треті особи: ОСОБА_3 про визнання незаконними рішень та їх скасування задовольнити частково.
Визнати незаконними дії завідувача Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області ОСОБА_2 та накази останньої №50 Про ОСОБА_3 від 30 серпня 2016 року та №52 Про ОСОБА_3 від 03 жовтня 2016 року.
Решту позовних вимог Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа залишити без задоволення.
Стягнути на користь Дойнікова Валерія Володимировича - директора Комунального закладу Білопільської районної ради Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Білопільська музична школа за рахунок бюджетних асигнувань Сектору культури Білопільської районної державної адміністрації Сумської області (код ЄДРПОУ 02230230) 964 (дев'ятсот шістдесят чотири) гривні судових витрат.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Білопільський районний суд Сумської області протягом десяти днів з моменту її проголошення, а учасниками процесу, які не були присутні під час її проголошення, в той же строк з моменту отримання копії постанови.
Суддя:
Суд | Білопільський районний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2017 |
Оприлюднено | 02.02.2017 |
Номер документу | 64445335 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Білопільський районний суд Сумської області
Свиргуненко Ю. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні