Рішення
від 30.01.2017 по справі 909/1046/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 січня 2017 р. Справа № 909/1046/16

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Гриняк Б. П. , секретар судового засідання Михайлюк А. С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Публічного акціонерного товариства " Українська залізниця", вул. Тверська ,5 , м. Київ , 03680 в особі регіональної філії " Львівська залізниця ", вул. Гоголя , 1, м. Львів , 79000

до відповідача: ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю " Віза -Вторма", вул. Ботанічна , 10-а , м. Івано-Франківськ , 76000

до відповідача: Колективного підприємства " Івано-Франківськвторресурси", вул. Ботанічна , 10-а , м. Івано-Франківськ , 76000

до відповідача: ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області , вул. Василіянок , 48 , м. Івано-Франківськ ,76000

про: визнання недійсним договору купівлі-продажу між ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" та регіональним відділенням фонду державного майна України в Івано-Франківській області по Івано-Франківській області від 21.02.1994 р. в частині продажу залізничної під'їзної колії 1520 мм. довжиною 139 м. що по вул. Ботанічна ,10-а у м. Івано-Франківську з моменту його укладення, визнання недійсним договору укладеним між ОКВЗП " Івано-Франківськвторресурси" та ТзОВ " Віза Вторма" від 06.10.2003 №10/10/2003 з моменту його укладення

Від позивача : ОСОБА_3М.( довіреність № 9529 від 25.10.16р. ) - представник

Від відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю " Віза -Вторма": ОСОБА_4 ( адвокат ) договір про надання правової допомоги від 17.11.16 р. ( свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю №569 від 15.09.2006)

Від відповідача ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області : ОСОБА_5 ( довіреність №01-37-01 від 12.01.2017 ) - представник

Від Колективного підприємства " Івано-Франківськвторресурси" представники не з'явилися.

ВСТАНОВИВ: до господарського суду Івано-Франківської області подано позов публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі регіональної філії " Львівська залізниця " до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю " Віза -Вторма", Колективного підприємства "Івано-Франківськвторресурси" та ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області про визнання недійсним договору купівлі-продажу між ОКВЗП " Івано-Франківськвторресурси" та регіональним відділенням фонду державного майна України в Івано-Франківській області по Івано-Франківській області від 21.02.1994 р. в частині продажу залізничної під'їзної колії 1520 мм довжиною 139 м. що по вул. Ботанічна ,10-а у м. Івано-Франківську з моменту його укладення та визнання недійсним договору укладеним між ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" та ТзОВ " Віза -Вторма" від 06.10.2003 №10/10/2003 з моменту його укладення .

В обгрунтування своїх позовних вимог зазначив, що в липні 2016 р. , у зв"язку з порушенням господарським судом Івано-Франківвської області провадження у справі № 909/588/16 за позовом ТзОВ "Віза-Вторма" до ДТГО " Львівська залізниця" про визнання права власності за ТзОВ " Віза-Вторма" на під"їзну колію 1520 мм довжиною 139 м., що знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Ботанічна, 10-а , позивачу стало відомо про укладення між ОВЗП "Івано-Франківськвторресурси" та регіональним відділеням фонду держмайна України в Івано-Франківській області Договору купівлі продажу на вищезазначену під"їзну колію від 21.02.1994 р., за яким вона була включена в процесі приватизації до складу цілісного майнового комплексу ОВЗП "Івано-Франківськвторресурси". В подальшому ОВЗП " Івано-Франківськвторресурси" за договором від 06.10.2003 р. №10/10/03 продав дану колію ТзОВ " Віза -Вторама".

Посилається на те, що спірна під"їзна колія 1520 мм довжиною 139 м по вул. Ботанічна, 10А у м. Івано-Франківську з моменту її введення в експлуатацію в 1963 р. перебуває на балансі Івано-Франківської дистанції колії ДТГО "Львівська залізниця", що підтверджується інвентарними карточками та зареєстрована в реєстрі прав державної власності Фонду держмайна України за ДТГО "Львівська залізниця" згідно витягу з реєстру від 28.07.2016. Під"їзна колія є загальнодержавною власністю і належить до єдиної транспортної системи. Вказує на відсутність будь-яких доказів про передачу спірної колії з відання залізниці іншій особі.

Представник відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю " Віза -Вторма" заявлені позовні вимоги заперечує, мотивуючи їх безпідставністю та необґрунтованістю.

В обґрунтування своїх заперечень заперечень зазначає, що згідно договору № 10/10/03 від 06.10.2003р. ТзОВ "Віза-Вторма" купив у ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" залізничну під'їзну колію 1520 мм., загальною довжиною 139 м., яка знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Ботанічна, 10А. Проте відповідач не визнає право власності позивача на дану залізничну під'їзну колію та вважає її своєю власністю, оскільки вона знаходиться на балансі регіональної філії "Львівська залізниця" виробничого структурного підрозділу Івано-Франківська дирекція залізничних перевезень.

Стверджує, що товариство є добросовісним набувачем, та має всі правові підстави для визнання за ним права власності на спірну колію. Просить у позові відмовити повністю.

20.12.2016 р. представником ОСОБА_2 відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області подано клопотання про зупинення провадження у справі ( вх. № 13468/16 від 20.12.16 р. ), в якому зазначив, рішенням господарського суду Івано-Франківської області від 29.09.2016 р. у справі №909/588/16 за позовом ТзОВ " Віза-Вторма" до Державного територіально- галузевого об'єднання " Львівська залізниця" про визнання права власності на залізничну під'їзну колію 1520 мм., загальною довжиною 139 м., яка знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Ботанічна , 10-а, позовні вимоги задоволено , визнано право власності на вищезазначену під'їзну колію за ТзОВ " Віза-Вторма".

17.10.2016 р. Державним територіально-галузевим об'єднанням " Львівська залізниця" подано апеляційну скаргу на вищезазначене рішення господарського суду.

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській області вважає, що учасники справи №909/588/16 та справи №909/1046/16 одні і тіж як і предмет спору - залізнична під'їзної колія 1520мм. довжиною 139 м., у зв'язку з чим, просить провадження у даній справі зупинити до вирішення справи №909/588/16 в апеляційній інстанції.

Розглянувши клопотання про зупинення провадження у справі, суд дійшов висновку щодо відсутності підстав для його задоволення, виходячи з наступного.

Згідно ст. 79 Господарського процесуального кодексу України господарський суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду даної справи до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, що розглядається іншим судом, а також у разі звернення господарського суду із судовим дорученням про надання правової допомоги до іноземного суду або іншого компетентного органу іноземної держави.

Частиною1 ст. 79 встановлено вичерпний перелік підстав, за наявності яких господарський суд зупиняє провадження у справі, в тому числі з підстав неможливості розгляду даної справи до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, що розглядається іншим судом.

Зі змісту наведеної норми випливає, що причиною зупинення провадження у справі в даному випадку є неможливість її розгляду до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, яка розглядається іншим судом.

Для вирішення питання про зупинення провадження у справі господарському суду слід з'ясовувати: як пов'язана справа, яка розглядається господарським судом, зі справою, що розглядається іншим судом; чим обумовлюється неможливість розгляду справи.

Пов'язаність справ полягає у тому, що рішення іншого суду, який розглядає справу, встановлює обставини, що впливають на збирання та оцінку доказів у даній справі, зокрема, факти, що мають преюдиціальне значення. Ці обставини повинні бути такими, що мають значення для даної справи.

Однак, заявник не довів суду належними та допустимими доказами неможливість розгляду даної справи до вирішення справи №909/588/16, тому в задоволенні клопотання про зупинення провадження у справі слід відмовити за необґрунтованістю.

23.01.2017р. представник ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області надіслав суду клопотання ( вх. №851/17 від 23.01.2017 р. ) про припинення провадження у справі на підставі п. 2 ч.1 ст. 80 ГПК України, в якому суд відмовив за безпідставністю.

В судовому засіданні 30.01.2017р. представник ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області заявлені позовні вимоги заперечує з підстав викладених у відзиві на позовну заяву від 30.01.2017 р. №10-06-00251 (вх. №1402/17 від 30.01.2017 р. ).

В обґрунтування своїх заперечень зазначає, що Обласне виробничо-заготівельне підприємство "Івано-Франківськвторресурси" приватизоване у 1994 році шляхом викупу товариством покупців членів трудового колективу. Законом України " Про приватизацію державного майна" від 04.03.1992 р. передбачено, що будівлі ( споруди, приміщення) за бажанням покупця ( ст. 5) приватизуються разом з об'єктами приватизації, що в них розташовані, якщо на це немає прямої заборони відповідно Фонду державного майна України, Верховної Ради Автономної Республіки Криму, тому спірна під'їзна колія була включена в склад цілісного комплексу, оскільки знаходилась на території підприємства .

Оцінка вартості майна цілісного майнового комплексу проводилась на підставі матеріалів інвентаризації, наданих інвентаризаційною комісією під головуванням директора ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси". У матеріалах інвентаризації основних засобів є залізнична колія та залізнична рампа.

На підставі матеріалів інвентаризації складений Акт оцінки вартості цілісного майнового комплексу, який затверджений начальником регіонального відділення 27.12.1993. В акті оцінки не було вилучення вартості майна, таким чином, все майно, зазначене в інвентаризаційних описах, оцінене у складі цілісного майнового комплексу. Після визначення вартості майна укладений договір купівлі-продажу ЦМК ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси".

ОСОБА_6 підприємство "Івано-Франківсьуквторресурси" явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечило, хоча належним чином повідомлене про час та місце розгляду справи, причини неявку суду не повідомило, відзиву на позов не надало.

Приймаючи до уваги, що відповідач ОСОБА_6 підприємство "Івано-Франківськвторресурси" належним чином повідомлений про дату та час судового засідання, враховуючи, що матеріали справи містять достатньо документів для розгляду справи по суті, суд вважає, що неявка у судове засідання представника Колективного підприємства " Івано-Франківськвторресурси" не є перешкодою для прийняття рішення у даній справі, в зв'язку з чим справа розглядається відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, - за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги і заперечення, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

21.02.1994 р. між регіональним відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області (продавець) та товариством покупців членів трудового колективу ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" (покупець) укладено договір купівлі-продажу державного майна, посвідчений нотаріусом першої Івано-Франківської нотаріальної контори ОСОБА_7та зареєстрований в реєстрі за № 5Д-201.

Майно підприємства включає в себе активи і пасиви, основні засоби, обладнання, устаткування, запаси і затрати та інше майно згідно з актом інвентаризації, який додано до вищевказаного договору.

В перелік нерухомого майна, яке приватизоване у складі цілісного майнового, в тому числі включено залізничну колію інвентарний номер 18 вартістю 15237776 крб.

06.10.2003р. між ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" (продавець) та ТзОВ "Віза-Вторма" (покупець) укладено договір № 10/10/03, згідно п.1.1 якого продавець зобов'язується продати, а покупець купити під'їзну колію, що знаходиться за адресою: м. Івано-Франківську по вул. Ботанічна, 10а.

Нерухоме майно належить продавцю ОКВЗП Івано-Франківськвторесурси (п. 1.2 договору від 06.10.2003р.).

Відповідно до п. 1.4, 1.5 договору від 06.10.2003р. право власності на дане майно переходить покупцю на підставі акта прийому-передачі майна, який є невід'ємною частиною цього договору.

Згідно п. 2.1 договору від 06.10.2003р. загальна вартість під'їзної колії, що продається складає 13492 грн., в т.ч. ПДВ 2248,66 грн.

В пункті 4.1 зазначено, що договір від 06.10.2003р. набуває чинності з моменту підписання та діє до повного виконання сторонами зобов'язань.

Договір № 10/10/03 від 06.10.2003р. підписаний і скріплений печатками сторін . 06.10.2003р. представники ТзОВ Віза-Вторма та ОКВЗП Івано-Франківськвторресурси підписали акт прийому-передачі під'їзної колії, яким підтверджено відповідність майна умовам договору від 06.10.2003р. та його належний стан .

Проте, як стверджує позивач, вказана під'їзна колія 1520 мм довжиною 139 м що по вул. Ботанічна, 10-а Івано-Франківську з моменту її введення в експлуатацію перебуває на балансі Івано-Франківської дистанції колії регіональної філії "Львівська залізниця" ПАТ "Українська залізниця" (надалі - залізниця), що підтверджується інвентарними карточками та іншими матеріалами. Зокрема згідно відомості під'їзної колії TзOB " Віза-Вторама", технічно-розпорядчого акту по станції Івано-Франківськ, вказана під'їзна колія знаходиться на балансі залізниці.

Відповідно до положень Законів України "Про управління об'єктами державної власності", "Про фонд державного майна України", ПКМУ №467 від 14.04.2004 р. "Про затвердження Положення про єдиний реєстр об'єктів державної власності" реєстр прав власності державного майна покладається на Фонд державного майна. Зокрема регіональним відділенням фонду держмайна України в Івано-Франківській області листом від 16.08.2016 р. на запит позивача надано відповідь, що продаж спірної під'їзної колії відбувся на підставі інвентаризаційного опису та оцінки вартості майна.

Інвентаризаційний опис майна від 31.07.1993р. проведений самим ОВЗП Івано-Франківськвторресурси за наявними об'єктами на території підприємства без зазначення відомостей щодо їх перебування у власності чи на балансі підприємства. Таким чином комісією включено в склад цілісного майнового комплексу майно, зокрема спірна під'їзна колія, що фактично знаходилася на території підприємства.

Також Фондом державного майна України надано відповідь згідно з яким спірна під'їзна колія була включена до реєстру об'єктів державної власності за Міністерством інфраструктури України, та у зв'язку з реорганізацією та створенням ПАТ "Українська залізниця" виключена з реєстру за управлінським рішенням у зв'язку з входженням всього майна до статутного капіталу ПАТ "Українська залізниця".

Відповідно до ст.5 Закону України "Про залізничний транспорт", майно закріплене за залізницями, підприємствами, установами та організаціями залізничного транспорту загального користування є загальнодержавною власністю.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України "Про транспорт" від 10 листопада 1994 року N 232/94-ВР визначено, що транспортні засоби, споруди, фінансові ресурси, устаткування транспорту, шляхи сполучення, закріплені за підприємствами, об'єднаннями, установами та організаціями Міністерства транспорту України, є зальнодержавною власністю і належать до єдиної транспортної системи.

Статтею 1 Закону України Про залізничний транспорт встановлено, що залізничні колії, які призначені для транспортного обслуговування одного або кількох підприємств, організацій та установ є у взаємодії із залізничним транспортом загального користування.

Згідно п.4.1 Статуту залізниці передбачено, що майно залізниці становлять виробничі і невиробничі фонди, а також цінності вартість яких відображається у балансі залізниці. Майно залізниці є державною власністю і закріплюється за нею на праві господарського віданні.

Згідно з пунктом 1 Постанови ради міністрів СРСР від 26 травня 1962 року № 478, залізнодорожні під'їзні колії не загального користування, не пов'язані з технологічним перевезенням, підлягають передачі у відання залізних доріг Міністерства шляхів зв'язку.

Указом Президії Верховної Ради України від 30 серпня 1991 року № 1452-ХІІ "Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави" та Законом України від 10 вересня 1991 року № 1540-ХІІ "Про підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України" майно та фінансові ресурси підприємств, установ, організацій та інших об'єктів союзного підпорядкування, розташовані на території України, є державною власністю України.

Зокрема, виходячи з умов ст. 67 Статуту залізниць України, власник під'їзної колії має мати технічний паспорт, масштабний план під'їзної колії, поздовжній та поперечний профілі залізничних колій і креслення штучних споруд, а відповідно саме в цих документах має бути визначений власник під'їзної колії (аналогічної правової позиції дотримується і Вищий господарський суд України, постанова від 22.06.10р. по справі № 14/134).

З аналізу вищенаведеного вбачається , що спірна під'їзна колія яка була на балансі Львівської залізниці Міністерства шляхів зв'язку СРСР закріплена і знаходиться на балансі даного підприємства є загальнодержавною власністю, і належать до єдиної транспортної системи.

Будь-яких відомостей передачі вказаної колії з віданні залізниці іншій особі немає. Таким чином статус майна залізниці було визначено законом.

Щодо включення даної колії до комплексу в процесі приватизації ОВЗП "Івано- Франківськвторресурси" за переліком майна складеного регіональним відділенням фонду держмайна України в Івано-Франківській області, то слід зазначити наступне. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України "Про приватизацію майна державних підприємств" (в редакції, що діяла на час виникнення правовідносин), до об'єктів державної власності, що підлягають приватизації, належать: майно підприємств, цехів, виробництв, дільниць, інших підрозділів, що виділяються в самостійні підприємства і є єдиними (цілісними) майновими комплексами.

Тобто, до об'єктів державної власності, що підлягають приватизації, належить саме майно підприємства.

При цьому, спірна під'їзна колія на час приватизації не перебувала на балансі відповідача або у його віданні, оскільки обліковувалася за залізницею, та відповідно до зазначених вище нормативно-правових актів. Однак, була безпідставно включена у склад майна, що підлягає приватизації.

Таким чином, оскільки спірна під'їзна колія, що є державною власністю, на час приватизації не належала до майна підприємства ОВЗП "Івано-Франківськвторресурси" Фонд держмайна неправомірно в процесі приватизації включив її до статутного фонду даного підприємства.

Тому відсутність правової підстави, спростовує правомірність перебування спірної колії у відповідача, та відповідно правомірність її приватизації та продажу за договором від 21.02.1994р, а в подальшому і правомірність відчуження іншому підприємству за договором від 06.10.2003 №10/10/03.

Проте, це не змінює правової природи належності спірної під'їзної колій не загального користування до відання залізниці, встановленої зокрема постановою Ради міністрів СРСР від 26 травня 1962 року № 478 та вищевказаними нормативними актами.

Така позиція повністю узгоджується і з позицією Вищого господарського суду України в справі №926/1829/15 від 26.07.2016.

Крім того, частиною 3 статті 4 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" передбачено, що внесення нерухомого майна залізничного транспорту до статутного капіталу товариства може здійснюватися на підставі обліку майна на балансах Державної адміністрації залізничного транспорту України, підприємств залізничного транспорту відповідно до законодавства без попередньої державної реєстрації права власності на таке майно.

Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування", переоформлення правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, внесені до статутного капіталу товариства, здійснюється протягом двох років з дня державної реєстрації товариства.

Державна реєстрація прав на нерухоме майно, внесене до статутного капіталу товариства, здійснюється на підставі передавального акта та акта оцінки майна залізничного транспорту, внесеного до статутного капіталу товариства. Передавальний акт та/або акт оцінки майна залізничного транспорту є документами, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на майно, внесене до статутного капіталу товариства.

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015р. №735 затверджено Статут Публічного акціонерного товариства Українська залізниця .

Пунктом 2 зазначеного Статуту передбачено, що товариство є правонаступником усіх прав і обов'язків Укрзалізниці та підприємств залізничного транспорту.

Відповідно до пункту 20 Статуту, товариство має у власності майно, що внесено до його статутного капіталу, та/ або інше майно, набуте ним на підставах, що не заборонені законодавством.

Відповідно до передавального акта ДТГО "Львівська залізниця" від 03.08.2015 та Наказу ПАТ "Українська залізниця" №47 від 01.12.2015р. відповідно до переліку майна, об'єкт "верхня будова під'їзної колії №1 "Вторресурси" ст. Івано-Франківськ" за інвентарним номером 020125034 ввійшов до статутного капіталу ПАТ "Українська залізниця".

З врахуванням вищенаведених нормативних актів вказаний передавальний акт підтверджує право власності ПАТ "Українська залізниця" на дану під'їзну колію.

Зокрема, слід зауважити що згідно ст. 182, 191 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації (частина друга статті 331, частина четверта статті 334 ЦК, частина третя статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"). Спірна під'їзна колія не зареєстрована за TзOB "Віза-Вторма".

Згідно з положеннями абз. 5 п. 5 Постанови Пленуму ВСУ „Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними від 06.11.2009 року № 9, відповідно до статей 215 та 216 Цивільного кодексу України, вимога про визнання оспорюваного правочину недійсним та про застосування наслідків його недійсності, а також вимога про застосування наслідків недійсності нікчемного правочину може бути заявлена як однією зі сторін правочину, так і іншою заінтересованою особою, права та законні інтереси якої порушено вчиненням правочину.

Згідно ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним ( оспорюваний правочин).

Відповідно до вимог ст. 32, 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. При цьому, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно зі ст.43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

За наведених обставин, вимоги позивача про визнання недійсним договору купівлі-продажу між ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" та регіональним відділенням фонду державного майна України в Івано-Франківській області по Івано-Франківській області від 21.02.1994 р. в частині продажу залізничної під'їзної колії 1520 мм. довжиною 139 м. що по вул. Ботанічна ,10-а у м. Івано-Франківську з моменту його укладення, визнання недійсним договору укладеним між ОКВЗП " Івано-Франківськвторресурси" та ТзОВ " Віза Вторма" від 06.10.2003 №10/10/2003 з моменту його укладення, підтверджені належними доказами, визнаються судом обґрунтованими та задовольняються у повному обсязі.

Судові витрати за правилами ст. 49 Господарського процесуального кодексу покласти на відповідачів порівну.

Керуючись ст. 215, 216 Цивільного кодексу України, ст. 49, 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії " Львівська залізниця " до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Віза-Вторма", Колективного підприємства "Івано-Франківськвторресурси" та ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області про визнання недійсним договору купівлі-продажу між ОКВЗП " Івано-Франківськвторресурси" та ОСОБА_2 відділенням фонду державного майна України в Івано-Франківській області по Івано-Франківській області від 21.02.1994р. в частині продажу залізничної під'їзної колії 1520 мм довжиною 139 м., яка знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Ботанічна ,10-а з моменту його укладення та визнання недійсним договору укладеним між ОКВЗП "Івано-Франківськвторресурси" та ТзОВ " Віза Вторма" від 06.10.2003 р. №10/10/2003 з моменту його укладення .

Визнати недійсним договору купівлі продажу між ОКВЗП " Івано-Франківськвторресурси" та регіональним відділенням фонду державного майна України в Івано-Франківській області від 21.02.1994 р. в частині продажу залізничної під'їзної колії 1520 мм. довжиною 139 м., яка знаходиться в м. Івано-Франківську по вул. Ботанічна, 10-ф з моменту його укладення.

Визнати недійсним договір укладений між ОКВЗП " Івано-Франківськвтрресурси" та ТзОВ " Віза Вторма" від 06.10.2003 р. №10/10/2003 з моменту його укладення.

Стягнути з ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю " Віза-Вторма" , вул. Ботанічна, 10-а , м. Івано-Франківськ, 76000, ( код 31524214) на користь Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" , вул. Тверська, 5 м. Київ, 03680, в особі її ОСОБА_2 філії " Львівська залізниця" , вул. Гоголя, 1, м. Львів, 79000, ( код 40081195) судовий збір в сумі 918,67 грн. ( дев'ятсот вісімнадцять гривень 67 коп.)

Стягнути з Колективного підприємства " Івано-Франківськвторресурси" , вул. Ботанічна, 10-а, м. Івано-Франківськ, 76000, ( код 01885880) на користь Публічного акціонерного товариства " Українська залізниця" , вул. Тверська, 5 м. Київ, 03680, в особі її ОСОБА_2 філії " Львівська залізниця" , вул. Гоголя, 1, м. Львів, 79000, ( код 40081195) судовий збір в сумі 918,67 грн. (дев'ятсот вісімнадцять гривень 67 коп.)

Стягнути з ОСОБА_2 відділення фонду державного майна України по Івано-Франківській області, вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, 76000 ( код 136607726) на користь Публічного акціонерного товариства " Українська залізниця" , вул. Тверська, 5 м. Київ, 03680, в особі її ОСОБА_2 філії " Львівська залізниця" , вул. Гоголя, 1, м. Львів, 79000, ( код 40081195) судовий збір в сумі 918,67 грн. ( дев'ятсот вісімнадцять гривень 67 коп.)

Накази видати після набрання рішенням законної сили .

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 06.02.17

Суддя Гриняк Б. П.

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення30.01.2017
Оприлюднено07.02.2017
Номер документу64532060
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/1046/16

Постанова від 10.10.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 11.10.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 15.08.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Постанова від 16.07.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

Ухвала від 19.06.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

Ухвала від 06.06.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

Ухвала від 04.06.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

Ухвала від 14.05.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

Ухвала від 23.04.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мирутенко Олександр Леонтійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні