ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 січня 2017 р.м.ОдесаСправа № 815/3771/15
Категорія: 9.4.1 Головуючий в 1 інстанції: Левчук О. А.
Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді - Осіпова Ю.В.,
суддів - Золотнікова О.С., Скрипченка В.О.,
при секретарі Нєхожиній О.О.,
за участю представників позивача Котелевського О.І., Корнишина Ю.О. та представника відповідача Нестерової О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Одесі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Агроветсервіс на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2016 року по справі за адміністративним позовом Одеської місцевої прокуратури №1 в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю Агроветсервіс про стягнення штрафних санкцій,-
В С Т А Н О В И В:
01.07.2015 року Одеська місцева прокуратура №1, діючи в інтересах держави в особі Південно-Українського ТУ НКЦПФР звернулася до Одеського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до ТОВ Агроветсервіс , в якому просила суд стягнути з відповідача, як правонаступника ВАТ Фармовет , на користь державного бюджету України штрафні санкції в розмірі 17000 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у зв'язку з виявленням в діях товариств, які є правонаступниками акціонерних товариств порушень вимог п. 3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, в тому числі і відповідача, було порушено справи про правопорушення на ринку цінних паперів. В подальшому, відносно відповідача було винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 12.03.2015р. №154-ПУ-1-Е. Однак, ТОВ Агроветсервіс до теперішнього часу штрафну санкцію не сплатило, а тому позивач просить стягнути з нього (як правонаступника ВАТ Фармовет ) зазначений штраф в розмірі 17000 грн.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2016 року адміністративний позов Одеської місцевої прокуратури №1 в інтересах держави в особі Південно-Українського ТУ НКЦПФР задоволено. Стягнуто з ТОВ Агроветсервіс (правонаступник ВАТ Фармовет ) в Державний бюджет України 17000 грн. штрафних санкцій.
Не погоджуючись з вищезазначеною постановою суду 1-ї інстанції, представник ТОВ Агроветсервіс 07.10.2016 року подав апеляційну скаргу, в якій зазначив, що судом, при винесенні оскаржуваної постанови порушено норми матеріального і процесуального права та просив скасувати постанову Одеського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2016 року та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Заслухавши суддю - доповідача, виступи сторін та перевіривши матеріали справи і доводи апеляційних скарг, колегія суддів приходить до висновку про відсутність належних підстав для їх задоволення.
Судом першої інстанції встановлені наступні обставини справи.
23.04.2013 року рішенням НКЦПФР №737 затверджено Порядок скасування реєстрації випусків акцій , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №822/23354.
Згідно Статуту ТОВ Агроветсервіс є правонаступником ВАТ Фармавет та має однаковий Код ЄДРПОУ 20972685.
НКЦПФР мала претензії до ВАТ Фармовет (Код ЄДРПОУ 20972685) щодо неподання заяви та документації про скасування випуску акцій.
13.02.2015 року уповноваженою особою Комісії винесено постанову № 210-ПУ-1-Е про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів та постановив керівнику (або уповноваженому представнику) з'явитись до відділу контрольно-правової роботи Південно-Українського ТУ НКЦПФР 25.02.2015 року для підписання акту про правопорушення на ринку цінних паперів та надання відповідних пояснень з приводу скоєного правопорушення.
Постанова №210 від 13.02.2015 року була направлена позивачем на адресу товариства відповідача засобами поштового зв'язку.
25.02.2015 року у відношенні TOB Агроветсервіс складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів №187-ПУ-1-Е. Як зазначено в акті та фактично не заперечувалось відповідачем, для ознайомлення та підписання акту керівник або повноважений представник до Південно-Українського територіального управління, так і не з'явився.
Постановою від 27.02.2015 року №183-ПУ-1-Е розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні TOB Агроветсервіс було призначено на 12.03.2015 року на 10:15 год.
Постанова від 27.02.2015 року №183-ПУ-1-Е направлена позивачем відповідачу засобами поштового зв'язку.
12.03.2015 року Південно-Українського ТУ НКЦПФР за невиконання ТОВ Агроветсервіс п. 1 Рішення НКЦПФР від 28.10.2014 року №1483 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №154-ПУ-1-Е.
Цією постановою до відповідача застосована загальна фінансова санкція у вигляді накладення штрафу у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17000 грн.
Постанова від 12.03.2015 року №154-ПУ-1-Е, про накладення штрафних санкції на TOB Агроветсервіс за правопорушення на ринку цінних паперів направлена засобами поштового зв'язку.
28.07.2015 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ТОВ Агроветсервіс до Південно-Українського ТУ НКЦПФР про визнання протиправною та скасування постанови від 12.03.2015 року №154-ПУ-1-Е.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 29.07.2015 року (по справі №815/4328/15 ), яка набрала законної сили, зазначений адміністративний позов залишений без розгляду у зв'язку з пропуском строку звернення до суду з цими позовними вимогами.
Далі, постановою Одеського окружного адміністративного суду від 05.04.2016 року по іншій справі №815/4329/15, яка теж набрала законної сили, окрім іншого було встановлено, що ТОВ Агроветсервіс , як правонаступник ВАТ Фармавет , яке безпосередньо допустило порушення на ринку цінних паперів та фондового ринку, не виконало вимоги законодавства, яке регулює порядок скасування випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.
Не погоджуюсь з тривалою не сплатою штрафних санкцій відповідачем, позивач через органи прокуратури звернувся до суду із даним позовом.
Вирішуючи справу по суті та задовольняючи позов, суд першої інстанції, з врахуванням ч.1 ст.72 КАС України, виходив з обґрунтованості та доведеності позовних вимог, а також відповідно, з неправомірності спірних рішень.
Колегія суддів апеляційного суду, уважно дослідивши матеріали справи та наявні в них докази, погоджується з такими висновками суду 1-ї інстанції і вважає їх обгрунтованими, з огляду на наступне.
Згідно ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб визначений Конституцією та законами України.
Як слідує зі змісту вимог п.1 ст.1 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні від 30.10.1996р. №448/96-ВР, державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Так, статтею 3 вказаного Закону №448-96-ВР визначено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється у таких формах: контроль за дотриманням емітентами порядку реєстрації випуску цінних паперів та інформації про випуск цінних паперів, умов продажу (розміщення) цінних паперів, передбачених такою інформацією.
Відповідно до приписів ст.5 цього ж Закону, державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
У відповідності до п.3 глави 3 розділу ІІ Положення розкриття квартальної інформації на фондовому ринку здійснюється шляхом її розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Квартальна інформація розкривається за перший, другий і третій квартали. Інформація щодо четвертого кварталу окремо не розкривається, а включається до регулярної річної інформації. Регулярна квартальна інформація згідно з цим Положенням розкривається у термін не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом.
Згідно до п.6,7 ст.11 Закону №448/96-ВР, національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від 1000 до 5000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до ст.12 Закону №448/96-ВР, уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка виявила факт вчинення юридичною особою правопорушення на ринку цінних паперів, складає акт, який разом з письмовими поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та пов'язаними з таким правопорушенням документами протягом п'яти робочих днів подає уповноваженій особі Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка має право застосовувати санкцію за правопорушення на ринку цінних паперів. Санкції застосовуються Головою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, уповноваженими Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадовими особами після розгляду документів, що підтверджують факт правопорушення. Уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про застосування санкції протягом 30 робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення. Рішення про застосування санкції оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, до якої застосовано санкцію.
Згідно зі ст.108 ЦК України, перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
А відповідно до п.5 ст.59 ГК України, у разі перетворення одного суб'єкта господарювання в інший до новоутвореного суб'єкта господарювання переходять усі майнові права і обов'язки попереднього суб'єкта господарювання.
Згідно із п.1 ст.79, п.2 ст.80, п.п.1,2 ст.87 Закону України Про акціонерні товариства №514-VI від 17.09.2008р. акціонерне товариство припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим підприємницьким товариствам - правонаступникам (шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення ) або в результаті ліквідації.
Перетворенням акціонерного товариства визнається зміна організаційно-правової форми акціонерного товариства з його припиненням та передачею всього майна, прав і обов'язків підприємницькому товариству - правонаступнику згідно з передавальним актом.
При цьому, акції товариства, що перетворюється, конвертуються в частки (паї) підприємницького товариства - правонаступника та розподіляються серед його учасників із збереженням співвідношення кількості акцій, що було між акціонерами у статутному капіталі акціонерного товариства, що перетворилося.
З вказаного вбачається, що до правонаступника акціонерного товариства переходить не тільки майно, а й всі права та обов'язки припиненого суб'єкта господарювання із збереженням співвідношення кількості акцій учасників акціонерного товариства до частки (паю) правонаступника.
Як вже зазначалося вище, рішенням НКЦПФР від 23.04.2013р. №737 було затверджено Порядок скасування реєстрації випусків акцій, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №822/23354.
Цей Порядок №737 встановлює механізм вчинення дій з метою скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва (тимчасового свідоцтва ) про реєстрацію випуску акцій у разі: припинення акціонерного товариства шляхом ліквідації або перетворення (зокрема порядок зупинення обігу акцій; порядок відновлення обігу акцій; порядок скасування реєстрації випусків акцій ); нерозміщення, відмови від розміщення або не затвердження результатів розміщення акцій.
Розділом III Порядку №737 врегульовано питання скасування реєстрації випусків акцій у зв'язку з припиненням акціонерного товариства шляхом перетворення.
Пунктом 3 Розділу III Порядку №737 встановлено, що протягом 10-ти робочих днів з дати затвердження передавального акта комісія з припинення подає до реєстраційного органу такі документи для скасування реєстрації випуску акцій: а) заяву про скасування реєстрації випусків акцій; б) копію рішення про затвердження передавального акта, що засвідчується підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства, при цьому: у разі прийняття відповідного рішення загальними зборами акціонерів подається копія протоколу загальних зборів акціонерів, оформленого відповідно до ст.46 Закону України Про акціонерні товариства ; у разі прийняття відповідного рішення єдиним акціонером товариства подається копія рішення акціонера, оформленого відповідно до ст.49 Закону України Про акціонерні товариства ; в) копію затвердженого передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства; г) копію опублікованого згідно з вимогами законодавства повідомлення про проведення загальних зборів акціонерів, на яких прийнято рішення про затвердження передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства (подається у разі прийняття відповідного рішення загальними зборами акціонерів ); ґ) довідку про персональне повідомлення акціонерів згідно з порядком, установленим у статуті товариства, про проведення загальних зборів акціонерів, на яких прийнято рішення про затвердження передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства (подається у разі прийняття відповідного рішення загальними зборами акціонерів ); д) копію повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення про припинення акціонерного товариства шляхом перетворення, опублікованого в друкованих засобах масової інформації відповідно до вимог законодавства України, засвідчену підписом голови комісії з припинення і печаткою товариства; е) копію статуту акціонерного товариства, що припиняється шляхом перетворення, у чинній редакції, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства або нотаріально; є) копію рішення засновників (учасників) створюваного товариства-правонаступника про затвердження його установчих документів і обрання (призначення) органів управління відповідно до вимог законодавства, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою акціонерного товариства, що припиняється; ж)копію затверджених установчих документів створюваного товариства-правонаступника, підписаних його засновниками (учасниками) або їх уповноваженими особами, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства, що припиняється, або нотаріально. Перелік засновників (учасників) створюваного товариства-правонаступника, зазначений у його установчих документах, має включати усіх акціонерів товариства, що припиняється, станом на день затвердження установчих документів створюваного товариства-правонаступника, із зазначенням розміру частки (паю) кожного засновника (учасника). Розподіл часток (паїв) створюваного товариства-правонаступника відбувається із збереженням співвідношення кількості акцій, що було між акціонерами у статутному капіталі акціонерного товариства, що перетворюється. Розмір статутного (пайового) капіталу товариства, що створюється шляхом перетворення акціонерного товариства, на дату його створення має дорівнювати розміру статутного капіталу акціонерного товариства, що перетворюється, зменшеному на загальну номінальну вартість акцій, що не підлягають обміну; з)копію зведеного облікового реєстру власників цінних паперів (при без документарній формі існування акцій) або копію реєстру власників іменних цінних паперів (при документарній формі існування акцій) акціонерного товариства, що припиняється шляхом перетворення, складеного станом на 24 годину за три робочих дні до дня прийняття рішення про затвердження передавального акта, засвідчену підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства, що припиняється, або нотаріально; и) довідку про укладення договору про обслуговування емісії цінних паперів і оформлення глобального сертифіката, засвідчену підписом уповноваженої особи та печаткою депозитарію (при без документарній формі існування акцій ), або довідку про укладення договору на ведення реєстру власників іменних цінних паперів, засвідчену підписом керівника та печаткою реєстратора (при документарній формі існування акцій ). У разі самостійного ведення реєстру власників іменних цінних паперів товариством надається засвідчена підписом голови комісії з припинення та печаткою товариства копія ліцензії на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів - депозитарної діяльності, а саме діяльності з ведення власного реєстру власників іменних цінних паперів; і) оригінали свідоцтв про реєстрацію випуску акцій акціонерного товариства, що припиняється шляхом перетворення.
Так, на момент прийняття рішення про перетворення акціонерного товариства відкритого типу у товариство з обмеженою відповідальністю був чинним Порядок скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій (затв. рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998р. №222, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.03.1999р. за №180/3473 ), яким також, як і на сьогоднішній день Порядком №737, було встановлено, що скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з припиненням діяльності акціонерного товариства шляхом його реорганізації повинно містити такі етапи, як: зупинення обігу акцій, скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.
Також, Порядком №737 та Порядком №222 чітко закріплено, що для скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з припиненням діяльності акціонерного товариства шляхом його реорганізації необхідно подати відповідний пакет документів, який відповідає вимогам законодавства.
Згідно п.14 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій (затв. рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.10.2012р. №1470 ), постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів вважється надісланою (врученою) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину ), яка притягується до відповідальності, якщо її вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину ) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом. Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.
У разі неявки керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів акт складається того самого дня, на який було викликано особу, за умови своєчасного повідомлення юридичної особи про місце та час складання акта, про що робиться відповідний напис на акті про правопорушення на ринку цінних паперів.
Так, як встановлено судами обох інстанцій з матеріалів справи, згідно статуту ТОВ Агроветсервіс від 22.05.2001р. це товариство є правонаступником ВАТ Фармавет та мають однаковий Код ЄДРПОУ 20972685.
По справі також встановлено, що 13.02.2015 року уповноваженою особою Комісії винесено постанову №210-ПУ-1-Е про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів та постановив керівнику з'явитись до відділу контрольно-правової роботи Південно-Українського територіального управління НКЦПФР 25.02.2015р. для підписання акту про правопорушення на ринку цінних паперів та надання відповідних пояснень з приводу скоєного правопорушення.
Вказана постанова №210 від 13.02.2015 року була направлена на адресу відповідача засобами поштового зв'язку.
Далі, 25.02.2015р. у відношенні TOB Агроветсервіс складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів №187-ПУ-1-Е, для ознайомлення та підписання акта керівник або повноважений представник до Південно-Українського територіального управління, не з'явився.
Постановою від 27.02.2015р. №183-ПУ-1-Е розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні TOB Агроветсервіс було призначено на 12.03.2015 року на 10:15 год., яка в подальшому була направлена відповідачу засобами поштового зв'язку.
12.03.2015 року Південно-Українського ТУ НКЦПФР за невиконання ТОВ Агроветсервіс пункту 1 Рішення НКЦПФР від 28.10.2014р. №1483 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №154-ПУ-1-Е.
Цією постановою до відповідача застосована загальна фінансова санкція у вигляді накладення штрафу у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17000 гривень.
Дана постанова від 12.03.2015 року №154-ПУ-1-Е про накладення штрафних санкції на TOB Агроветсервіс за правопорушення на ринку цінних паперів направлена засобами поштового зв'язку.
Таким чином, з вказаного вбачається, що комісією розглянуті справи про правопорушення на ринку цінних паперів з належним повідомленням відповідача про дату розгляду справи та відповідним направленням постанов.
Також, ще слід зазначити й про ту обставину, що 28.07.2015 року ТОВ Агроветсервіс звернулося до Одеського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Південно-Українського ТУ НКЦПФР, в якому просило визнати протиправною та скасувати цю постанову від 12.03.2015р. №154-ПУ-1-Е.
Однак, ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 29.07.2015 року, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 15.10.2015 року (справа №815/4328/15 ) зазначений адміністративний позов був залишений без розгляду у зв'язку з пропуском строку звернення до суду з цим позовом.
До того ж, слід зазначити й про те, що постановою Одеського окружного адміністративного суду від 05.04.2016 року по справі №815/4329/15, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 02.06.2016 року, ТОВ Агроветсервіс було відмовлено у задоволенні адміністративного позову щодо скасування пункту 1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28.10.2014 року №1483 Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів в частині зобов'язання ТОВ Агроветсервіс усунути порушення вимог п.3 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій від 23.04.2013р. №737 (п.3.1 глави 2 розділу III Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій від 30.12.1998 року №222 ), а саме: подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення, визнання протиправним та скасування п.23 Переліку Товариств, в діях яких виявлено порушення вимог п.3 розділу III Порядку №737, який є додатком 1 до рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28.10.2014р. №1483 Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів .
Крім того, зазначеною постановою Одеського окружного адміністративного суду від 05.04.2016 року також було встановлено, що ТОВ Агроветсервіс , як правонаступник ВАТ Фармавет , що допустило порушення на ринку цінних паперів та фондового ринку, не виконало вимоги законодавства, яке регулює порядок скасування випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.
Таким чином, оскільки зазначені вище рішення судів набрали законної сили, то, відповідно до ч.1 ст.72 КАС України, обставини, встановлені цими судовими рішеннями додатково (повторно) не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Отже, так як постанова від 12.03.2015 року №154-ПУ-1-Е про накладення на товариство відповідача штрафу в розмірі 17000 грн. не скасована та є чинною, а ТОВ Агроветсервіс , як правонаступник ВАТ Фармавет , не сплатило у 2014 році штраф, то судом 1-ї інстанції цілком обґрунтовано задоволено даний позов про стягнення цієї заборгованості перед бюджетом.
До того ж, ще слід зазначити й про те, що відповідно до приписів ст.ст.11,71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст.86 цього ж Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
А відповідно до ч.2 ст.71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи вищевикладене, судова колегія приходить до висновку, що суд першої інстанції порушень норм матеріального і процесуального права при вирішенні даної справи не допустив, вірно встановив фактичні обставини справи та надав їм належної правової оцінки. Наведені ж у апеляційній скарзі доводи, правильність висновків суду не спростовують, оскільки ґрунтуються на припущеннях та невірному трактуванні норм матеріального права.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.198 КАС України, суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.
Отже, за таких обставин, колегія суддів апеляційного суду, діючи виключно в межах доводів апеляційної скарги, відповідно до ст.200 КАС України, залишає цю апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржувану постанову окружного суду - без змін.
Керуючись ст.ст.195,196,198,200,205,206,254 КАС України, апеляційний суд,-
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Агроветсервіс - залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2016 року - без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого Адміністративного Суду України протягом двадцяти днів з дня набрання законної сили судовим рішенням апеляційного суду.
Головуючий: Ю.В. Осіпов
Судді: О.С. Золотніков
В.О. Скрипченко
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2017 |
Оприлюднено | 07.02.2017 |
Номер документу | 64536690 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Осіпов Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні