ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"24" січня 2017 р.справа № 804/12118/15
Суддя Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду Дурасова Ю.В. , розглянувши апеляційну скаргу Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19 грудня 2015 р.
у справі 804/12118/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "ВІП-ГАРАНТ" до Заступника начальника Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Дверницької Л.В., Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування вимоги,-
ВСТАНОВИВ:
Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19 грудня 2015 р. задоволено позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "ВІП-ГАРАНТ" .
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 06 грудня 2016 року апеляційна скарга залишена без руху і надано час для усунення недоліків апеляційної скарги, а саме:
- надання належним чином оформленого документу про сплату судового збору у розмірі 2090,08 грн.
14 грудня 2016 року вищезазначена ухвала суду надіслана на адресу відповідача для виконання.
До суду апеляційної інстанції повернулося поштове повідомлення про отримання відповідачем 19 грудня 2016 року копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
04 січня 2017 року до суду апеляційної інстанції надійшло клопотання заявника апеляційної скарги, в якому просив долучити до матеріалів справи оригінал платіжного доручення №1433 від 20.12.16 р. у розмірі 281,36 грн.
Проте, ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 06 грудня 2016 року про залишення апеляційної скарги без руху, скаржнику надано строк для усунення недоліків, а саме: надання належним чином оформленого документу про сплату судового збору у розмірі 2090,08 грн .
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 05 січня 2017 року продовжено строк для усунення недоліків апеляційної скарги та надано відповідачу строк для усунення недоліків, а саме доплатити суму недоплаченого судового збору у сумі 1808,72 грн.
23 січня 2017 року на адресу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання відповідача про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19 грудня 2015 р.
Згідно статті 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Відповідно до ч.1 ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Отже, імперативних приписів норми названих статей не містить.
Оглянувши матеріали справи та проаналізувавши доводи клопотання про відстрочення сплати судового збору, вважаю, що таке не підлягає до задоволення, оскільки скаржником не представлено належних доказів на підтвердження обставин щодо неможливості сплати судового збору при подачі апеляційної скарги.
Звертаю увагу на те, що відповідно до правової позиції, викладеної у постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України від 23.01.2015 № 2 "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір", визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень майнового стану сторони. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплатити судовий збір, то такі обставини є підставою на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення сторони від сплати. Таке ж право мають і бюджетні установи. Водночас, якщо ці бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.
Крім того, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22.05.2015 року № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору", зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Виходячи з наведеного, вважаю, що подане скаржником клопотання про відстрочення сплати судового збору за подачу апеляційної скарги не містить обґрунтованих підстав та доказів для його задоволення.
Разом з тим, заявником не наведено жодних фактів, які б свідчили про надходження йому коштів через певний проміжок часу для сплати судового збору у встановленому законом порядку.
Згідно частини 3 ст. 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Приймаючи до уваги, що у наданий строк відповідач недоліки апеляційної скарги не було усунуто, апеляційну скаргу слід повернути.
Керуючись ст. ст. 108, 187, 189 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про відстрочення сплати судового збору - залишити без задоволення.
Апеляційну скаргу Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19 грудня 2015 р. у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "ВІП-ГАРАНТ"" до Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - повернути заявнику .
Копію ухвали направити заявнику.
Ухвала набирає законної сили відповідно до ст.254 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку в строки, визначені ст. 212 КАС України.
Суддя Ю.В. Дурасова
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2017 |
Оприлюднено | 15.02.2017 |
Номер документу | 64709477 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дурасова Ю.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні