Ухвала
від 27.02.2017 по справі 902/412/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про припинення провадження у справі про банкрутство

27 лютого 2017 р. Справа № 902/412/15

Господарський суд Вінницької області в складі головуючого судді Тісецького С.С., при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В., розглянувши в приміщенні суду матеріали у справі

за заявою: Уланівського комбінату комунальних підприємств (код ЄДРПОУ 03338538, 22032, с. Уланів, вул. Леніна, 62, Хмільницький район, Вінницька область)

про банкрутство

представники сторін:

від ВД Вінницького обласного відділення ФССзТВП: ОСОБА_1, за довіреністю

від Хмільницького ОУПФУ Вінницької області : ОСОБА_2, за довіреністю

від Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області : ОСОБА_3, за довіреністю

Ліквідатор ОСОБА_4

В С Т А Н О В И В :

В провадженні господарського суду Вінницької області перебуває справа №902/412/15 про банкрутство Уланівського комбінату комунальних підприємств.

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 28.04.2015 року порушено провадження по справі № 902/412/15 про банкрутство Уланівського комбінату комунальних підприємств та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

28.04.2015 року судом винесено постанову у справі № 902/412/15 про визнання боржника - Уланівський комбінат комунальних підприємств банкрутом та відкрито ліквідаційну процедури на 12 місяців; призначено ліквідатором банкрута - голову ліквідаційної комісії ОСОБА_5.

05.05.2015 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - Уланівський комбінат комунальних підприємств банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у справі № 902/412/15.

Ухвалою суду від 10.06.2015 року визнано кредиторські вимоги Управління Пенсійного фонду України в м. Хмільнику та Хмільницькому районі Вінницької області до КП "Уланівський комбінат комунальних підприємств" у справі № 902/412/15 у розмірі 6135,03 грн., з яких: 4 633,96 грн. - борг по єдиному внеску, 1501,03 грн. - штрафна санкція, 0,04 грн. - пеня.

Ухвалою суду від 25.06.2015 року визнано кредиторські вимоги Виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі №902/412/15 в розмірі 989,55 грн. - заборгованості.

Ухвалою суду від 01.07.2015 року визнано кредиторські вимоги Хмільницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області до Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі № 902/412/15 в розмірі 15 770,11 грн., з яких: основний платіж - 15728,21 грн.; пеня - 41,90 грн..

Ухвалою суду від 09.12.2015 року звільнено голову ліквідаційної комісії ОСОБА_5 від виконання обов'язків ліквідатора Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі № 902/412/15.

Ухвалою суду від 12.01.2016 року призначено ліквідатором Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі № 902/412/15 арбітражного керуючого ОСОБА_6.

Ухвалою суду від 03.08.2016 року звільнено арбітражного керуючого ОСОБА_6 від виконання повноважень ліквідатора Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі № 902/412/15; замінено кредитора - Управління ПФУ в м. Хмільнику та Хмільницькому районі на Хмільницьке об'єднане управління ПФУ Вінницької області та замінено кредитора - Хмільницьку ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області на її правонаступника - Калинівську ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.

Ухвалою суду від 16.08.2016 року призначено ліквідатором Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі № 902/412/15 арбітражного керуючого ОСОБА_4.

13.01.2017 року від арбітражного керуючого ОСОБА_4 до суду надійшли клопотання № 59 від 11.01.2017 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута станом на 25.01.2017 року і клопотання (вх. № 06-52/300/17 від 13.01.2017 року) про стягнення з Уланівської сільської ради на користь ліквідатора боржника 18 213,04 грн. - заробітної плати та 2 414,33 грн. - понесених витрат.

До вказаних клопотань додані відповідні звіти із додатками, які долучені судом до матеріалів справи.

При цьому, ухвалою суду від 25.01.2017 року було продовжено строк ліквідаційної процедури Уланівського комбінату комунальних підприємств та повноважень арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_4 у справі № 902/412/15 до 27.02.2017 року; зобов'язано арбітражного керуючого вжити заходи щодо завершення ліквідаційної процедури банкрута, а саме стосовно закриття рахунків банкрута у банку та відкладено розгляд справи на 27.02.2017 року.

На визначену дату 27.02.2017 року в судове засідання з'явилися представники ВД Вінницького обласного відділення ФССзТВП, Хмільницького ОУПФУ Вінницької області, Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області та ліквідатор боржника ОСОБА_4.

Також, судом встановлено, що 27.02.2017 року від арбітражного керуючого ОСОБА_4 до суду надійшли: клопотання (вх. № 06-52/1764/17 від 27.02.2017 року) про затвердження звіту арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 62 від 26.02.2017 року про нарахування грошової винагороди, здійснення витрат, понесених у ліквідаційній процедурі та стягнення коштів пропорційно сумі грошових вимог кредиторів; довідка Вінницького обласного управління АТ "Ощадбанк" № 101.10-22/233 від 26.01.2017 року.

27.02.2017 року від Калинівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області до суду надійшло клопотання № 143 від 24.02.2017 року щодо проведення судового засідання 27.02.2017 року без участі представника кредитора. Водночас, згідно поданого клопотання, Калинівська ОДПІ не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута та припинення провадження у справі № 902/412/15.

27.02.2017 року від Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області до суду надійшло письмове пояснення № 03-13-61 від 22.02.2017 року.

Вищевказані документи долучені судом до матеріалів справи.

В судовому засіданні, судом продовжено розгляд клопотання ліквідатора боржника №59 від 11.01.2017 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута станом на 25.01.2017 року.

Ліквідатор підтримав затвердження поданого звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута. Представники кредиторів та Уланівської сільської ради не заперечили щодо вказаного звіту та припинення провадження у справі.

Суд, розглянувши вищевказаний звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, дослідивши письмові докази наявні в матеріалах справи, заслухавши пояснення ліквідатора боржника представників кредиторів та Уланівської сільської ради, проаналізувавши норми діючого законодавства України, встановив наступне.

Як вбачається із звіту ліквідатора та доданих до нього письмових доказів, відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаторами було здійснено інвентаризацію майна банкрута.

В ході ліквідаційної процедури при інвентаризації виявлено що майно у підприємства банкрута відсутнє:

15.07.2016 року листом Державної служби України з питань праці № 7545/2/10.З-ДП-16 повідомлено, що акту про надання гірничого відводу підприємству не надавалось, дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались (Додаток 3).

12.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Донецькій області №11/12.07-837 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 4).

07.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Сумській області №4329/15-25/05/2954 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 5).

08.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Харківській області №5570/05.-18/5189 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 6).

08.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Чернігівській області №01-06/2319 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 7).

07.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Волинській області №1419/01-06 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 8).

06.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Закарпатській області №07-07/1624 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 9).

06.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Хмельницькій області №3901/16 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 10).

21.06.2016 року листом Головного управління держпраці у Вінницькій області №1961 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 11).

08.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Черкаській області №3080/8 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 12).

11.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Вінницькій області №2215 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 13).

11.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Львівській області №4258/3/9-09 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 14).

12.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Миколаївській області №01-08.02/2977 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 15).

13.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Полтавській області №2616/08-11 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 16).

14.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Київській області №11/7185 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 17).

18.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Луганській області №01-15/1221 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 18).

22.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Дніпропетровській області №533/3.1 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 19).

03.08.2016 року листом Головного управління держпраці у Кіровоградській області №01-27-09/2381 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 20).

12.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Одеській області №15/01-33-5651 повідомлено, що дозволів па виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 21).

25.07.2016 року листом Головного управління держпраці у Запоріжській області №08/02.6-21/3245 повідомлено, що дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не видавались, реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не здійснювалось (Додаток 22).

24.06.2016 року листом Держгеокадастру за № 33-28.0.21-10673/2-15 у відповіді на запит відмовлено (Додаток 23)

21.04.2016 року листом головного управління держгеокадастру в Вінницькій області за № 7777-2-7777.21-13868/2-16 повідомлено, що зареєстрованих земельних ділянок на праві власності, оренді, чи праві постійного користування за підприємством не має (Додаток 24).

21.04.2016 року листом управління держгеокадастру в Хмільницькому районі Вінницької області за № 19-28-99.2-716/2-16 повідомлено, що зареєстрованих земельних ділянок за підприємством не має (Додаток 25).

Відділом ДВС Хмільницького міськрайонного управління юстиції 14.04.2016 року №03-2879 повідомлено, що виконавчих проваджень з участю підприємства не перебуває (Додаток 26).

21.04.2016 року листом № 10-02/662/16 державною інспекцією сільського господарства в Вінницькій області повідомлено, що зареєстрованої техніки за підприємством не має (Додаток 27).

05.12.2016 року інформаційною довідкою з Державних реєстрів повідомлено, що нерухоме майно відсутнє (Додаток 28).

19.10.2016 року листом № 2495/3/01-5/16 Вінницьким обласним об'єднаним бюро технічної інвентаризації відмовлено у видачі історичної довідки по майну підприємства-банкрута (Додаток 29).

20.04.2016 року № 226 та 06.05.2016 № 252 Територіальним сервісним центром №0545 повідомлено про відсутність зареєстрованого автотранспорту (Додаток 30).

22.07.2016 року листом №13.2.19-7256 Державної авіаційної служби повідомлено про відсутність повітряних суден (Додаток 31).

14.07.2016 року листом №12102/13/12-16 Державна служба геології та надр України повідомила про відсутність спеціальних дозволів на користування надрами та/або ліцензій на видобування дорогоцінного каміння, каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння (Додаток 32).

19.10.2016 року листом № 60-8934 вих-16 Калинівською місцевою прокуратурою відмовлено у наданні інформації про наявність розпочатих кримінальних проваджень щодо посадових осіб КП "Уланівський комбінат комунальних підприємств" (Додаток 33).

16.06.2016 року довідкою Хмільницьким відділенням Калинівської об'єднаної державної податкової інспекції ДФС в Вінницькій області за № /10/02-23-08-515 повідомлено про наявність розрахункових рахунків 260003131198; 2600831339631; 26041313039631 відкритих в Вінницькому обласному управлінні АТ "Ощадбанк" (Додаток 34).

Довідками Вінницького обласного управління АТ "Ощадбанк" № 414 від 02.12.2016 року, № 415 від 02.12.2016 року, № 416 від 02.12.2016 року повідомлено, що залишок коштів на рахунках 260003131198; 26041313039631; 2600831339631 складає 0,00 гривень.

Згідно довідки Вінницького обласного управління АТ "Ощадбанк" № 101.10-22/233 від 26.01.2017 року, в зв'язку із відсутністю коштів протягом трьох років та відсутністю залишку коштів, 25.01.2017 року було закрито рахунки 260003131198; 2600831339631; 26041313039631 комунального підприємства "Уланівський комбінат комунальних підприємств" (код ЄДРПОУ 03338538).

17.10.2016 року листом № 03-14-254 повідомлено, що Уланівською сільською радою з моменту відкриття процедури самоліквідації, жодних рішень про передачу або списання будь-якого майна з балансу КП "Уланівський ККП" не проводилося (Додаток 36).

Статутний капітал підприємства згідно з даними обліку складає 373 827,00 гривень, який відповідно до листа № 03-14-293 від 28.11.2016 року, виданого Уланівською сільською радою сформовано грошовими коштами, які використані в процесі господарської діяльності підприємства (Додаток 37).

17.10.2016 року листом № 03-14-2.52 Уланівська сільська рада повідомила, що майно, яким користувалося підприємство є власністю Уланівської сільської ради, та надавалось йому в користування (Додаток 38).

23.05.2016 року листом № 03-14-108 та 17.10.2016 року листом № 03-14-253, власником майна, Уланівською сільською радою повідомлено про місцезнаходження документації, печатки, штампа, банкрута, та контактної особи підприємства (Додаток 39).

28.11.2016 року Уланівською сільською радою уповноважено бухгалтера КП "Уланівкомунсервіс" ОСОБА_7, передати ліквідатору наявні документи КП "Уланівське ККП".

28.11.2016 року бухгалтером КП "Уланівкомунсервіс" ОСОБА_7, та ліквідатором ОСОБА_4 підписано акт прийому - передачі наявних документів (Додаток 42).

В ході ліквідаційної процедури ліквідаційна маса склала 0,00 коп..

Також, у звіті повідомляється, що за відсутністю будь-якого майна визначення організатора аукціону та реалізація майна не проводилась. Майно підприємства не реалізовувалося, договори не заключались.

Під час ліквідаційної процедури у справі про банкрутство Уланівського комбінату комунальних підприємств коштів не поступало, вимоги кредиторів не погашались.

Станом на даний час необхідності в оформленні документації для зберігання в архіві немає. Печатка і штамп підприємства ліквідована і міститься у справі (Додаток 43).

Обставини викладені у звіті підтверджуються доданими доказами.

Відповідно до ч. 2, ч. 3 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч. 2, ч. 3, ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство може бути припинено у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5, 9 і 10 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом); у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 7, 8 і 11 частини першої цієї статті - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом. Про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.

У випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Згідно абз. 3 ч. 3 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і припинення провадження у справі, суд приходить до висновку, що ліквідатором вжито всіх заходів згідно чинного законодавства по виявленню майнових активів підприємства-банкрута, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.

При цьому, в зв'язку з відсутністю майна та коштів у боржника - Уланівського комбінату комунальних підприємств, залишились не задоволеними вимоги кредиторів по справі № 902/412/15, а саме : Хмільницького об'єднаного управління ПФУ Вінницької області у розмірі 6 135,03 грн.; Виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в розмірі 989,55 грн.; Калинівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області в розмірі 15 770,11 грн..

За таких обставин звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - Уланівський комбінат комунальних підприємств ліквідації.

Окрім того, в судовому засіданні, судом розглянуто клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4 (вх. № 06-52/300/17 від 13.01.2017 року) про стягнення з Уланівської сільської ради на користь ліквідатора боржника 18 213,04 грн. - заробітної плати та 2 414,33 грн. понесених витрат.

Арбітражний керуючий підтримав вказане клопотання.

Представник Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області щодо даного клопотання заперечила з підстав викладених у поясненнях № 03-13-61 від 22.02.2017 року.

Суд заслухавши учасників процесу та оглянувши матеріали справи, дійшов висновку відмовити в задоволенні вищевказаного клопотання у повному обсязі, оскільки Уланівська сільська рада Хмільницького району Вінницької області не являється кредитором у справі № 902/412/15.

Також, судом розглянуто клопотання ліквідатора боржника (вх. № 06-52/1764/17 від 27.02.2017 року) про затвердження звіту арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 62 від 26.02.2017 року про нарахування грошової винагороди, здійснення витрат, понесених у ліквідаційній процедурі та стягнення коштів пропорційно сумі грошових вимог кредиторів.

Як вбачається з поданого клопотання, арбітражний керуючий просить суд затвердити вказаний у клопотанні звіт та стягнути на свою користь з кредиторів основну грошову винагороду та понесені витрати пропорційно сумі грошових вимог кредиторів у наступному розмірі : з Калинівської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області - 18 235,52 грн. , Хмільницького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області - 7 095,12 грн. , Виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 1 143,69 грн..

Арбітражний керуючий, підтримав зазначене вище клопотання.

Представники кредиторів повністю заперечили стосовно даного клопотання.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Частиною 3 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", передбачено, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Згідно ч. 4, ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Відповідно до ч. 6 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

За змістом ч. 7 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Таким чином, вказаними нормами Закону встановлено право арбітражного керуючого на оплату наданих послуг, відшкодування понесених витрат, загальний порядок, умови, розмір та джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Слід зазначити, що визначення джерела оплати послуг ліквідатора не ставиться в залежність від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство, майнового стану кредиторів у справі про банкрутство, їх правового статусу (особа заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо) та від джерел фінансування того чи іншого кредитора.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою суду від 06.09.2016 року встановлено арбітражному керуючому ОСОБА_4 основну грошову винагороду в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора Уланівського комбінату комунальних підприємств у справі № 902/412/15 з моменту призначення.

Кредиторами боржника у справі № 902/412/15 є Калинівська об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Вінницькій області, Хмільницьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Вінницької області та Виконавча дирекція Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Принагідно, суд звертає увагу, що провадження у даній справі порушено в порядку ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка не передбачається створення комітету кредиторів, який би вирішив питання стосовно створення фонду оплати послуг ліквідатора.

При цьому, судом встановлено, що у боржника відсутні майнові активи, грошові кошти та ліквідатором здійснені усі заходи по їх виявленню, що підтверджується звітом ліквідатора боржника станом на 25.01.2017 року та наданими доказами.

За змістом звіту ліквідатора № 62 від 26.02.2017 року та наданого розрахунку, сума основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора складає 24 060,00 грн. (за період з серпня 2016 року по лютий 2017 року).

Крім того, під час виконання повноважень ліквідатора боржника в ході ліквідаційної процедури, арбітражним керуючим були понесені витрати в сумі 2 414,33 грн., що підтверджується наданими доказами.

Враховуючи викладене та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку задоволити клопотання ліквідатора боржника (вх. № 06-52/1764/17 від 27.02.2017 року) про затвердження звіту арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 62 від 26.02.2017 року про нарахування грошової винагороди, здійснення витрат, понесених у ліквідаційній процедурі в повному обсязі та стягнути пропорційно сумі грошових вимог кредиторів на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 основну грошову винагороду та понесені витрати ліквідатора в загальному розмірі 26 474,33 грн., а саме : з Калинівської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області - 18 235,52 грн. , з Хмільницького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області - 7095,12 грн. , з Виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 1 143,69 грн..

Також, суд дійшов висновку про затвердження звіту арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 62 від 26.02.2017 року про нарахування грошової винагороди, здійснення витрат, понесених у ліквідаційній процедурі.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно ч. 7 ст. 19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

Керуючись ч. 7 ст. 19, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83, ч. 4 ст. 83, ст. ст. 95, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4, 4-1, 4-5, 22, 32-43, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України суд, -

У Х В А Л И В :

1. Відмовити в задоволенні клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4 (вх.№06-52/300/17 від 13.01.2017 року) про стягнення з Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області на користь ліквідатора боржника 18 213,04 грн. - заробітної плати та 2 414,33 грн. - понесених витрат повністю.

2. Задоволити клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4 (вх. № 06-52/1764/17 від 27.02.2017 року) про затвердження звіту № 62 від 26.02.2017 року про нарахування грошової винагороди, здійснення витрат понесених у ліквідаційній процедурі повністю.

3. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 62 від 26.02.2017 року про нарахування грошової винагороди, здійснення витрат понесених у ліквідаційній процедурі у справі № 902/412/15.

4. Стягнути з Калинівської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області (22100, м. Козятин, вул. П. Орлика, 19, Вінницька область, код ЄДРПОУ 39470203) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (77509, с. Новичка, вул.Шубинця, 29, Долинський район, Івано-Франківська область, ідент. код НОМЕР_1) 18 235,52 грн. - основної грошової винагороди ліквідатора та понесених витрат у ліквідаційній процедурі пропорційно до розміру кредиторських вимог.

5. Стягнути з Хмільницького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області (22000, м. Хмільник, вул. Столярчука, 15-А, Вінницька область, код ЄДРПОУ 37730452) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (77509, с. Новичка, вул.Шубинця, 29, Долинський район, Івано-Франківська область, ідент. код НОМЕР_1) 7095,12 грн. - основної грошової винагороди ліквідатора та понесених витрат у ліквідаційній процедурі пропорційно до розміру кредиторських вимог.

6. Стягнути з Виконавчої дирекції Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (22000, м. Вінниця, вул.Зодчих, 22, код ЄДРПОУ 26076756) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (77509, с. Новичка, вул. Шубинця, 29, Долинський район, Івано-Франківська область, ідент. код НОМЕР_1) 1 143,69 грн. - основної грошової винагороди ліквідатора та понесених витрат у ліквідаційній процедурі пропорційно до розміру кредиторських вимог.

7. Видати накази після набрання ухвалою суду законної сили.

8. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута станом на 25.01.2017 року у справі № 902/412/15.

9. Уланівський комбінат комунальних підприємств (код ЄДРПОУ 03338538, 22032, с.Уланів, вул. Леніна, 62, Хмільницький район, Вінницька область) як юридичну особу ліквідувати.

10. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

11. Припинити повноваження ліквідатора Уланівського комбінату комунальних підприємств ОСОБА_4 у справі № 902/412/15.

12. Припинити дію мораторію введеного ухвалою господарського суду Вінницької області від 28.04.2015 року по справі № 902/412/15.

13. Припинити провадження у справі № 902/412/15.

14. Ухвалу направити згідно переліку рекомендованим листом.

Суддя Тісецький С.С.

Віддрук. 9 прим.:

1 - до справи;

2 - боржнику (22032, с. Уланів, вул. Леніна, 62, Хмільницький район, Вінницька область);

3 - Хмільницькому об'єднаному управлінню ПФУ Вінницької області (22000, м. Хмільник, вул. Столярчука, 15-А, Вінницька область);

4 - арбітражному керуючому ОСОБА_4 (77509, Івано-Франківська обл., Долинський р-н., с. Новичка, вул.Шубинця, 29);

5 - Виконавчій дирекції ВОВ Фонду соціального страхування з ТВП (22000, м. Вінниця, вул. Зодчих, 22);

6 - Калинівській ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (22100, м. Козятин, вул. П. Орлика, 19, Вінницька область);

7 - Хмільницькій районній державній адміністрації (22000, м. Хмільник, вул. Столярчука, 1, Вінницька область);

8 - Хмільницькому міськрайонному відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області (22000, м. Хмільник, вул. Пушкіна, 26, Вінницька область);

9 - Головному управлінню статистики у Вінницькій області (21100 , м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 15).

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення27.02.2017
Оприлюднено07.03.2017
Номер документу65070505
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/412/15

Судовий наказ від 07.02.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 07.02.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 07.02.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 29.12.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 30.11.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Куровський C.B.

Ухвала від 08.08.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Куровський C.B.

Ухвала від 29.05.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Постанова від 04.05.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Постанова від 04.05.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 19.04.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні