Постанова
від 06.03.2017 по справі 826/13780/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

06 березня 2017 року № 826/13780/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до державного реєстратора Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Орел Лариси Вікторівни про визнання протиправними та скасування реєстраційних дій, -

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася ОСОБА_1 з позовом до державного реєстратора Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Орел Лариси Вікторівни, в якому просить визнати протиправними та скасувати наступні реєстраційні дії: Державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; 14.07.2016 10711050015027503; Орел Лариса Вікторівна; Печерська районна в місті Києві державна адміністрація; зміна складу або інформації про засновників, та внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах; 14.07.2016 1071100016027503; Орел Лариса Вікторівна; Печерська районна в місті Києві державна адміністрація; зміна керівника юридичної особи, згідно яких учасником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458) зареєстровано ОСОБА_3.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що вчинені 14.07.2016 відповідачем дії по внесенню змін складу або інформації про засновників ТОВ Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458) та змін до відомостей про вказану юридичну особу щодо її керівника є протиправними, а самі зміни підлягають скасуванню, оскільки такі реєстраційні дії було проведено на підставі документів, які не відповідають встановленим вимогам, а саме документи щодо виключення позивача зі складу учасників та керівництва товариства були підписані іншою особою ніж ОСОБА_1 та скріплені іншою печаткою, ніж зразок печатки товариства, що наявний в ОСОБА_4

Позивач стверджує, що вказані документи вона не підписувала та дізналася про факт наявності таких лише від працівників Подільського управлінням поліції ГУ НП у м. Києві в ході здійснення останніми досудового розслідування кримінального провадження №12016100070005218 від 16.08.2016, відкритого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України.

У ході судового засідання позивач та її представник заявлені позовні вимоги підтримали в повному обсязі.

Відповідач проти задоволення позову заперечувала, підтримавши доводи, викладені в тексті її письмових заперечень. Зокрема, доводи державного реєстратора зводяться до того, що нею була проведена перевірка поданих заяв і доданих до них документів, за результатами якої не виявлено підстав для зупинення розгляду документів або відмови в проведенні державної реєстрації, та вчинені реєстраційні дії у відповідності до вимог чинного законодавства.

В судовому засіданні 18.10.2016 за участю позивача та представників сторін суд у відповідності до ч. 4 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження.

В подальшому, 28.02.2017 та 02.03.2017 до канцелярії суду через представника позивача надійшли клопотання ОСОБА_1, в тексті яких позивач додатково до попередньо заявлених позовних вимог просила суд визнати протиправними та скасувати всі реєстраційні дії, вчинені відносно ТОВ Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458) після 14.07.2016. Дані клопотання позивача є за своєю суттю заявами про зміну предмету позову, які не відповідають вимог ст.ст. 106, 137 Кодексу адміністративного судочинства України та не прийняті судом до розгляду.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, сформованої 08.07.2015, ТОВ Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458, місцезнаходження: 04208, м. Київ, проспект Гонгадзе, буд. 5А, офіс 6) зареєстровано як юридичну особу 22.07.2009, керівником цього товариства значиться ОСОБА_1.

Згідно доданих до позову матеріалів, ОСОБА_4 була включена до складу учасників ТОВ Київперсонал з визначеною часткою статутного капіталу в розмірі 100% такого статутного капіталу товариства та обрана на посаду керівника юридичної особи за рішеннями Загальних зборів учасників ТОВ Київперсонал , що оформлені протоколом № 7 від 26.06.2015 та протоколом про правомочність прийнятого рішення від 26.06.2015.

06.07.2015 державним реєстратором Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Дмитрієвою Т.Б. на підставі вказаних документів проведені реєстраційні дії № 10711050014027503 та № 10711070013027503 щодо державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458), що пов'язані зі зміною складу або інформації про засновників, зміни місцезнаходження юридичної особи, та внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах (зміна керівника юридичної особи).

Як зазначає позивач в своєму позові, 16.08.2016 у зв'язку із проведенням досудового розслідування кримінального провадження №12016100070005218 (витяг з цього кримінального провадження від 16.08.2016 з фабулою: 13.07.2016 за адресою: м. Київ, просп. Г.Гонгадзе, 5А, офіс 6, невстановлена особа з метою заволодіння майном ТОВ Київперсонал , використовуючи підроблені документи, змінила керівника підприємства доданий до позовної заяви) працівники правоохоронного органу звернулися до ОСОБА_1 на предмет з'ясування обставин підпису нею документів - протоколу №01/16 Загальних зборів учасників ТОВ Київперсонал від 12.07.2016 та договору відступлення шляхом купівлі-продажу частки в статутному капіталі ТОВ Київперсонал від 12.07.2016. За текстами даних документів, підписаних ніби-то ОСОБА_1 та скріплених печаткою ТОВ Київперсонал , вбачалося виключення ОСОБА_1 зі складу учасників товариства та звільнення її з посади керівника цього товариства.

Ознайомившись з копіями зазначених документів, позивач повідомила правоохоронців про свою необізнаність щодо таких документів, відмінність підпису вчинених невідомою особою від її імені від підпису ОСОБА_1 та про відмінність печатки ТОВ Київперсонал на пред'явлених копіях документів від зразка печатки товариства, що наявна у ОСОБА_1, як керівника юридичної особи.

Між тим, за даними отриманого 17.08.2016 витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №1001282735, позивач дізналася, що 14.07.2016 державним реєстратором Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Орел Л.В. були проведені наступні реєстраційні дії:

- за № 10711050015027503 щодо державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458), в частині змін складу засновників (учасників) товариства;

- за № 10711070016027503 щодо внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі про юридичну особу ТОВ Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458) та не пов'язані зі змінами в установчі документи, в частині зміни керівника.

Не погоджуючись з правомірністю таких дій відповідача з підстав, що при проведенні реєстраційних дій державним реєстратором всупереч вимог п. 2 і 10 ст. 17, п. 6 ч. 1 ст. 15, п. 2 і 4 ч. 1 ст. 27, п. 5 ч. 1 ст. 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань були враховані нелегітимні документи, подані не уповноваженою особою, позивач звернулася із цим позовом Окружного адміністративного суду міста Києва.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Правовідносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, врегульовані Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 15.05.2003 № 755-IV (тут і надалі в редакції, чинній на дату внесення запису, далі - Закон № 755-IV).

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1, ч. 1 ст. 4 цього Закону державна реєстрація юридичних осіб (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Державна реєстрація базується на таких основних принципах: 1) обов'язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; 3) врегулювання відносин, пов'язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; 4) державної реєстрації за заявницьким принципом; 5) прийняття документів для державної реєстрації та здійснення державної реєстрації за принципом екстериторіальності в межах України; 6) єдності методології державної реєстрації; 7) об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; 8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; 9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.

Статтею 6 Закону № 755-ІV передбачено, що державний реєстратор: 1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії (в т.ч. внесення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру) проводяться, зокрема, на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій (ч. 1 ст. 9, ч. 1 ст. 25 зазначеного Закону).

До Єдиного державного реєстру в тому числі вносяться такі відомості про юридичну особу як перелік засновників (учасників) юридичної особи та відомості про керівника юридичної особи (п. 8 і 13 ч. 2 ст. 9 Закону № 755-ІV), які в подальшому використовуються для ідентифікації юридичної особи.

Розділом IV Закону № 755-ІV передбачений порядок проведення державної реєстрації. В силу норм ч.ч. 1, 2 і 4 ст. 14 цього Закону, документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Зокрема, документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

Загальні вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації, визначені ст. 15 Закону № 755-ІV, серед яких пунктами 5 і 6 встановлено, що заява про державну реєстрацію підписується заявником, а рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.

Відповідно до ч. 4 ст. 17 Закону № 755-ІV для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв'язку з юридичною особою; 3) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу засідання керівного органу громадського формування, на якому відповідно до установчого документа було скликано засідання вищого органу управління, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування; 4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування; 5) відомості про керівні органи громадського формування (ім'я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів; 6) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов'язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи; 7) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону; 8) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі; 9) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі внесення змін, пов'язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа; 10) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов'язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи.

Також ч. 19 і 20 цієї ж статті Закону № 755-ІV встановлено, що у разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Згідно з ч. 2 ст. 25 Закону № 755-ІV порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об'єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи.

З контексту наведених норм ст. 6 і 25 Закону № 755-ІV вбачається, що порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб включає, зокрема: перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації; виготовлення електронних копій документів, у разі подання таких у паперовій формі; проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для зупинення розгляду документів, які передбачені ч. 1 ст. 27 цього Закону, та підстав для відмови в державній реєстрації, які визначені у ст. 28 цього Закону, шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

Державна реєстрація юридичної особи здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів (п. 1 ч. 1 ст. 26 Закону № 755-ІV).

В свою чергу, підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації юридичної особи згідно норм ч. 1 ст. 27 цього Закону, зокрема, є: подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі.

Розгляд документів зупиняється на строк, що становить 15 календарних днів з дати їх подання (ч. 3 ст. 27 Закону № 755-ІV).

Одночасно, нормами ч. 11 ст. 29 Закону № 755-ІV визначено, що державний реєстратор зобов'язаний відмовити у державній реєстрації (в тому числі державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи), зокрема, якщо: документи подано особою, яка не має на це повноважень; документи суперечать вимогам Конституції та законів України.

Також відповідно до норм ст. 33 цього Закону у разі якщо під час прийому документів для державної реєстрації або проведення реєстраційних дій у суб'єкта державної реєстрації, державного реєстратора виникає сумнів щодо справжності поданих документів, вони негайно повідомляють про це відповідні правоохоронні органи для вжиття необхідних заходів.

У разі виявлення державним реєстратором невідповідності законодавству проведеної реєстраційної дії державний реєстратор зобов'язаний повідомити про це юридичну особу, стосовно якої проведено реєстраційну дію, для подачі державному реєстратору документів, передбачених цим Законом, або звернення до суду для вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

В судовому засіданні 18.10.2016 державний реєстратор Орел Л.В. на вимогу суду не змогла навести точний перелік документів, які були подані для проведення спірних реєстраційних дій, та ідентифікувати особу заявника, який звернувся до неї для проведення таких дій. Натомість, відповідач в усному порядку пояснила суду, що копії реєстраційної заяви та доданих до неї документів, за результатами розгляду яких були проведені реєстраційні дії від 14.07.2016 № 10711050015027503 і № 10711070016027503 шляхом внесення до Єдиного державного реєстру записи про зміну складу засновників та керівника ТОВ Київперсонал , після вчинення реєстраційних дій були передані нею в порядку ст. 29 Закону № 755-ІV до Подільської районної в місті Києві державної адміністрації за місцем зберігання реєстраційної справи юридичної особи.

Оцінивши дані усні пояснення відповідача з урахуванням приписів ст. 29 Закону № 755-ІV та процесуальних норм суд зазначає наступне.

У відповідності до ч.ч. 1, 2, 3ст. 29 Закону № 755-ІV реєстраційна справа формується в паперовій та електронній формі після внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу.

Реєстраційна справа має реєстраційний номер, що присвоюється при внесенні до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу та фізичну особу - підприємця.

Реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, а саме - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

Суб'єкт державної реєстрації, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення реєстрації, відповідному суб'єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Жодних документальних доказів на підтвердження факту передачі документів, які були враховані державним реєстратором при вчинені реєстраційних дій від 14.07.2016 № 10711050015027503 і № 10711070016027503, (їх паперових або електронних копій) до відповідного суб'єкта державної реєстрації, уповноваженого зберігати реєстраційну справу ТОВ Київперсонал , відповідач до суду не надав та про причини відсутності таких документів суду не повідомив.

В силу приписів п. 4 ст. 7 КАС України принципами адміністративного судочинства є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі.

Статтею 70 КАС України визначено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

При цьому, за змістом ст. 69 цього Кодексу, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.

Частинами 1 та 2 ст. 71 КАС Країни закріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Отже, наведеною процесуальною нормою закріплено обов'язок суб'єкта владних повноважень доводити правомірність оскаржуваних рішень (дій, бездіяльності) та подання доказів на підтвердження своєї позиції. Також, з наведених вбачається, що окрім доказування правових підстав для рішення, вчинення дії (тобто, їх правомірності), суб'єкт владних повноважень повинен доказувати фактичну підставу, тобто наявність фактів, з якими закон пов'язує можливість прийняття рішення, вчинення дії чи утримання від неї.

В ході розгляду справи у суді відповідач, як суб'єкт владних повноважень, всупереч наведеному не виконала покладеного на неї законом обов'язку щодо доказування правомірності своїх дій та довела наявність у неї на розгляді всіх необхідних документів, з якими Закон № 755-ІV пов'язує виникнення правових підстав для проведення реєстраційних дій, і як наслідок не спростувала доводи позивача про протиправність спірних реєстраційних дій.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 94, 158-163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати реєстраційні дії від 14.07.2016 №10711070016027503 та №10711050015027503, вчинені державним реєстратором Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Орел Ларисою Вікторівною, шляхом внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю Київперсонал (ідентифікаційний код 36591458), а саме в частині зміни складу або інформації про засновників та в частині зміни керівника юридичної особи.

Стягнути на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) судові витрати у розмірі 551,21 грн. за рахунок державного реєстратора Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Орел Лариси Вікторівни.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.

Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя Є.В. Аблов

Дата ухвалення рішення06.03.2017
Оприлюднено10.03.2017
Номер документу65161013
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/13780/16

Ухвала від 20.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Постанова від 17.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 31.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 10.05.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Ухвала від 27.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Постанова від 06.03.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 28.09.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні