Постанова
від 03.03.2017 по справі 802/1050/16-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

03 березня 2017 р. Справа № 802/1050/16-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Чернюк Алли Юріївни,

за участю:

секретаря судового засідання: Павліченко Аліни Володимирівни

представника позивача: ОСОБА_1

представника відповідача: не з'явився

представника третьої особи: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_3

до: Теплицької районної державної адміністрації; третя особа без самостійних вимог на стороні відповідача - ОСОБА_4

про: визнання протиправним та скасування рішень про державну реєстрацію

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_3 (далі - позивач, ОСОБА_3Ю.) з адміністративним позовом до Теплицької районної державної адміністрації (далі - відповідач, Теплицька РДА), третьої особи без самостійних вимог на стороні відповідача - ОСОБА_4 (далі - третя особа, ОСОБА_4М.) про визнання протиправним та скасування рішень про державну реєстрацію.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що рішеннями державних реєстраторів Теплицької РДА проведено державну реєстрацію права власності за ОСОБА_4 на адміністративну будівлю, загальною площею 584,8 кв.м., за адресою Гайсинський р-н., с. Кузьминці, вул. Слобода, 11, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - Адміністративна будівля; а - Ганок; а1 - Ганок; господарський двір, загальною площею 741,8 кв.м. за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с. Кузьминці, пров. Чкалова, буд.2, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - склад зернових, А1 - прибудова, Б- вагова, Б1- навіс, б - ганок, В - ЗАВ, в1 - під'їзна платформа, в2 - під'їзна платформа, Г - критий тік, Г1 - критий тік; тракторна майстерня, загальною площею 1185,9 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с. Кузьминці, вул. Чорноморця О.Г., буд. 11, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - тракторна майстерня, Б - гараж, В - будівля заправки; млин, загальною площею 196,5 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський р-н., с. Кузьминцці, пров. Слободи 8-й, буд.1, складова частина об'єкта нерухомого майна: а - Млин, а - Ганок, а1 - Ганок.

Однак, позивач вважає, що відповідач немає законних підстав для здійснення такої реєстрації, а відтак звернувся до суду з вимогою про їх скасування.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги та просив суд задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, однак надав заяву про розгляд справи за його відсутності на підставі наявних в справі матеріалів.

Представник третьої особи в судовому засіданні не погодився із заявленими позовними вимогами з підстав, що відповідач правомірно зареєструвала право власності ОСОБА_4 на виділене йому зборами членів Спілки від 29.04.2015 року в натурі майно, оскільки при такій реєстрації керувалась п. 9 ч. 1 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав та нерухоме майно та їх обтяжень, а також роз`ясненням Державної реєстраційної служби України № 9299/05-15-14 від 06.06.2014 року. При цьому зазначив, що вказане роз`яснення надано Державною реєстраційною службою України в зв`язку з втратою чинності наказу Міністерства аграрної політики України № 62 від 14.01.2001 року, яким було затверджено Порядок розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, та не прийняттям нового, який би регулював вказані правовідносини. Також, зазначає, що позивач посилається на положення нормативно-правових актів, які або не мають відношення до справи (ст. 9 Закону України "Про колективне сільськогосподарське підприємство", або втратили свою чинність (Порядок розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, затверджений наказом Міністерства аграрної політики України №62 від 14.01.2001 року).

Крім того, в спростування тверджень позивача про те, що Спілка (об`єднання) громадян-співвласників майна реорганізованого КСП "Хлібороб" не зареєстрована належним чином, а тому її збори не мали права виділяти ОСОБА_4 майно в натурі, в своїх запереченнях представник третьої особи вказує на те, що з копії статуту Спілки вбачається, що остання легалізована шляхом повідомлення виконкому Кузьминецької сільської ради Гайсинського району Вінницької області, про що зазначено в п. 2 Статуту.

Заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, розглянувши подані документи і матеріали реєстраційної справи ТОВ Хлібороб , реєстраційної справи ОСОБА_4, матеріали господарської справи Господарського суду Вінницької області №5/534-04 про ліквідацію ТОВ "Хлібороб" (код ЄДРПОУ 30612147) як юридичної особи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку, що даний позов слід задовольнити повністю з огляду на наступне.

ОСОБА_3 є членом Спілки (об`єднання) громадян - співвласників реорганізованого КСП "Хлібороб", що підтверджується Свідоцтвом про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ - IV № 376 (а.с. 25).

Відповідно до Свідоцтва про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ - IV № 381 (а.с. 20), членом вказаної Спілки є третя особа - ОСОБА_4.

У матеріалах справи міститься копія статуту Спілки (об`єднання) громадян-співвласників реорганізованого КСП "Хлібороб". Зі змісту даного статуту слідує, що Спілка за своїм правовим статусом є громадською організацією з місцевим статусом, що створена відповідно до законодавства України громадянами України і діє на основі добровільного самоуправління, законності, гласності, рівноправності членів Спілки з метою задоволення і захисту своїх законних спільних економічних інтересів, пов`язаних з розпорядженням спільним майном і передачею в оренду землі, отриманими в результаті реструктуризації КСП "Хлібороб" (а.с. 27-29).

Згідно Свідоцтва про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ - IV № 376, частка майнового паю ОСОБА_3 в КСП "Хлібороб" визначена в розмірі 13,37 відсотків, а ОСОБА_4 в КСП "Хлібороб" визначена в розмірі 11,64 відсотків відповідно до Свідоцтва про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ - IV № 381.

Протоколом №1 від 29.04.2015 року, копія якого міститься в матеріалах справи, збори членів Спілки громадян - співвласників майна реорганізованого КСП "Хлібороб" вирішили задовольнити заяву ОСОБА_4 про виділення майна в натурі та виділити йому в натурі майно, зокрема: млин, господарський двір та тракторну майстерню (а.с. 205-208).

При цьому, 29.04.2015 року, Спілка громадян - співвласників майна реорганізованого КСП "Хлібороб", в особі голови Спілки ОСОБА_5 та співвласника майна реорганізованого КСП "Хлібороб" ОСОБА_4 підписали Акт приймання-передачі нерухомого та рухомого майна (а.с. 211-212). Згідно зазначеного акту, Спілка передала, а Співвласник прийняв майно, зокрема - млин що знаходиться по 8 провулку Леніна, 1 в с. Кузьминці Гайсинського району Вінницької області, господарський двір - що знаходиться за адресою провулок Чкалова, буд. 2, в с. Кузьминці, Гайсинського району Вінницької області та тракторна майстерня - що розташована за адресою вул. ОСОБА_6, 11, в с. Кузьминці Гайсинського району Вінницької області.

Також, 29.04.2015 року у Свідоцтві про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ - IV № 381 зроблено відмітку, засвідчену підписом голови Спілки громадян-співвласників майна реорганізованого КСП "Хлібороб", про виділення ОСОБА_4 в натурі майна, зокрема, нежитлових будинків - адміністративні будівлі, млин, тракторну майстерню та господарський двір.

З метою державної реєстрації права власності на адміністративні будівлі, ОСОБА_4 звернувся із заявою до Теплицької РДА щодо проведення державної реєстрації права власності на адміністративну будівлю, загальною площею 584,8 кв.м., за адресою Гайсинський р-н., с. Кузьминці, вул. Слобода, 11, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - Адміністративна будівля; а - Ганок; а1 - Ганок; господарський двір, загальною площею 741,8 кв.м. за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с. Кузьминці, пров. Чкалова, буд.2, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - склад зернових, А1 - прибудова, Б- вагова, Б1- навіс, б - ганок, В - ЗАВ, в1 - під'їзна платформа, в2 - під'їзна платформа, Г - критий тік, Г1 - критий тік; тракторна майстерня, загальною площею 1185,9 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с. Кузьминці, вул. Чорноморця О.Г., буд. 11, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - тракторна майстерня, Б - гараж, В - будівля заправки; млин, загальною площею 196,5 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський р-н., с. Кузьминцці, пров. Слободи 8-й, буд.1, складова частина об'єкта нерухомого майна: а - Млин, а - Ганок, а1 - Ганок.

Розглянувши заяву ОСОБА_4 та документи подані для проведення державної реєстрації прав, державними реєстраторами Теплицької РДА керуючись ч. 2 ст. Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", п. 20 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868, прийнято рішення:

- № 30293388 від 04.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - адміністративна будівля за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, вул. Слобода, 11 за ОСОБА_4;

- № 30292294 від 04.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - господарський двір за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, пров. Чкалова, буд.2 за ОСОБА_4;

- № 30290493 від 04.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - тракторна майстерня, загальною площею 1185,9 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, вул. Чорноморця О.Г., буд. 11 за ОСОБА_4;

- №30275396 від 02.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - млин за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, пров.Слободи 8-й, буд.1 за ОСОБА_4;

Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходив з наступного.

Предметом доказування в даній справі, з огляду на суть спору є правомірність прийняття Теплицькою РДА рішень про державну реєстрацію права власності на адміністративні будівлі за ОСОБА_4.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Згідно із ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

В частині першій статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме: право власності на нерухоме майно; право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном; інші речові права відповідно до закону; податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.

Разом з тим, в силу вимог приписів п. 1 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

Пунктом 2 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав.

Статтею 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; внесення записів до Державного реєстру прав; видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

В той же час, згідно із ч. 4 ст. 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

В свою чергу, в ч. 3 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що документи, що встановлюють виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно та їх обтяжень і подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно ч.1 ст. 27 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі: 1) укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката; 2) свідоцтва про право власності на частку у спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката; 3) свідоцтва про право на спадщину, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката; 4) виданого нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікатів; 5) свідоцтва про право власності, виданого органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дубліката; 6) свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого до 1 січня 2013 року органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією, чи його дубліката; 7) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийнятого власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном; 8) державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 1 січня 2013 року; 9) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно; 10) ухвали суду про затвердження (визнання) мирової угоди; 11) заповіту, яким установлено сервітут на нерухоме майно; 12) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації; 13) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність; 14) інших документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно.

З посилань представника позивача, в даному випадку єдиним нормативно-правовим актом, який регулював порядок розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, був, затверджений наказом Міністерства аграрної політики України від 14.03.2001 року № 62, Порядок розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств (далі - Порядок).

Пункт 15 вказаного Порядку передбачав, що виділення майнових паїв у натурі окремим особам, які виявили бажання отримати свої майнові паї в індивідуальну власність, проводиться підприємством - користувачем майна із переліку майна, виділеного на ці цілі.

При виділенні майна в натурі конкретному власнику підприємство-правонаступник (користувач) одночасно з підписанням акта приймання-передавання майна робить відмітку про виділення майна в натурі у Свідоцтві про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (далі - Свідоцтво), що засвідчується підписом керівника підприємства та печаткою.

Позивач зазначає, що відмітка про виділення ОСОБА_4 в натурі майна, зроблена в Свідоцтві про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ - IV № 381, не засвідчена печаткою Спілки (об`єднання) громадян-співвласників реорганізованого КСП "Хлібороб", а відтак вважає, що це є підставою для скасування державної реєстрації права власності на адміністративні будівлі за ОСОБА_4

Суд звертає увагу, що відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 253, наказ Міністерства аграрної політики України від 14.03.2001 року №62 є таким, що втратив чинність.

Оскільки наказ Міністерства аграрної політики України від 14.03.2001 року №62 втратив чинність, порядок розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств перестав регулюватись будь-якими іншим нормативно-правовими актами.

Тому, державні реєстратори при здійсненні реєстрації виділеного в натурі майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, керуються листом Державної реєстраційної служби України від 06.06.2014 № 9299/05-15-14, яким надано роз'яснення щодо порядку оформлення прав власності на майно, виділене в натурі власникам майнових паїв членів колективних сільськогосподарських підприємств.

Даним роз'ясненням визначено, що у зв`язку з втратою чинності Наказу та відсутності іншого спеціального нормативно-правового акту, направленого на врегулювання порядку виділення членам реорганізованого сільськогосподарського підприємства майна, вважається, що свідоцтво з відміткою про виділення майна в натурі та акт приймання-передавання майна є підставою для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності.

Разом з тим, відмітка в свідоцтві, відповідно до норм Наказу Міністерства аграрної політики України від 14.03.2001 року №62, повинна засвідчуватись підписом керівника підприємства та печаткою, і у разі їх дотримання, відповідне свідоцтво та акт приймання-передавання майна є підставою для оформлення прав власності на зазначене майно в установлено порядку.

В свою чергу, державні реєстратори керуються роз`ясненням Державної реєстраційної служби України, а саме, листом від 06.06.2014 № 9299/05-15-14, у зв`язку із відсутністю іншого спеціального нормативно-правового акту, направленого на врегулювання порядку виділення членам реорганізованого сільськогосподарського підприємства майна.

При цьому, суд зауважує, що вищезазначений лист не має юридичної сили нормативно-правового акту.

Отже, суд дійшов висновку, що для проведення державної реєстрації права власності на виділене в натурі майна члену реорганізованого сільськогосподарського підприємства, його свідоцтво повинно містити відмітку про це, обов`язково засвідчену підписом керівника підприємства скріпленого печаткою.

Судом встановлено, що відмітка про виділення ОСОБА_4 в натурі майна, зроблена в Свідоцтві про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) серії ВІ-IV № 381, засвідчена підписом голови спілки громадян - співвласників майна реорганізованого КСП Хлібороб ОСОБА_5, однак, не скріплена печаткою Спілки (об`єднання) громадян-співвласників реорганізованого КСП Хлібороб .

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що у відповідача не було достатніх правових підстав для прийняття рішення про державну реєстрацію права власності на адміністративні будівлі, а саме: на адміністративну будівлю, загальною площею 584,8 кв.м., за адресою Гайсинський р-н., с. Кузьминці, вул. Слобода, 11, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - Адміністративна будівля; а - Ганок; а1 - Ганок; господарський двір, загальною площею 741,8 кв.м. за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с. Кузьминці, пров. Чкалова, буд.2, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - склад зернових, А1 - прибудова, Б- вагова, Б1- навіс, б - ганок, В - ЗАВ, в1 - під'їзна платформа, в2 - під'їзна платформа, Г - критий тік, Г1 - критий тік; тракторна майстерня, загальною площею 1185,9 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с. Кузьминці, вул. Чорноморця О.Г., буд. 11, складова частина об'єкта нерухомого майна: А - тракторна майстерня, Б - гараж, В - будівля заправки; млин, загальною площею 196,5 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський р-н., с. Кузьминцці, пров. Слободи 8-й, буд.1, складова частина об'єкта нерухомого майна: а - Млин, а - Ганок, а1 - Ганок.

Частиною 3 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відтак, повно, всебічно і об'єктивно дослідивши усі обставини справи, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного здобутого доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд приходить до переконання про наявність підстав для задоволення адміністративного позову ОСОБА_3 повністю.

Згідно ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідач не довів правомірність оскаржуваних рішень, водночас позивач в судовому засіданні довів та підтвердив дослідженими в межах розгляду справи належними доказами наявність підстав для визнання протиправними та скасування рішень відповідача.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі суд враховує, що відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області індексний номер : 30293388 від 04.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - адміністративна будівля за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, вул. Слобода, 11 за ОСОБА_4.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області індексний номер : 30292294 від 04.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - господарський двір за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, пров. Чкалова, буд.2 за ОСОБА_4.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області індексний номер : 30290493 від 04.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - тракторна майстерня, загальною площею 1185,9 кв.м., за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, вул. Чорноморця О.Г., буд. 11 за ОСОБА_4.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області індексний номер : 30275396 від 02.07.2016 року про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - млин за адресою Вінницька обл., Гайсинський район, с.Кузьминці, пров.Слободи 8-й, буд.1 за ОСОБА_4.

Стягнути на користь ОСОБА_3 судовий збір в сумі 551,20 грн. (п'ятсот п'ятдесят одну гривню двадцять копійок), що був сплачений згідно квитанції №25 від 20.07.2016 року за рахунок бюджетних асигнувань Теплицької районної державної адміністрації.

Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Чернюк Алла Юріївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2017
Оприлюднено12.03.2017
Номер документу65225276
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/1050/16-а

Постанова від 17.07.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 24.03.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 24.03.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Постанова від 03.03.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 06.02.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 19.12.2016

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 14.12.2016

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні