Ухвала
від 02.03.2017 по справі 826/19069/15
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 березня 2017 року м. Київ К/800/18122/16

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів :

Головуючого Степашка О.І.

Суддів Веденяпіна О.А.

Усенко Є.А.

за участю:

секретаря судового засідання Орєшко Ю.О.

представника позивача Пушанко І.О.

представник відповідачів Шевченко М.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної податкової інспекції у Рожнятівському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної податкової інспекції у Богородчанському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної податкової інспекції у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківському районі, Державної податкової інспекції у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області

на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.03.2016

та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 09.06.2016

у справі № 826/19069/15

за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства Укрнафта

до 1. Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області,

2. Державної податкової інспекції у Рожнятівському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області,

3.Державної податкової інспекції у Богородчанському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області,

4. Державної податкової інспекції у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківському районі,

5. Державної податкової інспекції у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області

про визнання протиправними та скасування рішень, -

ВСТАНОВИВ:

Публічне акціонерне товариство Укрнафта (далі по тексту - позивач, ПАТ Укрнафта ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (далі по тексту - відповідач-1, Долинська ОДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області), Державної податкової інспекції у Рожнятівському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (далі по тексту - відповідач-2, ДПІ у Рожнятівському районі ГУ ДФС в Івано-Франківській області), Державної податкової інспекції у Богородчанському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (далі по тексту - відповідач-3, ДПІ у Богородчанському районі ГУ ДФС в Івано-Франківській області), Державної податкової інспекції у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківському районі (далі по тексту - відповідач-4, ДПІ у Надвірнянському районі ГУ ДФС в Івано-Франківському районі), Державної податкової інспекції у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (далі по тексту - відповідач-5, ДПІ у м. Яремчому ГУ ДФС в Івано-Франківській області) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень:

- від 22.06.2015: №0002631500, №0002641500, №0002491500, №0002521500, №0002331500, №0002341500, №0002581500, №0002601500, №0002461500, №0002831500, №0002301500, №0002321500, №0002551500, №0002571500, №0002411500, №0002431500, №0002701500, №0002721500, №0002441500, №0002851500, №0002781500, №0002801500, №0002741500, №0002761500, №0002351500, №0002361500, №0002371500, №0002381500, №0002661500, №0002681500, №0002881500, №0002891500, №0002711500, №0002731500, №0002751500, №0002771500, №0002591500, №0002611500, №0002511500, №0002531500, №0002541500, №0002561500, №0002671500, №0002691500, №0002451500, №0002471500, №0002481500, №0002501500, №0002861500, №0002871500, №0002791500, №0002811500, №0002821500, №0002841500, №0002621500, №0002651500, №0002391500, №0002401500, №0002421500 та від 23.06.2015 №0002901500 прийнятих Долинською ОДПІ ГУ ДФС в Івано-Франківській області;

- №0002031500 від 19.06.2015, №0002021500 від 19.06.2015, №0002321500 від 19.06.2015, №0002331500 від 19.06.2015, №0001831500 від 18.06.2015, №0001791500 від 18.06.2015, №0001741500 від 18.06.2015, №0001751500 від 18.06.2015 №0002171500 від 19.06.2015, №0002161500 від 19.06.2015, №0002011500 від 19.06.2015, №0002001500 від 19.06.2015, №0001801500 від 18.06.2015, №0001781500 від 18.06.2015, №0002141500 від 19.06.2015, №0002151500 від 19.06.2015, №0001771500 від 18.06.2015, №0001761500 від 18.06.2015, №0002301500 від 19.06.2015, №0002311500 від 19.06.2015, №0002091500 від 19.06.2015, №0002081500 від 19.06.2015, №0002221500 від 19.06.2015, №0002231500 від 19.06.2015, №0001811500 від 18.06.2015, №0001821500 від 18.06.2015, №0001961500 від 19.06.2015, №0001971500 від 19.06.2015, №0001881500 від 18.06.2015, №0001891500 від 18.06.2015, №0002251500 від 19.06.2015, №0002241500 від 19.06.2015, №0002101500 від 19.06.2015, №0002111500 від 19.06.2015, №0002051500 від 19.06.2015, №0002041500 від 19.06.2015, №0001841500 від 18.06.2015, №0001861500 від 18.06.2015, №0002271500 від 19.06.2015, №0002261500 від 19.06.2015, №0001871500 від 18.06.2015, №0001851500 від 18.06.2015, №0002181500 від 19.06.2015, №0002191500 від 19.06.2015, №0002061500 від 19.06.2015, №0002071500 від 19.06.2015, №0001981500 від 19.06.2015, №0001991500 від 19.06.2015, №0002211500 від 19.06.2015, №0002201500 від 19.06.2015, №0001951500 від 19.06.2015, №0001941500 від 19.06.2015, №0002121500 від 19.06.2015, №0002131500 від 19.06.2015, №0002281500 від 19.06.2015, №0002291500 від 19.06.2015, №0001901500 від 18.06.2015, №0001931500 від 18.06.2015, №0001921500 від 18.06.2015, №0001911500 від 18.06.2015 прийнятих ДПІ у Рожнятівському районі ГУ ДФС в Івано-Франківській області;

- від 22.06.2015: №0000731500, №0000741500, №0000751500, №0000761500, №0000771500, №0000781500, №0000791500, №0000801500, №0000811500, №0000821500, №0000831500, №0000841500, №0000851500, №0000861500, №000871500, №0000881500, №0000891500, №0000901500, №0000911500, №0000921500, №0000931500, №0000941500, №0000951500, №0000961500, №0000971500, №0000981500, №0000991500, №0001001500, №0001011500, №0001021500, №0001031500, №0001041500, №0001051500, №0001061500, №0001071500, №0001081500, №0001091500, №0001101500, №0001111500, №0001121500, №0001131500, №0001141500 , №0001151500, №0001161500, №0001171500 прийнятих ДПІ у Богородчанському районі ГУ ДФС в Івано-Франківській області;

- від 22.06.2015: №0002201500, №0002211500, №0002091500, №0002101500, №0002191500, №0002171500, №0001951500, №0001941500, №0001971500, №0001961500, №0002011500, №0002001500, №0002221500, №0002241500, №0002231500, №0002161500, №0002151500, №0001981500, №0001991500, №0001931500, №0001921500, №0001911500, №0002131500, №0002141500, №0002081500, №0002071500, №0002021500, №0002031500, №0002041500, №0002051500, №0002061500, №0002121500, №0002111500, №0001891500, №0001901500, №0001881500, №0001871500, №0001841500, №0001851500, №0001861500, та від 23.06.2015 №0002281500, №0002261500, №0002271500, №0002361500, №0002351500, №0002301500, №0002291500, №0002391500, №0002401500, №0002381500, №0002371500, №0002341500, №0002331500, №0002311500, №0002321500 прийнятих ДПІ у Надвірнянському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області;

- від 18.06.2015: №0001921500, №0001901500, № 0001971500, №0001961500, №0001991500, №0001981500, № 0002021500, №0002031500, №0002051500 та від 19.06.2015 №0002071500 прийнятих ДПІ у м. Яремче ГУ ДФС в Івано-Франківській області.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.03.2016, яка залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 09.06.2016, позов задоволено.

В касаційній скарзі відповідачі просять скасувати рішення судів першої та апеляційної інстанцій і прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позову, посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права.

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Судами попередніх інстанцій зазначено, що у червні 2015 року відповідачами проведено камеральні перевірки даних, задекларованих у податковому розрахунку з плати за користування надрами, результати яких оформлено:

- Долинська ОДПІ - актами від 03.06.2015 №910/153/00135390, №911/153/00135390, №912/153/00135390, №913/153/00135390, №914/153/00135390, №915/153/00135390, №916/153/00135390, №917/153/00135390, №918/153/00135390, №919/153/00135390, №920/153/00135390., №921/153/00135390, №922/153/00135390, №923/153/00135390, №924/153/00135390, №925/153/00135390, №926/153/00135390, №927/153/00135390, №928/153/00135390, №929/153/00135390, №930/153/00135390, №931/153/00135390, №932/153/00135390, №933/153/00135390, №934/153/00135390;

- ДПІ у Рожнятівському районі - актами від 02.06.2015 №398/150/00135390, №399/150/00135390, №400/150/00135390, №401/150/00135390, №402/150/00135390, №403/150/00135390, №404/150/00135390, №405/150/00135390, №406/150/00135390, №407/150/00135390, №408/150/00135390, №409/150/00135390, №410/150/00135390, №411/150/00135390, №412/150/00135390, №413/150/00135390, №414/150/00135390, №415/150/00135390, №416/150/00135390, №417/150/00135390, №418/150/00135390, №419/150/00135390, №420/150/00135390, №421/150/00135390, №422/150/00135390, №423/150/00135390, №424/150/00135390, №425/150/00135390, №426/150/00135390, №427/150/00135390;

- ДПІ у Богородчанському районі - актами від 02.06.2015 №400/09-01-15/00135390, №401/09-01-15/00135390, №402/09-01-15/00135390, №403/09-01-15/00135390, №404/09-01-15/00135390, №405/09-01-15/00135390, №406/09-01-15/00135390, №407/09-01-15/00135390, №408/09-01-15/00135390, №409/09-01-15/00135390, №410/09-01-15/00135390, №411/09-01-15/00135390, №412/09-01-15/00135390, №413/09-01-15/00135390, №414/09-01-15/00135390, №415/09-01-15/00135390, №416/09-01-15/00135390, №417/09-01-15/00135390, №418/09-01-15/00135390, №419/09-01-15/00135390, №420/09-01-15/00135390, №421/09-01-15/00135390, №422/09-01-15/00135390, №423/09-01-15/00135390, №424/09-01-15/00135390;

- ДПІ у Надвірнянському районі - актами від 02.06.2015 №466/15-00135390, №467/15-00135390, №468/15-00135390, №469/15-00135390, №470/15-00135390, №471/15-00135390, №472/15-00135390, №473/15-00135390, №474/15-00135390, №475/15-00135390, №476/15-00135390, №477/15-00135390, №478/15-00135390, №479/15-00135390, №480/15-00135390., №481/15-00135390, №482/15-00135390, №483/15-00135390, №484/15-00135390, №485/15-00135390, №486/15-00135390, №487/15-00135390, №488/15-00135390, №489/15-00135390, №490/15-00135390;

- ДПІ у м. Яремче - актами від 02.06.2015 №210/09-18-15-0/00135390, №211/09-18-15-0/00135390, №212/09-18-15-0/00135390, №213/09-18-15-0/00135390, №214/09-18-15-0/00135390.

Відповідно до висновків актів перевірок, ПАТ Укрнафта порушено пп. 1.1. п. 1 підрозділу 9-1 розділу ХХ Податкового кодексу України у редакції Закону України від 31.07.2014 №1621-VII Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України (далі по тексту - Закон №1621-VII), а саме при визначенні податкових зобов'язань з плати за користування надрами у поданих 19.05.2015 розрахунках ПАТ Укрнафта застосовано ставки оподаткування, відмінні від тих, які передбачені пп. 1.1. п. 1 підрозділу 9-1 розділу ХХ Податкового кодексу України у редакції Закону №1621-VII.

На підставі висновків, викладених в актах перевірки, відповідачами прийнято податкові повідомлення-рішення, якими ПАТ Укрнафта збільшено суму грошового зобов'язання із плати за користування надрами для видобування нафти.

Задовольняючи позовні вимоги, суди попередніх інстанцій виходили з наступного, з чим погоджується суд касаційної інстанції.

З матеріалів справи вбачається, що у 2014 році ПАТ Укрнафта було платником плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Згідно зі ст. 264 Податкового кодексу України, ПАТ Укрнафта заповнило та подало відповідачам податкові розрахунки з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за серпень-грудень 2014 року (за кожен місяць із зазначеного періоду).

В цілому, ПАТ Укрнафта задекларовано до сплати: відповідачу-1 - 381798217,69 грн.; відповідачу-2 - 166223190,06 грн.; відповідачу-3 - 69976711,83 грн.; відповідачу-4 - 87176797,83 грн.; відповідачу-5 - 4772558,96 грн.

19.05.2015 ПАТ Укрнафта подало відповідачам уточнюючі розрахунки з плати за користування надрами за серпень-грудень 2014 року та зменшило раніше задекларовані податкові зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин: відповідачу-1 - на 82402609,21 грн., задекларувавши уточнену суму 299395608,48 грн.; відповідачу-2 - на 39762834,34 грн., задекларувавши уточнену суму 126460355,72 грн.; відповідачу-3 - на 31628873,76 грн., задекларувавши уточнену суму 38347838,07 грн.; відповідачу-4 - на 31910639,11 грн., задекларувавши уточнену суму 55266158,71 грн.; відповідачу-5 - на 888804,77 грн., задекларувавши уточнену суму 3883754,18 грн.

Шляхом подання вище зазначених уточнюючих розрахунків ПАТ Укрнафта виправило допущені ним раніше помилки.

Однак, відповідачі не погодилися зі здійсненим ПАТ Укрнафта уточненням податкового зобов'язання, оскільки на думку відповідачів, загальна сума податкового зобов'язання ПАТ Укрнафта зі плати за користування надрами за податкові (звітні) періоди серпня-грудня 2014 року не може бути меншою початково задекларованої ним суми (до проведеного 19.05.2015 уточнення), а тому відповідачами, за результатами камеральних перевірок уточнюючих розрахунків, самостійно визначено ПАТ Укрнафта податкове зобов'язання у розмірі різниці між первісними зобов'язаннями (зобов'язання до уточнення) та задекларованими ним в уточнюючих розрахунках зобов'язаннями (новим зобов'язанням) із застосуванням штрафних (фінансових) санкцій.

У період виникнення спірних правовідносин питання, пов'язані із справлянням плати за користування надрами для видобування корисних копалин, були врегульовані ст. 263 Податкового кодексу України.

Розміри ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин визначено пп. 263.9.1 п. 263.9 ст. 263 Податкового кодексу України та встановлено у відсотках від вартості товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини).

Разом з цим, Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України від 31.07.2014 № 1621-VII (набрав чинності 03.08.2014), розділ XX Перехідні положення Податкового кодексу України доповнено підрозділом 9-1, яким тимчасово до 01.01.2015 визначено особливості застосування деяких норм розділу XI Плата за користування надрами . Так, зокрема встановлено, що ставки плати за користування надрами для видобування нафти, конденсату, газу природного, залізної руди, визначені пп. 263.9.1 п. 263.9 ст. 263 цього Кодексу, встановлюються у відсотках від вартості товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у інших (більших) розмірах, ніж було встановлено до внесення вказаних змін.

Таким чином, Закон №1621-VII змінив ставки плати за користування надрами, а саме пп. 1.1. п. 1 підрозділу 9-1 розділу ХХ Податкового кодексу України - збільшив їх, при цьому будь-яких змін, доповнень безпосередньо до пп.263.9.1 п. 263.9 ст. 263 Податкового кодексу України внесено не було, а отже фактично діяли дві ставки плати за користування надрами для видобування корисних копалин, передбачені пп. 263.9.1 п. 263.9 ст. 263 та пп. 1.1. п. 1 підрозділу 9-1 розділу ХХ Податкового кодексу України.

Отже, враховуючи вищезазначене, суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій, що положеннями Податкового кодексу України, у період з серпня по грудень 2014 року, було неоднозначно трактовано права та обов'язки платника зі сплати за користування надрами для видобування корисних копалин, зміст, обсяг таких прав та обов'язків, зокрема, в частині визначення того, які саме норми підлягали застосуванню, яка саме ставка податку повинна застосовуватись.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем за період серпень-грудень 2014 року до контролюючого органу у визначені законодавством терміни подано податкові розрахунки з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ставками, визначеними пп. 1.1. п. 1 підрозділу 9-1 розділу ХХ Податкового кодексу України, тобто за підвищеними ставками плати за користування надрами.

В подальшому, 19.05.2015 позивач, керуючись п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України, подав уточнюючі розрахунки з плати за користування надрами за серпень-грудень 2014 року та зменшило раніше задекларовані податкові зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

При уточненні своїх податкових зобов'язань за серпень-грудень 2014 року, позивач застосував ставки плати за користування надрами, визначені пп. 263.9.1 п. 263.9 ст. 263 Податкового кодексу України, замість ставок, визначених пп. 1.1 п. 1 підрозділу 9-1 розділу XX Податкового кодексу України, які підлягали застосування, на думку відповідачів.

Підпунктом 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Податкового кодексу України закріплено принцип презумпції правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.

А, згідно із п. 56.21 ст. 56 Податкового кодексу України, у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно - правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Таким чином, враховуючи право платника податків уточнювати податкові зобов'язання та, беручи до уваги принцип правомірності рішень платника податків, суди попередніх інстанцій дійшли обґрунтованого висновку щодо правомірності зменшення позивачу сум податкових зобов'язань з плати за користування надрами, шляхом подання відповідних уточнюючих розрахунків, та безпідставності збільшення контролюючими органами сум грошових зобов'язань.

За таких обставин та з урахуванням вимог частини 3 статті 2, частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, суди попередніх інстанцій дійшли обґрунтованого висновку щодо наявності підстав для задоволення позову.

Крім того, податковим органом було подано клопотання про заміну відповідача-2, відповідача-3 та відповідача-5 по даній справі.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №892 від 04.11.2015 Про деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби : Відповідач 2 - Державна податкова інспекція у Рожнятівському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області реорганізована шляхом приєднання до Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області; відповідач 3 - Державна податкова інспекція у Богородчанському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та Відповідач 5 - Державна податкова інспекція у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, реорганізовані шляхом приєднання до Надвірнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області.

З метою реалізації вказаної вище постанови Кабінету Міністрів України України, ДФС України прийнято наказ №164 від 24.02.2016 Про реорганізацію деяких територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області , згідно з п.п 5, 6 вказаного наказу реорганізовано Державну податкову інспекцію у Богородчанському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та Державну податкову інспекція у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області шляхом приєднання до Надвірнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, та п. 9 реорганізовано Державну податкову інспекцію у Рожнятівському районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області шляхом приєднання до Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області.

На підставі ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України, суд касаційної інстанції вважає за можливе допустити по даній справі здійснити заміну відповідача-2 - Державної податкової інспекції у Рожнятівському районі Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області її правонаступником - Долинською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області, а також здійснити заміну відповідача-3 - Державної податкової інспекції у Богородчанському районі Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області та відповідача-5 - Державної податкової інспекції у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області їх правонаступником - Надвірнянською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області.

Враховуючи викладене, Вищий адміністративний суд України дійшов висновку про те, що судами попередніх інстанцій належним чином з'ясовані обставини справи та надано їм відповідну правову оцінку. Порушень норм матеріального та процесуального права, які могли призвести до зміни чи скасування рішень судів попередніх інстанцій не встановлено.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 221, 223, 224, 230 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Здійснити заміну відповідача-2 - Державної податкової інспекції у Рожнятівському районі Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області її правонаступником - Долинською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області.

Здійснити заміну відповідача-3 - Державної податкової інспекції у Богородчанському районі Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області та відповідача-5 - Державної податкової інспекції у м. Яремчому Головного управління ДФС в Івано-Франківській області їх правонаступником - Надвірнянською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області.

Касаційну скаргу Долинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області, Державної податкової інспекції у Надвірнянському районі Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківському районі, Надвірнянською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.03.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 09.06.2016 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути переглянута Верховним Судом України у випадках, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України.

Головуючий (підпис)О.І. Степашко Судді (підпис)О.А. Веденяпін (підпис) Є.А. Усенко

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення02.03.2017
Оприлюднено13.03.2017
Номер документу65229333
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/19069/15

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 21.06.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 02.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 02.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 02.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 23.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 13.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 05.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 09.06.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні