П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 524/1280/17
13.03.2017 року. Суддя Автозаводського районного суду м. Кременчука Полтавської області ОСОБА_1, розглянувши адміністративний матеріал, який поступив із Управління захисту економіки в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, не працюючої, пенсіонерки, проживаючої та зареєстрованої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, сул. ОСОБА_3АДРЕСА_1, за ст. 172-7 ч.1 КпАП України ,-
ВСТАНОВИВ:
09.03.2017 року в провадження судді Автозаводського районного суду м. Кременчука Полтавської Пальчик О.О. надійшла справа про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2 за ст. 172-7 ч.1 КпАП України .
В протоколі про адміністративне правопорушення зазначено, що Державне підприємство Міністерства Внутрішніх справ України Інформ-ресурси (код 32248749) створено 09.12.2008 року Міністерством Внутрішніх справ України (код 00032684).
Відповідно до наказу Державного підприємства МВС України Інформ-ресурси Про створення філій ДП МВС України Інформ-ресурси від 26.08.2014року №39 на виконання наказу МВС України від 02.07.2014р. №623 Про припинення діяльності державних підприємств МВС України шляхом приєднання , з метою забезпечення функцій Підприємства, визначених його Статутом, належного матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності органів та підрозділів МВС України створено філії Підприємства по областях, в тому числі Полтавську філію ДП МВС України Інформ-ресурси (код ЕДРПОУ 39636847, м. Полтава, вул. Дмитра Коряка, 3, офіс 206). Полтавська філія Державного підприємства Міністерства внутрішніх справ України Інформ-ресурси є відокремленим підрозділом Державного підприємства МВС України Інформ-ресурси (далі - Підприємство), що розташований поза його місцезнаходженням і здійснює функції Підприємства. Філія не є юридичною особою та здійснює свою господарську діяльність в порядку, встановленому чинним законодавством України від імені Підприємства та в межах наданих їй повноважень. На підставі п. 6.6.8. в порядку, визначеному чинним трудовим законодавством України та Положенням про Полтавську філію Державного підприємства Міністерства внутрішніх справ України Інформ-ресурс , директор філії приймає на роботу і звільняє з роботи працівників філії. Філія має рахунки в установах банків, круглу печатку зі своїм - наіменуванням, штампи та інші необхідні реквізити, у межах своїх повноважень, передбачених чинним законодавством, Положенням про філію, локальними актами. Підприємства та довіреністю, виданою її керівнику, розпоряджається закріпленим за нею майном, а також укладає від імені Підприємства договори та угоди.
Управління Філією здійснюється директором Філії, який призначається на посаду та звільняється з посади наказом директора Підприємства, який укладає з директором Філії трудовий контракт.
Полтавська філія ДП МВС України Інформ-ресурси здійснює свою діяльність на підставі Положення про філію погодженого начальником ДФЗБО МВС України ОСОБА_4 та затвердженого директором ДП МВС України Інформ-ресурси ОСОБА_5 26.08.2014.
Метою створення та діяльності Філії є забезпечення функцій Підприємства, визначених його Статутом, ефективного використання державного майна та покращення військового, матеріально-технічного, іншого ресурсного забезпечення органів і підрозділів Міністерства внутрішніх справ України.
Наказом директора ДП МВС України Інформ-ресурси від 12.01.2015 №2 ОСОБА_2 призначена тимчасово виконуючим обов'язки директора Полтавської філії Державного Підприємства Міністерства Внутрішніх Справ України Інформ-ресурс , а в подальшому наказом від 31.03.2015 №20 - директором філії Підприємства.
Наказом директора ДП МВС України Інформ-ресурси від 29.12.2015 №73-ос згідно п.2 ст. 36 КЗпП України ОСОБА_2 звільнена з посади директора Полтавської філії Державного Підприємства Міністерства Внутрішніх Справ України Інформ-ресурс .
Згідно з інформацією головного територіального управління юстиції у Полтавській області Управління державної реєстрації актів цивільного стану від 18.01.2017 за № 27/02.2-04-34 ОСОБА_6 (дошлюбне прізвище ОСОБА_2) ОСОБА_7, ІНФОРМАЦІЯ_3 є дочкою ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про запобігання корупції мати і дочка є близькими особами.
Директор Полтавської філії Підприємства ОСОБА_2В, будучи відповідно до п. а ч. 2 ст.3 Закону України Про запобігання корупції посадовою особою юридичної особи публічного права, зобов'язана виконувати вимоги, передбачені ст. ст. 22 , 28 цього Закону , щодо заборони використання службових повноважень у приватних інтересах, а також зобовязана запобігати конфлікту інтересів, а саме:
1)вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального конфлікту інтересів безпосереднього керівника;
3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вжити заходів щодо врегулювання реального конфлікту інтересів. Водночас, 10.08.2015 в умовах реального конфлікту інтересів, між
Державним підприємством Міністерства внутрішніх справ України Інформ- ресурси , надалі Замовник , в особі директора Полтавської філії ОСОБА_2, яка діє на підставі Положення про філію та довіреності №01/04 від 01.04.2015, з однієї сторони, та ОСОБА_6 (Ішковою, ОСОБА_2) ОСОБА_7, надалі Виконавець , паспорт К0 955377, виданий Автозаводським РВ у м. Кременчук УДМС України в Полтавській області 11.02.2014, яка зареєстрована: ІНФОРМАЦІЯ_4, б. 1-а, кв. 6 з другої сторони - укладено договір №15/15 про надання послуг.
Виконавець зобовязується надавати замовникові послуги, які визначені в договорі, а Замовник оплачувати послуги Виконавця відповідно до умов договору, а саме: винагорода у розмірі 1 400, 00 грн. Термін дії договору до 31.12.2015. Предмет договору: Надавати фізичним та юридичним особам інформаційно-консультаційні послуги із питань підготовки та обробки пакету документів для оформлення довідок про відсутність чи наявність судимостей в обсязі та на умовах передбачених цим договором .
У подальшому, на виконання умов цього договору ОСОБА_2 в умовах реального конфлікту інтересів прийняла надані послуги, підписавши відповідні акти здавання-приймання наданих послуг:
в розмірі 993,55 грн. за актом № 1 здавання-приймання наданих послуг від 31.08.2015;
в розмірі 1 400,00 грн. за актом № 2 здавання-приймання наданих послуг від 30.09.2015;
в розмірі 1 400,00 грн. за актом № 3 здавання-приймання наданих послуг від
31.10.2015 року;
в розмірі 1 400,00 грн. за актом № 4 здавання-приймання наданих послуг від
30.11.2015 року;
в розмірі 1 400,00 грн. за актом № 5 здавання-приймання наданих послуг від
31.12.2015 року.
Акти здавання-приймання наданих послуг, підписані зі сторони Прийняв Замовником - директором Полтавської філії ДП МВС України Інформ-ресурси ОСОБА_2, а зі сторони Передав - Виконавцем ОСОБА_6, та виплаті ОСОБА_6 - Виконавцю загальної суми в розмірі 4 221,84 грн. згідно платіжних доручень.
Відповідно до абз. 9 ч. І ст.1 Закону України Про запобігання корупції правопорушення, повязане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч. І ст.3 цього Закону , за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Так, згідно протоколу, під час підписання договору з дочкою у ОСОБА_2 виник реальний конфлікт інтересів. Після цього, уклавши договір та в подальшому прийнявши у дочки обсяги наданих послуг, ОСОБА_2 прийняла рішення та чинила дії в умовах реального конфлікту інтересів.
У даному випадку приватний (майновий і немайновий) інтерес ОСОБА_2 полягає у бажанні останньої працевлаштувати доньку, покращити її матеріальне становище за рахунок оплати послуг по договору.
Водночас, службові повноваження ОСОБА_2 зобов'язують її неухильно дотримуватися вимог Конституції України та законів України, у тому числі антикорупційного законодавства, яке забороняє використовувати службові повноваження у приватних цілях, а також зобовязує вживати заходів щодо запобігання та врегулювання реального конфлікту інтересів.
Указана суперечність між приватним інтересом та службовими повноваженнями ОСОБА_2 впливають і фактично вплинули на обєктивність і неупередженість її рішення та дій щодо вибору сторони у цивільному договорі та його фактичного виконання.
Основним шляхом врегулювання конфлікту інтересів у ОСОБА_2 є позбавлення приватного інтересу шляхом самостійного повідомлення керівника державного підприємства Міністерства Внутрішніх справ України Інформ- ресурси про реальний конфлікт інтересів. Водночас, ОСОБА_2 про реальний конфлікт інтересів директора підприємства свого безпосереднього керівника не повідомила, від підписання договору, а також актів завдання - приймання послуг не утрималася.
Згідно протоколу, своїми умисними діями ОСОБА_2 вчинила адміністративне правпорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч.2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення , тобто прийняття рішення та вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.
Із протоколу про адміністративне правопорушення убачається , що місцем вчинення адміністративного правопорушення є Полтавська філія Державного підприємства Міністерства внутрішніх справ України Інформ-ресурси , яка розташована за адресою м.Полтава, вул. Дмитра Коряка, 3, офіс 206 , що також підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( а.с. 10 витягу) .
Також із п. 1.3 Положення про Полтавську філію Державного підприємства Міністерства внутрішніх справ України "Інформ- Ресурси" , яке міститься на аркушах справи 27-37 витікає , що місцезнаходженням філії є : Полтавська область , місто Полтава, вул. Фрунзе , будинок 164 .
Відповідно до ст.257 КУпАП протокол надсилається органу (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення. Протокол про вчинення адміністративного корупційного правопорушення разом з іншими матеріалами у триденний строк з моменту його складення надсилається до місцевого загального суду за місцем вчинення корупційного правопорушення.
Як убачається із протоколу про адміністративне правопорушення компетентним органом відповідно до вимог ст.. 257 КУпАП було визначено підсудність справи , а саме Автозаводському районному суду м. Кременчука, але підсудність компетентним органом була визначена з порушенням вимог ст. 257 КУпАП , оскільки місцем вчинення адміністративного правопорушення,як вище зазначив суд , є м. Полтава, вул. Дмитра Коряка, буд. 3, офіс 206, яка відноситься до Октябрського району м. Полтави, а тому дана справа не підсудна Автозаводському районному суду м. Кременчука, а підсудна Октябрському районному суду м. Полтави , у зв'язку з чим вона підлягає поверненню до Управління захисту економіки в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України для направлення за підсудністю до Октябрського районного суду м. Полтави.
Керуючись ст. ст. 257 , 278 ч.1 п.1 КпАП України ,
ПОСТАНОВИВ:
Справу про адміністративні правопорушення відносно ОСОБА_2 про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 172-7 ч.1 Кодексу України про адміністративне правопорушення повернути до Управління захисту економіки в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України для направлення за підсудністю до Октябрського районного суду м. Полтави.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя
Суд | Автозаводський районний суд м.Кременчука |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2017 |
Оприлюднено | 16.03.2017 |
Номер документу | 65267068 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Автозаводський районний суд м.Кременчука
Пальчик О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні