ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"16" березня 2017 р. Справа № 809/418/17
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Кафарський В.В., розглянувши матеріали адміністративного позову приватного підприємства "Аронія" до Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної казначейської служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання до вчинення дій,-
В С Т А Н О В И В:
14.03.2017 приватне підприємство "Аронія" звернулося до суду з адміністративним позовом до Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної казначейської служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання до вчинення дій.
Пунктом 3 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлені вимоги до позовної заяви, частиною 3 якої передбачено, що до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 3 вказаного Закону судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Згідно частини 1 статті 2 Закону України “Про судовий збір” платники судового збору – громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.
Як слідує зі змісту адміністративного позову, позивач просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність відповідачів щодо компенсації фактичних витрат приватного підприємства "Аронія" згідно постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" від 15.07.2005 №587;
- зобов'язати відповідачів вчинити дії по виплаті грошових коштів на погашення дебіторської заборгованості державного бюджету за бюджетною програмою 2801350 перед приватним підприємством "Аронія" в розмірі 2 016 800 гривень.
Таким чином, суд вважає, що фактично позивачем заявлено дві вимоги, немайнового та майнового характеру.
Відповідно частини до 1 статті 4 “Про судовий збір” судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 7 Закону України “Про Державний бюджет України на 2017 рік”, який вступив в дію з 01.01.2017, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2017 року складає 1600 гривень.
Статтею 4 Закону України “Про судовий збір” встановлені ставки судового збору, згідно положень частини 2 якої за подання до адміністративного суду адміністративного позову: 1) майнового характеру, який подано юридичною особою становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 2) немайнового характеру, який подано юридичною особою – 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до частини 3 статті 6 Закону України "Про судовий збір" за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Таким чином, при зверненні приватного підприємства "Аронія" до адміністративного суду з даним адміністративним позовом у відповідності до положень статтей 4, 6 Закону України “Про судовий збір”, судовий збір сплачується за ставками, встановленими за кожну із заявлених позивачем вимог, а саме за одну позовну вимогу майнового характеру та за одну вимогу немайнового характеру, та повинен становити 31 852 гривень.
Судом встановлено, що позивачем за подання даного адміністративного позову позивачем сплачено судовий збір в розмірі 1 600 гривень за заявлену ним вимогу немайнового характеру, а тому йому необхідно долучити документ про сплату судового збору у сумі 30 252 гривень за вимогу майнового характеру.
За таких обставин, суд приходить до висновку про невідповідність позовної заяви вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, адже позивачем не додано документу про сплату судового збору в повному обсязі.
Відповідно частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
На підставі наведеного, керуючись частиною 1 статті 108, статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Позовну заяву приватного підприємства "Аронія" до Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної казначейської служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання до вчинення дій - залишити без руху.
Надати позивачу строк для усунення вказаних недоліків, шляхом подання документу про сплату судового збору в розмірі, встановленому статтею 4 Закону України “Про судовий збір” в сумі 30252 гривень до 27 березня 2017 р. та роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною і повернена.
Ухвала може бути оскарженою в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Кафарський В.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2017 |
Оприлюднено | 21.03.2017 |
Номер документу | 65343906 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гулид Роман Методійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гулид Роман Методійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гулид Роман Методійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гулид Роман Методійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гулид Роман Методійович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні