Рішення
від 14.03.2017 по справі 909/657/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 березня 2017 р. Справа № 909/657/16

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Гриняк Б. П. , секретар судового засідання Михайлюк А. С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Першого заступника прокурора Івано-Франківської області, вул. Грюнвальдська, 11 , м. Івано-Франківськ , 76000 в інтересах держави в особі Івано-Франківської обласної ради , вул. Грушевського , 21, м. Івано-Франківськ , 76000

до відповідача: ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області , пл. Міцкевича , 4 , м. Івано-Франківськ

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Комунальне підприємство з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради (вул. Грушевського , 21 , м. Івано-Франківськ).

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Управління об'єктами спільної власності територіальних громад області (вул. Грушевського, 21 , м. Івано-Франківськ).

про: витребування нерухомого майна розташованого за адресою : пл. Міцкевича ,4 , м. Івано-Франківськ площею 1250,2 м. кв. шляхом передачі на баланс комунальному підприємству з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради.

за участю:

Прокурор: Гоголь В.В., (посвідчення № 033628 від 26.05.2015р. ) ;

Від позивача : ОСОБА_2 ( довіреність №11-159/58р/182 від 19.01.2017р.) - представник;

Від відповідача : не з'явились;

Від Комунального підприємства з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради - ОСОБА_3 - довіреність б/н від 11.04.2016 р.;

Від Управління об'єктами спільної власності територіальних громад області - ОСОБА_4

( довіреність № 27/03-02/009 від 20.02.2017р. ) - представник ;

ВСТАНОВИВ: до господарського суду Івано-Франківської області подано позов Першим заступником прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Івано-Франківської обласної ради до ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області про витребування нерухомого майна розташованого за адресою : пл. Міцкевича ,4 , м. Івано-Франківськ площею 1250,2 м. кв. шляхом передачі на баланс комунальному підприємству з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради.

23 вересня 2016 ухвалою суду залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Комунальне підприємство з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради та Управління об'єктами спільної власності територіальних громад області

Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 08.11.2016 провадження у справі зупинено на підставі частин першої та третьої статті 79 ГПК України до вирішення пов'язаної з нею справи №909/948/16 за позовом ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області до Івано-Франківської обласної ради про визнання права власності на нерухоме майно, розташоване за адресою: пл. Міцкевича, 4 у м. Івано-Франківську, площею 1250,2 кв. м та визнання рішень обласної ради недійсними, що розглядається Господарським судом Івано-Франківської області.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 15.12.2016 р. дану ухвалу скасовано, справу передано на розгляд до Господарського суду Івано-Франківської області.

Постановою Вищого господарського суду від 08.02.217р. постанову Львівського апеляційного господарського суду від 15.12.2016 у справі №909/657/16 Господарського суду Івано-Франківської області залишено без змін.

Ухвалою суду від 01.03.2017 р. справу призначено до розгляду в судовому засіданні на 14.03.2017 р.

В судовому засіданні 14.03.2017 р. прокурор підтримав позовні вимоги з підстав викладених у позовній заяві, просить суд позов задовольнити.

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що нежитлове приміщення, розташоване на пл. Міцкевича, 4 в м. Івано-Франківську, перебуває на балансі ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області на підставі рішення виконавчого комітету Станіславської міської ОСОБА_1 трудящих №219 від 26.05.1950 р. Водночас, згідно з свідоцтвом про право власності на нерухоме майно від 16.02.2009 р. власником адміністративного будинку на пл. Міцкевича. 4 м. Івано-Франківську є територіальна громада області в особі Івано-Франківської обласної ради. Рішенням обласної ради №1744-38/2015 від 21.08.2015 р. " Про передачу нерухомого майна спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області" вирішено передати вказане нерухоме майно з балансу ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області на баланс та в оперативне управління Комунального підприємства з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради. Прокурор вказує, що комунальне підприємство неодноразово зверталося до відповідача про необхідність виконання рішення обласної ради щодо передачі майна, проте відповідач рішення обласної ради не виконав, майно не передав.

Представник позивача ОСОБА_5 обласної ради підтримав позовні вимоги з підстав викладених у поясненнях на позовну заяву №591/03-02/007 від 12.10.2016 р. (вх. №14407/16 від 17.10.2016 р. ) просить позов задовольнити.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Комунальне підприємство з експлуатації майна Івано-Франківської в судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав з підстав викладених у письмових пояснення ( вх. № 14505/16 від 18.10.2016 р. ) просить позов задовольнити.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Управління об'єктами спільної власності територіальних громад області позовні вимоги підтримав, з підстав зазначених у позовній заяві .

Відповідач явки уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, однак надіслав суду клопотання про відкладення розгляду справи ( Вх. № . 4258/17 від 10.03.2017 р., мотивоване неможливістю явки представника відповідача ( ОСОБА_6Є.) у судове засідання по причині перебування у щорічній відпустці.

Прокурор щодо клопотання про відкладення розгляду справи заперечив і вважає його безпідставним та таким що затягує розгляд справи і просить відмовити у його задоволенні.

Представники позивача та третіх осіб щодо клопотання відповідача заявили аналогічне і просять розглядати справу без участі представника відповідача.

Суд відмовляє в задоволенні вищезазначеного клопотання та вважає за необхідне зазначити наступне.

Господарський процесуальний кодекс України не містить вимог щодо відповідальних осіб, які можуть представляти інтереси сторін в господарському суді. Надання повноважень на представництво інтересів сторони в процесі не обмежено будь-яким певним колом осіб, а тому неможливість явки в судове засідання к о н к р е т н о г о п р е д с т а в н и к а, не є правовою підставою для відкладення розгляду справи.

У п.3.9.2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" зазначено, що у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Господарський суд з урахуванням обставин конкретної справи може відхилити доводи учасника судового процесу - підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи, державного чи іншого органу щодо відкладення розгляду справи у зв'язку з відсутністю його представника (з причин, пов'язаних з відпусткою, хворобою, службовим відрядженням, участю в іншому судовому засіданні і т. п.). При цьому господарський суд виходить з того, що у відповідних випадках такий учасник судового процесу не позбавлений права і можливості забезпечити за необхідності участь у судовому засіданні іншого представника згідно з ч.1-5 ст.28 ГПК України, з числа як своїх працівників, так і осіб, не пов'язаних з ним трудовими відносинами.

В свою чергу, стаття 22 ГПК України зобов'язує сторін добросовісно користуватися належними їм правами, виявляти взаємну повагу до прав та охоронюваних законом інтересів другої сторони. Відповідно останні зобов'язані дотримуватись вимог закону при реалізації своїх повноважень.

Таким чином, відповідач не був позбавлений права направити в судове засідання інших представників для захисту своїх інтересів в суді.

До того ж, явка представника відповідача в судове засідання ухвалою суду від 01.03.2017 р. не визнавалася обов'язковою.

Разом з тим, суд звертає увагу на те, що в судовому засіданні 18.10.2016 р. інтереси ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області представляв також представник ОСОБА_7 за довіреністю №06/115 від 17.10.2016 р., яка дійсна до 17.10.2017 р., що спростовує клопотання про відкладення розгляду справи.

З огляду на зазначене, відповідач мав можливість як для вибору представників своїх інтересів в цій справі, так і для реалізації своїх прав шляхом підготовки письмових пояснень та надання відповідних доказів по справі.

За даних обставин, враховуючи достатність у матеріалах справи доказів для розгляду спору по суті, приписи ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифікована Законом України від 17.07.1997 р. № 475/97-ВР) щодо права кожного на розгляд його справи упродовж розумного строку, суд не вбачає підстав для подальшого відкладення розгляду справи.

Керуючись ст. 75 ГПК України, суд вважає за можливе розглянути справу і вирішити спір за наявними у справі матеріалами.

У відзиві на позовну заяву №06/154 від 17.10.2016 р. ( вх. №14403/16 від 17.10.2016 р.) ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області заявлені позовні вимоги заперечує мотивуючи їх безпідставністю та необґрунтованістю.

В обґрунтування своїх заперечень зазначає, що з 1950 року ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області є законним володільцем та користувачем будинку за адресою: площа Міцкевича, 4 що в м. Івано-Франківську, який переданий на баланс Облпрофради (правонаступник ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області) на підставі рішення виконкому Станіславської міської ради депутатів трудящих від 26.05.1950 р. №219 та відповідно до ОСОБА_3 приймання-передачі від 01.04.1950 р. для відбудови та капітального ремонту. Зазначене рішення не скасовано та не визнано недійсним у встановленому порядку.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно та повно з'ясувавши обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги , об'єктивно оцінивши в сукупності всі докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Рішенням Станіславської міської ради депутатів трудящих №219 від 26.05.1950р. Про передачу на баланс Облпрофради приміщення по площі Міцкевича №4 , з метою забезпечення приміщенням Обласної ради професійних спілок та організації будинку Професійних спілок в м. Станіслав, передано на баланс Облпрофради будинок по пл. Міцкевича №4, який потребує капітально-відбудовчого ремонту.

24.08.1992р. Івано-Франківською обласною радою народних депутатів, на виконання Закону України Про місцеві ради народних депутатів та місцеве і регіональне самоврядування з внесеними змінами і доповненнями від 05.06.1992р., керуючись постановою Кабінету Міністрів України №311 від 05.11.1991р. Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю) прийнято рішення Про майно області , пунктом 1 якого затверджено перелік державного майна, віднесеного до комунальної власності області, згідно з додатком №1 та передано перелічені в додатку №1 об'єкти комунальної власності області в управління обласної державної адміністрації.

До переліку майна, що належить до комунальної власності обласної ОСОБА_1 народних депутатів включено, зокрема, будинок на пл. Міцкевича, 4 (додаток №1 до рішення Івано-Франківської обласної ради народних депутатів від 24.08.1992р. Про майно області )

16.02.2009р. Івано-Франківським обласним бюро технічної інвентаризації на підставі рішення Івано-Франківської обласної ради народних депутатів від 24.08.1992р. та рішення Івано-Франківської обласної ради №166-7/2006 від 22.12.2006р. видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно, яким посвідчено, що адміністративний будинок №4 по пл. Міцкевича у м. Івано-Франківськ, площею 1250,2 кв.м., на праві комунальної власності належить до спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Івано-Франківської області в особі Івано-Франківської обласної ради.

Рішенням Івано-Франківської обласної ради №1744-38/2015 від 21.08.2015р. Про передачу нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області нерухоме майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, у тому числі, будинок на площі Міцкевича, 4 у м. Івано-Франківськ (загальна площа - 1250,2 кв.м., свідоцтво про право власності від 16.02.2009р.) передано з балансу ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області на баланс та в оперативне управління Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна.

Наказом комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна від 07.09.2015 року № 13 на виконання рішення Івано-Франківської обласної ради від 21.08.2015 року № 1744-38/2015 створено комісію з прийому-передачі та інвентаризації нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

Листом від 08.09.2015р. Вих. № 168 Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна 10.09.2015р. повідомило ОСОБА_1 професійних спілок Івано- Франківської області про рішення Івано-Франківської обласної ради від 21.08.2015 року № 14-38/2015 , та необхідність направлення своїх представників до 14.09.2015р. для проведення обстеження активів нерухомого майна та підписання акту прийому-передачі з балансу на баланс нерухомого майна площею 1250,2 м. кв. розташованого в м. Івано-Франківську на площі Міцкевича, 4.

У зв'язку з неприбуттям представників ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області в обумовлений строк, комісією 13.10.2015 року здійснено вихід за місцем знаходження майна - площа Міцкевича, 4 у м. Івано-Франківську, з метою проведення обстеження активів нерухомого майна та підписання акту прийому-передачі з балансу на баланс.

ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області - ОСОБА_6 комісію для проведення обстеження в приміщення не допустив, передавати спірне нерухоме майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області на площі Міцкевича, 4 м. Івано-Франківську з балансу ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області на баланс Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна відмовився.

За наведених обставин , комісією здійснено виключно зовнішнє обстеження спірного приміщення, за результатами якого виявлено випадки використання вказаного майна суб'єктами господарювання для здійснення підприємницької діяльності без укладення будь-яких договірних зобов'язань з власником майна - Івано-Франківською обласною радою.

Встановлені обставини підтверджуються матеріалами складеного комісією акту.

Листом від 02.12.2015 року вих. №06/168 ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області звернулася до Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна з питанням щодо передачі нерухомого майна за адресою пл. Міцкевича, 4 за договором безоплатного користування.

На даний лист Комунальним підприємством Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна направлено лист-відповідь, з повідомленням про те що вказане питання може бути розглянуто тільки після виконання рішення Івано-Франківської обласної ради від 21 серпня 2015 року №1744-38/2015 Про передачу нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області .

16.02.2016 року Комунальним підприємством Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна вручено голові ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області чергову вимогу щодо виконання рішення сесії Івано-Франківської обласної ради та необхідність направити до Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна уповноважених представників для проведення обстеження активів нерухомого майна за адресою пл. Міцкевича, 4 та підписання акту прийому-передачі нерухомого майна з балансу на баланс.

На даний час нерухоме майно, адміністративний будинок площею 1250,2 кв. м., за адресою пл. Міцкевича, 4 в м. Івано-Франківську на баланс КП Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна - не передано.

Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , обласні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.

Відповідно до ч.2 ст. 327 Цивільного кодексу України управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Частиною 5 ст. 16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Згідно з п.20 ч.1 ст.43 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні питання щодо управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні районних і обласних рад вирішуються в установленому законом порядку виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради.

Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад ( ч. 4 ст.60 Закону України Про місцеве самоврядування в України ).

Частиною 5 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Як вбачається із свідоцтва про право власності, виданим 16.02.2009 р. Івано-Франківським обласним бюро технічної інвентаризації, власником спірного майна є Івано-Франківська обласна рада.

Рішенням Івано-Франківської обласної ради №1744-38/2015 від 21.08.2015р. Про передачу нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, вирішено передати на баланс та в оперативне управління комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна нерухоме майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області на площі Міцкевича, 4 у м. Івано-Франківську з балансу ОСОБА_1 професійних спілок Івано-Франківської області ( загальна площа - 1250, 2 кв.м., свідоцтво про право власності від 16.02.2009 р.).

Вказане рішення прийнято після видачі свідоцтва про право власності від 16.02.2009р. та на даний момент є чинним.

Частиною 3 ст. 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють тільки на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим також нормативно-правовими актами Верховної ОСОБА_1 Автономної Республіки Крим і ОСОБА_1 Міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими в межах їх компетенції.

Згідно ч.1. ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ОСОБА_1 в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Статтею 73 Закону визначено, що акти ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Згідно ст. 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

За таких обставин, враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства , рішення №1744-38/2015 від 21.08.2015 р. Про передачу нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області прийняте з дотриманням норм та вимог законодавства України та підлягає виконанню.

В матеріалах справи відсутні докази виконання відповідачем вимог рішення Івано-Франківської обласної ради №1744-38/2015 від 21.08.2015 р. "Про передачу нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, на баланс та в оперативне управління комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна".

Вказані обставини вказують на порушення прав власника позивача щодо належного розпорядження спірним майном.

Стаття 387 Цивільного кодексу України визначає, що власник має право витребувати своє майно, від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.

Статтею 400 Цивільного кодексу України передбачено, що недобросовісний володілець зобов'язаний негайно повернути майно особі, яка має на нього право власності або інше право відповідно до договору або закону, або яка є добросовісним володільцем цього майна. У разі невиконання недобросовісним володільцем цього обов'язку заінтересована особа має право звернутися з позовом до суду про витребування цього майна.

З врахуванням вищенаведених обставин суд вважає заявлені позовні вимоги обґрунтованими та такими що підлягають до задоволення.

Витрати по сплаті судового збору відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судом покладається на відповідача.

Керуючись ст. 387, 400 Цивільного кодексу України, ст. 16, 24, 43, 59, 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 22, 49, 75, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов першого заступника прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Івано-Франківської обласної ради до ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Комунальне підприємство з експлуатації майна Івано-Франківської та Управління об'єктами спільної власності територіальних громад області про витребування нерухомого майна розташованого за адресою: пл. Міцкевича, 4, м. Івано-Франківськ площею 1250,2 м. кв. шляхом передачі на баланс комунальному підприємству з експлуатації майна Івано-Франківської обласної ради.

Раді профспілок Івано-Франківської області пл. Міцкевича ,4 , м. Івано-Франківськ, ( код ЄДРПОУ 02668618) передати на баланс Івано-Франківської обласної ради , вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76000, ( код 00022510) нерухоме майно розташоване за адресою : площа Міцкевича, 4 , в м. Івано-Франківську площею 1250, 2 м. кв.

Стягнути з ОСОБА_1 профспілок Івано-Франківської області пл. Міцкевича ,4 , м. Івано-Франківськ, ( код ЄДРПОУ 02668618) на користь прокуратури Івано-Франківської області, вул. Грюнвальдська, 11 , м. Івано-Франківськ , 76000 судовий збір в сумі 1378,00 грн.

( одна тисяча триста сімдесят вісім гривень) .

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 17.03.17

Суддя Гриняк Б. П.

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення14.03.2017
Оприлюднено22.03.2017
Номер документу65381682
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/657/16

Ухвала від 20.11.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб Марія Іванівна

Постанова від 12.06.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 22.05.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 21.04.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 21.04.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 03.04.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Рішення від 14.03.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 01.03.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Постанова від 08.02.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Данилова М.В.

Ухвала від 30.01.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Данилова М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні