ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27.03.2017 року Справа № 904/8188/16
ОСОБА_1 апеляційний господарський суд у складі колегії суддів головуючого судді Орєшкіної Е.В. (доповідач),
суддів Широбокової Л.П., Подобєда І.М.,
секретар судового засідання : Абадей М.О.,
представники сторін :
від позивача: ОСОБА_2, представник, довіреність №б/н від 13.09.2016 року;
від відповідача: ОСОБА_3, член ліквідаційної комісії, розпорядження №Р-307/0/3-15 від 26.06.2015 року;
від третьої особи: представник не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державного підприємства "Державний інститут по проектуванню підприємств гірничорудної промисловості "Кривбаспроект" на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 25.10.2016 року у справі №904/8188/16
до відповідача: Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації, м. Дніпро
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБА_1 обласної державної адміністрації, м.Дніпро
про зобов'язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В :
У вересні 2016 року Державне підприємство "Державний інститут по проектуванню підприємств гірничорудної промисловості "Кривбаспроект" (надалі - ДП ДПІ "Кривбаспроект") звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою, якою просило зобов'язати ліквідаційну комісію Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації вчинити дії щодо визнання та включення до ліквідаційного балансу кредиторських вимог за договором від 21.10.2013 року №372/13133 та договором від 02.12.2013 року №3786/13133, що укладені між ДП "ДПІ "Кривбаспроект" та Департаментом промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації, у загальному розмірі 1 994 600 грн.
Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 25.10.2016 року у справі №904/8188/16 (суддя Кеся Н.Б.) в задоволенні позову відмовлено.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, ДП ДПІ "Кривбаспроект" подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на невідповідність висновків, викладених у рішенні суду, обставинам справи, просить ОСОБА_1 апеляційний господарський суд його скасувати, прийняти нове рішення про задоволення позову.
Апелянт зазначає, що:
- місцевий господарський суд дійшов помилкового висновку про відсутність підстав для задоволення позову, зазначивши, що відповідач не ухилявся від розгляду вимог позивача, навпаки, грошові вимоги позивача були внесені до реєстру вимог кредиторів, про що його було повідомлено, відображені в проміжному ліквідаційну балансі Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації, а внесення цих вимог до ліквідаційного балансу відповідача є неможливим, оскільки він складається лише після завершення розрахунків з кредиторами, що на момент прийняття рішення у справі не відбулося;
- ліквідаційна комісія відповідача склала проміжний ліквідаційний баланс за перше півріччя 2016 року; станом на 01.07.2016 року заборгованість повинна була виплатитись, судом не досліджено матеріали щодо черговості та строків виплати заборгованості за проміжним ліквідаційним балансом;
- суд першої інстанції не прийняв до уваги можливість залучення до участі у справі ОСОБА_1 обласну державну адміністрацію в якості свіввідповідача.
Відповідач та третя особа проти доводів апеляційної скарги заперечили, вважають їх необґрунтованими та безпідставними.
Заслухавши суддю-доповідача та пояснення присутніх в судовому засіданні представників сторін, дослідивши матеріали справи, ОСОБА_1 апеляційний господарський суд дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
З матеріалів справи вбачається, що між ДП "ДПІ "Кривбаспроект" (виконавець) та Департаментом промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації (замовник) укладено договір №3721/13133 про закупівлю послуги з виконання науково-дослідної роботи щодо розробки програми від 21.10.2013 року (надалі - договір-1).
Відповідно до п. 2.1 договору-1 джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету (обласного фонду охорони навколишнього природного середовища) для здійснення природо-охоронних заходів, відповідно додатку 2 Розпорядження голови облдержадміністрації від 08.08.2013 року №Р-666/0/3-13 "Про внесення змін до Розпорядження голови облдержадміністрації від 21.01.2013 року №Р-30/0/3-13", КФК 240601 "Охорона та раціональне використання природних ресурсів", КЕКВ 2281.
На виконання умов договору-1 між замовником та виконавцем 25.11.2013 року було підписано ОСОБА_3 №387 здавання-приймання послуги з виконання науково-дослідної роботи щодо розробки програми на суму 99 600 грн. без ПДВ (а.с. 33).
Між ДП "ДПІ "Кривбаспроект" (виконавець) та Департаментом промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації (замовник) 02.12.2013 року укладено договір №3786/13133 про надання послуги: код 71.12.3 - послуги геологічні, геофізичні та пов'язані з ними вишукувальні та консультаційні послуги (Регіон м. Кривий Ріг. Організація моніторингу. Організація та розробка технічних завдань і календарних планів виконання заходів програми дослідження стану Криворізької залізорудного басейну для запобігання виникненню на його території катастрофи техногенного та природного характеру) - Науково-дослідна робота з організації та розробки технічних завдань і календарних планів виконання заходів програми (надалі - договір-2).
Відповідно до п.2.1 договору-2 джерелом фінансування є кошти місцевих бюджетів (обласний бюджет) - спеціальний фонд для здійснення природоохоронних заходів, відповідно до додатку 2 Розпорядження голови облдержадміністрації від 08.08.2013 року №Р-666/0/3-13 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 21.01.2013 року №Р-30/0/3-13» , КФК 240601 «Охорона та раціональне використання природних ресурсів» . КЕКВ 2281, згідно з Програмою моніторингу довкілля Дніпропетровської області (зі змінами та доповненнями), затвердженою рішенням обласної ради від 04.12.2007 року № 294-13/V .
На виконанням умов договору-2 24.12.2013 року між замовником та виконавцем було підписано ОСОБА_3 № 462 здавання-приймання послуг на суму 1 895 000 грн. без ПДВ (а.с. 34).
10.02.2015 року за вих. №010-245 та за вих. № 010-246 ДП "ДПІ "Кривбаспроект" направлено претензії Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації з вимогою сплатити заборгованість за договором-1 та договором-2.
Відповідно до Розпорядження голови облдержадміністрації від 26.06.2015 року №Р-307/0/3-15 "Про структуру обласної державної адміністрації та внесення змін до Розпорядження голови облдержадміністрації від 08.11.2012 року №Р-830/0/3-12" припинено шляхом ліквідації юридичну особу Департамент промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 35809525) (п.2) та призначено ліквідаційну комісію з її припинення (п.3).
09.09.2015 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулося до голови ліквідаційної комісії Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації із заявою за вих. №010-1711 про включення до реєстру вимог кредиторів грошових вимог у розмірі 1 895 000 грн. та із заявою за вих. №010-1704 про включення до реєстру вимог кредиторів грошових вимог у розмірі 99 600 грн. (а.с. 49-53).
Відповідно до листа, що підписаний головою ліквідаційної комісії Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації грошові вимоги ДП "ДПІ "Кривбаспроект" у розмірі 1 895 000 грн. та грошові вимоги у розмірі 99 600 грн. включені до реєстру вимог кредиторів (а.с. 54).
30.12.2015 року та вдруге, 23.03.2016 року, ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулося до Голови обласної державної адміністрації з листами за вих. №010-2539 та вих. №010-676 з проханням допомогти у вирішенні питання щодо сплати заборгованості, яка виникла у Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації перед ДП «ДПІ «Кривбаспроект» у розмірі 1 895 000 грн. та 99 600 грн., або надати письмову відповідь щодо причин її несплати (а.с. 55-56).
31.03.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" листом за вих. №010-762 повідомило Голову ліквідаційної комісії Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної держадміністрації про відсутність оплати заборгованості, яка виникла у Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації перед ДП "ДПІ "Кривбаспроект" у розмірі 99 600 грн. та у розмірі 1 895 000 грн. і які були визнані та включені до реєстру вимог кредиторів (а.с. 59-60).
31.03.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулося до Голови обласної ради з листом за вих. №010-761, яким просило надати відповідь, чи передбачені в обласному бюджеті видатки па погашення існуючої заборгованості у розмірі 1 895 000 грн. та 99 600 грн. та чи надавалися обласною державною адміністрацією подання щодо виділення коштів із обласного бюджету для погашення даної заборгованості (а.с. 61-62).
10.05.2016 року голова ліквідаційної комісії Департаменту промисловості облдержадміністрації повідомив позивача, що 29.04.2016 року за вих. №54/0/21-16 до Департаменту фінансів облдержадміністрації було направлено листа щодо виділення коштів для погашення заборгованості у розмірі 1 895 000 грн. та у розмірі 99 600 грн. (а.с. 63).
ОСОБА_1 обласна рада за вих. №1239/0/2-16 надала відповідь позивачу на лист від 31.03.2016 за вих.№010/761 (а.с. 64), яким повідомила, що:
- рішенням обласної ради від 04.12.2015 року № 705-35 VI "Про обласний бюджет на 2016 рік" (із змінами, внесеними на III сесії обласної ради від 25.03.2016 року) затверджено видатки за обласною комплексною програмою (стратегією) екологічної безпеки та запобігання змінам клімату на 2016-2025 роки в сумі 279,9 млн. грн.;
- головними розпорядниками цих коштів є Департамент житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації та Департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації, на яких, згідно з Бюджетним кодексом України, покладено функції розподілу за об'єктами та напрямами використання;
- розподіл коштів затверджується Розпорядженням голови облдержадміністрації;
- усі спірні питання вирішуються згідно з чинним законодавством України.
03.06.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулось з листом за вих.№010-1421 (а.с. 65-66) до Департаменту фінансів ОСОБА_1 облдержадміністрації з проханням прийняти рішення про виділення коштів для погашення існуючої кредиторської заборгованості у розмірі 1 895 000 грн. та 99 600 грн. та надати його на затвердження голові облдержадміністрації.
03.06.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулось з листом - пропозицією за вих. № 010-1422 до Голови ОСОБА_1 обласної державної адміністрації щодо затвердження видатків на погашення існуючої кредиторської заборгованості Департаментом фінансів облдерж-адміністрації, або Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації, або Департаментом екології та природних ресурсів облдержадміністрації (а.с. 67-68).
25.07.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулось з листом вих. №010-1930 (а.с. 69) до Голови ОСОБА_1 обласної державної адміністрації щодо затвердження видатків на погашення існуючої кредиторської заборгованості Департаментом фінансів облдержадміністрації, або Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації, або Департаментом екології та природних ресурсів облдержадміністрації.
03.08.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулось з листом до Голови ОСОБА_1 облдержадміністрації за вих. №010-2013 (а.с. 70) з проханням затвердити видатки на погашення існуючої кредиторської заборгованості Департаментом фінансів облдержадміністрації, або Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації, або Департаментом екології та природних ресурсів облдержадміністрації.
16.08.2016 року ДП "ДПІ "Кривбаспроект" звернулось з листом за вих.№010-2152 до Першого заступника голови ОСОБА_1 обласної державної адміністрації з проханням щодо вирішення питання стосовно погашення існуючої кредиторської заборгованості.
Позивач просить суд зобов'язати ліквідаційну комісію Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації вчинити дії щодо визнання та включення до ліквідаційного балансу кредиторських вимог за договором-1 та договором-2 у загальному розмірі 1 996 600 грн., посилаючись на її бездіяльність.
Відповідно до ст. 19 Конституції України державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як вже зазначено вище, відповідно до Розпорядження голови облдержадміністрації від 26.06.2015 № Р-307/0/3-15 «Про структуру обласної державної адміністрації та внесення змін до Розпорядження голови облдержадміністрації від 08.11.2012 року №Р-830/0/3-12» припинено шляхом ліквідації юридичну особу Департамент промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 35809525) та призначено ліквідаційну комісію.
Відповідно до ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується: за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами; за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади; за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.
Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
Згідно ст. 105 Цивільного кодексу України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
Відповідно до ст. 111 Цивільного кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.
У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
Статтею 112 Цивільного кодексу України визначено, що у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості: у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом; у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності; у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів); у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.
Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.
Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.
Відповідач вказує, що Департаментом промисловості облдерж-адміністрації як головним розпорядником коштів обласного бюджету обліковується кредиторська заборгованість за 2013 рік по заходам Програми моніторингу довкілля Дніпропетровської області за КФК 240601 «Охорона та раціональне використання природних ресурсів» в обсязі 1 994 грн. 6 коп. (КЕКВ 2281). Усі доручення Президента та Кабінету Міністрів України щодо розроблення державної Програми дослідження стану Криворізького залізорудного басейну для запобігання виникненню на його території катастрофи техногенного та природного характеру (далі - Програма) надавалися до лютого 2014 року.
Однак Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 року №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» було припинено підготовку проектів нових державних цільових програм або внесення змін до затверджених цільових програм, що потребують додаткового фінансування з державного бюджету, та підготовка в місячний строк проектів про внесення змін до державних цільових програм щодо уточнення строків, обсягів і джерел фінансування, інших показників виконання програм відповідно до реальних можливостей державного бюджету та з урахуванням результативності їх виконання у минулі роки. Зазначає, що оскільки фінансування заходів з розробки Програми у 2013 році здійснювалося за рахунок обласного бюджету, у 2015-2016 роках Департаменту промисловості ОСОБА_1 обласної державної адміністрації не виділялись кошти обласного бюджету на погашення спірної кредиторської заборгованості.
Відповідач стверджує, що ним було здійснено всі необхідні заходи, що відповідають ст. 111 Цивільного Кодексу України, а саме публікацію щодо розпочатої процедури ліквідації Департаменту промисловості оприлюднено у відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 323 (18) 2015 рік (№ 3864). Зазначає, що Департамент повідомив листом від 23.10.2015 року №1004/0/21-15 позивача про включення даного державного підприємства до реєстру вимог кредиторів. Вказує, що у проміжному ліквідаційному балансі за І півріччя 2016 року відображена кредиторська заборгованість перед ДП "ДПІ "Кривбаспроект" у сумі 1 994 грн. 06 коп. Для підтвердження кредиторської заборгованості відповідачем надано копію балансу (форма №1 Порядку) станом на 01.10.2016 рок, звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, №7м) станом на 01.10.2016 року, пояснювальну записку станом на 01.10.2016 року.
На момент розгляду справи, відповідач перебуває в стані припинення, ліквідаційний баланс не складено (відповідних доказів суду не надано).
Ліквідаційний баланс є такий баланс підприємства, який складається після виконання ліквідаційних процедур - реалізації майнових об'єктів, що входять до складу ліквідаційної маси, необхідних для повного задоволення претензій кредиторів та розподілу виручених сум між кредиторами.
Позивач в апеляційній скарзі вказує на приписи п. 2 ч. 1 ст. 112 Цивільного кодексу України, в якій зазначено, що у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи у 2-й черзі задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності. Та також вказує на те, що вимоги першої, другої та третьої черги задовольняються одразу після затвердження проміжного ліквідаційного балансу, а четвертої - після спливу місяця від дня його затвердження.
Але в діючому законодавстві відсутні будь-які посилання на строк виплати заборгованості за проміжним ліквідаційним балансом, тому колегія суддів вважає, що місцевий господарський суд вірно дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову, оскільки поданими доказами доведено, що відповідач не ухилявся від розгляду вимог позивача, навпаки, грошові вимоги позивача були внесені до реєстру вимог кредиторів, про що його було повідомлено; відображені в проміжному ліквідаційному балансі Департаменту промисловості; а внесення цих вимог до ліквідаційного балансу відповідача є неможливим, оскільки він складається лише після завершення розрахунків з кредиторами, що на момент розгляду справи не відбулось.
Апелянт вказує на те, що місцевим господарським судом в порушення закону не було залучено до справи в якості відповідача ОСОБА_1 облдержадміністрацію. Однак позивач, подаючи позов до суду, вже визначив її як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
Щодо залучення до участі у справі іншого відповідача, то відповідно до ст. 24 Господарського процесуального кодексу України господарський суд має право , що не є обов'язком, за своєю ініціативою залучити іншого відповідача, або за клопотанням сторони (відповідного клопотання матеріали справи не містять), отже, в діях суду першої інстанції порушень норм процесуального законодавства в даному випадку колегією суддів не вбачається.
З огляду на викладене та керуючись ст.ст.99, 101-103, 105 Господарського процесуального кодексу України, ОСОБА_1 апеляційний господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Державного підприємства "Державний інститут по проектуванню підприємств гірничорудної промисловості "Кривбаспроект" на залишити без задоволення.
Рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 25.10.2016 року у справі №904/8188/16 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів до Вищого господарського суду України через ОСОБА_1 апеляційний господарський суд.
Головуючий суддя Е.В. Орєшкіна
Суддя Л.П. Широбокова
Суддя І.М. Подобєд
(Повний текст постанови складено 27.03.2017 року).
Суд | Дніпропетровський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2017 |
Оприлюднено | 30.03.2017 |
Номер документу | 65537190 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Орєшкіна Еліна Валеріївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Орєшкіна Еліна Валеріївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Орєшкіна Еліна Валеріївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Орєшкіна Еліна Валеріївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Орєшкіна Еліна Валеріївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Орєшкіна Еліна Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні