ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД
Кіровоградської
області
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"18" травня 2007 р.
Справа № 3/95
Господарський суд Кіровоградської
області у складі судді Н.В. Болгар розглянув у
судовому засіданні 18.05.07 о 11:30 адміністративну справу № 3/93
за позовом: Товариства з обмеженою
відповідальністю "Айсберг",
Приватного підприємства
"Корд",
Підприємства "Лаванда",
Приватного підприємства
"Дельта Плюс",
Закритого акціонерного товариства
"Престиж",
Фізичної особи - підприємця
ОСОБА_1,
Фізичної особи - підприємця
ОСОБА_2;
Фізичної особи - підприємця
ОСОБА_3;
Фізичної особи - підприємця
ОСОБА_4;
Фізичної особи - підприємця
ОСОБА_5;
до відповідачів: Олександрійської міської ради,
Виконавчого комітету
Олександрійської міської ради;
про визнання протиправними та
скасування рішень суб'єктів владних повноважень,
за участю:
секретаря судового засідання
Галушко М.О.;
представників
позивача - товариства з обмеженою
відповідальністю "Айсберг" - ОСОБА_6, довіреність № б/н від 04.05.07;
позивача - приватного підприємства
"Корд" - ОСОБА_6 , довіреність № б/н
від 04.05.07;
позивача - приватного підприємства
"Дельта Плюс" - ОСОБА_6, довіреність НОМЕР_1;
позивача - закритого акціонерного
товариства "Престиж" - ОСОБА_6, довіреність № б/н від 04.05.07;
позивача - підприємства
"Лаванда" - директор Чернобай А.В.;
позивача - підприємства
"Лаванда" - ОСОБА_6 , довіреність НОМЕР_1;
позивача - фізичної особи -
підприємця ОСОБА_2 - ОСОБА_6, довіреність НОМЕР_2;
позивача - фізичної особи - підприємця
ОСОБА_1 - ОСОБА_6, довіреність НОМЕР_3;
позивача - фізичної особи -
підприємця ОСОБА_4 - ОСОБА_6, довіреність НОМЕР_4;
позивача - фізичної особи -
підприємця ОСОБА_5 - ОСОБА_6, довіреність НОМЕР_5;
позивача - фізичної особи -
підприємця ОСОБА_3- ОСОБА_6, довіреність НОМЕР_6;
відповідача - голови комітету
економіки міської ради Олександрійської міської ради - Купченка О.П. ,
довіреність № 1-19/1 від 08.05.07;
відповідачів - завідуючого
юридичним відділом секретаріату міської ради
- Безлюдька В.І. , довіреність № 1-19/1
від 29.12.06.
Товариство з обмеженою
відповідальністю "Айсберг", приватне підприємство "Корд",
підприємство "Лаванда", приватне підприємство "Дельта
Плюс", закрите акціонерне товариство "Престиж", фізичні особи -
підприємці ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 ОСОБА_4, ОСОБА_5 звернулися до
господарського суду в порядку адміністративного судочинства з позовною заявою,
у якій просять
визнати протиправним та скасувати
п. 3.3 Положення про ставки та порядок сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових
платежів) - додаток 2 до рішення Олександрійської міської ради від 19.05.06 № 34 "Про
місцеві податки і збори (обов'язкові платежі) у частині встановлення ставки
збору за паркування автотранспорту у спеціально обладнаних місцях
(автостоянках) - у розмірі 0,50 грн. з 1 автомобіля за одну добу;
визнати протиправним та скасувати
пункти 1, 2 рішення виконавчого комітету
Олександрійської міської ради НОМЕР_2 "Про доведення завдань по
сплаті ринкового збору та збору за парковку" у частині доведення позивачам
завдання по платі збору за парковку у 2007 році у розмірах, встановлених
додатком № 2 до рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради
НОМЕР_2 та щодо рекомендування суб'єктам
підприємницької діяльності, що звернулися із адміністративним позовом, провести
щомісячну розбивку доведених завдань, зобов'язання вжити організаційних заходів
по виконанню доведених завдань;
визнати протиправним та скасувати
п. 6 рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради від 19.04.07 №
402 "Про виконання завдань по надходженню ринкового збору та збору за
парковку до міського бюджету" у частині зобов'язання керівників приватних
підприємств до кінця травня 2007 року подати в комітет економіки міської ради
розрахунки тарифів на послуги, які надаються на автостоянках, для подальшого їх погодження виконавчим
комітетом Олександрійської міської ради.
Заперечуючи на адміністративний
позов відповідачі, в особі їх повноважних представників, посилаючись на те, що
ставки збору за парковку автотранспорту юридичним особам та громадянам (а не
власникам стоянок) затверджені рішенням Олександрійської міської ради від
19.05.06 № 34 у розмірі не вищому ніж граничні розміри, чим не порушило ст. 18
Декрету Кабінету міністрів України "Про місцеві податки і збори", якою
встановлено, що органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і
визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і у
межах граничних розмірів ставок, установлених Законами України; за ст. 18 (ч.
2) Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" з питань,
віднесених до відання органів місцевого самоврядування, на їх вимогу
підприємства, установи та організації, що не перебувають у комунальній
власності відповідних територіальних громад, надають відповідну інформацію; між
позивачами та Олександрійською міською радою були укладені договори оренди
земельних ділянок , п. 31 яких до обов'язків
орендаря віднесено своєчасна сплата орендної плати, п. п. 9-14 -
місцевих податків і зборів; рішення, про якій йдеться у позові, могли
оскаржувати платники збору за парковку автотранспорту, а не власники
автостоянок - позивачі, які такий збір із платників збирають, але не
перераховують до міського бюджету у повному обсязі; визнання незаконними рішень
Олександрійської міської ради та її виконавчого комітету дасть змогу позивачам
не перераховувати кошти до другого кошика місцевого бюджету.
У судовому засіданні 15.05.07 о
12:00 господарським судом на підставі ч. 2 ст. 150 Кодексу адміністративного
судочинства України оголошувалася перерва до
11:00 18.05.07.
При розгляді матеріалів справи,
заслуховуванні пояснень представників сторін у судовому засіданні господарський
суд встановив наступне.
Рішенням Олександрійської міської
ради № 34 від 19.05.06 "Про місцеві податки і збори (обов'язкові платежі)
з 01.06.06" встановлені в місті податки і збори (обов'язкові платежі)
згідно з додатком 1, затверджене з 01.06.06 положення про ставки та порядок
сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів) згідно з додатком 2.
У додатку 1 до названого рішення у
р. ІІ за п. 3 включений збір за парковку автотранспорту.
У п. 3.3. р. 3 додатку 2 до рішення
№ 34 від 19.05.06 ставка збору за паркування автотранспорту на вулицях міста
встановлюється у розмірі 1 проценту неоподатковуваного мінімуму доходів
громадян (0,17 грн.) за 1 годину парковки; ставка збору за паркування
автотранспорту у спеціально обладнаних місцях (автостоянках) встановлюється у
розмірі 0,50 грн. з 1 автомобіля за 1 добу; збір за паркування автотранспорту
сплачується водіями на місці парковки разом з оплатою послуг паркування.
Як визначено у п. п. 3.1, 3.2
додатку 2 до рішення № 34 від 19.05.06, платниками збору за паркування
автотранспорту є юридичні особи і громадяни, які паркують автомобілі в
спеціально обладнаних місцях або відведених для цього місцях на вулицях міста;
перелік вулиць, на яких запроваджується збір за парковку автотранспорту,
визначається виконавчим комітетом з прийняттям відповідного рішення.
Рішенням виконавчого комітету
Олександрійської міської ради НОМЕР_1 "Про доведення завдань по сплаті
ринкового збору за паркову" у п. п. 1, 2 вирішено довести завдання по
сплаті ринкового збору та збору за парковку суб'єктам підприємницької
діяльності згідно з додатками 1, 2; зобов'язати керівників комунальних
підприємств та рекомендувати суб'єктам підприємницької діяльності провести
помісячну розбивку доведених завдань та надати її у фінансове управління
міської ради, вжити організаційних заходів по виконанню доведених завдань.
Завдання по сплаті збору за
парковку по м. Олександрія у 2007 р. було доведено особам, які звернулися до
господарського суду з адміністративним позовом, у обсягах, встановлених
додатком 2 до рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради
НОМЕР_2.
Пунктами 5, 6 рішення виконавчого
комітету Олександрійської міської ради від 19.04.07 № 402 "Про виконання
завдань по надходженню ринкового збору та збору за паркову до міського
бюджету" попереджено керівників, в тому числі товариства з обмеженою
відповідальністю "Айсберг", приватного підприємства
"Лаванда", приватного підприємства "Корд", приватного
підприємства "Дельта Плюс", приватних підприємців, в тому числі
ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_2, ОСОБА_1 про невиконання ними рішення міської ради
від 19.05.05 "Про місцеві податки і збори (обов'язкові платежі)" та
рішення виконавчого комітету НОМЕР_2 "Про доведення завдань по сплаті
ринкового збору та збору за парковку" та рекомендовано протягом ІІ
кварталу 2007 року надолужити відставання по сплаті зборів, які допущені в І
кварталі 2007 року; у разі невиконання доведених завдань комітету економіки
ініціювати у липні-серпні 2007 року перед сесією питання про розірвання
договору оренди земельних ділянок з суб'єктами господарювання, які не
виконують доведені завдання про
перерахуванню зборів; керівників приватних підприємств зобов'язано до кінця
травня 2007 року подати до комітету економіки міської ради розрахунки тарифів
на послуги, які надаються на автостоянках, для подальшого їх погодження
виконавчим комітетом.
Господарський суд погоджується із
доводами представника позивачів про те, що рішення виконавчого комітету
Олександрійської міської ради НОМЕР_1, № 402 від 19.04.07 разом із додатками до
них, прийняті на виконання рішення Олександрійської міської ради № 34 від
19.05.06 із додатками до нього, тому об'єднання окремих положень таких рішень у
предмет адміністративного позову, є
правом позивачів, яке не протирічить нормам Кодексу адміністративного
судочинства України.
Згідно з ч. 1 ст. 21 Кодексу
адміністративного судочинства України позивач може заявити кілька вимог в одній
позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою і підсудні одному
адміністративному суду.
Норми ст. 116 Кодексу
адміністративного судочинства України не виключають розгляд в одній
адміністративній справі однорідних вимог різних позивачів.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77
Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного
позову є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів
юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових
осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними управлінських функції на основі
законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;
до адміністративних судів можуть бути
оскаржені будь-які дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім
випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами
України встановлено інший порядок судового провадження.
Статтею 144 Конституції України
встановлено, що рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковим до
виконання на відповідній території.
Так як інший порядок судового
провадження, ніж оскарження пов'язаних між собою рішень Олександрійської
міської ради та її виконавчого комітету, про які йдеться у позовній заяві, ніж
звернення із позовом до адміністративного суду, не встановлено, господарський
суд, повноваження якого визначені у ч. 6 "Прикінцеві та перехідні
положення", розглядає переданий на його вирішення спір юридичних осіб -
суб'єктів господарювання, фізичних осіб - підприємців із юридичними особами -
суб'єктами владних повноважень.
За ст. 19 Конституції України
правовий порядок на Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не
може бути примушений робити те, що не передбачено Конституцією та законами
України;
органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі,
в межах повноважень та у спосіб, передбачених Конституцією та законами України.
Господарський суд вирішує переданий
йому спір відповідно до викладених засад
Основного Закону України.
Як
встановлено п. 2 ч. 2 ст. 15 Закону України "Про систему
оподаткування" збір за припаркування автотранспорту належить до місцевих
зборів (обов'язкових платежів).
Частиною 3 названої статті Закону
передбачено, що механізм справляння місцевих податків і зборів (обов'язкових
платежів) та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими
радами відповідно до переліку і в межах граничних розмірі ставок, установлених законами
України; збір (обов'язковий платіж), встановлений у п. 2 ч. 2 ст. 15 Закону, є
обов'язковим для встановлення сільськими, селищними та міськими радами за
наявності об'єкту оподаткування або умов, з якими пов'язано запроваджено такий
збір.
Відповідно до ст. 3 Декрету
Кабінету Міністрів України від 20.05.1993 р. № 56-93 "Про місцеві податки
і збори" платниками збору за парковку автотранспорту є юридичні особи та
громадяни, які паркують автомобілі в спеціально обладнаних або відведених для цього
місцях.
Ставка збору за парковку
автотранспорту встановлюється з розрахунку за
одну годину парковки, її граничний розмір не повинен перевищувати трьох
відсотків неоподатковуваного мінімуму доходів громадян в спеціально обладнаних
місцях і одного відсотка у відведених місцях. Збір за парковку сплачується
водіями на місці парковки.
Таким чином діюче законодавство
України наділяє міську раду правом встановлювати збір за паркування автомобілів
за одну годину парковки, платником якого є юридичні особи та громадяни, які
паркують автомобілі у спеціально обладнаних або відведених для цього місцях.
Граничний розмір ставки збору за
парковку автотранспорту в спеціально обладнаних місцях не повинна перевищувати
трьох відсотків неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за одну годину
парковки;
граничний розмір ставки збору за
парковку автотранспорту у відведених місцях не повинен перевищувати одного
відсотка неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за одну годину парковки.
Редакція п. 3.3 "Положення про
ставки та порядок сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів),
яке є додатком 2 до рішення Олександрійської міської ради від 19.05.06 № 43,
відповідно до якої встановлюється ставка
збору за паркування автотранспорту на вулицях міста (відведених для цього місцях
на вулицях міста за редакцією п. 3.1) у розмірі одного відсотка
неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за одну годину парковки не
протирічить законодавству України.
Редакція цього ж пункту про
встановлення ставки збору за паркування автотранспорту у спеціально
обладнаних місцях (автостоянках) у
розмірі 0,50 грн. за одну добу діючому
законодавству діючому законодавству не
відповідає.
Позивачами використовуються на
праві постійного користування за Державними актами або на праві оренди за
договорами оренди землі земельні ділянки, на яких розташовані автостоянки.
Цільовим призначенням названих земель є обслуговування автостоянки.
Організацію та порядок надання
послуг щодо зберігання транспортних засобів (автомобілів, автобусів,
мотоциклів, моторолерів, мотоколясок, мопедів, причепів), що належать
громадянам, а також транзитних
транспортних засобів. що здійснюють
міжнародні та міжміські перевезення, і поширюються на всі автостоянки (крім
автостоянок гаражних кооперативів), що охороняються, незалежно від форм
власності, які є суб'єктами господарської діяльності чи належать цим суб'єктам,
регулюють Правила зберігання транспортних засобів на автостоянках",
затверджені Кабінетом Міністрів України від 22.01.1996 р. № 115.
Згідно з п. п. 15, 16 названих Правил
плата за зберігання транспортних засобів на автостоянках та інші супутні
послуги справляється за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, з
видачею квитанції чи касового чека; на всіх автостоянках плата за тимчасове
зберігання транспортного засобу справляється за передбачуваний термін
зберігання, а за довготермінове - на умовах, передбачених у договорі зберігання
транспортних засобів.
Виходячи з викладеного, збір за
парковку автотранспорту повинен справлятися з юридичних осіб та громадян тільки
у місцях, спеціально відведених для цього, а не у місцях його зберігання та
охорони - автостоянках.
Те що частина відповідачів
уклала з Олександрійською міською радою
договори оренди землі, свідчить лише про наявність у них зобов'язань,
визначених договором та законом і стосуються лише правовідносин щодо оренди
земельних ділянок.
Господарський суд задовольняє
вимоги позивачів щодо визнання протиправним та скасовує п. 3.3 "Положення про ставки та порядок сплати
місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів) - додатку 2 до рішення
Олександрійської міської ради від
19.05.06 № 34 "Про місцеві податки і збори (обов'язкові платежі) лише у
частині встановлення ставки збору за паркування автотранспорту у спеціально
обладнаних місцях (автостоянках) у розмірі
0,50 грн. з 1 автомобіля за одну добу.
Доведення рішенням виконавчого
комітету Олександрійської міської ради від 22.01.07 № 9 позивачам завдань по
сплаті збору за парковку із рекомендуванням провести помісячну розбивку
доведених завдань та наданням її у фінансове управління міської ради, та вжиття
організаційних заходів по виконанню доведених завдань, тобто фактично
зобов'язання суб'єктів господарювання вчинити певні дії, здійснено з
перевищенням повноважень органу місцевого самоврядування та з порушенням норм
законодавства.
Згідно з ч. 3 ст. 24 Закону України
"Про місцеве самоврядування в Україні", органи місцевого
самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень
та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй
діяльності Конституцією та законами України, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України.
За ст. 18 Декрету Кабінету
Міністрів України від 20.05. 1993 р. № 56-63 "Про місцеві податки і
збори" органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і
визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в
межах установлених граничних розмірів ставок.
Виходячи із того, що платниками
збору за парковку автотранспорту є юридичні особи та громадяни, які паркують автомобілі у спеціально обладнаних або відведених для цього місцях, збір за парковку
автотранспорту сплачується водіями на місці парковки, особи, то сама по собі редакція п. 3.3. "Положення
про ставки та порядок сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових
платежів)" про те, що збір за паркування автотранспорту сплачується
водіями на місці парковки разом з оплатою послуг за паркування не протирічить
законодавству.
Однак, особи, які надають послуги з
паркування, як і ті, що одержують від водіїв на місці парковки збір за
парковку, не є платниками збору, оскільки такими платниками є юридичні особи та
громадяни, які паркують автомобілі у спеціально обладнаних або відведених
місцях.
У п. 3.6 "Положення про ставки
та порядок сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів)"
встановлені строки подання розрахунків
державним податковим органам та сплати збору за парковку автотранспорту до
бюджету міста установами, що справляють збір за парковку автотранспорту.
Встановлюючи таке положення Олександрійська
міська рада не визначила перелік установ, поняття "справляють збір",
тому фактично не встановила і не визначила порядку сплати збору за парковку
автотранспорту.
Закон України "Про місцеве
самоврядування в Україні" не наділяє органи місцевого самоврядування,
зокрема виконавчий комітет міської ради, доводити суб'єктам підприємницької
діяльності завдань по сплаті збору за парковку та надання рекомендацій про
помісячну розбивку таких завдань, а також зобов'язувати надавити помісячну
розбивку доведених завдань по сплаті збору до відповідного управління.
Крім того, докази того, що суб'єкти
підприємницької діяльності, зазначені у додатку до рішення НОМЕР_1, є
юридичними особами та громадянами, які паркують
автомобілі у спеціально обладнаних або
відведених для цього місцях, тобто - платниками збору за парковку
автотранспорту, відсутні.
Господарський суд задовольняє позов про визнання протиправними та скасовує
пункти 1, 2 рішення виконавчого комітету
Олександрійської міської ради НОМЕР_2 "Про доведення завдань по
сплаті ринкового збору та збору за парковку" у частині доведення позивачам
завдання по платі збору за парковку у 2007 році у розмірах, встановлених
додатком № 2 до рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради
НОМЕР_2 та щодо рекомендування суб'єктам
підприємницької діяльності, що звернулися із адміністративним позовом, провести
щомісячну розбивку доведених завдань, зобов'язання вжити організаційних заходів
по виконанню доведених завдань.
Пункт 6 рішення виконавчого
комітету Олександрійської міської ради зобов'язує керівників приватних
підприємств до кінця травня 2007 року подати у комітет економіки міської ради
розрахунки тарифів на послуги, які надаються на автостоянках, для подальшого їх
погодження виконавчим комітетом.
Представники позивачів та
відповідачів вважають, що таке рішення адресовано всім особам, які звернулися
із позовною заявою до господарського суду. Таким чином усі позивачі мають право
вважати, що рішенням суб'єкта владних повноважень порушені їх права та
інтереси. рішенням сб
Відповідачі не надали
господарському суду обґрунтування підстав зобов'язання керівників приватних
підприємств надавати розрахунків тарифів на послуги, які надаються на
автостоянках, для подальшого погодження їх з виконавчим комітетом. Посилання у запереченнях на позов на ч. 2 ст.
18 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" не можна
визнати такою підставою.
За підп. "а" п. 2 ст. 28
Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання
виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать встановлення в порядку і межах. визначених
законодавством, тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та
інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності
відповідної територіальної громади, погодження в установленому порядку цих
питань з підприємствами, установами та організаціями, які не належать до
комунальної власності.
Повноваження органів виконавчої
влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання встановлення
фіксованих та граничних рівнів цін (тарифів), торгівельних
(постачальницько-збутових) надбавок, нормативів, рентабельності, запровадження
обов'язкового декларування зміни) цін і тарифів на окремі види продукції,
товарів і послуг затверджені постановою Кабінету Міністрів України від
25.12.1996 р. № 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої
влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"; у
додатку до такої постанови відсутні тарифи на послуги, які надаються на
автостоянках.
Таким чином законодавство України
не встановлює норм, на підставі яких суб'єкти господарювання, що не перебувають
у комунальній власності, зобов'язані надавати виконавчому органу міської ради
розрахунки тарифів на послуги, що надаються на автостоянках та погоджувати таки
розрахунки із ним. Питання формування розрахунків тарифів на послуги, які
надаються на автостоянках, не віднесено до відома органів місцевого
саомрядування.
Господарський суд прийшов до
висновку про те, що п. 6 рішення виконавчого комітету Олександрійської міської
ради від 19.04.07 № 402 "Про виконання завдань по надходженню ринкового
збору та збору за парковку до міського бюджету" у частині зобов'язання
керівників приватних підприємств до кінця травня 2007 року подати в комітет
економіки міської ради розрахунки тарифів на послуги, які надаються на
автостоянках, для подальшого їх
погодження виконавчим комітетом Олександрійської міської ради є протиправним і
скасовує його.
На підставі ч. 1 ст. 94 Кодексу
адміністративного судочинства України судові витрати приватного підприємства
"Корд", підприємства "Лаванда", приватного підприємства
"Дельта Плюс", товариства з
обмеженою відповідальністю "Айсберг", закритого акціонерного товариства
"Престиж", фізичних осіб - підприємців ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3,
ОСОБА_4, ОСОБА_5 у вигляді сплати до державного бюджету 3 грн. 40 коп.
державного мита присуджуються їм з Державного бюджету кожному.
Керуючись ч. 1 ст. 94, ч. ч. 1, 2,
3 ст. 160, ст. 163, ч. ч. 1-4 ст. 254,
ст. 258, п. 6 "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу
адміністративного судочинства України, господарський суд
П О С
Т А Н О В И В :
1. Адміністративний позов
задовольнити повністю.
2. Скасувати п. 3.3 Положення про
ставки та порядок сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів) -
додаток 2 до рішення Олександрійської
міської ради від 19.05.06 № 34 "Про місцеві податки і збори
(обов'язкові платежі) у частині встановлення ставки збору за паркування
автотранспорту у спеціально обладнаних місцях (автостоянках) - у розмірі 0,50
грн. з 1 автомобіля за одну добу.
3. Скасувати пункти 1, 2 рішення
виконавчого комітету Олександрійської
міської ради НОМЕР_2 "Про доведення завдань по сплаті ринкового збору та
збору за парковку" у частині доведення позивачам завдання по платі збору
за парковку у 2007 році у розмірах, встановлених додатком № 2 до рішення
виконавчого комітету Олександрійської міської ради НОМЕР_2 та щодо
рекомендування суб'єктам підприємницької
діяльності, що звернулися із адміністративним позовом, провести щомісячну
розбивку доведених завдань, зобов'язання вжити організаційних заходів по
виконанню доведених завдань;
4. Скасувати п. 6 рішення
виконавчого комітету Олександрійської міської ради від 19.04.07 № 402 "Про
виконання завдань по надходженню ринкового збору та збору за парковку до
міського бюджету" у частині зобов'язання керівників приватних підприємств
до кінця травня 2007 року подати в комітет економіки міської ради розрахунки
тарифів на послуги, які надаються на автостоянках, для подальшого їх погодження виконавчим
комітетом Олександрійської міської ради.
5. Присудити з Державного бюджету
України на користь приватного підприємства "Корд" (адреса:28000,
Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Героїв Сталінграда, 14; і. код
23096818), підприємства "Лаванда" (адреса: 28000, Кіровоградська
область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, 135; і. к. 13759962), приватного
підприємства "Дельта Плюс" (адреса: 28000, Кіровоградська область, м.
Олександрія, вул. Героїв Сталінграда, 29, кв. 84; і. к. 32282343), товариства з
обмеженою відповідальністю "Айсберг" (адреса: 28000, Кіровоградська
область, м. Олександрія, вул. Червоного Козацтва, 41; і. к. 23230599),
закритого акціонерного товариства "Престиж" (адреса: 28000, Кіровоградська
область, м. Олександрія, вул. Говорова, 5; і. к. 13745374), фізичних осіб -
підприємців ОСОБА_1 (АДРЕСА_1; і. н. НОМЕР_7), ОСОБА_2 (АДРЕСА_2; і. н.
НОМЕР_8), ОСОБА_3 (АДРЕСА_3; і. н. НОМЕР_9), ОСОБА_4 (АДРЕСА_4; і. н.
НОМЕР_10), ОСОБА_5 (АДРЕСА_5; і. н. НОМЕР_11)
по 3 грн. 40 коп. судового збору
6. Виконавчі листи про стягнення
судового збору видати за заявою кожного з відповідачів окремо після набрання судовим рішенням законної
сили..
7. Після одержання заяв позивачів
(кожного окремо) про видачу виконавчого листа направити виконавчі листи про
стягнення судового збору до державної податкової адміністрації у
Кіровоградській області.
Постанова набирає законної сили
після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку
заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про
апеляційне оскарження, але не була у встановлений строк подана апеляційна
скарга, постанова набирає чинності після закінчення цього строк.
Заява про апеляційне оскарження
постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її
проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу
адміністративного судочинства України - з дня
складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду
першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про
апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги одночасно надсилається
особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга може бути подана
без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається
у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Якщо строк апеляційного оскарження
буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
У разі подання апеляційної скарги
судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення
апеляційного розгляду справи.
Заява про апеляційне оскарження та
апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського апеляційного
адміністративного суду через господарський суд Кіровоградської області.
Суддя
21.05.07
11:00
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2007 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 655801 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Юзіков Станіслав Георгійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Юзіков Станіслав Георгійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні