Ухвала
від 22.03.2017 по справі 804/5108/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

22 березня 2017 рокусправа № 804/5108/16 Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Мельника В.В.

суддів: Сафронової С.В. Чепурнова Д.В.

за участю секретаря судового засідання: Царьової Н.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт

на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2016 року у справі №804/5108/16

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт

до Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області

про визнання дій протиправними, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт (далі по тексту - Позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області (далі по тексту - Відповідач), в якому просило, з урахуванням вимог уточненої позовної заяви:

- з цільовим призначенням в якості скасувати рішення управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, яке оформлено витягами за № 665 та № 666 від 16.02.2016 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки щодо земельних ділянок громадської забудови розташованих за адресою пл. Горького 8, м. Кривий Ріг: площею 135.00 м2 з кадастровим № 1211000000:02:003:0002: площею 493,00 м2 з кадастровим № 1211000000:02:003:0024, які використовуються товариством з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт для розташування торговельного-виставочного комплексу.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2016 року відкрито провадження в адміністративній справі №804/5108/16.

Позивач, посилаючись на доводи, викладені у позовній заяві, зокрема, зазначив, що Відповідачем було внесено у витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки недостовірні дані, що потягло за собою визначення неправильного розміру податку - плати за землю у формі орендної плати за земельні ділянки.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2016 року у справі № 804/5108/16 у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт відмовлено повністю, (суддя - Захарчук-Борисенко Н В.)

Постанова суду першої інстанції мотивована тим, що Відповідач, керуючись чинним законодавством, в межах своїх повноважень, за допомогою програмного забезпечення Норматив + лише видає витяги із затвердженої та обов'язкової до застосування технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кривого Рогу, затвердженої рішенням Криворізької міської ради № 3728 від 24.06.2015 року, та не має впливу на значення застосованих програмним забезпеченням коефіцієнтів, і як наслідок, на їх розмір.

Позивач - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт , не погодившись з вищезазначеною постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення норм матеріального права, просить скасувати постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2016 року у справі № 804/5108/16 в повному обсязі та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

В обґрунтування апеляційних вимог позивач, зазначив, що Відповідач при складенні витягів мав користуватися приписами регуляторного акту в розумінні ст. 1 Закону України Про засади державної регуляторної політики у сері господарської діяльності , а саме рішенням Криворізької міської ради № 3728 від 24.06.2015 року Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_2 . При цьому вважає, що саме Відповідач у відповідності до приписів ч.1 ст. 71 КАС України має доводити правомірність свого рішення. Так, рішенням Криворізької міської ради від 26.06.2013 року № 2077 було погоджено надання позивачу в оренду земельної ділянки з функціональним призначенням: житлової та громадської забудови для розташування торговельно-виставочного комплексу, тому викладення назви функціонального призначення в іншій редакції є недопустимим, оскільки і значення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки було обрано невірно. Також Відповідачем було на власний розсуд обрано саме максимальні розміри локальних коефіцієнтів, при цьому зазначають, що визначення розміру сукупного локального коефіцієнту місцеположення земельних ділянок фактично не врегульовано, а тому має обраховуватися додатком 1.7 Порядку, як добуток мінімальних значень локальних коефіцієнтів на місцеположення земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони. Зауважують, що саме невірне введення назви земельної ділянки Відповідачем і вплинуло на подальше завищення розмірів нормативних грошових оцінок при їх обчисленні у витязі.

Представник Позивача у судовому засіданні підтримав вимоги апеляційної скарги, просив скасувати постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2016 року та задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник Відповідача проти задоволення вимог апеляційної скарги заперечував, просив залишити без змін оскаржувану постанову суду.

У судовому засіданні, заслухавши представників сторін, перевіривши доводи апеляційної скарги та матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до матеріалів справи, 23.09.2013 року між Криворізькою міською радою в особі секретаря міської ради ОСОБА_3 (орендодавець) та ТОВ Криворіженергочермет (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки № 2013404, відповідно до п.1 якого орендодавець на підставі рішення міської ради від 26.06.2013 року № 2077 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку житлової та громадської забудови для розміщення торговельно-виставочного комплексу. Площа вказаної земельної ділянки 0,0493 га, кадастровий номер: 1211000000:02:003:0002. (а.с.16)

Також між 23.09.2013 року між Криворізькою міською радою в особі секретаря міської ради ОСОБА_3 (орендодавець) та ТОВ Криворіженергочермет (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки № 2013405, відповідно до п.1 якого орендодавець на підставі рішення міської ради від 26.06.2013 року № 2077 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку житлової та громадської забудови для розміщення торговельно-виставочного комплексу. Площа вказаної земельної ділянки 0,0135 га, кадастровий номер: 1211000000:02:003:0024 (а.с.17).

12 лютого 2016 року ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Криворіженергоремонт» звернувся до Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» із заявами про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, надавши при цьому, зокрема, Договори оренди земельних ділянок від 23 вересня 2013 року укладеного між Криворізькою міською радою в особі секретаря міської ради ОСОБА_3 та ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Криворіженергоремонт» , зареєстрованих в Реєстраційній службі Криворізького міського управління юстиції Дніпропетровської області, а також експлікацію земельних угідь, користувачем яких є позивач ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Криворіженергоремонт» (а.с.88,111).

Відповідно до листів від 16 лютого 2016 року № 665 та № 666 (а.с. 11,12) Управлінням Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області було підготовлено витяги:

- № 665 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 135,00 кв.м., переданої позивачу для розміщення торговельно-виставочного комплексу за адресою: м. Кривий Ріг, пл. Горького, 8 Дніпропетровська область, кадастровий номер 1211000000:02:003:0024. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка перебуває в користуванні Позивача, склала 578 641, 05 грн. (а.с. 13);

- витяг № 666 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 493,00 кв.м. переданої позивачу для розміщення торговельно-виставочного комплексу за адресою: м. Кривий Ріг, пл. Горького, 8 Дніпропетровська область, кадастровий номер 1211000000:02:003:0002. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка перебуває в користуванні позивача, склала 2 113 111, 39 грн. (а.с.14).

Скасування вказаних витягів і було предметом судового розгляду.

Відмовляючи у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з того, що Відповідачем спірні витяги було сформовано в межах своїх повноважень та у. відповідності до чинного законодавства, зокрема з використанням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кривого рогу, затвердженої рішенням Криворізької міської ради № 3728 від 24.06.2015 року.

Надаючи правову оцінку вказаному судовому рішенню, колегія суддів виходить з наступного.

У статті 19 Земельного кодексу України визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на категорії: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі історико - культурного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно до статті 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Отже, з системного аналізу наведених правових норм убачається, що віднесення земель до тієї чи іншої категорії та зміна їх цільового призначення проводиться виключно відповідним рішенням органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими нормативами.

При цьому, під рентним доходом розуміється дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки.

У частині першій статті 15 Закону України "Про оцінку земель" також визначено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

За приписами статті 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

Відповідно до статті 20 Закону України "Про оцінку земель"за результатами економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, (ст.23 Закону України "Про оцінку земель").

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - це адміністративна послуга, яку в даному випадку надає Управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області через центр надання адміністративних послуг, відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» , постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011р. №835 «Деякі питання надання Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальними органами адміністративних послуг» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» .

Системний аналіз вказаних норм дає підстави для висновку, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (а отже і функціональний коефіцієнт окремої земельної ділянки) затверджується міською радою, при цьому фактично Відповідач уповноважений видавати лише витяги з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Рішенням Криворізької міської ради VI скликання від 24.06.2015 року № 3728 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_2 було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Кривого Рогу, а саме затверджено: середню (базову) вартість 1 кв.м. земель міста станом на 01.01.2014 року; результати по факторної оцінки при визначенні комплексного індексу цінності території; зональний коефіцієнт Км2 та грошову оцінку 1 кв. м землі в межах економіко-планувальних зон; грошову оцінку земель різного функціонального призначення в розрізі економіко-планувальних зон; опис меж економіко-планувальних зон м. Кривого Рогу. Відомості щодо оскарження вказаного рішення в судовому порядку відсутні (а.с.15)

Статтею 38 Земельного кодексу України передбачено, що до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.

Механізм нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення та населених пунктів визначений Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 27 січня 2006 року № 18/15/21/11.

Відповідно до п.п. 3.1, 3.2, 3.3 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 р. N 18/15/21/11 (далі - Порядок), в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико- культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою 8.

Нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою Цн = В х Нп : Нк х Кф х Км, де Кф є коефіцієнтом, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо); Км є коефіцієнтом, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Щодо посилань ТОВ Криворіженергоремонт на невірне визначення Відповідачем у наданих витягах назви земельної ділянки, колегія суддів зазначає наступне.

Так, відповідно до договорів оренди земельної ділянки від 23.09.2013 року № 2013404 та № 2013405 Позивачу було надано земельні ділянки житлової та громадської забудови для розміщення торговельно-виставочного комплексу площею 0,0493 га та 0,0135 га відповідно (а.с.90,113).

В оскаржуваних витягах від 16.02.2016 року № 665 та № 666 у графі Назва земельної ділянки зазначено: 1.11.3 розміщення торгівельно-виставочного комплексу (а.с.13,14).

При цьому колегія суддів зазначає, що рішеннями Криворізької міської ради від 26.12.2007 року № 2227 та від 27.02.2008 року № 2374 було передано в оренду ТОВ Криворіженергоремонт саме земельні ділянки комерційного використання (код 1.11.3) для розміщення торгівельно- виставочного комплексу (а.с.82,106).

Таким чином, твердження Позивача про безпідставну зміну Відповідачем назв земельних ділянок у оскаржуваних витягах не відповідають дійсності.

Щодо визначення Відповідачем розміру коефіцієнта функціонального використання, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців основним видом економічної діяльності ТОВ Криворіженергоремонт Є 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (а.с.121).

При цьому, Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (далі - Порядок) визначене значення коефіцієнтів функціонального призначення земельних ділянок в залежності від виду діяльності, який на ній здійснюється.

Відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 3.5 вказаного Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності, віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форма № 6-зем), затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 05 листопада 1998 року № 377, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

Зокрема в додатку 1 до пунктів 3.5, 3.7, 3.9, 3.10 до Порядку, в таблиці 1.1 Коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) встановлюються такі землі комерційного використання: землі торгівлі транспортними засобами та їх ремонту, землі оптової торгівлі і посередництва в торгівлі, землі роздрібної торгівлі побутовими товарами і їх ремонт, землі готелів та ресторанів, землі підприємств фінансового посередництва, землі підприємств страхування, землі підприємств, що здійснюють допоміжну діяльність у сфері фінансів та страхування, землі підприємств, що здійснюють операції з нерухомістю, здавання під найм та послуги юридичним особам, землі підприємств, що здійснюють діяльність у сфері інформатизації, землі підприємств, що здійснюють послуги, які надаються переважно юридичним особам землі підприємств, що здійснюють індивідуальні послуги, землі підприємств, що здійснюють діяльність у сфері відпочинку та розваг (азартні ігри та ігри на гроші тощо). До цих земель застосовується коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2,5.

Відповідач, зазначаючи в оскаржуваних Витягах коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2,5, виходив з того, що земельна ділянка, нормативну грошову оцінку якої просив провести позивач, належить до земель комерційного використання.

Щодо тверджень Позивача про неправомірність дій Відповідача в частині застосування у витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки К(і)=1,7898, колегія суддів зазначає, що базова вартість одного квадратного метра земель у розмірі 270,60 грн. затверджена рішенням Криворізької міської ради від 24 червня 2015 року № 3728 станом на 01.01.2014 року, тому при виготовленні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок коефіцієнт індексації застосовувався кумулятивно та є добутком коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель, взятих за 2014 та 2015 роки, а саме 1,249 х 1,433 = 1,7898.

Щодо тверджень позивача про неправомірність дій відповідача в частині застосування у витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок локальних коефіцієнтів, колегія суддів зазначає, що відповідно до положень Стандарту СОУ ДКЗР 0032632- 012:209 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» (далі - стандарт), затвердженого наказом Держкомзему від 24.06.2009 № 335 та зареєстрованого Українським науково-дослідним і навчальним центром проблем стандартизації, сертифікації та якості 10 вересня 2009 року за № 32595752/1927, локальні фактори - це фактори, які проявляються в межах окремої земельної ділянки і коригують її цінність (вартість) у межах економіко-планувальної зони. Принципи встановлення локальних факторів та зони їх впливу, визначення величини локальних коефіцієнтів та принципи їх розрахунку відповідно до частки площі, що покриває земельну ділянку, розкриваються у пояснювальній записці технічної документації. Зони розповсюдження всіх локальних факторів наносяться на схеми прояву локальних факторів оцінки.

Згідно Порядку грошової оцінки земель населених пунктів максимальна кількість локальних факторів, що можуть бути застосовані у грошовій оцінці складає 30. Всі локальні фактори розбиті на 6 груп (функціонально-планувальні, інженерно-інфраструктурні, інженерно-геологічні, історико-культурні, природно-ландшафтні та санітарно-гігієнічні) в залежності від природи їх формування. Частина факторів (їх 14) здійснює підвищуючий вплив на вартість земельної ділянки, а частина (решта 16) - понижуючий.

Загальне правило застосування локальних коефіцієнтів, що присвоюються кожному фактору таке:

наявність фактору та величина коефіцієнту для кожного населеного пункту визначаються та обґрунтовуються у грошовій оцінці земель населеного пункту. В рамках цієї ж роботи виконується карта розповсюдження локальних факторів у масштабі 1:2000, або 1:5000;

загальний сукупний коефіцієнт КмЗ визначається шляхом множення всіх локальних коефіцієнтів, які проявляються на даній земельній ділянці;

у залежності від площі, яку в межах окремої земельної ділянки займає ареал розповсюдження того, чи іншого фактору, значення його коефіцієнта може дещо варіюватись (у межах встановленого Порядком діапазону, при цьому добуток множення не може перевищувати 1,5, або бути меншим за 0,50).

Так, технічна документація з нормативної грошової оцінки земель м. Кривого Рогу ДП УДНДІПМ «ДІПРОМІСТО» імені ОСОБА_4, затвердженій рішенням Криворізької міської ради № 3728 від 24.06.2015 року, пройшла державну експертизу, що свідчить про її відповідність зазначеному Стандарту і яка визначає величини локальних коефіцієнтів, які і зазначені в оскаржуваних витягах.

Крім того, колегія суддів в повній мірі погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно того, що Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, керуючись чинним законодавством, в межах своїх повноважень, за допомогою програмного забезпечення «Норматив +» лише видає витяги із затвердженої та обов'язкової для застосування технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_2, затвердженої Рішенням Криворізької міської ради № 3728 від 24.06.2015 року, та не має впливу на значення застосованих програмним забезпеченням коефіцієнтів та, як наслідок, на її розмір, а тому у випадку незгоди із визначення відповідних розмірів застосованих коефіцієнтів предметом розгляду у суді має бути саме відповідне рішення ради, з урахуванням приписів якого і діє відповідне програмне забезпечення для надання витягів.

За таких обставин відсутні підстави вважати, що відповідач при вчиненні оскаржуваних дій допустив порушення вимог чинного на момент виникнення спірних відносин законодавства.

Виходячи з викладеного, суд першої інстанції під час розгляду даної справи об'єктивно, повно, всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, застосував до правовідносин, які виникли між сторонами у справі, норми права які регулюють саме ці правовідносини, зроблені судом першої інстанції висновки відповідають фактичним обставинам справи та підтверджуються належними письмовими доказами, які зібрані та досліджені судом у судовому засіданні під час розгляду даної адміністративної справи, рішення суду першої інстанції у даній справі про задоволення адміністративного позову прийнято без порушення норм процесуального та матеріального права, і тому постанову суду першої інстанції у даній адміністративній справі необхідно залишити без змін.

Доводи апеляційної скарги позивача спростовуються дослідженими у справі доказами і не можуть бути підставою для скасування постанови суду, а тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ч.3 ст. 160, ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Криворіженергоремонт - залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2016 року № 804/5108/16 - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків передбачених Кодексом адміністративного судочинства України, а в разі складання рішення в повному обсязі відповідно до ст. 160 зазначеного кодексу - з дня складання рішення в повному обсязі.

Повний текст виготовлено - 22 березня 2017року.

Головуючий: В.В. Мельник

Суддя: С.В. Сафронова

Суддя: Д.В. Чепурнов

Дата ухвалення рішення22.03.2017
Оприлюднено03.04.2017
Номер документу65622766
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними

Судовий реєстр по справі —804/5108/16

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 13.01.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 13.01.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Постанова від 15.11.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Постанова від 15.11.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 12.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні