Справа №2а-129/08 26.08.2010 26.08.2010 26.08.2010
Справа № 22ц-3217/10р. Головуюча по 1-й інстанції Франчук О.Д.
Доповідач апеляційного суду ОСОБА_1
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 серпня 2010 року колегія суддів судової палати в цивільних справах апеляційного суду Миколаївської області в складі:
головуючого - Данилової О.О.,
суддів: Буренкової К.О., Довжук Т.С.,
без участі сторін,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Миколаєві цивільну справу
за апеляційною скаргою Управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Миколаївської області (далі - Управління праці та соцзахисту населення)
на ухвалу Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 13 листопада 2009 року за заявою Управління праці та соцзахисту населення про відстрочку виконання постанови суду,
ВСТАНОВИЛА :
Постановою Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 24 квітня 2008 року у справі за позовом ОСОБА_2 до Управління праці та соцзахисту населення про стягнення заборгованості по щорічної допомозі на оздоровлення відповідно до ст. 48 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи від 28 лютого 1991 року № 796-ХІІ (далі - Закон - № 796-ХІІ), позовні вимоги ОСОБА_2 задоволено та стягнуто з Управління праці та соцзахисту населення на користь позивачки 6729 грн. 90 коп. недоотриманої допомоги на оздоровлення за 2005-2007 роки.
Постанова набрала законної сили і державним виконавцем відділу Державної виконавчої служби головного управління юстиції Миколаївської області (далі - відділ ДВС) 22 жовтня 2009 року було відкрито виконавче провадження.
05 листопада 2009 року Управління праці та соцзахисту населення звернулося до суду з заявою про відстрочку виконання постанови суду до внесення змін до Закону Про державний бюджет України на 2009 рік , або прийняття Закону Про державний бюджет України на 2010 рік , в яких передбачити збільшення видатків на фінансування відповідної соціальної програми.
Ухвалою Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 13 листопада 2009 року в задоволенні заяви відмовлено.
В апеляційній скарзі Управління праці та соцзахисту населення просить скасувати ухвалу суду та постановити нову ухвалу. На думку апелянта, ухвала суду є незаконною та постановлена з порушенням норм матеріального і процесуального права.
Заслухавши доповідь судді, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга в межах її доводів не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону України Про виконавче провадження від 21 квітня 1999 року (із змінами та доповненнями) за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також встановлення чи про зміну способу і порядку виконання.
Згідно з вимогами ст. 263 КАС України (за правилами якого суд розглядав справу) за наявності обставин, що утруднюють виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), сторона виконавчого провадження може звернутися до суду, що видав виконавчий лист, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання рішення суду.
Аналогічні підстави для відстрочки виконання рішення суду передбачені положеннями ст. 373 ЦПК України.
Обставинами, що утруднюють виконання рішення суду, можуть бути тільки ті обставини, які існують насправді і які безпосередньо не дозволяють виконати судове рішення в обсязі, в строки та в порядку, визначених у ньому.
Неприйняття Закону Про державний бюджет України на 2010 рік чи відсутність внесення змін до Закону Про державний бюджет України на 2009 рік не утруднюють виконання рішення суду, так як ні є тими обставинами, що ускладнюють виконання рішення суду.
Своє право на оскарження постанови суду від 24 квітня 2008 року, якою був задоволено позов ОСОБА_2, у встановленому законом порядку Управління праці та соцзахисту населення не реалізувало (а.с. 27).
Таким чином, суд першої інстанції, який розглядав справу за правилами адміністративного судочинства, прийшов до правильного висновку проте, що неприйняття державного бюджету України на 2010 рік чи відсутність внесення змін до державного бюджету України на 2009 рік не є винятковим випадком який тягне за собою відстрочку виконання зазначеного рішення суду.
Враховуючи вищевказане, колегія суддів вважає, що ухвала суду є законною та обґрунтованою, а тому підстав для її скасування не вбачається.
Керуючись ст. 303, 312, 315 ЦПК України, колегія суддів
УХВАЛИЛА :
Апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, відхилити , а ухвалу Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 13 листопада 2009 року залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає.
Головуючий:
Судді:
Суд | Апеляційний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2010 |
Оприлюднено | 10.04.2017 |
Номер документу | 65763508 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Апеляційний суд Миколаївської області
Довжук Т. С.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Поплавський В.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Поплавський В.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні