Ухвала
від 03.04.2017 по справі 522/19776/15-к
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №522/19776/15-к Провадження№1-кс/522/5607/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 квітня 2017 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання в.о. начальника 5 ВРКП СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 , погоджене з прокурором у кримінальному провадженні заступником начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Департаменту нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу,-

ВСТАНОВИВ:

В.о. начальника 5 ВРКП СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором у кримінальному провадженні заступником начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Департаменту нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, про надання тимчасового доступу до речей і документів, та розпорядження про їх вилучення (виїмку) у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.

Слідчим управлінням ФР ОВПП ДФС здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205, ч.5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 1 та ч. 3 ст. 212 КК України, у кримінальному провадженні №32015100110000182 від 14.07.2015 року.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період 2014 року, шляхом заниження об`єкту оподаткування, а саме за рахунок відображення в податковій звітності за вказаний період безтоварних взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та іншими підприємствами, які мають ознаки фіктивності, умисно ухилились від сплати податку на додану вартість на загальну суму 8190 729 грн., чим вчинили злочин передбачений ч. 1 та ч. 3 ст. 212 КК України.

Також встановлено, що у лютому 2014 року невстановлені особи перебуваючи у м. Донецьк створили суб`єкт підприємницької діяльності (юридичну особу) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з метою прикриття протиправної діяльності, спрямованої на надання податкової вигоди підприємствам групи компанії « ІНФОРМАЦІЯ_4 », чим вчинили злочин передбачений ч. 2 ст. 205, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зареєстровано 17.02.2014 в ІНФОРМАЦІЯ_5 за №12661020000053178. Місце знаходження: АДРЕСА_1 .

Перебуває на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Засновниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є ОСОБА_5 .

На підприємстві відповідно до наданого до ДПІ податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків податку і утриманого з них податку (форма 1ДФ) працює 1 особа - керівник.

У ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відкритий рахунок № НОМЕР_5 (валюта рахунку: долар США, євро, українська гривня) у банку ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ». В інших банках та фінансових установах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не відкривало рахунки.

На даний час ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » знаходиться в стані ліквідації.

Відповідно до листа №11/1128 від 10.11.2015 ІНФОРМАЦІЯ_9 підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011, в період з 01.01.2012 до 25.08.2015 не видавались.

Також відповідно до листа №1005-03-1194 від 22.10.2015 ІНФОРМАЦІЯ_10 встановлено, що у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відсутні ліцензії на провадження будівельної діяльності.

Відповідно до листа від 27.10.2014 №66/7/05-99-20-04-13 ГУ ДФС у Донецькій області доведено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) як податкова яма.

Водночас, згідно акту ІНФОРМАЦІЯ_11 №15433 від 14.11.2014 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перебуває на обліку та проводить діяльність на території підконтрольним незаконним організаціями «ДНР» та «ЛНР» і є одним із суб`єктів господарської діяльності, якими акумульовані найбільші обсяги схемного кредиту.

Аналізом податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що податковий кредит за липень - вересень 2014 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », сформовано по наступним контрагентам: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».

Згідно аналітичної системи АІС «Співставлення податкових зобов`язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» інформаційної системи «Податковий Блок» встановлені розбіжності сум податкового кредиту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та сум податкових зобов`язань, відображених наступними постачальниками: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » на загальну суму ПДВ 25538 412,63 грн.

Аналізом податкової звітності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » встановлено, що підприємства не мали взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та не відображали у розділі І « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Декларації з ПДВ суми ПДВ по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних, ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » у 2014 року на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » податкові накладні на вищезазначені суми розбіжностей не виписувало та не реєструвало.

Крім того, під час аналізу рахунка № НОМЕР_5 відкритого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у банку ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » встановлено, що підприємство не перераховувало грошові кошти на рахунки ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », що свідчить про відсутність фінансово-господарських взаємовідносин між ними та як наслідок свідчить про безпідставне формування податкового кредиту та валових витрат службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від зазначених підприємств на загальну суму ПДВ 25538 412,63 грн.

Відповідно до аналітичної системи АІС «Співставлення податкових зобов`язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» інформаційної системи «Податковий Блок» по контрагентам - покупцям ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в першому ланцюзі податкові зобов`язання за липень - вересень 2014 року формувались за рахунок наступних покупців: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та інших підприємств групи « ІНФОРМАЦІЯ_4 », на загальну суму податкових зобов`язань 21 750 229,8 грн.

Відповідно до розділу 9 (Управління товариством) статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », управління товариством здійснюють його органи, склад і порядок обрання (призначення) яких здійснюється відповідно до чинного законодавства та статуту. Вищим органом товариства є загальні збори його учасників. У товаристві створюється одноособовий орган у вигляді директора товариства, який здійснює поточне керівництво його діяльністю і є підзвітним загальним зборам його учасників. До компетенції загальних зборів відноситься: …в) обрання, усунення, звільнення директора товариства; д) визначення форм контролю за діяльністю виконавчого органу, створення та визначення повноважень відповідних контрольних органів; ж) прийняття рішень про припинення діяльності, у тому числі ліквідацію, товариства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу; к) узгодження будь-яких угод та інших дій, які призводять до виникнення зобов`язань товариства на суму, що дорівнює або перевищує 50000 грн. на дату підписання угоди або договору, окрім угод і договорів, пов`язаних з повсякденною господарською діяльністю. Директор діє від імені товариства, в межах, встановлених даним Статутом, він підзвітний загальним зборам учасників і організує виконання їх рішень. Директор не вправі приймати рішення, обов`язкові для учасників товариства. Директор: - за дорученням загальних зборів укладає угоди щодо продажу, передачу в оренду, відчуження іншим особам, передбаченим чинним законодавствам, майна товариства незалежно від вартості; - самостійно укладає від імені товариства та забезпечує виконання угод або договорів на суму, ще не перевищує 50000 грн., а також угод та договорів, які не потребують узгодження з загальними зборами учасників товариства.

Тобто, відповідно до Статуту учасники товариства, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », мають влив на здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Слід зазначити, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » є засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », володільцем (бенефіціарним власником/контролером) яких також є ОСОБА_5 .

Засновниками ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та інші підприємства, володільцем (бенефіціарним власником/контролером) яких також є ОСОБА_5 .

Засновниками ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (бенефіціарний власник/контролер) є також ОСОБА_5 .

Тобто, в розумінні п.п.14.1.159 п. 14.1 ст. 14 ПК України усі зазначені товариства є пов`язаними особами.

Названим підпунктом ст. 14 ПК України встановлено, що при визнанні осіб пов`язаними враховуються вплив, який може здійснюватися через володіння однією особою корпоративними правами інших осіб відповідно до укладених між ними договорів або за наявності іншої можливості однієї особи впливати на рішення, що приймаються іншими особами. При цьому такий вплив враховується незалежно від того, чи здійснюється він безпосередньо і самостійно або спільно з пов`язаними особами, що визнаються такими відповідно до цього пункту.

Слід зазначити, що місцем укладанням договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » із контрагентами є м. Донецьк, де на той час, на виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 13.04.2014 року, введеного в дію Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» № 405/2014 від 14.04.2014 року розпочато проведення Антитерористичної операції.

Аналізом роздруківок руху грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що грошові кошти, які ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та інші підприємства групи « ІНФОРМАЦІЯ_4 » перерахували на банківські рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за «товар, борошно, послуги, млиновий комплекс та ін.» фактично повернуті у ті ж самі дні, але з призначенням платежу «фінансова допомога», в результаті чого фактично змінено цільове призначення коштів, і тим самим, ці кошти виведені з виробничих процесів ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та інших підприємств групи « ІНФОРМАЦІЯ_4 », адже фінансова допомога не оподатковується.

Відповідно до п. 192.2. ст. 198 ПК України, датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбувалася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг.

Тобто, гроші перераховувались на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » лише з метою відображення податкового кредиту від нього, заздалегідь знаючи про те, що товар, роботи та послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » надавати не буде, а поверне зазначені кошти у вигляді фінансової допомоги.

Відповідно до висновку №72/с від 04.02.2016 судово-економічного експертного дослідження по матеріалам перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що підлягає сплаті підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період липень-вересень 2014 року ПДВ в сумі 25538412,63 грн. в наслідок не підтвердження фінансово-господарської діяльності з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 ».

Водночас даним висновком встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 01.01.2014 по 05.09.2015 фактично надавав своїм контрагентам тимчасову фінансову допомогу, що не відповідає кодам КВЕД, заявленим у реєстраційних документах, та не дає права своїм контрагентам, зокрема ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та іншим підприємствам групи « ІНФОРМАЦІЯ_4 », формувати податковий кредит по договорах поставки товару. В результаті вищеописаних фінансових операцій фактично змінено цільове призначення коштів, і тим самим, ці кошти виведено з виробничого процесу підприємств-контрагентів, адже фінансова допомога не оподатковується.

Також, вказаним висновком встановлено, що за період липня-вересня 2014 року на адресу підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховані грошові кошти в розмірі 255 563 088,93 грн. з призначенням платежу «за товар», «договір переводу боргу», «за послуги» від ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та інших підприємств групи « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а з розрахункового рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на адресу вище перелічених контрагентів перераховано коштів у загальній сумі 43 209 951,29 грн. з призначенням платежу «фінансова допомога».

Крім того відповідно до вказаного висновку експерта встановлено, що висновки акту перевірки №10/28-08-40/00376886/1 від 16.06.2015 в частині донарахування ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » податку на додану вартість в сумі 5789794,91 грн. по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період липень-вересень 2014 року документально підтверджується.

Окрім того, відповідно до постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2016 по справі № 826/21457/15 встановлено, що підлягає сплаті до бюджету України суми відображені у податковій звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Також відповідно до постанови Донецького апеляційного адміністративного суду від 06.09.2016 по справі № 805/3424/15-а встановлено, що підлягає сплаті до бюджету України суми відображені у податковій звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Виходячи з вищенаведеного, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснювало діяльність спрямовану на здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди (формування податкового кредиту) виключно підприємствам групи « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у тому числі ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Згідно п. 3 ст. 44 Податкового Кодексу України (із змінами та доповненнями) платники податків зобов`язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш, як 1095 днів з дня подання податкової звітності, тобто у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повинні зберігатися оригінали первинних бухгалтерських документів за 2014 рік по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для встановлення розміру шкоди завданої кримінальним правопорушенням, а також для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків, а також для проведення експертиз, зокрема почеркознавчої та економічної експертиз. Дані документи будуть використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Виклик у судове засідання службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, у зв`язку з чим існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Враховуючи вищевикладене, та приймаючи до уваги, що оригінали первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », являються джерелом доказів та містять відомості, що мають значення для кримінального провадження і підлягають доказуванню, слідчий просить надати тимчасовий доступ до зазначених документів.

В судовому засіданні слідчий підтримав клопотання, просив його задовольнити з наведених підстав.

Заслухавши слідчого, а також дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

З наданих матеріалів вбачається, що слідчим управлінням ФР ОВПП ДФС здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205, ч.5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 1 та ч. 3 ст. 212 КК України, у кримінальному провадженні №32015100110000182 від 14.07.2015 року.

В судовому засіданні слідчим доведено, що перелічені документи, які перебувають у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), мають значення для кримінального провадження, та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, не можливо.

Керуючись ст.ст.159-166 КПК України,-

У Х В А Л И В:

Клопотання в.о. начальника 5 ВРКП СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу задовольнити.

Надати в.о. начальнику 5 ВРКП СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 , старшому слідчому з ОВС 5 ВРКП СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_6 ,старшому слідчому з ОВС 5 ВРКП СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_7 та особам (оперативним співробітникам МОУ ОВПП ДФС), що будуть діяти за дорученням слідчого слідчої групи, тимчасовий доступ до речей і документів, та розпорядження про їх вилучення (виїмку) у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме до оригіналів документів:

1. Усіх наявних первинних бухгалтерських та інших документів (відомостей) щодо отриманих товарів, робіт/послуг, зворотно-фінансової допомоги від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) за період 2014 року, у тому числі:

- Договори з додатками, накладні, товарно-транспортні накладні, акти виконаних робіт, журнали виконання робіт, рахунки, чеки, векселі, довіреності, листи, комерційні пропозиції, командировочні посвідчення, накази, протоколи, паспорта, ліцензії, дозволи, сертифікати відповідності або походження, податкові накладні, реєстри виданих та отриманих податкових накладних; рахунків-фактур; актів прийомки-передачі; актів здачі-приймання робіт; фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату грошових коштів за вчиненим правочином, платіжні доручення, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО, векселя та інші;

- Журналів-ордерів, оборотно-сальдових відомостей та інших документів бухгалтерського і податкового звіту (інформації з системи «1-С Бухгалтерія») ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), щодо оприбутковування та подальшого руху отриманих товарів (послуг) від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 );

- Наявну інформацію щодо осіб, які від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) виконували роботи, надавали послуги по ремонту обладнання, приміщень, будівель, та здійснювалась поставка товарів на ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

- Журнали пропуску автотранспорту за період 2014 рік; журнали пропуску персоналу за 2014 рік; журнал видачі перепусток за 2014 рік;

2. Рішення (протоколи) загальних зборів/наглядової ради про призначення/звільнення службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), рішення (протоколи) загальних зборів/наглядової ради про призначення/звільнення службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », накази про призначення службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », їх посадові інструкції, контракти (трудові угоди) та копії паспортів, а саме: начальника юридичного відділу, працівників юридичного відділу, головного бухгалтера, бухгалтерів, фінансового директора, виконавчого директора, комерційного директора, генерального директора, начальників виробництв, завідувачів лабораторіями, відповідальних осіб за контролем виконання договорів, які працювали у період 2014 року.

3. Рішення (протоколи) загальних зборів/наглядової ради ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про укладання договорів/угод з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ); рішення (протоколи) загальних зборів/наглядової ради ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про укладання договорів/угод з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), накази ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про укладання договорів/угод з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) за період 2014 року.

Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя :

03.04.2017

Дата ухвалення рішення03.04.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу65778051
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/19776/15-к

Ухвала від 11.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 11.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 11.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 11.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 03.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 03.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 03.04.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 20.03.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 13.03.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 13.03.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні