Постанова
від 11.04.2017 по справі 826/3584/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И за результатами скороченого провадження м. Київ 11 квітня 2017 року                      № 826/3584/17 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П. розглянувши, в порядку скороченого провадження, адміністративну справу за позовомНаціональної ради України з питань телебачення і радіомовлення до Товариства з обмеженою відповідальністю "КС Плюс" простягнення заборгованості, В С Т А Н О В И В: Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами. Згідно з частиною четвертою статті 7 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада).   Згідно з абзацом 2 статті 13 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" Національна рада здійснює нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення. Частиною сьомою статті 27 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" встановлено, що ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії. Національна рада контролює виконання ліцензіатами умов ліцензій, а в разі їх порушення - застосовує штрафні санкції відповідно до вимог цього Закону. Згідно з частиною сьомою статті 39 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" надання програмної послуги абоненту здійснюється на підставі угоди між абонентом і ліцензіатом, укладеної відповідно до чинного законодавства. Угода обов'язково визначає: тип наданого пакета програм (пакет універсальної програмної послуги, стандартний пакет або індивідуальний пакет на замовлення); перелік телерадіопрограм та передач, які провайдер зобов'язується надавати абоненту; абонентну плату за пакет і/або плату за надання окремих телерадіопрограм та передач. Статтею 21 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" встановлено, що Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення". Згідно з частиною восьмою статті 72 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" рішення про стягнення штрафу приймається: якщо після винесення попередження відповідні порушення не були усунені; якщо телерадіоорганізація за час після видачі (продовження) ліцензії вже отримала не менше трьох попереджень; якщо провайдер програмної послуги за час після сплати ним попереднього штрафу вже отримав не менше трьох попереджень. Частиною десятою статті 72 зазначеного Закону України "Про телебачення і радіомовлення" встановлено, що розміри штрафів встановлюються Національною радою за погодженням з Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог законодавства. Відповідно до розмірів штрафів, які можуть накладатися на телерадіоорганізації та провайдерів програмної послуги за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення" затверджених рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 1542 від 08.10.2015 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 03.12.2015 за № 1504/27949 встановлено, що розрахунок розмірів штрафів здійснюється відповідно до нарахованого розміру ліцензійного збору ліцензіату за видачу ліцензії, не враховуючи умов (зменшення/збільшення), що діє на момент прийняття Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення про накладення штрафу, і складає для телерадіоорганізацій 10 відсотків - за вчинення порушень, передбачених частинами сьомою - дев'ятою статті 39 Закону Згідно з частинами першою, третьою, четвертою та п'ятою статті 75 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" рішення Національної ради про застосування санкції вручається або надсилається керівнику ліцензіата. У разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцяти денний термін з дня отримання рішення про накладення штрафу. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі відмови ліцензіатом від сплати штрафу штраф стягується за рішенням суду. Суми штрафів зараховуються до Державного бюджету України. Ліцензіат зобов'язаний надати Національній раді документальне підтвердження факту сплати штрафу (копію платіжного доручення) протягом п'яти днів з моменту сплати. На підтвердження позовних вимог позивачем надано суду копії наступних документів: акта №91/ПП/(IV)/Кв/С-А/15 від 08.12.2015, рішення № 111 від 28.01.2016, акта  №22ПП/Кв/СА/16 від 11.05.2016, рішення № 1616 від 14.07.2016, розпорядження № 12/2177 від 26.07.2016, рішення № 146 від 16.07.2017, службової записки № 10 від 21.02.2017, ліцензії серії НР № 00112-п від 08.05.2013, рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення. Дослідивши зазначені докази суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Керуючись статтями 17, 50, 69, 70, 71, 158-163 1832 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ПОСТАНОВИВ: 1. Адміністративний позов - задовольнити повністю. 2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "КС Плюс" (04213, м. Київ, вул. Прирічна, 25-А, код ЄДРПОУ 34839941) на користь Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (01601, м. Київ, вул. Прорізна, буд. 2, код ЄДРПОУ 00063928) штраф та пеню, у розмірі 11 890, 00 грн. (одинадцять тисяч вісімсот дев'яносто грн. 00 коп.) за наступними реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі              м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у м. Києві, МФО 820019. Поле призначення платежу: +;2659;101; ; ; ; ; ; сплата штрафу за порушення умов ліцензії (НР № 00112-п від 0805.2013), без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження підлягають негайному  виконанню. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя                                                                                                О.П. Огурцов           

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.04.2017
Оприлюднено14.04.2017
Номер документу65904601
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/3584/17

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 25.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 12.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Постанова від 11.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 10.03.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні