УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
21 квітня 2017 року № 876/5276/17
Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Довгополов О. М., перевіривши апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпаття-центр-сервіс" на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 21.03.2017 року у справі за позовом Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпаття-центр-сервіс" про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі, –
встановив:
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 21.03.2017 року задоволено повністю адміністративний позов.
Не погодившись з даною постановою, відповідач подав на неї апеляційну скаргу.
Однак апеляційна скарга не відповідає вимогам ч. 6 ст. 187 КАС України, а саме апелянт до не долучив документ про сплату судового збору у розмірі, встановленому законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року 3674-VI.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 цього Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, – у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Ставки судового збору встановлені частиною 2 цієї статті і відповідно до змісту даної норми розмір судового збору за подання адміністративного позову залежить від характеру позову – майнового чи немайнового.
З позовної заяви та постанови суду першої інстанції вбачається, що даний адміністративний позов має майновий характер і ціна позову становить 78297,36 грн.
Нормами ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
А за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, сплачується 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2017 року становить 1600,00 грн.
Таким чином, виходячи з ціни позову, ставка судового збору, що підлягав до сплати при поданні позовної заяви, становила 1600,00 грн. (мінімальний розмір за подання суб'єктом владних повноважень адміністративного позову майнового характеру).
Відповідно розмір судового збору, що підлягає сплаті за подання апеляційної скарги, становить 1760,00 грн. (1600,00 грн. х 110%).
Враховуючи те, що апелянт не долучив до апеляційної скарги документ про сплату судового збору, відповідно до положень ст. ст. 108, 187, 189 КАС України апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати апелянту строк для усунення зазначених вище недоліків.
Вказані недоліки можуть бути усунені шляхом надіслання на адресу Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату апелянтом судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги, у розмірі 1760 грн. 00 коп. за реквізитами: одержувач – Державний бюджет Галицького району м. Львова, код ЄДРПОУ – 38007573, рахунок – 31219206781004, банк одержувача – ГУДКУ у Львівській області, МФО банку – 825014, призначення платежу – Судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Львівський апеляційний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа), код ЄДРПОУ 34668371 (суду, де розглядається справа).
Керуючись ст. ст. 87, 108, 187, 189, 254 КАС України, суддя –
ухвалив:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпаття-центр-сервіс" на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 21.03.2017 року у справі за позовом Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпаття-центр-сервіс" про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі – залишити без руху.
Зазначені в ухвалі недоліки апелянту слід усунути в 10-денний строк з моменту отримання копії цієї ухвали.
Роз'яснити особі яка подала апеляційну скаргу, що у разі не усунення зазначених недоліків, відповідно до ч. 3 ст. 108 КАС України апеляційна скарга буде повернута.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення. На ухвалу протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя Довгополов О. М.
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2017 |
Оприлюднено | 27.04.2017 |
Номер документу | 66136193 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні