Ухвала
від 03.05.2017 по справі 821/49/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

——————————————————————

У Х В А Л А

про залишення апеляційної скарги без руху

03 травня 2017 р.м. ОдесаСправа № 821/49/17

Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Єщенко О.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 3 квітня 2017 року по справі №821/49/17 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Південний регіон» до Міжрегіонального управління Держгеокадастру у м. Херсоні та Автономній Республіці Крим, Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 3 квітня 2017 року частково задоволено адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Південний регіон».

На зазначену постанову суду Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області подала апеляційну скаргу.

Вивчивши апеляційну скаргу, суддя вважає, що скарга має бути залишена без руху, з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 6 ст. 187 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Проте апеляційна скарга вказаним вимогам не відповідає, оскільки до скарги не додано документ про оплату судового збору.

Слід зазначити, що згідно із п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року №3674-VI за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору встановлюється у сумі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

За змістом адміністративного позову, поданого 04.01.2017 року, предметом спору у цій справі є протиправна бездіяльність відповідача щодо надання витягу з технічної документації, у зв'язку із чим позивачем ставиться питання про зобов'язання вчинити певні дії в судовому порядку.

Таким чином, вказаний адміністративний позов містить одну позовну вимогу немайнового характеру, тому при обчисленні розміру судового збору слід виходити із правил, встановлених п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI.

Відповідно до п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору встановлюється у сумі 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 січня 2017 року установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1600 грн.

Так, розмір судового збору за подання юридичною особою до адміністративного суду позову немайнового характеру становить 1 600 грн.

Таким чином, ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції з урахуванням вимог п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI становить 1 760 грн.

Статтею 5 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області не звільнено від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях, тому при поданні до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції апелянт має додержуватись правил, встановлених ч. 6 ст. 187 КАС України, п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року №3674-VI.

До апеляційної скарги додано клопотання, в якому апелянтом, зокрема, ставиться питання про відстрочення оплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції у зв'язку відсутністю фінансування на оплату вказаного збору.

Відповідно до ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Такі ж правила визначає ст. 8 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року № 3674-VI.

Аналіз наведених норм показав, що єдиною підставою для вчинення судом зазначених у цих нормах дій є майновий стан заявника. Обґрунтування обставин, які свідчать про неможливість або утруднення в здійсненні оплати судового збору у встановлених законом розмірах і в строки, покладається на цю особу.

Разом з цим, оскільки наведені скаржником обставини не підтверджені належними доказами, підстав для відстрочення оплати судового збору та для застосування судом приписів ст. 88 КАС України, ст. 8 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року № 3674-VI не вбачається.

Також, відповідно до ч. 6 ст. 187 КАС України до апеляційної скарги додаються її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі, а також копії доданих до неї письмових матеріалів відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Проте апеляційна скарга вказаним вимогам не відповідає, оскільки до апеляційної скарги додано її копії в одному примірнику, тобто не у відповідності до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Відповідно до ст. 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 187 цього Кодексу, застосовуються правила ст. 108 цього Кодексу.

Згідно із ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

З огляду на викладене, враховуючи норми Закону України «Про судовий збір» та процесуального законодавства, вважаю, що апеляційна скарга підлягає залишенню без руху із наданням апелянту строку на усунення недоліків апеляційної скарги шляхом подання копії апеляційної скарги із доданими до скарги документами відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі, а також подання оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі 1 760 грн. на рахунок Одеського апеляційного адміністративного суду №31212206781008, отримувач коштів: УК в м. Одесі/Приморський р-н/22030101, код ЄДРПОУ отримувача: 38016923, банк отримувача: ГУДКСУ в Одеській області, код банку отримувача (МФО): 828011, код класифікації доходів бюджету: 22030101.

Керуючись ст.ст. 108, 186, 189 КАС України,-

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про відстрочення оплати судового збору – відмовити.

Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області - залишити без руху.

Надати апелянту строк для усунення недоліків поданої апеляційної скарги до 26 травня 2017 року.

Роз'яснити Головному управлінню Держгеокадастру у Херсонській області, що у разі не усунення недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст. 108 КАС України апеляційна скарга буде повернута скаржнику.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, у відповідності до чинного законодавства.

           Суддя:                                                                      Єщенко О.В.

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.05.2017
Оприлюднено10.05.2017
Номер документу66295076
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/49/17

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 03.05.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Постанова від 03.04.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 03.04.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 03.04.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 21.03.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 21.03.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні