Ухвала
від 25.04.2017 по справі 712/387/17-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 712/387/17-а Головуючий у 1-й інстанції: Марцішевська О.М Суддя-доповідач: Бабенко К.А

У Х В А Л А

Іменем України

25 квітня 2017 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді Бабенка К.А., суддів: Кузьменка В.В., Собківа Я.М., секретаря Антоненко К.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_2 на Постанову Соснівського районного суду міста Черкаси від 06 березня 2017 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Виконавчого комітету Черкаської міської ради, Департаменту архітектури та містобудування та інспектування Черкаської міської ради про визнання протиправним та скасування Наказу, зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Постановою Соснівського районного суду міста Черкаси від 06 березня 2017 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, Позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить судове рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове судове рішення, яким його адміністративний позов задовольнити повністю.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а Постанову суду першої інстанції - без змін з наступних підстав.

Позивач на підставі Договорів купівлі-продажу земельної ділянки від 25.07.2013 року та 26.07.2013 року (а.с.107-110) є власником земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 площами 252,00 кв.м кожна, а з цільовим призначенням - для ведення садівництва.

Як вбачається зі Свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 10 жовтня 2014 року НОМЕР_3 (а.с.58) та Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 10 жовтня 2014 року є власником садового будинку АДРЕСА_1.

А як зазначено у Звіті про проведення технічного огляду дачного (садового) будинку від 26 липня 2016 року (а.с.60-62), недоліки щодо невідповідності об'єкта державним будівельним нормам відсутні.

Висновком про відповідність об'єкта державним будівельним нормам (а.с. 63) встановлено, що садовий будинок АДРЕСА_1 відповідає вимогам державних будівельних норм.

12 вересня 2016 року Позивачем подано Відповідачу - Виконавчому комітету Черкаської міської ради Заяву про переведення садового будинку у жилий будинок (а.с.79).

Наказом Департаменту архітектури та містобудування та інспектування Черкаської міської ради Про відмову в переведенні садового будинку у жилий від 12 січня 2017 року №1-с, відмовлено Позивачу у переведенні у жилий садового будинку, розташованого в громадській організації "Садове товариство "Зелена зона" по вул.Одеській,6/1, у зв'язку з наявними містобудівними обмеженнями щодо землекористування, пов'язаними із розміщенням земельної ділянки в межах санітарно-захисної зони від території кладовища.

Відповідно до п. 1 Порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року №321 (надалі - Порядок №321), цей Порядок визначає механізм переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки.

Згідно з п. 4 Порядку № 321, За результатами розгляду заяви та доданих до неї документів уповноважений орган протягом місяця з дня їх надходження приймає рішення про переведення дачного чи садового будинку у жилий будинок або про відмову в такому переведенні.

Прийняття рішення про відмову в переведенні дачного чи садового будинку у жилий будинок допускається за наявності хоча б однієї з таких підстав: неподання документів, зазначених у пункті 3 цього Порядку; виявлення в поданих документах недостовірних відомостей; встановлення невідповідності дачного чи садового будинку вимогам державних будівельних норм, що зазначені у розділі I (обов'язковий) результатів технічного огляду звіту про проведення технічного огляду дачного чи садового будинку (додаток 2).

Проте, відповідно до частини першої ст. 114 Земельного кодексу України, санітарно-захисні зони створюються навколо об'єктів, які є джерелами виділення шкідливих речовин, запахів, підвищених рівнів шуму, вібрації, ультразвукових і електромагнітних хвиль, електронних полів, іонізуючих випромінювань тощо, з метою відокремлення таких об'єктів від територій житлової забудови.

А згідно з частиною другою ст. 114 Земельного кодексу України, у межах санітарно-захисних зон забороняється будівництво житлових об'єктів, об'єктів соціальної інфраструктури та інших об'єктів, пов'язаних з постійним перебуванням людей.

Відповідно до частини другої ст.26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 року № 3038-VI, суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів.

Згідно з п. 1.1. Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19 червня 1996 року №173, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 року за №379/1404 (надалі - Правила №173), державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів (далі - Правила) включають основні гігієнічні вимоги до планування і забудови як нових, так і існуючих міських та сільських поселень України, їх санітарного упорядкування та оздоровлення.

Дотримання цих Правил повинно забезпечити найбільш сприятливі в гігієнічному відношенні умови життєдіяльності населення.

Відповідно до п. 1.2. Правил №173, ці Правила є обов'язковими для дотримання всіма державними, кооперативними, колективними та приватними підприємствами, організаціями та установами незалежно від відомчого підпорядкування та форм власності, а також посадовими особами та громадянами України, інвесторами - громадянами інших держав.

Згідно з Додатком №4 до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19 червня 1996 року №173, зокрема, санітарно-захисна зона кладовища складає 300 м.

Оскільки садовий будинок Позивача розташовано в межах 300 метрової санітарно-захисної зони кладовища, в межах якої заборонено будівництво житлових об'єктів, оскаржений Позивачем Наказ Відповідача - Департаменту архітектури та містобудування та інспектування Черкаської міської ради є правомірним, у зв'язку з чим, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо відмови у задоволенні адміністративного позову

Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, за таких підстав, апеляційна скарга залишається без задоволення, а Постанова суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 41, 196, 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу ОСОБА_2 залишити без задоволення, а Постанову Соснівського районного суду міста Черкаси від 06 березня 2017 року - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складення її в повному обсязі безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Ухвалу складено в повному обсязі 04.05.2017 року.

Головуючий суддя Бабенко К.А.

Судді: Кузьменко В.В.

Собків Я.М.

Головуючий суддя Бабенко К.А

Судді: Собків Я.М.

Кузьменко В. В.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2017
Оприлюднено05.05.2017
Номер документу66318808
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —712/387/17-а

Постанова від 09.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 25.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

Ухвала від 04.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

Ухвала від 04.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

Постанова від 06.03.2017

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Марцішевська О. М.

Ухвала від 09.02.2017

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Марцішевська О. М.

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Соснівський районний суд м.Черкас

Марцішевська О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні