ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу
20 квітня 2017 р. Справа № 909/1199/14 Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Ткаченко І. В., при секретарі судового засідання Сегін І. В., за участю ліквідатора ОСОБА_1, представника ДПІ у м. Івано-Франківську ОСОБА_2, розглянувши у відкритому судовому засіданні справу про банкрутство фізичної особи ОСОБА_3,
в с т а н о в и в:
ухвалою від 09 грудня 2014 р. господарський суд Івано-Франківської області в порядку ст. 90 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за заявою ДПІ у м. Івано-Франківську порушив провадження у справі про банкрутство фізичної особи ОСОБА_3, ввів мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Грошові вимоги ініціюючого кредитора ДПІ у м. Івано-Франківську у розмірі 1 737 696 грн 18 коп. суд визнав ухвалою від 29 квітня 2015 р.
10 лютого 2015 р., суд виніс постанову, якою фізичну особу ОСОБА_3 визнав банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру строком на шість місяців, ліквідатором банкрута призначив арбітражного керуючого ОСОБА_1.
Повідомлення про визнання фізичної особи ОСОБА_3 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури було розміщено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 10 лютого 2015 р. за № 14431, у відповідності до вимог Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17 грудня 2013 р. № 16.
Після опублікування повідомлення про визнання фізичної особи ОСОБА_3 банкрутом до суду також надійшли відповідні заяви фізичної особи ОСОБА_4 про визнання грошових вимог до банкрута щодо стягнення аліментів на утримання неповнолітньої дитини на загальну суму 11 660 грн та ініціюючого кредитора про визнання додаткових вимог до банкрута в сумі 128 261 грн 08 коп., що були визнані судом у повному обсязі.
Строк ліквідаційної процедури суд неодноразово продовжував за відповідними клопотаннями ліквідатора.
Ухвалою від 11 квітня 2017 р. розгляд справи суд призначив на 20 квітня 2017 р. та зобов'язав ліквідатора надати суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.
До початку розгляду справи ліквідатор подав через канцелярію суду звіт про виконану роботу та ліквідаційний баланс банкрута.
В судовому засіданні ліквідатор та представник ініціюючого кредитора просили суд затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та припинити провадження у справі.
Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
З метою виявлення активів банкрута, ліквідатор подавав запити до відповідних органів.
Так, згідно з даними листів відділу Держземагенства у м. Івано-Франківську, Державної інспекції сільського господарства в Івано-Франківській області, територіального управління Держгірпромнагляду в Івано-Франківській області за банкрутом прав власності та користування на земельні ділянки, техніки та спецтехніки не зареєстровано.
Згідно з даними листа ДПІ у м. Івано-Франківську від 02 квітня 2015 р. у ОСОБА_3 немає відкритих рахунків у фінансових установах.
Відповідно до даних, що розміщені на офіційному веб-порталі Даржавної авіаційної служби за адресою http://avia.gov.ua та Регістровою книгою суден, за ОСОБА_3 повітряні судна та морський чи річковий транспорт не зареєстровані.
Відповідно до даних інформаційної довідки № 39298872 від 18 червня 2015 р. з Державного реєстру прав на нерухоме майно, квартира АДРЕСА_1, що є місцем реєстрації банкрута, належала ОСОБА_5.
23 липня 2015 р., ліквідатор звернувся до господарського суду Івано-Франківської області в порядку статей 10, 20 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" із заявою про визнання недійсним договору дарування майна частки квартири, який було укладено банкрутом після відкриття ліквідаційної процедури. Так, у своїй заяві ліквідатор просив суд визнати недійсним договір дарування від 18 травня 2015 р., що був посвідчений приватним нотаріусом Івано-Франківського міського нотаріального округу ОСОБА_6 та зареєстрований в реєстрі за номером 740, згідно з яким фізична особа ОСОБА_3 здійснив безоплатне відчуження ОСОБА_5 належну йому 1/3 частки квартири АДРЕСА_1.
Ухвалою від 21 червня 2016 р., указаний договір дарування суд визнав недійсним.
Відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Житлового кодексу України, жилі будинки, а також жилі приміщення в інших будівлях утворюють житловий фонд. Житловий фонд включає, зокрема, квартири в багатоквартирних жилих будинках.
Разом з тим, враховуючи, що належна банкруту 1/3 частки квартири АДРЕСА_1 є об'єктом житлового фонду, а також ту обставину, що за даною адресою зареєстрована неповнолітня дитина, ліквідатор до складу ліквідаційної маси зазначене майно не включив.
Відповідно до повідомлення УДАІ УМВС України в Івано-Франківській області № 16/974 від 26 березня 2015 р. за ОСОБА_3 були зареєстровані наступні транспортні засоби: автомобіль марки HYUNDAI ACCENT, (2008), сірий, державний номерний знак НОМЕР_1, свідоцтво на право власності № АТС 053369 від 03 травня 2008 р. та автомобіль марки ЗАЗ 1103, (1999), червоний, державний номерний знак 45666ІВ, свідоцтво на право власності № ІВС 136201 від 03 березня 2000 р.
За відповідним клопотанням ліквідатора на зазначені транспортні засоби суд наклав арешт з оголошенням в розшук та проведенням у встановленому законом порядку затримання таких транспортних засобів.
Відповідно до інформації наданої ліквідатору Регіональним сервісним центром в Івано-Франківській області МВС України у листі № 31/9/537 від 12 лютого 2016 р., згідно з базою даних Єдиного державного реєстру МВС України, за ОСОБА_3 транспортні засоби не зареєстровані.
08 червня 2016 р., ліквідатор звернувся до господарського суду Івано-Франківської області в порядку статей 10, 20 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" із заявою про визнання недійсним правочину, вчиненого банкрутом ОСОБА_3, з продажу належного йому транспортного засобу марки HYUNDAI ACCENT, (2008), сірий, державний номерний знак НОМЕР_1, номер кузова НОМЕР_2, номер двигуна НОМЕР_3, фізичній особі ОСОБА_5 та скасування державної реєстрації (перереєстрації) права власності на зазначений транспортний засіб, а також із заявою про визнання недійсним правочину, вчиненого банкрутом ОСОБА_3, з продажу належного йому транспортного засобу марки ЗАЗ 1103, 1999 р. в., ДНЗ 45666ІВ, фізичній особі ОСОБА_7 та скасування державної реєстрації (перереєстрації) права власності на зазначений транспортний засіб.
29 вересня 2016 р., провадження за заявою ліквідатора про визнання недійсним правочину, вчиненого банкрутом ОСОБА_3, з продажу належного йому транспортного засобу марки ЗАЗ 1103 суд припинив.
09 серпня 2016 р., правочин вчиненого банкрутом ОСОБА_3, з продажу належного йому транспортного засобу марки HYUNDAI ACCENT фізичній особі ОСОБА_5 суд визнав недійсним та скасував державну реєстрацію (перереєстрацію) права власності на даний автомобіль.
На виконання вказаної ухвали ліквідатор звернувся до Регіонального сервісного центру в Івано-Франківській області МВС України.
17 березня 2017 р., Регіональний сервісний центр в Івано-Франківській області повідомив ліквідатору, що транспортний засіб марки HYUNDAI ACCENT, (2008), сірий, державний номерний знак НОМЕР_1, номер кузова НОМЕР_2, номер двигуна НОМЕР_3, ще у жовтні 2015 р. був переєстрований на третю особу.
Відтак, станом на день винесення ухвали про визнання недійсним правочину вчиненого банкрутом ОСОБА_3, з продажу належного йому транспортного засобу марки HYUNDAI ACCENT фізичній особі ОСОБА_5, даний транспортний засіб уже належав на праві власності третій особі.
Таким чином, в ході ліквідаційної процедури ліквідатор не виявив жодних активів банкрута, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси.
Згідно з ч. 3 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Ліквідатор подав до суду ліквідаційний баланс фізичної особи ОСОБА_3 станом на 20 квітня 2017 р., який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Вимоги ДПІ у м. Івано-Франківську не погашені у зв'язку з відсутністю у банкрута майна.
Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч. 3 ст. 92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", після завершення розрахунків з кредиторами фізична особа, визнана банкрутом, звільняється від подальшого виконання грошових вимог кредиторів, що були заявлені після визнання фізичної особи банкрутом, за винятком вимог, передбачених абзацом третім частини третьої цієї статті. Вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого частиною восьмою статті 91 цього Закону, задовольняються в останню чергу.
Вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання фізичної особи банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання фізичної особи банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство фізичної особи відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством.
Згідно з частинами 7, 8 ст. 92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", протягом п'яти років після визнання фізичної особи банкрутом не може бути порушено провадження у справі про банкрутство за його заявою. Протягом трьох років після визнання фізичної особи банкрутом ця особа не може бути зареєстрована як фізична особа, придбавати майно або грошові кошти у кредит, укладати договір поруки, передавати майно у заставу.
Як пояснив в судовому засідання ліквідатор документи банкрута до архівної установи він не передав у зв'язку з тим, що у фізичної особи ОСОБА_3 відсутні документи, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню (були відсутні наймані працівники тощо).
Дослідивши матеріали справи, суд встановив, що 20 квітня 2017 р. ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора були заслухані та схвалені зборами кредиторів банкрута.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши звіт ліквідатора та пояснення представника кредитора, суд прийшов до висновку, що звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута слід затвердити, а провадження у даній справі - припинити.
Керуючись ст. ст. 2, 40, 45, 46, 83, 90 - 92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд
у х в а л и в:
звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс фізичної особи ОСОБА_3 (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Кисілевської, 40/75; ідентифікаційний номер НОМЕР_4) - затвердити.
Вимоги Державної податкової інспекції у місті Івано-Франківську ГУ ДФС в Івано-Франківській області - вважати погашеними.
Заборгованість фізичної особи ОСОБА_3 перед Державним бюджетом України в розмірі 8 526 грн - вважати погашеною.
Провадження у справі № 909/1199/14 про банкрутство фізичної особи ОСОБА_3 - припинити.
Суддя Ткаченко І. В.
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2017 |
Оприлюднено | 11.05.2017 |
Номер документу | 66353649 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Ткаченко І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні