Постанова
від 10.05.2017 по справі 822/931/17
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/931/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2017 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіПетричковича А.І. при секретаріЯворській І.Ю. за участі:представника позивача та третьої особи Єгорової О.С., представника відповідача Смалюхівського І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Державної аудиторської служби України до Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру, третя особа - Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, про надання дозволу на проведення позапланової ревізії, -

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою від 19.04.2015 року, суд відкрив провадження за адміністративним позовом Державної аудиторської служби України №25-17/164 від 15.03.2017 року, в якому Позивач просить надати Державній аудиторській службі України дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру за період з 01.01.2015 по зав.м.2017 року (код ЄДРПОУ 02004500, юр./факт. адреси: 31363, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Ружичанка, терміном 15 робочих днів з дня набрання законної сили судового рішення відповідно до вимог, передбачених статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру за період з 01.01.2015 по зав.м.2017 року, за результатами якої складено акт ревізії від 28.02.2017 №04-08/7. Після ознайомлення з актом ревізії встановлені порушення законодавства при її проведенні, що дає підстави вважати, що ревізія проведена неякісно, а саме можливе не відображення всіх виявлених фінансових порушень, в зв'язку з чим, відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.03.2017 №58 призначено службове розслідування стосовно осіб, які провели ревізію. Отже, у позивача виникли правові підстави для ініціювання відповідної позапланової перевірки, що передбачено ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні".

Представник Позивача та третьої особи в судовому засіданні позовні вимоги підтримав. Також, ним було пояснено, що завершений місяць 2017 року, по який була здійснена перевірка, є січнем 2017 року.

Представник Відповідача надав суду письмові заперечення, які підтвердив у суді. Зазначив, зокрема, що Позивач не вказує норм законодавства, яким не відповідають висновки акту ревізії. Окремі вказані позивачем порушення є безпідставними. Крім цього, Позивачем не подано документів, які б свідчили про розпочате службове розслідування стосовно посадових осіб, які проводили ревізію.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, суд приходить до таких висновків, враховуючи наступне.

Сторони не оспорюють, що Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області було проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру за період з 01.01.2015 по завершений місяць (січень) 2017 року, за результатами якої складено акт ревізії від 28.02.2017 №04-08/7, тому це не потребує доказування, відповідно до вимог ч.3 ст.72 КАС України.

Відповідно до листа Військової прокуратури західного регіону України Військової прокуратури Хмельницького гарнізону №4/507 вих17 від 03.03.2017, військовою прокуратурою Хмельницького гарнізону здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42017240310000014 від 20.02.2017, за підозрою начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст.368 ч.3 КК України ( стор. 37 справи).

Згідно з пунктом 1 Протоколу Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України "Про розгляд питання щодо проведення дисциплінарного провадження стосовно працівників Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області" від 06.03.2017 вирішено ініціювати проведення службового розслідування ( стор. 11 - 13 справи).

Наказом Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 07.03.2017 за №58 "Про проведення службового розслідування" доручено Дисциплінарній комісії з розгляду дисциплінарних справ Західного офісу Держаудитслужби розпочати проведення службового розслідування щодо повноти та якості проведення і документування начальником відділу контролю в соціальній галузі та культурі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області ОСОБА_6, державним фінансовим інспектором відділу контролю в соціальній галузі та культурі ОСОБА_7, державним фінансовим інспектором відділу контролю в органах влади, оборони, правоохоронних органів та за місцевими бюджетами ОСОБА_8 планової ревізії фінансово-господарської діяльності Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру. Службове розслідування вирішено провести в термін з 13 березня по 13 квітня 2017 року ( стор. 10 справи).

Відповідно до Наказу Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.03.2017 за №81 "Про проведення службового розслідування" доповнено п.1 наказу від 07.03.2017 №58, після прізвища ОСОБА_8 словами "заступником начальника Управління - начальником відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області ОСОБА_9" ( стор. 54 справи).

Наказом Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 13.04.2017 за №111 "Про продовження строку проведення службового розслідування" продовжено строк службового розслідування з 14 квітня 2017 року по 21 квітня 2017 року ( стор. 55 справи).

Згідно з ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" №2939-XII (далі - Закон №2939-XII) органами державного фінансового контролю можуть проводитись виїзні ревізії як в плановому, так і в позаплановому порядку.

Відповідно до п.6 ч.5 статті 11 Закону №2939-XII, позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться, зокрема, у разі, коли у разі, коли вищестоящий орган державного фінансового контролю в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державного фінансового контролю здійснив перевірку актів ревізії, складених нижчестоящим органом державного фінансового контролю, та виявив їх невідповідність вимогам законів. Позапланова виїзна ревізія в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державного фінансового контролю лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державного фінансового контролю, які проводили планову або позапланову виїзну ревізію зазначеної підконтрольної установи, розпочато службове розслідування або у випадку повідомлення їм про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Згідно з ч.6 ст.11 Закону №2939-XII, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Відповідно до частин 8, 11 ст. 11 Закону №2939-XII орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Отже, Західним офісом Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, яка є вищестоящим органом державного фінансового контролю щодо Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державного фінансового контролю здійснено перевірку акту ревізії від 28.02.2017 №04-08/7, під час якої виявлено, що висновки нижчестоящого органу державного фінансового контролю не відповідають вимогам законодавства і розпочато службове розслідування стосовно посадових осіб нижчестоящого органу державного фінансового контролю, які проводили ревізію підконтрольної установи, що є обставиною, яка дає підстави для вирішення питання проведення позапланової виїзної ревізії (п.6 ч.5 ст. 11 Закону №2939-XII), яка відповідно до ч.6 ст.11 Закону №2939-XII здійснюється на підставі рішення суду. Тобто, суб"єкт владних повноважень довів наявність законних підстав для проведення позапланової виїзної ревізії Відповідача, тому позов задовольняються.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Отже, сплачений позивачем судовий збір в розмірі 1600 грн. не підлягає стягненню з відповідача.

На підставі викладеного, керуючись Законом України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" і ст.ст. 4-15, 70-71, 86, 94, 99, 158 - 163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов №25-17/164 від 15.03.2017 року, задовольнити.

Надати Державній аудиторській службі України дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру (код ЄДРПОУ 02004500) за період з 01.01.2015 по завершений січень місяць 2017 року, терміном 15 робочих днів з дня набрання цим судовим рішенням законної сили.

Копії постанови надати сторонам, повний текст якої виготовлено 12.05.2017 року.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Суддя /підпис/А.І. Петричкович "Згідно з оригіналом" Суддя А.І. Петричкович

Дата ухвалення рішення10.05.2017
Оприлюднено17.05.2017
Номер документу66468454
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/931/17

Постанова від 13.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 31.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Смокович М.І.

Ухвала від 13.07.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Постанова від 10.05.2017

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 19.04.2017

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 28.03.2017

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні