Ухвала
від 12.05.2017 по справі 810/2342/16
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

              ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ            УХВАЛА 12 травня 2017 року                    м. Київ                                        К/800/15526/17 Суддя Вищого адміністративного суду України Вербицька О.В., розглянувши касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТАПОЛІС" на постанову Київського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 06 березня 2017 року у справі № 810/2342/16 за позовом  Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТАПОЛІС" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Київській області, Києво-Святошинської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області третя особа - Міністерство фінансів України   про визнання незаконними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії,   ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІТАПОЛІС" звернулось до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Київського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 06 березня 2017 року у справі № 810/2342/16. Проте, подана касаційна скарга не відповідає вимогам статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України. Так, відповідно до частини 5 статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору. Однак, як вбачається з матеріалів касаційної скарги, скаржником подано платіжне доручення від 25 квітня 2017 року № 1431 та сплачено судовий збір у розмірі                   1653,60 грн, що не відповідає сумі, обчисленій за правилами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір". Так, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" (в редакції, чинній на момент звернення скаржника з касаційною скаргою) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду сплачується 120 % ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. На момент звернення позивачем до суду першої інстанції з адміністративним позовом (немайнового характеру) ставка судового збору складала 1 розмір мінімальної заробітної плати (станом на 1 січня 2016 р. розмір мінімальної заробітної плати становив 1378,00 грн  згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік"). Частиною 3 статті 6 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір"  встановлено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру. З огляду на те, що даний позов містить чотири вимоги немайнового характеру, скаржнику за подання касаційної скарги необхідно доплатити судовий збір в розмірі                       4   960,80 грн (1378 грн х 4 х 120% - 1653,60 грн = 4 960,80 грн). Згідно з частиною 3 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу - залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви. За таких обставин, касаційну скаргу слід залишити без руху, надавши скаржнику до 31 травня 2017 року строк для усунення недоліків касаційної скарги. В разі невиконання вимог даної ухвали, касаційна скарга буде повернута скаржнику, у відповідності до вимог закону. Керуючись статтями 108, 165, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, УХВАЛИВ:     1. Касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТАПОЛІС" залишити без руху. 2. Встановити Товариству з обмеженою відповідальністю "ВІТАПОЛІС" строк до  31 травня 2017 року для усунення недоліків касаційної скарги. Суддя                                                                         О.В. Вербицька

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення12.05.2017
Оприлюднено17.05.2017
Номер документу66502508
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2342/16

Постанова від 19.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 14.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 13.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 06.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 03.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 12.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 06.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Ухвала від 20.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні