Постанова
від 15.05.2017 по справі 346/458/17
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 346/458/17

Провадження № 2-а/346/55/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 травня 2017 року м. Коломия

Коломийський міськрайонний суд

Івано-Франківської області

у складі: головуючого судді Димашка В.П.,

за участі секретаря Гайової Г.Ф.,

позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача Бігуняк Л.Ф.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Коломия справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Коломийського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання незаконною відмови та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_1 звернувся з позовом, в якому просив визнати неправомірною відмову Коломийського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області у призначенні ОСОБА_1 пенсії по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»; зобов`язати Коломийське об`єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області призначити ОСОБА_1 з 28 липня пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням з 01 травня 2015 року по 04 квітня 2016 року в страховий стаж для призначення пенсії, врахувавши в заробіток при призначенні пенсії виплачені йому суми грошового забезпечення зазначені в довідці №1590 від 06.07.2016 року.

Свої вимоги позивач мотивував тим, що він, ОСОБА_1 , народився ІНФОРМАЦІЯ_1 в селі Дебеславці Коломийського району Івано-Франківської області. Після закінчення навчання в Івано-Франківському технікумі фізкультури та служби в армії він працював на різних роботах, зокрема в кооперативі «Пластик» та державому будівельно-монтажному управлінні № 25.

З 28 липня 2016 року згідно висновку МСЕК йому встановили третю групу інвалідності, в зв`язку з чим він звернувся до Коломийського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області за призначенням пенсії. Однак в призначенні пенсії по інвалідності йому було відмовлено в зв`язку з відсутністю необхідного страхового стажу.

З таким рішенням відповідача не погоджується, виходячи з наступного: з 26 березня 2015 року по 04 квітня 2016 року він брав участь в антитерористичній операції на території Донецької та Луганської областей, що підтверджується довідкою з військової частини, виданою 04.04.2016р. № 793, посвідченням учасника бойових дій, записами у військовому квитку.

За період з травня 2015 року по квітень 2016 року йому були виплачені суми грошового забезпечення, зазначені в довідці від 22.09.2016р. № 1922 на загальну суму 95155,60 грн. При цьому із заробітку було сплачено страхові внески згідно із Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування». Однак відповідач відмовляється зарахувати йому цей період до страхового стажу, тому що за нього в системі персоніфікованого обліку відсутні дані.

15 лютого 2015 року він був призваний у Збройні сили України по частковій мобілізації на підставі Указу Президента України від 14.01.2015р. № 15, що підтверджується записами у військовому квитку серії НОМЕР_1 , виданому 13.02.2015 року.

Згідно довідки військової частини НОМЕР_2 від 04.04.2016р. № 793 він з 26 березня 2015 року по 04 квітня 2016 року безпосередньо брав участь в антитерористичні операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей.

Відповідно до посвідчення серії НОМЕР_3 , виданого 30.03.2016 року, йому присвоєно статус учасника бойових дій, що дає право на пільги, встановлені законодавством України та підтверджує факт участі в антитерористичній операції.

Він є учасником бойових дій, тобто особою, яка брала участь у виконанні бойових завдань по захисту Батьківщини у складі військових підрозділів, з`єднань, об`єднань всіх видів і родів військ Збройних Сил діючої армії (флоту), у партизанських загонах і підпіллі та інших формуваннях як у воєнний, так і у мирний час.

Відповідно до п. 19 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасниками бойових дій визнаються військовослужбовці (резервісти, військовозобов`язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, особи рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику У сфері державної митної справи, поліцейські, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.

В довідці військової частини - польової пошти В2250 від 22.09.2016 року є чітко зазначено суми сплаченого єдиного внеску для відповідної категорії осіб відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування».

Отримання ним протягом травня 2015 року-квітня 2016 року грошового забезпечення було б неможливим без сплати страхових внесків, а тому вважає, що відповідач неправомірно відмовляє йому в зарахуванні сум грошового забезпечення. Крім того, з січня по червень 2003 року він працював у Державному будівельно-монтажному управління № 25. Відповідно до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, затвердженим Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 року № 22-1, до заяви про призначення пенсії додаються документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637. Цим Порядком встановлено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Представити трудову книжку він не має можливості, оскільки вона була втрачена ним під час переїзду на нове місце проживання, а тому свій страховий стаж він змушений підтверджувати іншими, передбаченими законодавством документами.

За період роботи з січня по червень 2003 року в реєстрі застрахованих осіб містяться відомості про його стаж і заробіток, що підтверджується довідкою форми ОК-5, яка містить індивідуальні відомості про застраховану особу. Однак відповідач не зараховує даний період до страхового стажу, так як направив запит до управління ПФУ в Приморському районі м.Одеси, згіно відповіді якого витребувати підтверджуючу довідку про роботу в Державному будівельно-монтажному управлінні № 25 нема можливості, так як воно за юридичною адресою відсутнє, а інших даних про місце знаходження підприємства нема. Дані про ліквідацію підприємства або передачу документів на збереження в архівну установу також відсутні. Вважає такі дії відповідача неправомірними, так як дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб, вже є достатньою підставою для зарахування періоду роботи з січня по червень 2003 року до страхового стажу.

Позивач позовні вимоги підтримав та пояснив, що він подав документи на призначення песії по інвалідності з 28 липня 2016 року (а/с 20), йому відмовили оскільки не вистачало 2 місяці трудового стажу. У нього відсутня трудова книжка, після ліквідації колгоспу «Довбуша» йому її не повернули, немає у архівах. Він змушений підтверджувати трудовий стаж збираючи докази. У нього є два періоди роботи з січня по червень в м. Одесі, з приводу чого в нього доказів немає, і з 01.05.2015 року по 04 квітня 2016 року він проходив військову службу, перебували в місцях проведення АТО, що підтверджується наданими довідками.

Представник відповідача в задоволенні позовних вимог просила відмовити та пояснила, що період роботи до 2004 року підтверджується довідками, а за період з 01.01.2004 року ведеться база даних персоніфікованого обліку, форма ОК5. Для даної вікової категорії потрібен трудовий стаж 14 років. Підтверджений трудовий стаж позивача на підставі наданих довідок становить 13 років 10 місяців. Не вистачає два місяці. Позивач просить зарахувати роботу в будівельному управлінні, однак згідно відповіді на запит підприємство відсутнє, що підтверджується довідкою. За період перебування у АТО в індивідуальних відомостях про застраховану особу позивача відсутні дані про сплату страхових внесків, а тому даний період не може бути зарахований у загальний трудовий стаж, оскільки це буде суперечити ст.ст. 24, 40 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Беручи до уваги пояснення позивача, представника відповідача та свідка, дослідивши письмові докази суд вважає, що позовна заява підлягає до часткового задоволення з таких підстав.

Встановлено, що відповідно до п.8 ч. 1 ст. 11 Закону України«Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування» передбачено що загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають особи, які проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, Службі безпеки України, інших утворених відповідно до законів України військових формуваннях, а також службу в Національній поліції.

Відповідно до ст. 5 Закону УкраїниПро статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захистувід 22.10.1993 №3551-XII (із змінами) учасниками бойових дій є особи, які брали участь у виконанні бойових завдань по захисту Батьківщини у складі військових підрозділів, з`єднань, об`єднань всіх видів і родів військ Збройних Сил діючої армії (флоту), у партизанських загонах і підпіллі та інших формуваннях як у воєнний, так і у мирний час.

Статтею 6 цього Законувизначені особи, які належать до учасників бойових дій, зокрема п.19 - військовослужбовці (резервісти, військовозобов`язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, особи рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, поліцейські, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченніїї проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.

Порядок надання статусу учасника бойових дій вказаним вище особам визначенийпостановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року №413Порядок надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення(далі Порядок).

Частиною 2 вказаного вище Порядку визначений перелік осіб, яким надається статус учасника бойових дій, зокрема військовослужбовцям (резервістам, військовозобовязаним) та працівникам Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, військовослужбовцям військових прокуратур, особам рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції ДФС, поліцейським, особам рядового, начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзвязку, ДСНС, ДПтС, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брати безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.

Частиною 4 вказаного Порядку зазначено, що підставою для надання статусу учасника бойових дій є документи про безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення - зокрема витяги бойових розпоряджень.

Отже, статус учасника бойових дій надається особам, які безпосередньо брали участь в антитерористичній операції.

Відповідно до ст. 8 Закону України Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімейчас перебування громадян України на військовій службі зараховується до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. Час проходження військовослужбовцями військової служби в особливий період зараховується до їх вислуги років, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби на пільгових умовах у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України.

Відповідно дост. 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка.

Відповідно до п. 3 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637, у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Згідно п. 18 цього ж Порядку за відсутності документів про наявний стаж роботи і неможливості одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних з інших причин, ніж ті, що зазначені в пункті 17 цього Порядку, трудовий стаж установлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній з ним роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.

Згідно з даними військового квитка серії НОМЕР_1 , виданого 13.02.2015 року Коломийським військовим комісаріатом Івано-Франківської області, ОСОБА_1 15.02.2015 року призваний у Збройні сили України по частковій мобілізації на підставі Указу Президена України №15 від 14.01.2015 року.

Позивач звернувся із заявою до відповідача про призначення йому пенсії, у зв`язку з тим, що у період з 26.03.2015 року до 04.04.2016р. безпосередньо брав участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення антитерористичної операції Донецької та Луганської областей, що підтверджується довідкою про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету га територіальної цілісності України за №1437, видану йому, молодшому сержанту ОСОБА_1 04.04.2016 року Військовою частиною - польова пошта НОМЕР_2 (код НОМЕР_4 ).

У вище вказаній довідці, яка видана на підставі наказу Першого заступника керівника Антитерористичного Центру при Службі безпеки України №119 від 29.04.2015 року зазначено період участі ОСОБА_1 в антитерористичній операції, а саме: з 26.03.2015 року по 04.04.2016 року.

Відповідно до посвідчення серії НОМЕР_3 , виданого 30.03.2016 року військовою частиною польової пошти НОМЕР_5 ОСОБА_1 надано статус учасника бойових дій, що дає право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни- учасників бойових дій.

Відповідно до наказу командира військової частини польова пошта НОМЕР_2 (по стройовій частині) №92 від 04.04.2016 року ОСОБА_1 зараховано до оперативного резерву Коломийського ОМВК Івано-Франківської області на підставі Указу Президента України про звільнення з військової служби №1132016 від 25.03.2016 року та рапорту старшого сержанта ОСОБА_1 від 04.04.2016 року.

Згідно з довідкою до акта огляду МСЕК серії АВ №0730757 ОСОБА_1 з 28.07.2016 року встановлено третю групу інвалідності.

Відповідно до листа управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси від 07.12.2016 року №11012/05 ДБМУ №25, код за ЄДРПОУ 21015721, зареєстровано в управлінні з 13.02.1997 року, останній звіт до управління підприємство надало за грудень 2009 року. Підприємство боргів по сплаті страхових внесків до Пенсійного фонду не має, з обліку не знято. Згідно листа від 21.11.2016 року №159-11.1-33 Департаменту архівної справи та діловодства Одеської міської ради у списку ліквідованих підприємств, установ, організацій, документи яких знаходяться у департаменті на зберіганні, ДБМУ №25 на значиться. В індивідуальних відомостях про застраховану особу ОСОБА_1 за 2003 рік має ознаку про заробітну плату, а ознака трудової книжки відсутня, тобто працював в ДБМУ №25 по сумісництву.

Листом Коломийського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області від 10.01.2017 року №356/031 стверджується, що ОСОБА_1 відмовлено у призначенні йому пенсії по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхуваня» у зв`язку з відсутністю необхідного трудовго стажу. Згідно ст. 32 Закону України для осіб віком від 56 до 59 років включно необхідно страховий стаж 14 років, наявний страховий стаж - 13 років 10 місяців. Оскільки трудова книжка в ОСОБА_1 відсутня, про що він повідомив при зверненні, розрахунок страхового стажу до 01.01.2004 року проведено на підставі уточнюючих довідок, а з 01.01.2004 року- за даними що містяться в системі персоніфікованого обліку. Згідно отриманої відповіді витребувати довідку про період роботи в ДБМУ №25 не має можливості, так як управління за зареєстрованою юридичною адресою відсутнє, а інших даних про місце знаходження підприємства не має. Дані про ліквідацію підприємства або передачу документів на збереження в архівну установу також відсутні.

Згідно з індивідуальними відомостями про застраховану особу (форма ОК-5), наданими Пенсійним фондом України 25.01.2017 року зазначено відомості про стаж роботи позивача без сплати страхових внесків.

06.07.2016 року ОСОБА_1 військовою частиною - польовою поштою НОМЕР_2 (код НОМЕР_4 ) видано довідку про заробітну плату (грошове забезпечення, винагороду за цивільно-правовим договором) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням) за №1590, в якій зазначено про проходження ним служби у вказаній вище військовій частині та про розмір щомісячної заробітної плати, на яку нараховано єдиний внесок та/або страхові внески за період з 01.05.2015 року по 04.04.2016 та становить загалом 95155,60 грн.

Відповідно до абз. 5 п. 6 ст. 20 ЗУ «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати доходу), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг). При цьому фактичним одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати доходу) вважається одержання відповідних сум готівкою, зарахування на банківський рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, одержання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей в рахунок зазначених виплат (доходу), фактичне здійснення із цих виплат (доходу) відрахувань, передбачених законодавством або за виконавчими документами, чи будь-яких інших відрахувань.

Враховуючи вищенаведене суд вважає, що вимога позивача що стосується зобов`язання Коломийського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області призначити йому з 28.07.2016 року пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням періодів з січня по червень 2003 року в страховий стаж для призначення пенсії задоволенню не підлягає, оскільки витребувати довідку про період роботи позивача в ДБМУ №25 не має можливості, так як управління за зареєстрованою юридичною адресою відсутнє, а інших даних про місце знаходження підприємства не має. Дані про ліквідацію підприємства або передачу документів на збереження в архівну установу також відсутні.

Позовні вимоги в частині визання неправомірними дій та зобов`язанні відповідача призначити ОСОБА_1 з 28 липня 2016 року пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням періоду з 01 травня 2015 року по 04 квітня 2016 року в страховий стаж для призначення пенсії, та в заробіток при призначенні пенсії виплачені ОСОБА_1 суми грошового забезпечення зазначені в довідці №1590 від 06.07.2016 року підлягають задоволенню, оскільки обов`язок по сплаті страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату таких, покладено на страхувальника. Відсутність відомостей про сплату страхових внесків у формі ОК -5 Пенсійного фонду України індивідуальних відомостей про застраховану особу відбулася не з вини позивача і не врахування періоду роботи до загального страхового стажу роботи при призначенні пенсії за період роботи з 01 травня 2015 року по 04 квітня 2016 року є неправомірними.

На підставі наведеного, та керуючись ст.ст. 41, 86, 94, 158-163 КАС України, суд ,-

П О С Т А Н О В И В:

Позовну заяву задовольнити частково.

Визнати неправомірною відмову Коломийського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області у призначенні ОСОБА_1 пенсії по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Зобов`язати Коломийське об`єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області призначити ОСОБА_1 з 28 липня 2016 року пенсію по інвалідності відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням періоду з 01 травня 2015 року по 04 квітня 2016 року в страховий стаж для призначення пенсії, та в заробіток при призначенні пенсії виплачені ОСОБА_1 суми грошового забезпечення зазначені в довідці №1590 від 06.07.2016 року.

В решті позову відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Львівського Апеляційного Адміністративного суду через Коломийський міськрайонний суд шляхом подачі в 10-ти денний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги, з подачею її копії до Львівського Апеляційного Адміністративного суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення якщо воно не скасовано набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Димашок В. П.

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення15.05.2017
Оприлюднено22.09.2022
Номер документу66577703
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —346/458/17

Постанова від 18.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пасічник С.С.

Ухвала від 10.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 11.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Постанова від 15.05.2017

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Димашок В. П.

Постанова від 16.05.2017

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Димашок В. П.

Ухвала від 24.02.2017

Адміністративне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Димашок В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні