22.05.2017
Справа№522/24653/16-к
1-кс/522/8491/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 травня 2017 року м. Одеса
Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ УСБУ в Одеській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22016160000000374 від 01.11.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів -
ВСТАНОВИВ:
З клопотання слідчого вбачається, що слідчим відділом УСБУ в Одеській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22016160000000374 від 01.11.2016, за ознаками кримінальних правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що посадовими особами підрозділу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) у Міжнародному аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (підрозділ дислокується в Міжнародному аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 »), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ), КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (50% акцій компанії належить австрійській компанії « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код НОМЕР_4 ) запровадили в Міжнародному аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » схему реалізації авіаційного палива, яка суперечить вимогам «Правил безпеки праці під час обслуговування спецавтотранспорту та засобів механізації в аеропортах цивільної авіації», затверджених наказом Держгіпромнагляду від 16.09.2008 № 202 (далі Правила-202) «Правил безпеки під час роботи з паливо-мастильними матеріалами та спец рідинами», затверджених наказом Держгіпромнагляду від 19.09.2008 № 205 (далі - Правила-205) та «Інструкції з забезпечення заправлення повітряних суден паливно-мастильними матеріалами і технічними рідинами в підприємствах цивільного авіаційного транспорту України», затвердженої наказом Державіаслужби від 14.06.2006 № 416 (далі Інструкція).
Зокрема, з вказаною метою та території аеродрому « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (належить КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») створено пункт зберігання та заливу авіаційного палива, який складається з трьох паливозаправників ПЗ-22 (державні номери НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 ), що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та стаціонарно встановлені за авіаційним ангаром на площадці аеродрому і використовуються у якості резервуарів.
При цьому, у відповідності з «Правилами сертифікації аеропортів», затверджених наказом Державіаслужби від 13.06.2006 № 407 технічні засоби, застосовувані в технологіях авіапаливозабезпечення, авіаційні паливо-мастильні матеріали і спеціальні рідини підлягають сертифікації, яку здійснює Державіаслужба у відповідності до вимог вищезазначених нормативних актів.
Крім того, згідно п. 14. розділу 5 Правил-202 у приміщеннях, під навісами і на відкритих майданчиках, де зберігаються спецмашини, не дозволяється заправляти спецмашини пальним та зливати з них паливо. Умови збереження палива повинні відповідають вимогам Правил-205.
Також, згідно вимог п. 3.2.1.5 Інструкції, серед іншого, після внутрішньоскладських перекачувань або після перекачування з одного складу ПММ на інший до початку витрачання продукту з резервуара для заправлення ПС та після доливання продукту в резервуари складу ПММ виконується повний контроль якості авіаПММ, який здійснюється лабораторією (належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »).
За отриманими даними, паливозаправники, у тому числі, які є підконтрольними ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », доставляють авіапаливо на аеродром з бази ГСМ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та перекачують його до стаціонарно встановлених паливозаправників, з яких у подальшому паливо перекачується до авіапаливозаправника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (номер НОМЕР_8 ).
Таким чином, враховуючи, що ПЗ-22 використовуються у якості резервуарів то після доливання авіапалива до них воно повинно пройти повний контроль якості перед заправленням у повітряні судна. Однак процедуру повного контролю якості авіапалива на аеродромі здійснити не можливо, оскільки лабораторія знаходиться на складі ПММ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (юридична адреса: АДРЕСА_4 ).
За наявними даними, під час заправлення повітряних суден, співробітники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », шляхом недоливу палива у літаки, утворюють надлишки авіаційного палива, яке у подальшому накопичується у вищезазначених стаціонарно встановлених ПЗ-22.
Крім того, з клопотання слідчого вбачається, що в ході досудового розслідування необхідно отримати інформацію щодо підприємств, яким ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) надає послуги поставки авіаційного палива та заправлення повітряних суден на території Міжнародного аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (за період з 01.01.2016 по теперішній час); щодо підприємств - постачальників реактивного авіаційного палива для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке призначено для здійснення заправки повітряних суден на території Міжнародного аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та щодо підприємств, які здійснюють перевезення вказаного палива (за період з 01.01.2016 по теперішній час); дані щодо обсягу реалізованого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » авіаційного палива в Міжнародному аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2016 по теперішній час (за весь період; помісячно; окремо за 2016 рік; окремо за 2017 рік; окремо по кожному підприємству - покупцю) та дані щодо обсягу придбаного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » авіаційного палива за період з 01.01.2016 по теперішній час (за весь період; помісячно; окремо за 2016 рік; окремо за 2017 рік). У зв`язку з чим виникла необхідність у дослідженні відповідних підтверджуючих документів щодо обсягу та якості придбаного/реалізованого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » авіаційного палива за вказаний період на території Міжнародного аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; договорів про поставку товарів, виконання робіт, надання послуг, з усіма додатками та доповненнями до них; видаткових (прибуткових) накладних; податкових накладних; реєстрів отриманих та виданих податкових накладних; реєстрів щоденного обліку операцій з продажу та придбання товарів, робіт та послуг; рахунків; рахунків-фактур; актів приймання-передачі товарів, актів виконаних робіт, наданих послуг; довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей; платіжних доручень (роздруківок електронних платіжних доручень) щодо оплати придбаних товарів, виконаних робіт, наданих послуг; договорів про перевезення товарів; товарно-транспортних накладних, дорожніх листів; сертифікатів походження та сертифікатів якості придбаних товарів; журналів складського обліку, в яких відображені дані про отримання товарів (продукції), паспортів якості; інших документів щодо якості придбаних товарів, тощо.
Враховуючи вище викладене, слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 .
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав у повному обсязі та наполягав на його задоволенні.
Розглянувши клопотання слідчого, вивчивши надані матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22016160000000374 від 01.11.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, вважаю необхідним клопотання слідчого задовольнити, оскільки надані матеріали свідчать про те, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин по кримінальній справі.
На вилучення документів надати дозвіл, оскільки у клопотанні наведені достатні дані, які вказують на ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст.159,160, 162-166 КПК України,слідчий суддя -
УХВАЛИВ:
Надати слідчим слідчого відділу УСБУ в Одеській області : ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 та слідчим слідчого відділу Головного управління СБ України у м. Києві та Київської області: ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , у порядку ст.40 КПК України, дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення (виїмки) у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , фінансово господарської документації у якій міститься інформація щодо підприємств, яким ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) надає послуги поставки авіаційного палива та заправлення повітряних суден на території Міжнародного аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (за період з 01.01.2016 по теперішній час); щодо підприємств - постачальників реактивного авіаційного палива для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке призначено для здійснення заправки повітряних суден на території Міжнародного аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та щодо підприємств, які здійснюють перевезення вказаного палива (за період з 01.01.2016 по теперішній час); дані щодо обсягу реалізованого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » авіаційного палива в Міжнародному аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2016 по теперішній час (за весь період; помісячно; окремо за 2016 рік; окремо за 2017 рік; окремо по кожному підприємству - покупцю) та дані щодо обсягу придбаного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » авіаційного палива за період з 01.01.2016 по теперішній час (за весь період; помісячно; окремо за 2016 рік; окремо за 2017 рік та документів щодо обсягу та якості придбаного/реалізованого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » авіаційного палива за вказаний період на території Міжнародного аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; договорів про поставку товарів, виконання робіт, надання послуг, з усіма додатками та доповненнями до них; видаткових (прибуткових) накладних; податкових накладних; реєстрів отриманих та виданих податкових накладних; реєстрів щоденного обліку операцій з продажу та придбання товарів, робіт та послуг; рахунків; рахунків-фактур; актів приймання-передачі товарів, актів виконаних робіт, наданих послуг; довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей; платіжних доручень (роздруківок електронних платіжних доручень) щодо оплати придбаних товарів, виконаних робіт, наданих послуг; договорів про перевезення товарів; товарно-транспортних накладних, дорожніх листів; сертифікатів походження та сертифікатів якості придбаних товарів; журналів складського обліку, в яких відображені дані про отримання товарів (продукції), паспортів якості; інших документів щодо якості придбаних товарів, тощо.
Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя відповідно до положень ст. 166 КПК України за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документі на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, на неї можуть бути подані заперечення під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 66633833 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Осіік Д. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні