Ухвала
від 29.05.2017 по справі 812/1692/16
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відмову у задоволенні заяви про розстрочення виконання судового рішення

29 травня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/1692/16

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С., розглянувши в порядку письмового провадження заяву комунального підприємства "Услуга" про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 24 квітня 2017 року у справі №812/1692/16 за адміністративним позовом Первомайської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до комунального підприємства "Услуга" про стягнення податкового боргу з податку на додану вартість,-

ВСТАНОВИВ:

18 травня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява комунального підприємства "Услуга" про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 24 квітня 2017 року у справі №812/1692/16 за адміністративним позовом Первомайської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до комунального підприємства "Услуга" про стягнення податкового боргу з податку на додану вартість.

В обґрунтування заяви про розстрочення виконання постанови суду від 24.04.2017, згідно якої стягнуто з комунального підприємства "Услуга" з рахунків платника податків у банках, що його обслуговують, кошти за податковим боргом у сумі 109629,00 грн (сто дев'ять тисяч шістсот двадцять дев'ять гривень 00 коп.), заявником зазначено, що єдиним доходом підприємства є отримання сплати від населення за надані послуги. Через зменшення рівнясплати населенням коштів за отримані послуги, погіршився фінансово-економічний стан підприємства. Отже сплатити зазначену суму повністю не має можливості.

Просить розстрочити виконання постанови суду від 24.04.2017 строком на п'ять років шляхом сплати з травня 2017 року по травень 2022 року по 1827 грн 15 коп щомісячно.

Від заявника через канцелярію суду надійшла письмова заява про розгляд справи за його відсутності.

Представник Первомайської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області в судове засідання не з'явився, через канцелярію суду надав клопотання, в якому просить справу розглянути за його відсутності, проти надання розстрочення виконання постанови суду від 24.04.2017 заперечував.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, відсутні потреби заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.

Відповідно до ч.2 ст. 263 КАС України суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд встановив наступне.

Згідно зі статтею 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Згідно ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Враховуючи положення Податкового Кодексу України щодо того, що податки підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника податків, посилання відповідача на тяжке фінансове становище, як на підставу для розстрочення виконання судового рішення, судом до уваги не беруться, оскільки, на думку суду, не є винятковою обставиною у розумінні статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України.

Само по собі тяжке фінансове становище не є підставою для надання розстрочки судового рішення, яка відповідно до частини 2 статті 263 КАС України надається судом лише у виняткових випадках.

Підставою для розстрочення виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення, а саме: відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо, - тому всі ці обставини повинні бути доведені заявником.

При вирішенні даної заяви суд виходить з тих положень, що відповідачем повинно також бути зазначено економічне обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення зазначеного боргу внаслідок застосування режиму розстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління чи збутом такого заявника.

Таке економічне обґрунтування заявник суду не надав.

Відповідно до приписів статті 100 Податкового кодексу України платник податків має право звернутись до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу. Рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, приймається керівником (заступником керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, про що повідомляється центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики.

У зв'язку з чим заявник у справі не позбавлений права звернутися за розстроченням сплати податкового боргу безпосередньо до керівника (заступника керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, як це передбачено вказаною вище статтею Податкового кодексу України.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що немає підстав для задоволення заяви комунального підприємства "Услуга" про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 24 квітня 2017 року у справі №812/1692/16.

Судом встановлено, що боржником за подання заяви про розстрочення виконання судового рішення по адміністративній справі №812/1692/16 не було сплачено судовий збір. Зазначене підтверджується відсутністю в матеріалах справи документу про сплату судового збору у розмірі визначеному підпункту 6 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір .

З наведених підстав, сума судового збору у розмірі 480,00 грн. підлягає стягненню з боржника на користь Державного бюджету України.

Керуючись ст.263 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні заяви комунального підприємства "Услуга" про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 24 квітня 2017 року у справі №812/1692/16 за адміністративним позовом Первомайської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області до комунального підприємства "Услуга" про стягнення податкового боргу з податку на додану вартість, - відмовити.

Стягнути з комунального підприємства "Услуга" ( код ЄДРПОУ 32082147, Луганська область, Попаснянський район, м.Золоте, квартал Сонячний, 5/2) в дохід Державного бюджету України (за банківськими реквізитами: отримувач коштів - УК у м. Сєвєродонецький/Луганський окр.адмін.суд/22030001; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37944909; банк отримувача -ГУДКCУ в Луганській області; код банку отримувача (МФО) - 804013; рахунок отримувача - 31217206784080; код класифікації доходів бюджету - 22030001; призначення платежу - *; 101; реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи; судовий збір, за позовом (ПІБ), Луганський окружний адміністративний суд) судовий збір у розмірі 480,00 грн. (чотириста вісімдесят гривень 00 копійок).

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття ухвали у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя В.С. Шембелян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2017
Оприлюднено01.06.2017
Номер документу66787257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1692/16

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 29.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 22.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Постанова від 24.04.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 09.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 14.02.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 03.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні