Ухвала
від 26.05.2017 по справі 826/6825/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про відмову щодо вжиття заходів забезпечення позову  26 травня 2017 року                              м. Київ                              № 826/6825/17 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Мазур А.С., розглянувши клопотання про забезпечення позову в адміністративній справі за позовом  Всеукраїнської громадської організації інвалідів "Правозахисна спілка інвалідів" дотретя особаМіністерства соціальної політики УкраїниФонд соціального захисту інвалідів   проскасування Наказу №563 від 03.04.2017р.,                                                   В С Т А Н О В И В:           Всеукраїнська громадська організація інвалідів "Правозахисна спілка інвалідів" звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Міністерства соціальної політики України, третя особа: Фонд соціального захисту інвалідів, в якій просить скасувати наказ Міністерства соціальної політики України від 03.04.2017 № 563 «Про надання у 2017 році фінансової підтримки громадським об'єднанням осіб з інвалідністю» в повному обсязі. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.05.2017 відкрито провадження у справі та призначено попереднє судове засідання. Разом з позовною заявою позивач подав клопотання про вжиття заходів забезпечення позову шляхом зупинення дії акту – наказу Міністерства соціальної політики України від 03.04.2017 № 563 «Про надання у 2017 році фінансової підтримки громадським об'єднанням осіб з інвалідністю». В обґрунтування клопотання про забезпечення позову позивач зазначає, що існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача. Розглянувши матеріали справи, заявлене клопотання, суд зазначає наступне. Звернення з позовом до суду за захистом порушених прав, інтересів фізичних осіб та юридичних осіб, а також свобод фізичних осіб є одним із способів судового захисту. Інститут забезпечення позову при цьому, дає можливість суду до ухвалення рішення по суті вжити заходів щодо забезпечення заявленого позову у певних визначених випадках, враховуючи чітко визначені підстави. Відповідно до ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень. Згідно з ч. 3 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання. Крім способу, встановленого частиною третьою цієї статті, адміністративний позов, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії (ч. 4 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України). Судом не встановлено підстав, які б свідчили про очевидну небезпеку заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або унеможливили б захист цих прав, свобод та інтересів без вжиття заходів забезпечення позову чи утруднювали б відновлення таких прав при виконанні рішення у межах заявлених позовних вимог. Висновки щодо очевидності ознак протиправності оскаржуваного наказу відповідача можуть бути зроблені лише на підставі дослідження поданих сторонами доказів по справі у судовому засіданні. Крім того, з аналізу положень ст.    117    та ст. 118 Кодексу адміністративного судочинства України    вбачається, що метою застосування правового інституту забезпечення позову є повноцінний та ґрунтовний захист інтересів позивача ще до вирішення спірного питання по суті та якщо існує вірогідність нанесенню інтересам позивача невиправної шкоди. Позивачем не наведено суду вагомих та переконливих доказів наявності очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, а також, що ознаки протиправності рішення суб'єкта владних повноважень є очевидними. Обставини, на які посилається позивач мають бути встановленими під час розгляду його адміністративного позову в судовому засіданні на підставі поданих сторонами доказів. З огляду на викладене, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання про вжиття заходів забезпечення позову. Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 72 цього Кодексу. Позивачем не доведено існування обставин, вказаних у частині першій статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України. На підставі викладеного та керуючись ст. 117, ст. 165, 188 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - УХВАЛИВ: Відмовити Всеукраїнській громадській організації інвалідів "Правозахисна спілка інвалідів" у задоволенні клопотання про забезпечення адміністративного позову.    Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.   Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в  порядку та  строки, передбачені ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства  України. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.           Суддя                                                                                                      А.С. Мазур                                                                       

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.05.2017
Оприлюднено01.06.2017
Номер документу66788524
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/6825/17

Рішення від 07.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 26.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Постанова від 26.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 25.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 25.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 26.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 29.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні