ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
08 червня 2017 року № 912/70/17
Господарський суд Кіровоградської області у склад судді Бестаченко О.Л., розглянувши справу від 10.01.2017 р. № 912/70/17
за заявою фізичної особи ОСОБА_1, АДРЕСА_1,
про визнання банкрутом,
представники сторін:
від банкрута - участі не брали;
у судовому засіданні приймає участь представник ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. - Гавриш Г.О., довіреність № 947 від 02.06.17;
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою від 23.01.2017 господарський суд порушив провадження у справі про банкрутство фізичної особи ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1).
Постановою суду від 03.03.2017 визнано фізичну особу ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1, юридична адреса: АДРЕСА_1; адреса реєстрації: АДРЕСА_2) банкрутом; призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кноблох І.В.; зобов'язано ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. не пізніше 03.03.2018 подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
03.03.2017 (номер публікації: 40879, дата публікації на сайті ВГСУ: 03.03.2017 16:30) на веб-сайті Вищого господарського суду України офіційно оприлюднено оголошення про порушення справи про банкрутство фізичної особи ОСОБА_1. Граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника визначено протягом двох місяців від дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури банкрута.
Ліквідатор, арбітражний керуючий Кноблох І.В. 16.05.2017 подала до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Ухвалою від 19.05.2017 звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута призначено до розгляду у засіданні господарського суду 08.06.2017 з повідомленням всіх кредиторів про час та місце засідання суду.
07.06.2017 до суду надійшла заява фізичної особи ОСОБА_1 про розгляд звіту ліквідатора та затвердження ліквідаційного балансу без її участі.
Зі змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу вбачається, що при здійсненні ліквідаційних заходів щодо банкрута майно, яке можна було б включити до ліквідаційної маси, не виявлено.
Вживаючи заходи спрямовані на пошук, виявлення та повернення майна банкрута і формування ліквідаційної маси, ліквідатором надіслано запити до наступних контролюючих/реєструючих органів:
до Головного управління статистики у Кіровоградській області про наявність у ОСОБА_1 філій, інших відокремлених підрозділів, участі в інших юридичних особах, інформацію щодо наявності/відсутності заборгованості по заробітній платі перед працівниками банкрута станом на дату подання боржником останнього звіту та копії відповідних звітів - отримано відповідь від 29.03.2017 за № 03.1-22/1156 - статистична звітність не подавалась, інформація щодо засновників відсутня;
до Центру надання послуг, пов'язаних з використанням транспортних засобів Кіровоградської області щодо наявності зареєстрованих на праві власності за ОСОБА_1 транспортних засобів - отримано відповідь від 01.04.2017 за № 31/11/3541/471 - згідно наявної бази даних транспортні засоби не зареєстровані;
до Державної інспекції України з безпеки на морському за річковому транспорті щодо зареєстрованих в Державному судновому реєстрі України суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_1 - отримано відповідь від 18.04.2017 за № 3051/02/15-17 - відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_1;
до Управління Держпраці України у Кіровоградській області про наявність зареєстрованих на праві власності за ОСОБА_1 підіймальних споруд та котлів, об'єктів підвищеної небезпеки, великотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд, чи іншої техніки - отримано відповідь від 21.04.2017 за № 01-22-09/1690/17 - великотонажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, підіймальні споруди та котли, трубопроводи, об'єкти нафтогазового комплексу та об'єкти підвищеної небезпеки за ОСОБА_1 не реєструвались;
до Кіровоградської митниці Державної фіскальної служби України щодо перебування на обліку в митницях ДФС України ОСОБА_1 та фактів митного оформлення зовнішньоекономічних операцій за її участі - отримано відповідь від 22.03.2017 за № 7/10/11-70/18 - ОСОБА_1 не зареєстрована як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності, митне оформлення товарів не здійснювала;
до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Кіровоградській області про наявність звернень ОСОБА_1 щодо отримання дозвільних документів на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію об'єктів, тощо - отримано відповідь від 24.03.2017 за № 1011-1.30/5/18 - дозвільні документи на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію об'єктів, тощо, замовником яких виступає ОСОБА_1, не обліковуються;
до Державного космічного агентства України про наявність зареєстрованих за ОСОБА_1 космічних об'єктів або космічної техніки - отримано відповідь від 03.04.2017 за № 1636/10-К3.3/17 - унікальних об'єктів космічної діяльності або космічної техніки за ОСОБА_1 не зареєстровано;
до ПАТ "Укрзалізниця" про наявність зареєстрованих вантажних вагонів чи іншої техніки за ОСОБА_1 - отримано відповідь від 14.04.2017 за № 7-2/4-23/1659-17 - в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії за ОСОБА_1 вантажні вагони не зареєстровані;
до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області щодо наявності зареєстрованих за ОСОБА_1 тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів - отримано відповідь від 29.03.2017 № 04-15/1009 - відповідно до уніфікованої бази даних сільськогосподарська техніка за ОСОБА_1 не реєструвалась;
до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно - отримано інформаційну довідку від 16.05.2017, згідно якої відомості про право власності на нерухоме майно за ОСОБА_1 відсутні;
до Світловодської ОДПІ Державної фіскальної служби у Кіровоградській області щодо відомостей про наявність у ОСОБА_1 рахунків, відкритих у банківських установах, подану податкову звітність, про проведені планові/позапланові перевірки та їх результати - отримано відповідь від 07.04.2017 № 810/10/11-27-09-016 про відсутність податкової звітності та проведених перевірок за останні три роки. Надано інформацію про банківські рахунки, згідно якої в Дирекції Ощадбанку відкритий рахунок № 2600430101232. Ліквідатором направлено лист про закриття зазначеного рахунку - отримано відповідь від 11.05.2017 № 109.17/6-16/72 про закриття рахунку 21.10.2008.
Ліквідатором за результатами дослідження Державних реєстрів служби інтелектуальної власності України про наявність патентів України на промислові зразки, винаходи, корисні моделі, топографії інтегральних мікросхем, свідоцтв України на знаки для товарів та послуг, власником яких є ОСОБА_1, складено довідку про відсутність зареєстрованих прав.
Ліквідатором надано до суду виписку за картковим рахунком клієнта № НОМЕР_2 в ПАТ "УкрСиббанк" за період з 01.01.2017 по 25.05.2017, з якої вбачається, що на даний рахунок зараховується лише заробітна плата банкрута.
Ліквідатором було направлено запит до ОСОБА_1 про наявність майна, коштів та інших активів та вимогу про негайну передачу ліквідатору печаток і штампів, всієї наявної документації (в тому числі, але не виключно, фінансової звітності та документів бухгалтерського обліку), матеріальних цінностей - всіх видів активів та документів, що підтверджують їх набуття, вимогу про проведення інвентаризації за участі ліквідатора.
На адресу ліквідатора надійшло письмове пояснення від ОСОБА_1, що печатки і штампи не виготовлялись, документацію їй не передав колишній чоловік, який фактично займався підприємницькою діяльністю на підставі виданої довіреності.
Будь-яких матеріальних цінностей, цінних паперів, грошових коштів, основних засобів, рухомого і нерухомого майна та корпоративних прав у неї немає, відсутня дебіторська заборгованість, найманих працівників ніколи не було, тому відсутні документи, які підлягають передачі до трудового архіву.
Відсутність будь-яких матеріальних та інших цінностей підтверджується також матеріалами інвентаризації активів та зобов'язань, проведеної ліквідатором за участі ОСОБА_1 у відповідності до Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879.
Оскільки в ліквідаційній процедурі не виявлено майнових чи інших активів банкрута, тому будь-який продаж не здійснювався, аукціони не проводились.
Таким чином, в процесі здійснення ліквідаційної процедури встановлено відсутність майна, яке можна було б включити в ліквідаційну масу для подальшого продажу для задоволення вимог кредиторів, тому реалізація ліквідаційної маси не відбулась.
Ліквідатором на підставі інформації, отриманої від Світловодського міськрайонного відділу ДВС ГТ управління юстиції у Кіровоградській області, до реєстру вимог кредиторів включено вимоги Світловодського відділення Олександрійської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області в сумі 1 318 387,47 грн. та Світловодського міськрайонного відділу ДВС ГТ управління юстиції у Кіровоградській області в сумі 131 879,19 грн. Зазначені вимоги віднесені ліквідатором до третьої черги (розрахунки з іншими кредиторами) у відповідності до вимог ч. 2 ст. 92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Дана заборгованість банкрута підтверджується також наявними матеріалами справи.
Кредитори у встановленому Законом порядку із заявами про грошові вимоги до банкрута не зверталися, комітет кредиторів не утворювався.
Не були заявлені вимоги кредиторів за зобов'язаннями, забезпеченими заставою майна фізичної особи; вимоги громадян, перед якими фізична особа несе відповідальність за заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних періодичних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані у цьому Фонді у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; вимоги щодо стягнення аліментів; розрахунки щодо виплати вихідної допомоги та оплати праці особам, які працюють за трудовим договором (контрактом), і щодо виплати авторської винагороди, а також вимоги, що виникли із зобов'язань щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.
Інші кредитори у встановленому Законом порядку із заявами про грошові вимоги до банкрута не зверталися.
Заперечення з приводу затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу від кредиторів до господарського суду не надходили.
Під час проведення ліквідаційної процедури, керуючись статтею 41 Закону ліквідатором здійснювалися всі можливі ліквідаційні заходи стосовно провадження у справі про банкрутство, але майнових активів банкрута, що підлягають включенню до ліквідаційної маси не виявлено.
Після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.
За таких обставин та у відповідності до частини 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом", вимоги Світловодського відділення Олександрійської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області в сумі 1 318 387,47 грн та Світловодського міськрайонного відділу ДВС ГТ управління юстиції у Кіровоградській області в сумі 131 879,19 грн вважаються погашеними.
Суд вважає, що після завершення ліквідаційної процедури суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи у справі про банкрутство суд не може прийняти рішення щодо його ліквідації, оскільки виходячи із змісту Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду ліквідаційного балансу при відсутності у банкрута майна господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію лише юридичної особи - банкрута. Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарському суду не надані повноваження приймати рішення про ліквідацію суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи в зв'язку із визнанням його банкрутом.
На підставі ст. 46, 83, 92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом" звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом, підприємницька діяльність фізичної особи має бути припинена та провадження у даній справі підлягає припиненню.
Згідно положень ст. 92 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом" вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання фізичної особи банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання фізичної особи банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство фізичної особи відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством.
Протягом трьох років після визнання фізичної особи банкрутом ця особа не може бути зареєстрована як фізична особа, придбавати майно або грошові кошти у кредит, укладати договір поруки, передавати майно у заставу.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 41, 45, 46, 83, 90-92 Закону, ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Звіт ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. та ліквідаційний баланс банкрута - фізичної особи ОСОБА_1 (ідент. код НОМЕР_1) затвердити.
2. Підприємницьку діяльність фізичної особи ОСОБА_1 (ідент. код НОМЕР_1) припинити.
3. Провадження у справі припинити.
Ухвала набирає чинності з дня її винесення.
Ухвала може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Копію цієї ухвали направити банкруту, ліквідатору, арбітражному керуючому Кноблох І.В. (АДРЕСА_3), Світловодській районній державній адміністрації для державного реєстратора (27501, м. Світловодськ, вул. Героїв України, 14), сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області; Світловодському міськрайонному відділу ДВС ГТУЮ у Кіровоградській області (27502, м. Світловодськ, вул. Павлівська, 13А) (до відома), Світловодському відділенню Олександрійської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області (27501, м. Світловодськ, вул. героїв України, 14) (до відома).
Суддя О.Л. Бестаченко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2017 |
Оприлюднено | 13.06.2017 |
Номер документу | 67036994 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Бестаченко О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні