Рішення
від 07.06.2017 по справі 140/875/16-ц
НЕМИРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 140/875/16-ц

Провадження №2/140/34/17

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07.06.2017 року Немирівський районний суд

Вінницької області

в складі головуючого судді Алєксєєнка В.М.

при секретарі Путій З.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Немирові цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2, ОСОБА_3 управління Держгеокадастру у Вінницькій області, третьої особи Джуринецької сільської ради с. Джуринці про визнання договорів оренди землі недійсними та про визнання наказів про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок в оренду незаконними,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ОСОБА_2, ОСОБА_3 управління Держгеокадастру у Вінницькій області, третьої особи Джуринецької сільської ради с.Джуринці про визнання договорів оренди землі недійсними та про визнання наказів про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок в оренду незаконними, мотивуючи свої вимоги тим, що він 10 липня 2014 року звернувся до ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області із письмовим клопотанням надати дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в користування загальною площею 54.4294 га., які розміщені на території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства, зокрема - 42.66 га. із земель резерву (рілля) сільськогосподарського призначення та 11.7652 га. із земель запасу (рілля) сільськогосподарського призначення.

Відповідно до ОСОБА_4 ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області за № 2-4471/15-14-СГ від 26 грудня 2014 року Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою позивачу ОСОБА_1 було надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду загальною площею 54.4294 га. із земель запасу та резервного фонду державної власності сільськогосподарського призначення ( рілля ) та території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства.

Після чого позивачем було укладено договір із розробником документації із землеустрою, а саме із Подільським державним підприємством геодезії, картографії та кадастру м. Вінниціна виготовлення проекту землеустрою, який був розроблений і поданий на затвердження відповідним структурам Держземагенства України, зокрема - відповідно до Висновку відділу Держземагенства у Немирівському районі від 11.06.2015 року за № 31-28-0.3-3344/2-15 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок відділ рекомендує подати проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення загальною площею 54,2935 га (ділянка №1 - 42,5283 га, ділянка № 2 - 11,7652 га) в оренду громадянину ОСОБА_1 для ведення фермерського господарства за рахунок земель резервного фонду та запасу (ріллі) на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області на проведення державної експертизи документації із землеустрою.

В подальшому позивачем було подано до ОСОБА_3 управління Держгеокадастру у Вінницькій області для погодження та затвердження вище вказаний висновок та проект землеустрою, однак Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області своїм листом від 26 серпня 2015 року за № ДС-31-2-7777.3-4948/19-15 відмовило позивачу у затвердженні проекту землеустрою мотивуючи тим, що представлений проект землеустрою не в повній мірі відповідає вимогам статті 50 Закону України Про землеустрій та Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 року за № 376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 року за № 391/17686.

Виправивши недоліки, які були зазначені в листі 26 серпня 2015 року за № ДС-31-2-7777.3-4948/19-15 позивач повторно подав даний проект землеустрою для затвердження у Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області.

Однак, Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області своїми листами від 11 грудня 2015 року за № ДС-31-2-7777.3-114948/19-15, від 4 січня 2016 року за № С-2662/0-14/6-16 та від 18 березня 2016 року за С-3082/0-1163/6-16 повідомило позивача про неможливість погодити проект землеустрою, мотивуючи кожного разі різні відмови.

Через деякий час позивачу стало відомо, що відповідно до ОСОБА_4 ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області ще від 02 жовтня 2014 року за № 2-3017/15-14-СГ Про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок в оренду відповідачу ОСОБА_2 затверджено розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області та надано в оренду терміном на 21 рік земельні ділянки загальною плошею 62,1416 га., в тому числі - ділянка № 1 площею 11,7652 га. ріллі з кадастровим номером 0523083200:01:001:0720, ділянка № 2 площею 42,5283 га. ріллі з кадастровим номером 0523083200:02:001:0117, ділянка № 3 площею 7.8481 га. пасовище з кадастровим номером 0523083200:02:001:0119 із земель запасу та резервного фонду державної власності сільськогосподарського призначення на території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства (код цільового призначення - 01.02). Встановлено орендну плату в розмірі 5% для ріллі та 12% для пасовища нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Крім того, ОСОБА_3 управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області 19 серпня 2015 року було укладено три Договори оренди землі із ОСОБА_2, відповідно до умов яких було надано в оренду строком на 21 рік земельні ділянки загальною площею 62.1416 га . із земель запасу та резервного фонду державної власності сільськогосподарського призначення на території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства.

Оскільки позивач вважає, що було порушено його Конституційне право на реалізацію права власності та користування землею, тому звернувся до суду з даним позовом.

У судовому засіданні представник позивача ОСОБА_5 та представник позивача ОСОБА_6 позовні вимоги підтримали повністю, з мотивів викладених у позовній заяві та просять задовільнити їх в повному обсязі.

Відповідач ОСОБА_2 та його представник ОСОБА_7 позовні вимоги не визнали та просять відмовити в задоволенні позову у повному обсязі, оскільки вважають, що земельні ділянки виділялась на законних підставах. В той же час відповідач ОСОБА_2 у судовому засіданні при дачі пояснень не зміг пояснити, де знаходяться спірні земельні ділянки, і йому взагалі не відомо, де знаходиться с. Джуринці Немирівського району, так як в даному населеному пункті ніколи не був.

Представник відповідача ОСОБА_3 управління Держгеокадастру у Вінницькій області ОСОБА_8 у судовому засіданні позовні вимоги також не визнала, зазначила що відповідачу ОСОБА_2 законно надано в оренду земельні ділянки та підстав для скасування даних документів не має, про що подала заперечення на позовну заяву та просить відмовити в задоволенні позову.

Представник третьої особи Джуринецької сільської ради Немирівського району, він же голова Джуринецької територіальної громади, у судовому засіданні пояснив, що позовні вимоги позивача підтримує в повному обсязі, так як ОСОБА_1 спірні земельні ділянки використовував до отримання ОСОБА_2 їх в оренду на законних підставах, крім того повідомив, що дійсно було виділено вказані земельні ділянки ОСОБА_3 управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області відповідачу ОСОБА_2 без врахування інтересів територіальної громади. Крім того, ОСОБА_2 взагалі не звертався із будь-якими заявами чи погодженнями до Джуринецької сільської ради Немирівського району щодо вказаних земельних ділянок.

Заслухавши думку сторін та дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 10.07.2014 року позивач ОСОБА_1 звернувся до ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області із письмовим клопотанням надати дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в користування загальною площею 54.4294 га., які розміщені на території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства, зокрема - 42.66 га. із земель резерву (рілля) сільськогосподарського призначення та 11.7652 га. із земель запасу (рілля) сільськогосподарського призначення.

Згідно висновку із Відділу Держземагенства у Немирівському районі Вінницької області від 11.06.2015 року за №31-28-0.3.-3344/2-15 виданого ОСОБА_1 про погодження проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок вбачається, що відділ рекомендує проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення загальною площею 54,2935 га. в оренду гр-ну ОСОБА_1 для ведення фермерського господарства за рахунок земель резервного фонду та запасу (ріллі) на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області на проведення державної експертизи документації із землеустрою (а.с.30).

Листом від 26 серпня 2015 року за № ДС-31-2-7777.3-4948/19-15 Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області відмовлено позивачу у затвердженні проекту землеустрою мотивуючи тим, що представлений проект землеустрою не в повній мірі відповідає вимогам статті 50 Закону України Про землеустрій та Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 року за № 376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 року за № 391/17686, вказавши на певні недоліки (а.с.31).

Виправивши зазначені недоліки, позивачем повторно було направлено проект землеустрою для затвердження у Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області, однак Головне управління Держгеокадастру повторно повідомило про неможливість погодити проект землеустрою, що підтверджується листом від 18.03.2016 року за №С-3082/0-1163/6-16 (а.с.32).

Через деякий час позивачу стало відомо, що 13.06.2014 року відповідач ОСОБА_2 також звернувся до ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області з клопотанням про затвердження проекту землестрою щодо відведення тих же земельних ділянок для ведення фермерського господарства орієнтовною площею 62,1416 га. на території Джуринецької сільської ради. Однак у зв'язку з тим, що ОСОБА_2 було відмовлено в затвердженні даного проекту землеустрою, 28.07.2014 року ОСОБА_2 звернувся до Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, обґрунтовуючи свої позовні вимоги тим, що 13 червня 2014 року він звернувся до ОСОБА_3 управління Держземагентства у Вінницькій області із клопотанням про затвердження проекту землеустрою щодо відведення трьох земельних ділянок для ведення фермерського господарства орієнтовною площею 62,1416 га. на території Джуринецької сільської ради Немирівського району, однак ОСОБА_2 відмовлено у затвердженні проекту землеустрою, посилаючись при цьому на відсутність погодження такого проекту землеустрою Джуринецьким сільським головою.

За результатами розгляду даного позову 26.08.2014 року Вінницьким адміністративним судом було винесено постанову про задоволення позовних вимог в повному обсязі. (а.с.20-21).

Не погодившись із висновками, зазначеними у даній постанові адміністративного суду, третьою особою по справі Джуринецькою сільською радою було подано апеляційну скаргу, в результаті чого 04.12.2014 року Вінницьким апеляційним адміністративним судом було скасовано постанову Вінницького адміністративного суду від 26.08.2014 року та прийнято нову постанову, якою в задоволені позовних ОСОБА_2 було відмовлено (а.с.22-24).

Незважаючи на наявність незакінченої адміністративної справи щодо спірних земельних ділянок по апеляційній скарзі Джуринецької сільської ради Немирівського району у Вінницькому апеляційному адміністративному суді, ОСОБА_3 управлінням Держземагенства у Вінницькій області, яке являлось стороною по цій справі, не дочекавшись рішення апеляційної інстанції по справі, було все-таки видано оскаржуваний позивачем ОСОБА_4 від 02.10.2014 року за № 2-3017/15-14-СГ Про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок в оренду (а.с.9), відповідно до якого відповідачу ОСОБА_2 затверджено розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області та надано в оренду терміном на 21 рік земельні ділянки загальною площею 62,1416 га. в тому числі, ділянку № 1 площею 11,7652 га ріллі з кадастровим номером 0523083200:01:001:0720, ділянку № 2 площею 42,5283 га ріллі з кадастровим номером 0523083200:02:001:0117, ділянку № 3 площею 7.8481 га пасовище з кадастровим номером 0523083200:02:001:0119 із земель запасу та резервного фонду державної власності сільськогосподарського призначення на території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства, що підтверджується договорами про оренду землі (а.с.10-18).

Крім того, як вбачається із тексту постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2014 року, тобто рішення суду прийнято за день до дати винесення оскаржуваного позивачем ОСОБА_4, між тими ж самими сторонами - Джуринецька сільська рада Немирівського району, ОСОБА_2, Головне управління Держземагенства у Вінницькій області, існував інший адміністративно-правовий спір щодо правомірності наказів ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області від 28.02.2014 року № ВН/0523083200:02:001/00002617, № ВН/0523083200:02:001/00002612 та від 28.02.2014 року № ВН/0523083200:02:001/00002618, якими було надано ОСОБА_2 початковий дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею 42.67 га, 10.34 га. та 12.00 га, в оренду із земель державної власності сільськогосподарського призначення на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області для ведення фермерського господарства (а.с.35-38).

Вінницький окружний адміністративний суд своєю постановою вже по цій справі 01 жовтня 2014 року відмовляє Джуринецькій сільській раді Немирівського району про скасування описаних вище наказів.

В подальшому постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19.11.2014 року було задоволено апеляційну скаргу Джуринецької сільської ради, скасовано постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 01.10.2014 року та прийнято нову постанову, якою адміністративний позов Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області до ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_2, про визнання наказів незаконними - задоволено. Визнані протиправними та скасовані накази ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області №ВН/0523083200:02:001/00002617 від 28 лютого 2014 року; №ВН/0523083200:02:001/00002612 та №ВН/0523083200:02:001/00002618 від 28 лютого 2014 року (а.с.39-41).

Тобто в даному випадку, Головне управління Держземагенства у Вінницькій області, яке являлось також стороною вже по другій справі по цих же спірних земельних ділянках, не дочекавшись рішення апеляційної інстанції по справі, все-таки надає згоду затвердження проекту землеустрою ОСОБА_2

Однак, ухвалою Вищого адміністративного суду України від 30.07.2015 року справа К/800/62832/14 постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2014 року та постанову Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19 листопада 2014 року скасовано, а провадження в адміністративній справі № 802/3143/14-а закрито, у зв'язку тим, що справу не належить розглядати в порядку адміністративному судочинства, а вбачається в даному випадку цивільно-правовий спір. (а.с.25-26).

Згідно статті 118 ЗК України, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

В матеріалах справи є в наявності Висновок державної експертизи землевпорядної документації від 07 квітня 2014 року за № 299, яка була проведена фахівцями ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області на замовлення ПП Земельно-кадастрове бюро на предмет відповідності Законам України проекту землеустрою щодо відведення спірних земельних ділянок гр-ну ОСОБА_2 Про проведення вказаної експертизи підтвердили в судовому засіданні і представники відповідачів. Відповідно по п. 10 вказаного Висновку було зазначено про зауваження та пропозиції до предоставленої документації із землеустрою, зокрема було зобов'язано доопрацювати проект землеустрою, узгодивши його з органом місцевого самоврядування у відповідності до вимог ст. 48 Закону України Про землеустрій .

На запит суду ОСОБА_3 управлінням Держземагенства у Вінницькій області було направлено Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок ОСОБА_2, який був досліджений в судовому засіданні. Даних про те, що Проект був погоджений із Джуринецькою сільською радою Немирівського району, у направленій документації немає. Про відсутність такого погодження підтвердили також у судовому засіданні і представники відповідачів. Крім того, представники відповідачів не надали суду іншого Висновку державної експертизи землевпорядної документації, в якому би були відсутні будь-які зауваження чи пропозиції.

Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок гр.ОСОБА_2 для ведення фермерського господарства на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області не був погоджений Джуринецькою сільською радою Немирівського району (а.с.141-199)

Вказаний факт суд розцінює затвердження проекту землеустрою ОСОБА_2 на спірні земельні ділянки 02 жовтня 2014 року без усунення недоліків, які встановлені у Висновку державної експертизи землевпорядної документації від 07 квітня 2014 року за № 299, що прямо суперечить ст.118 ЗК України.

В ст. 23 Закону України Про оцінку земель зазначено, що технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджується районними радами.

Згідно листа № 03-9-138 від 12.04.2016 року виданого Немирівською районною радою вбачається, що ОСОБА_2 не звертався до Немирівської районної ради по питанню погодження та затвердження нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області (а.с.33).

Згідно технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок (а.с.87-107) вбачається, що гр-ну ОСОБА_2 надано в оренду земельні ділянки для ведення фермерського господарства, розташованих на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області за межами населеного пункту. Крім того, слід зазначити, що в даній технічній документації наявне рішення Немирівської районної ради

Вінницької області, яке ніким не завірене, не підписане, не містить числа та номеру (а.с.103).

Таким чином, укладаючи Договори оренди землі, Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області, встановлюючи конкретний розмір орендної плати, зазначений в тексті Договорів, не переконалось чи була затверджена Немирівською районною радою технічна документація з нормативної грошової оцінки, що є порушенням вимог Закону України Про оцінку землі .

У відповідності до ч. 6 ст. 186 ЗК України, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу, і затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 48 Закону України Про землеустрій з метою врахування громадських інтересів при здійсненні землеустрою органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень готують пропозиції щодо врахування інтересів територіальних громад при здійсненні землеустрою.

Згідно пояснень представника Джуринецької сільської ради встановлено, що ОСОБА_1 виділилась земельна ділянка на законних підставах, однак ОСОБА_2 також виділялась земельна ділянка, без врахування інтересів територіальної громади, крім того ОСОБА_2 не звертався із заявою до Джуринецької сільської ради Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області .

Суд прийняв до уваги те, що ОСОБА_2 взагалі не відомо, де знаходиться с. Джуринці Немирівського району, де саме розміщені дані спірні земельні ділянки, хто на даний час здійснює фермерське господарство на даних земельних ділянках. Крім того, він сам не займався особисто оформленням договору оренди для ведення фермерського господарства на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області.

Ст. 41 Конституції України, ст. 93 ЗК України та ст. 407 ЦК України, гарантовано право на отримання в оренду земельних ділянок.

На підставі вище викладеного, суд дійшов висновку про те, що відповідач ОСОБА_2 являється підставною особою для ведення фермерського господарства на земельних ділянках на території Джуринецької сільської ради Немирівського району, а тому оспорюваним ОСОБА_4 Управління Держземагентства порушено право позивача на отримання в оренду земельних ділянок.

При цьому суд відповідно до вимог ст. 60 ч.1 ЦПК України не приймає до уваги заперечення представника відповідача ОСОБА_3 управління Держгеокадастру у Вінницькій області, про те, що надання земельних ділянок в оренду ОСОБА_2 здійснювалось на законних підставах. (а.с.73-76).

Відповідно до ст.21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Тому оскаржуваний наказ підлягає скасуванню, а договори оренди визнаються недійсними.

Частиною 1 ст. 215 ЦК України встановлено, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені ч. ч. 1-3 та 5 ст. 203 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.

Відповідно до ч.3 ст.152 ЗК України захист прав громадян на земельні ділянки здійснюється в тому числі шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади.

З вище викладеного вбачаються, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення в повному обсязі.

На підставі ст. 88 ЦПК України з відповідачів на користь позивача необхідно стягнути понесені останнім обґрунтовані судові витрати.

Керуючись ст.ст. 93, 118, 152, 186, 186-1 ЗК України, ст.ст. 21, 60, 203 ЦК України 10, 11, 60, 214, 215, 294-296 ЦПК України, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 задовольнити.

Скасувати ОСОБА_4 ОСОБА_3 управління Держземагенства у Вінницькій області від 02 жовтня 2014 року за № 2-3017/15-14-СГ Про затвердження документації із землеустрою та надання земельних ділянок в оренду ОСОБА_2, яким було затверджено розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області та надано в оренду терміном на 21 рік земельні ділянки загальною площею 62,1416 та. в тому числі, ділянка № 1 площею 11,7652 га ріллі з кадастровим номером 0523083200:01:001:0720, ділянка № 2 площею 42,5283 га ріллі з кадастровим номером 0523083200:02:001:0117, ділянка № 3 площею 7.8481 га пасовище з кадастровим номером 0523083200:02:001:0119 із земель запасу та резервного фонду державної власності сільськогосподарського призначення на території Джуринецької сільської ради Немирівського району для ведення фермерського господарства (код цільового призначення - 01.02).

Визнати недійсними Договір оренди землі № 1-133 від 19 серпня 2015 року, відповідно до умов якого передано ОСОБА_2 в оренду строком на 21 рік земельна ділянка сільськогосподарського призначення, в загальному розмірі 11.7652 га., кадастровий номер 0523083200:01:001:0720, розміщена на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області із земель запасу та резервного фонду для ведення фермерського господарства, Договір оренди землі № 1-135 від 19 серпня 2015 року, відповідно до умов якого передано ОСОБА_2 в оренду строком на 21 рік земельна ділянка сільськогосподарського призначення, в загальному розмірі 7.8481 га., кадастровий номер 0523083200:02:001:0119, розміщена на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області із земель запасу та резервного фонду для ведення фермерського господарства, Договір оренди землі № 1-134 від 19 серпня 2015 року, відповідно до умов якого передано ОСОБА_2 в оренду строком на 21 рік земельна ділянка сільськогосподарського призначення, в загальному розмірі 42.5283 га., кадастровий номер 0523083200:02:001:0117, розміщена на території Джуринецької сільської ради Немирівського району Вінницької області із земель запасу та резервного фонду для ведення фермерського господарства.

Стягнути солідарно з ОСОБА_2 та ОСОБА_3 управління Держгеокадастру у Вінницькій області на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 551 (п'ятсот п'ятдесят однієї) грн. 20 коп.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом 10 - ти днів з дня його проголошення до апеляційного суду Вінницької області.

Головуючий:

СудНемирівський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення07.06.2017
Оприлюднено27.06.2017
Номер документу67315301
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —140/875/16-ц

Постанова від 07.11.2018

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Кузнєцов Віктор Олексійович

Ухвала від 06.10.2017

Цивільне

Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ

Гулько Борис Іванович

Рішення від 12.09.2017

Цивільне

Апеляційний суд Вінницької області

Ковальчук О. В.

Рішення від 12.09.2017

Цивільне

Апеляційний суд Вінницької області

Ковальчук О. В.

Ухвала від 26.07.2017

Цивільне

Апеляційний суд Вінницької області

Ковальчук О. В.

Ухвала від 26.07.2017

Цивільне

Апеляційний суд Вінницької області

Ковальчук О. В.

Ухвала від 12.07.2017

Цивільне

Апеляційний суд Вінницької області

Ковальчук О. В.

Рішення від 07.06.2017

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні