Постанова
від 16.06.2017 по справі 760/4512/17
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-3462/17 (760/4512/17)

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 червня 2017 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Кізюн Л.І., при секретарі Рахімовій Н.В., за участю представників Київської міської митниці ДФС України Глущенко Н.В., Панькіна Д.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця Житомирської області, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1, на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - директор ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП (код ЄДРПОУ 40045340, 04080, м. Київ, вул. Олексія Терьохіна 8А, оф.41), ідентифікаційний код НОМЕР_1, за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України , -

в с т а н о в и в:

До Солом'янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0101/100000015/17 від 14.02.2017 року, складений відносно гр. ОСОБА_3, за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

З зазначеного протоколу вбачається, що 02.03.2016 року на митну територію України з Польщі через п/п Ягодин-Дорогуск м/п Ягодин Волинської митниці ДФС у вантажному автомобілі AI4411AI/AI3073XO на адресу ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП (код ЄДРПОУ 40045340, 04080, м. Київ, вул. Олексія Терьохіна 8А, оф.41) ввезено товари профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик загальною вагою брутто - 22648 кг, кількість місць - 85.

Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувача ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП від 01.03.2016 року № 100000000/2016/810366, а також товаросупровідні документи: СMR від 01.03.2016 року № 094715, книжка МДП XH.77033707, інвойс від 01.03.2016 року № IM-1601 з зазначенням вартості товарів - 35053,89 доларів США.

Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари були заявлені декларантом ТОВ БЛОК БАГ СІСТЕМ гр. ОСОБА_7 для вільного обігу на митній території України на митному посту Столичний за МД від 03.03.2016 року № 100270001/2016/250463.

Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані наступні документи: контракт від 01.12.2015 року № 01/12/2015, укладений між компанією EAST SHIPPING (HONG KONG) LIMITED (3/F, Jonsim Place, 228, Queen's Road East, Wanchai, Гонконг) та ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП , СMR від 01.03.2016 року № 094715, книжка МДП XH.77033707, інвойс від 01.03.2016 року № IM-1601 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

05.09.2016 року було направлено запит до митних органів Республіки Польща (вих. № 15292/5/99-99-20-03-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик , одержувачем яких виступало ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП .

26.12.2016 року до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Республіки Польща (лист Департаменту боротьби з митними правопорушеннями ДФС від 20.12.2016 року № 40235/7/99-99-20-03-17) на запит про надання адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення вищезазначених товарів.

Митні органи Республіки Польща надали копії таких документів: додаток № 1 з відомостями щодо номерів книжок МДП та відповідних їм транзитних супровідних документів і експортних декларацій, транзитний супровідний документ № TIR MRN 16PL30204016F6AF97, експортні декларації №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255, витяг з митної системи транзиту NCTS № TIR XH77033707.

Згідно з даними, зазначеними у витязі з митної системи транзиту NCTS № TIR XH77033707, а також транзитному супровідному документі № TIR MRN 16PL30204016F6AF97, товари профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик загальною вагою брутто 22648 кг, переміщувані у вантажному автомобілі AI4411AI/AI3073XO, оформлено в польській митниці в транзитній процедурі на підставі книжки МДП № XH.77033707 та відправлено в Україну. Зазначеною процедурою транзиту було завершено переміщення товарів із території Європейського Союзу, які до цього були оформлені в Республіці Польща відповідно до експортних декларацій №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255, посилання на які містяться в транзитному супровідному документі № TIR MRN 16PL30204016F6AF97.

Під час співставлення відомостей, зазначених в документах, надісланих митними органами Республіки Польща, з даними, вказаними у матеріалах митного оформлення за МД № 100270001/2016/250463, встановлено відповідність щодо опису, ваги, кількості, одержувача товарів, номера автомобіля. Відмінність встановлено щодо вартості товарів.

Згідно з експортними деклараціями №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255 загальна вартість вказаних товарів становить 66 287,42 євро.

Таким чином, товари профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик загальною вагою брутто 22648 кг, та загальною вартістю 66 287,42 євро, що згідно з курсом НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (02.03.2016 року) складає 1 951 969,7 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 Митного кодексу України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно з п. 43 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Відповідно до листа Головного управління регіональної статистики від 01.02.2017 року № 12/2-22/20 на момент переміщення (02.03.2016 року) вказаних товарів через митний кордон України ОСОБА_3 був керівником ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП .

Таким чином, дії директора ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП ОСОБА_3, на момент їх вчинення, мають ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

По даному факту 14 лютого 2017 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил №0101/100000015/17, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети правопорушення, не вилучались, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил ОСОБА_3 в судове засідання не з'явився, надав суду письмові заперечення, в яких просив провадження у справі закрити за відсутністю складу правопорушення, а розгляд справи провести за його відсутності.

Представники митних органів підтримали позицію Київської міської митниці ДФС та просили притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Суд, заслухавши представників митних органів, врахувавши письмові заперечення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку, що провадження у справі підлягає закриттю з наступних підстав.

Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

У цьому розумінні переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю може бути вчинено одним із способів, перелічених у ст. 483 МК України

Таким чином, основним безпосереднім об'єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

Судом встановлено, що 02.03.2016 року на митну територію України з Польщі через п/п Ягодин-Дорогуск м/п Ягодин Волинської митниці ДФС у вантажному автомобілі AI4411AI/AI3073XO на адресу ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП (код ЄДРПОУ 40045340, 04080, м. Київ, вул. Олексія Терьохіна 8А, оф.41) ввезено товари профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик загальною вагою брутто - 22648 кг, кількість місць - 85.

Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувача ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП від 01.03.2016 року № 100000000/2016/810366, а також товаросупровідні документи: СMR від 01.03.2016 року № 094715, книжка МДП XH.77033707, інвойс від 01.03.2016 року № IM-1601 із зазначенням вартості товарів - 35053,89 доларів США.

Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари були заявлені декларантом ТОВ БЛОК БАГ СІСТЕМ гр. ОСОБА_7 для вільного обігу на митній території України на митному посту Столичний за МД від 03.03.2016 року № 100270001/2016/250463.

Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані наступні документи: контракт від 01.12.2015 року № 01/12/2015, укладений між компанією EAST SHIPPING (HONG KONG) LIMITED (3/F, Jonsim Place, 228, Queen's Road East, Wanchai, Гонконг) та ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП , СMR від 01.03.2016 року № 094715, книжка МДП XH.77033707, інвойс від 01.03.2016 року № IM-1601 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

05.09.2016 року було направлено запит до митних органів Республіки Польща (вих. № 15292/5/99-99-20-03-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик , одержувачем яких виступало ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП .

26.12.2016 року до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Республіки Польща (лист Департаменту боротьби з митними правопорушеннями ДФС від 20.12.2016 року № 40235/7/99-99-20-03-17) на запит про надання адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення вищезазначених товарів.

Митні органи Республіки Польща надали копії таких документів: додаток № 1 з відомостями щодо номерів книжок МДП та відповідних їм транзитних супровідних документів і експортних декларацій, транзитний супровідний документ № TIR MRN 16PL30204016F6AF97, експортні декларації №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255, витяг з митної системи транзиту NCTS № TIR XH77033707.

Згідно з даними, зазначеними у витязі з митної системи транзиту NCTS № TIR XH77033707, а також транзитному супровідному документі № TIR MRN 16PL30204016F6AF97, товари профілі алюмінієві, планка пластикова, з'єднання металеві, герметик загальною вагою брутто 22648 кг, переміщувані у вантажному автомобілі AI4411AI/AI3073XO, оформлено в польській митниці в транзитній процедурі на підставі книжки МДП № XH.77033707 та відправлено в Україну. Зазначеною процедурою транзиту було завершено переміщення товарів із території Європейського Союзу, які до цього були оформлені в Республіці Польща відповідно до експортних декларацій №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255, посилання на які містяться в транзитному супровідному документі № TIR MRN 16PL30204016F6AF97.

Під час співставлення відомостей, зазначених в документах, надісланих митними органами Республіки Польща, з даними, вказаними у матеріалах митного оформлення за МД № 100270001/2016/250463, встановлено відповідність щодо опису, ваги, кількості, одержувача товарів, номера автомобіля. Відмінність встановлено щодо вартості товарів.

Згідно з експортними деклараціями №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255 загальна вартість вказаних товарів становить 66 287,42 євро.

За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані. Таким чином, основним безпосереднім об'єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо.

Відповідно до Постанови Пленуму Верховного Суду України №8 від 03 червня 2005 року Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності.

Суб'єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Між тим, Митний кодекс України нормою ст. 257 вичерпно формулює поняття декларування , яке здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Заявлення таких відомостей здійснюється за встановленою законом формою в ході процедури декларування, повноваженнями щодо якого відповідно до положень ст. 265 МК України наділений декларант.

Виходячи з аналізу цих положень, особа може брати участь у митних відносинах як декларант у двох випадках: коли вона особисто здійснює декларування товарів або як його власник або як уповноважений власником. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.

Таким чином, представник власника товару підлягає відповідальності лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару або з метою приховування від митного контролю особисто вчиняв будь-які дії, що складають об'єктивну сторону такого порушення. При цьому таке діяння за суб'єктивною стороною характеризується прямим умислом на подання митному органу документів, що містять неправдиві дані.

За відсутності зазначених умов само по собі зайняття особою керівної посади на підприємстві - власника товару, переміщеного з приховуванням від митного контролю, не утворює в її діях складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Окрім того, в протоколі йдеться про подання документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.

Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов'язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару.

Відповідно до ст.ст. 49, 58 МК України митною вартістю товарів, що переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за товари, якщо вони продаються на експорт в Україну.

Як передбачено ст. 51 МК України, митна вартість товарів визначається декларантом відповідно до гл. 9 МК України, якою встановлені основні та другорядні методи визначення митної вартості товарів.

Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, декларантом TOB ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП виступав декларант ТОВ БЛОК БАГ СІСТЕМ гр. ОСОБА_7, який діяв на підставі Договору і яким був поданий до митного оформлення товар на підставі товаросупровідних документів, що надійшли з товаром та ніяких сумнівів не викликали.

Таким чином, обов'язки декларанта при здійсненні митного оформлення товару його власником було покладено на уповноважених осіб, а представником власника товару - директором TOB ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП ОСОБА_3 дії щодо декларування товару не здійснювалось, а відтак у нього відсутній умисел на подання митному органу документів, які містять неправдиві дані.

Отже, будь-яких дій ОСОБА_3, які б були спрямовані на приховування від митного контролю та утворювали об'єктивну сторону правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, не встановлено.

Відповідно до положень ст. 49 МК України, митною вартістю товарів, що переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, яку заявляють декларант або уповноважена ним особа на підставі ч. 2 ст. 52 МК України.

У відповідності до змісту норм закону, передбачених ст. 51 МК України, митна вартість товарів визначається декларантом відповідно до глави 9 цього Кодексу, якою встановлені основні та другорядні методи визначення митної вартості товарів.

Зокрема, у випадку застосування методу визначення митної вартості товару за ціною договору, який і був застосований у даному випадку, для підтвердження заявлених відомостей про митну вартість товару, згідно з приписами ч. 22 ст. 58 МК України, подаються лише: декларація митної вартості; зовнішньоекономічний договір (контракт) і додатки до нього; рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа; банківські платіжні документи (якщо рахунок сплачено), а також інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару; документи для підтвердження витрат на ввезення та страхування, якщо за умовами поставки такі витрати не включено у вартість товару.

При цьому з матеріалів справи встановлено, що при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов'язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару.

Подані документи, зокрема інвойс від 01.03.2016 року № IM-1601 року не містили розбіжностей, ознак підробки та містили всі відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів та відомості щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Митний орган за результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів відповідно до ч. 3 ст. 54 МК України правомірно визнав заявлену декларантом митну вартість товарів та випустив товари у вільний обіг за митною декларацією від 03.03.2016 року № 100270001/2016/250463 із застосуванням основного методу визначення митної вартості.

Лише у вересні 2016 року було направлено запити митними органами України до митних органів Республіки Польщі щодо надання допомоги у проведенні перевірки законності ввезення на митну територію України товару на адресу ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП .

При цьому, отримавши відповіді, митні органи України, не вжили жодних заходів на перевірку отриманої інформації від митних органів Республіки Польщі. Не були перевірені ними й дані, зазначені в документах, наданих ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП , при проходженні товаром митного контролю.

Як свідчать матеріали справи, підставою для переміщення товару стали, зокрема, товаросупровідні документи: СMR від 01.03.2016 року № 094715, книжка МДП XH.77033707, інвойс від 01.03.2016 року № IM-1601 із зазначенням вартості товарів - 35053,89 доларів США.

Отже, в протоколі не зазначено, яким відомостям або договірним домовленостям щодо ціни товару митні органи вважали невідповідними заявленим відомостям про митну вартість товару.

Крім того, матеріали справи не містять доказів, тобто фактичних даних, на основі яких у визначеному законом порядку було б можливо стверджувати про сплату ТОВ ОУШЕН ТРЕЙДІНГ ГРУП іншої вартості товарів ніж та, що зазначена у інвойсі від 01.03.2016 року № IM-1601 в розмірі 35 053,89 доларів США.

Таким чином, відсутні підстави вважати, що вартістю товарів при ввезенні їх в Україну є вартість, зазначена в копіях експортних декларацій №№ MRN 16PL302010E0026247, MRN 16PL302010E0026255, надісланих митними органами Республіки Польща, із зазначеною вартістю товару 66 287,42 євро.

За таких обставин, оскільки представниками митного органу не було надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_3 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, суд, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи викладене вище, провадження в справі підлягає закриттю.

Керуючись ст.ст. 1, 8, 245, 247, 251-252, 265, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 458, 465, 467, 483, 487-488, 491,495, 522,527 Митного кодексу України, суд -

п о с т а н о в и в:

Провадження в справі про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя Л.І.Кізюн

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.06.2017
Оприлюднено03.07.2017
Номер документу67390918
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/4512/17

Постанова від 13.07.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 13.02.2018

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Журавель Олександр Олександрович

Постанова від 16.08.2017

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Юденко Тамара Миколаївна

Постанова від 16.06.2017

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 17.03.2017

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні