Ухвала
від 19.06.2017 по справі 826/18408/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/18408/16 Головуючий у 1-й інстанції: Качур І.А. Суддя-доповідач: Кучма А.Ю.

У Х В А Л А

Іменем України

19 червня 2017 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючого-судді: Кучми А.Ю.

суддів: Аліменка В.О., Безименної Н.В.,

за участі секретаря: Козлової І.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби України у м.Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.04.2017 у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Аванті Груп" до Головного управління Державної фіскальної служби України у м.Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И Л А:

ТОВ "Аванті Груп" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у м.Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень:

№ 0006531402 від 11.11.2016, яким встановлено порушення п. 198.3 п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, у зв'язку з чим ТОВ "Аванті Груп" збільшено суму грошового зобов'язання по податку на додану вартість на загальну суму 1 352 140,00, з яких 1 081 712,00 грн - за податковими зобов'язаннями, 270 428,00 грн - за штрафними (фінансовими) санкціями;

№ 0006521402 від 11.11.2016, яким встановлено порушення пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, п.138.1, п.138.2 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1, ст.139 Податкового кодексу України, у зв'язку з чим ТОВ "Аванті Груп" збільшено суму грошового зобов'язання по податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 374 862,50 грн, з яких за податковими зобов'язаннями - 299 890 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 74 972,50 грн;

№ 1345140303 від 11.11.2016, яким встановлено порушення пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 з урахуванням пп. 1.1., пп. 1.6. п. 161 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010, із змінами та доповненнями, у зв'язку з чим ТОВ "Аванті Груп" визначено суму грошового зобов'язання з податків та зборів, у т.ч. з військового збору, пені на загальну суму 10 091,43 грн (за податковим зобов'язанням - 7 072,13 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 3 019,30 грн);

№ 1344140303 від 11.11.2016, яким встановлено порушення пп. 164.2.4 пп "е" 164.2.17 п. 164.2 ст. 164, пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, пп. "а" 171.2 ст. 171, п. 173.1 ст. 173 Податкового кодексу України, у зв'язку з чим ТОВ "Аванті Груп" визначено суму грошового зобов'язання з податків та зборів, у т.ч. з податку на доходи фізичних осіб, пені на загальну суму 123 780,83 грн, з яких за податковими зобов'язаннями - 87 012,64 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 36 768,19 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.04.2017 вищевказаний адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись з судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нову, якою у задоволенні позову відмовити.

У судове засіданні 19.06.2017 з'явились представники позивача та відповідача.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду - без змін.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що спірні податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

На підставі ст.ст. 20, 77, 82 Податкового кодексу України, відповідно до плану-графіку проведення документальних планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання, наказу ГУ ДФС у м. Києві № 4500 від 22.07.2016 проведена документальна планова виїзна перевірка ТОВ "Аванті Груп" (код ЄДРПОУ 30440060) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2014 по 30.06.2016, за результатами якої ГУ ДФС у м. Києві складено акт № 440/26-15-14-02-01-14/30440060 від 26.10.2016.

Відповідно до висновків акту перевірки відповідачем встановлено порушення ТОВ "Аванті Груп":

1) пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 138.1, п. 138.2 ст. 138, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток в сумі 299 890 грн, а саме, по періодах: за 3 квартали 2014 року на суму 284 597,00 грн, за 2014 рік на суму 299 890,00 грн;

2) п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 1 081 712,00 грн, в т.ч. по періодах: за серпень 2014 року в сумі 60 312,00 грн, за вересень 2014 року в сумі 57 185,00 грн, за жовтень 2014 року в розмірі 16 991,00 грн, за лютий 2015 року в сумі 88 170,00 грн, за березень 2015 року в сумі 58 628,00 грн, за квітень 2015 року в сумі 46 671,00 грн, за травень 2015 року в сумі 20 768,00 грн, за серпень 2015 року в сумі 90 412,00 грн, за вересень 2015 року в сумі 37 726,00 грн, за жовтень 2015 року в сумі 108 185,00 грн, за листопад 2015 року в сумі 50 611,00 грн, за грудень 2015 року в сумі 98 612,00 грн, за січень 2016 року в сумі 183 369,00 грн, за лютий 2016 року в сумі 50 611,00 грн, за березень 2016 року в сумі 69 831,00 грн, за травень 2016 року в сумі 43 630,00 грн;

3) пп. 164.2.4 пп. "е" 164.2.17 п. 164.2 ст. 164, пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, пп. "а" 171.2 ст. 171, п. 173.1 ст. 173 Податкового кодексу України, в результаті чого підприємством занижено зобов'язання по сплаті до бюджету податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 87 012,64 грн у тому числі: 2015 - 26 952,52 грн, 2016 - 60 060,12 грн;

4) пп. 168.1.1. п. 168.1 ст. 168 з урахуванням пп. 1.1 пп. 1.5 пп. 1.6 п. 16 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, в результаті чого занижено зобов'язання по сплаті до бюджету військового збору на загальну суму 7 072,13 грн, у тому числі: 2015 - 2 067,11 грн, 2016 - 5 005,02 грн.

Не погоджуючись із висновками акту перевірки, ТОВ "Аванті Груп" 01.11.2016 подало заперечення на акт перевірки № 440/26-15-14-02-01-14/30440060 від 26.10.2016.

Листом вих. № 23715/10/26-15-14-02-01 від 08.11.2016 ГУ ДФС у м. Києві надало відповідь про відмову у задоволенні заперечень на акт перевірки.

На підставі висновків, викладених в акті, відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення:

№ 0006531402 від 11.11.2016, яким за виявлені порушення п. 198.3, п. 198.6, ст. 198 Податкового кодексу України, ТОВ Аванті Груп" збільшено суму грошового зобов'язання по податку на додану вартість на загальну суму 1 352 140,00 грн, з яких: 1 081 712,00 грн - за податковими зобов'язаннями, 270 428,00 грн - за штрафними (фінансовими) санкціями;

№ 0006521402 від 11.11.2016, яким за виявлені порушення пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 138.1, п. 138.2 ст. 138, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України, ТОВ "Аванті Груп" збільшено суму грошового зобов'язання по податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 374 862,50 грн, з яких: за податковими зобов'язаннями - 299 890,00 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 74 972,50 грн;

№ 1345140303 від 11.11.2016, яким за виявлені порушення пп. 168.1.1. п. 168.1 ст. 168 з урахуванням пп. 1.1 пп. 1.5 пп. 1.6 п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, із змінами та доповненнями, ТОВ "Аванті Груп" визначено суму грошового зобов'язання з податків та зборів, у т.ч. з військового збору, пені на загальну суму 10 091,43 грн., з яких: за податковим зобов'язанням - 7 072,13 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 3 019,30 грн;

№ 1344140303 від 11.11.2016, яким за виявлені порушення пп. 164.2.4 пп. "е" 164.2.17 п. 164.2 ст.164, пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, пп. "а" 171.2 ст. 171, п. 173.1 ст. 173 Податкового кодексу України, ТОВ "Аванті Груп" визначено суму грошового зобов'язання з податків та зборів, у т.ч. з податку на доходи фізичних осіб, пені на загальну суму 123 780,83 грн, з яких: за податковими зобов'язаннями - 87 012,64 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 36 768,19 грн.

Так, за період з 01.07.2014 по 31.12.2014 ТОВ "Аванті Груп" задекларовано дохід, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування у сумі 38 532 966,00 грн.

Перевіркою повноти визначення доходу, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування за період з 01.07.2014 по 31.12.2014 встановлено його заниження на загальну суму 632 427,00 грн, а саме по періодах: за 3 квартали 2014 року на суму 632 427,00 грн., чим порушено пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 138.1, п. 138.2 ст. 138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України.

Згідно наданих до перевірки регістрів бухгалтерського обліку, а саме оборотно-сальдової відомості за 2 півріччя 2014 року у ТОВ "Аванті Груп" на початок перевірки станом на 01.07.2014 по рахунку 362 "Розрахунки з іноземним покупцями" відображено кредиторську заборгованість по експортних операціях перед компанією "ZPU Autonadwozia Andrzej Matczak" (Польща) в сумі 38 453,00 євро (еквів. 618 587,45 грн).

У перевіряємому періоді по Д-т 362 рахунку підприємством відображено виконання робіт для нерезидента "ZPU Autonadwozia Andrzej Matczak" (Польща) на загальну суму 38 453,00 євро (еквів. 632 427,26 грн).

В перевіряємому періоді між компанією "ZPU Autonadwozia Andrzej Matczak", Польща (Принципал) та ТОВ "Аванті Груп" (Комерційний агент) укладено Агентський договір № UA-01/12/12 від 10.12.2012, відповідно до якого Комерційний агент за агентську винагороду зобов'язується надавати послуги Принципалу із сприяння у вчиненні від імені Принципала по укладанню між принципалом та контрагентами угод купівлі-продажу товарів а саме: знаходити можливих майбутніх контрагентів для Принципала.

Послуги надаються Комерційним агентом у сфері укладання договорів купівлі-продажу ізотермічних фургонів "Autonadwozia" типу FNA, у кількості 107 одиниць. Агент одержує право здійснювати вищезазначені дії на території: Польщі, Німеччини. Договір діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим договором.

Згідно пояснень позивача, розбіжності між бухгалтерським та податковим обліком у Декларації та Балансі Ф-2, згідно законодавства у 2014 році до Балансу Ф-2 до (рядка 2000) Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, та послуг) включали не лише реалізацію, а й повернення товарів, а в Декларацію з податку на прибуток в рядок 02 Дохід від операційної діяльності (дохід від реалізації товарів (робіт, послуг) включали лише реалізацію товарів, та послуг. Повернення товарів включали в додатку ІВ рядок 06.4. Крім того, як було зазначено в наданих поясненнях до ДПІ під час перевірки, в ході хакерського вірусу була знищена програма 1С, яку поновлювали і помилково внесли залишок по 362 рахунку, який закрили на Балансі ф-2, а в Декларації з податку на прибуток не включали, в результаті чого й виникла розбіжність.

У відповідності до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України формування витрат при визначенні фінансового результату до оподаткування за звітний податковий період, починаючи з 1 січня 2015 року, здійснюється виходячи з національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.

ТОВ "Аванті Груп" складено бухгалтерську довідку і зроблено виправлення даних для декларації з податку на прибуток. В балансі Ф-2 виправлення не робилися, так, як податок на прибуток не обчислювався виходячи з бухгалтерського фінансового результату.

Крім того, під час перевірки та своєчасності здійснення розрахунків суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності за експортно-імпортними операціями ГУ ДФС було встановлено, що в перевіряємому періоді, операції по Агентському договору № UA-101212 від 10.12.2012 з компанією "ZPU Autonadwozia Andrzej Matczak" (Польща) не здійснювались. Станом на 30.06.2016 кредиторська заборгованість не змінилась та становить 20 619,0 Євро (еквів. 568 332,63 грн), що не відповідає даним бухгалтерського обліку підприємства по рахунку 362, згідно якого кредиторська/дебіторська заборгованість по даному договору відсутня.

За таких обставин, колегія суддів вважає доводи апелянта щодо порушення позивачем пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України, в результаті чого занижено дохід, що враховується при визначенні об'єкта оподаткування на суму 632 427,00 грн безпідставними та такими, що не відповідають нормам чинного законодавства України.

Окрім того, відповідачем в ході проведення перевірки виявлено завищення витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування за період з 01.07.2014 по 31.12.2014 на загальну суму 1 033 627,00 грн по взаємовідносинах з ТОВ "Лакі Прайм" (код ЄДРПОУ 38952580) та ТОВ "Прод-Ресурс" (код ЄДРПОУ 38649745).

26.09.2014 між ТОВ "Аванті Груп" та ТОВ "Лакі Прайм" укладено договір поставки № 7, відповідно до умов якого ТОВ "Лакі Прайм" (Постачальник) зобов'язався поставляти на адресу Покупця (ТОВ "Аванті Груп") запасні частини до транспортних засобів, мастильні матеріали, додаткове обладнання.

Найменування, одиниця виміру, загальна кількість товару, що підлягає поставці за цим Договором, його часткове співвідношення (асортимент, номенклатура), ціна за одиницю товару визначаються у рахунках-фактурах та остаточно узгоджується сторонами у видаткових накладних, що є невід'ємною частиною Договору.

Фактичне відвантаження по контрагенту ТОВ "Лакі Прайм" підтверджується прибутковими накладними № 242 від 31.10.2014 на суму 55 056.66 грн, у т.ч. ПДВ - 9 176,11 грн, № 243 від 31.10.2014 на суму 41 755,09 грн, у т.ч. ПДВ - 6 959,18 грн, № 244 від 31.10.2014 на суму 5 134,25 грн, у т.ч. ПДВ - 855,71 грн.

Факт придбання та передачі товару підтверджується наданими видатковими та податковими накладними.

Оплата за поставлений товар здійснена ТОВ "Аванті Груп" у повному обсязі, що підтверджується банківськими виписками № 338 від 18.11.2014 на суму 85 000,00 грн, № 4131 від 18.11.2014 на суму 16 946,00 грн, № 26 від 03.12.2014 на суму 161 390,00 грн.

На кінець періоду, що перевіряється кредиторська заборгованість за відвантажений товар за розрахунками між ТОВ "Аванті Груп" та ТОВ "Лакі Прайм" становить 161 390,00 грн.

Згідно матеріалів справи, придбання товарів здійснено для поповнення товарних запасів ТОВ "Аванті Груп" з подальшою реалізацією покупцям, придбання послуг з метою виконання зобов'язань перед замовниками товариства. Реалізація товарів/послуг підтверджується видатковою накладною № ОК-000004097 від 24.09.2015 на суму 16 536,72 грн (ТОВ "АС-Транс"), актами прийому-передачі виконаних робіт № ОК-000002317 від 18.05.2016 на суму 55 070,20 грн (ТОВ "Енергофінанс"), № ОК-00017068 від 31.10.2014 на суму 32 442,28 грн (ТОВ "Дікергофф Транспорт Україна"), № ГЛ-000001048 від 31.10.2014 на суму 6819,12 грн (ТОВ "Т+Т"), № ОК-00017033 від 31.10.2014 на суму 6 469,19 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"), № ОК-00017376 від 20.11.2014 на суму 5 386,51 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД").

15.04.2014 між ТОВ "Аванті Груп" (Замовник) та ТОВ "Прод-Ресурс" укладено договір про надання послуг з технічного обслуговування і ремонту № 15/2014, за умовами якого ТОВ "Прод-Ресурс" (Виконавець) зобов'язувався надавати послуги з технічного обслуговування і ремонту (Сервісне обслуговування) транспортних засобів ТОВ "Аванті Груп" (Замовник) згідно доданого списку з вказівкою у ньому типів і моделей, номерів шасі і державних реєстраційних номерів транспортних засобів, а також з поставки запасних частин та матеріалів.

Фактичне відвантаження по ТОВ "Прод-Ресурс" підтверджується прибутковими накладними та актами виконаних робіт (наданих послуг), виписаними в період з 01.07.2014 по 30.09.2014 на загальну суму 1 138 406,58 грн, в т.ч. ПДВ - 189 734,45 грн.

В підтвердження надання послуг позивачем надано видаткові накладні, акти наданих послуг та податкові накладні.

Оплата за поставлений товар здійснена ТОВ "Аванті Груп" згідно банківських виписок № 3093 від 16.07.2014 на суму 143 034,10 грн, № 3231 від 28.07.2014 на суму 200 000,00 грн, № 3297 від 01.08.2014 на суму 92 082,43 грн, № 3387 від 12.08.2014 на суму 200 000,00 грн, № 3456 від 19.08.2014 на суму 233 424,43 грн, № 3596 від 03.09.2014 на суму 200 000,00 грн, № 3654 від 10.09.2014 на суму 100 000,00 грн, № 3687 від 15.09.2014 на суму 100 000,00 грн, № 3778 від 29.09.2014 на суму 150 000,00 грн, № 155 від 08.10.2014 на суму 100 000,00 грн, № 3938 від 20.10.2014 на суму 47 208,56 грн.

На кінець періоду, що перевіряється кредиторська заборгованість за відвантажений товар за розрахунками між ТОВ "Аванті Груп" та ТОВ "ТОВ "Прод-Ресурс" становить 7 773,60 грн.

Придбання товарів здійснено для поповнення товарних запасів ТОВ "Аванті Груп" з подальшою реалізацією покупцям; придбання послуг з метою виконання зобов'язань перед замовниками товариства, що підтверджується актами прийому-передачі виконаних робіт № ГЛ-000000909 від 30.09.2014 на суму 9 793,70 грн (ТОВ "Т+Т"), № ГЛ-000000687 від 31.07.2014 на суму 13341,83 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ГЛ-000000687 від 31.07.2014 на суму 2 812,70 грн (ТОВ "Успот ЛТД"); № ГЛ-000000689 від 31.07.2014 на суму 2 819,81 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ОК-00016178 від 15.09.2014 на суму 6 490,49 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ОК-00016200 від 15.09.2014 на суму 4 612,07 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ОК-00017283 від 13.11.2014 на суму 1 015,98 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ОК-00016007 від 03.09.2014 на суму 2 828,63 грн (ТОВ "Ман трак енд Бас Юкрейн"); № ГЛ-000000999 від 31.10.2014 на суму 4 025,18 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ГЛ-000001230 від 29.12.2014 на суму 16 901,36 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ГЛ-000000861 від 30.09.2014 на суму 814,00 грн (ТОВ "Успот ЛТД"); № ОК-000000517 від 31.01.2015 на суму 43007,17 грн (ТОВ "Восток"); № ОК-00015946 від 01.09.2014 на суму 6 897,31 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"); № ОК-00016467 від 30.09.2014 на суму 13 369,04 грн (ФОП ОСОБА_4); № ОК-00016435 від 30.09.2014 на суму 82 915,67 грн (ТОВ "ШБ "Альтком"); № ОК-00016286 від 19.09.2014 на суму 6 744,88 грн (ТОВ "ШБ "Альтком"); № ГЛ-000000894 від 29.09.2014 на суму 2 821,25 грн (ТОВ "ТД "Весма"); № ГЛ-000000918 від 30.09.2014 на суму 7 785,90 грн (ТОВ "Т+Т"); № ГЛ-000000901 від 30.09.2014 на суму 18 400,06 грн (ТОВ "Тальке Україна Логістик Сервіс"); № ГЛ-000000859 від 30.09.2014 на суму 441,40 грн (ТОВ "Успот ЛТД").

Висновки перевірки щодо виявлених порушень по контрагентам ТОВ "Прод-Ресурс", ТОВ "Лакі Прайм", обґрунтовані тим, що ТОВ "Лакі Прайм" декларує операції з контрагентами у різних регіонах України, реальність здійснення яких при кількості працюючих 1 особа не можливо підтвердити з урахування дійсного часу, віддаленості, розташування контрагентів один від одного.

Крім того, відповідач посилається на невідповідність придбаного та реалізованого товару ТОВ "Лакі Прайм" та відсутність фактів реального здійснення господарських операцій з контрагентами-постачальниками та контрагентами - покупцями.

Щодо господарських операцій з ТОВ "Прод-Ресурс" контролюючим органом також зазначено про невідповідність придбаного та реалізованого товару ТОВ "Прод-Ресурс" та відсутність фактів реального здійснення господарських операцій з контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями. Зокрема, вказує на порушення щодо оформлення первинних документів.

У відповідності до пункту 44.1 статті 44, пункту 185.1 статті 185, підпункту 134.1.1 пунктом 134.1 статті 134, пунктів 138.1, 138.2 статті 138 Податкового кодексу України, ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", пунктів 2.15 та 2.16, п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 колегією суддів досліджено матеріали справи. За результатами дослідження суд апеляційної інстстанції погоджується з висновком суду першої інстанці, що наявними в матеріалах справи документами підтверджується фактичне виконання контрагентами позивача ТОВ "Прод-Ресурс", ТОВ "Лакі Прайм" зобов'язань за укладеними договорами. Позивачем доведений факт вчинення господарських операцій, за наслідками яких виникло право позивача на формування податкового кредиту, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.

Твердження відповідача щодо невідповідності придбаного та реалізованого товару не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи та спростовані долученими доказами до справи.

Згідно пояснень представника позивача, отриманий товар від ТОВ "Прод-Ресурс", ТОВ "Лакі Прайм" реалізовувався позивачем до кінцевих споживачів, а також використовувався у господарській діяльності ремонту електрообладнання із використанням власних матеріалів та деталей.

Отже, встановленими під час розгляду справи обставинами підтверджено отримання позивачем товарно-матеріальних цінностей від контрагентів ТОВ "Прод-Ресурс", ТОВ "Лакі Прайм", а також їх використання у власній господарській діяльності.

Порушення вимог податкового законодавства з боку контрагента чи третьої особи тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цієї особи. Зазначена обставина не є підставою для позбавлення платника податку права на формування податкового обліку, якщо останній виконав усі передбачені законом умови та має всі документальні підтвердження розміру такого доходу, у зв'язку з чим висновки контролюючого органу про збільшення суми грошового зобов'язання по податку на прибуток за господарськими відносинами з контрагентами ТОВ "Прод-Ресурс", ТОВ "Лакі Прайм" є безпідставними.

Статтею 4 Податкового кодексу України серед основних засад податкового законодавства України визначено презумпцію правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.

У зв'язку із цим презюмується, що дії та рішення платника податків вважаються економічно виправданими, а відомості, що містяться у податковій та бухгалтерській звітності платника - достовірними.

При дотриманні контрагентом законодавчо встановлених вимог до оформлення відповідних документів підстави для висновку про недостовірність або суперечливість відомостей, зазначених у таких первинних документах, відсутні, якщо не встановлені обставини, які свідчать про обізнаність платника податків про зазначення його контрагентами недостовірних відомостей.

Також, колегія суддів вважає необхідним зазначити, що окремі недоліки первинних документів, про які йдеть в акті перевірки,та відсутність журналу реєстрації виданих довіреностей не є достатньою підставою для встановлення відсутності фактів реального здійснення господарських операцій з контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями.

Разом з тим, 01.01.2015 на підставі наказу Міністерства фінансів № 987 від 30.09.2014 втратила чинність Інструкція про порядок реєстрації, виданих, повернутих і використаних довіреностей на одержання цінностей (наказ Міністерства фінансів № 99 від 16.05.1996). Відповідно втратили чинність бланк довіреності на одержання цінностей (типова форма № М-2) та Журнал реєстрації довіреностей.

Отже, колегія суддів вважає, що факт придбання товарів у власність, згідно договору поставки/надання послуг, та виникнення в результаті даної події податкового зобовов'язання у ТОВ Аванті Груп щодо формування витрат, пов'язаних з його господарською діяльністю у перевіряємий період підтверджується належно складеними та наданими у процесі перевірки первинними документами.

Щодо тверджень апелянта про не доведення фактів отримання позивачем товарів від ТОВ Лакі Прайм , ТОВ Прод-Ресурс , ТОВ Снабінвест Плюс , ТОВ Будтехнопроект , ТОВ Юнітек Пром , ТОВ Аргенто Україна , ТОВ Тріоніт , ТОВ Алтіма Трейд , колегія суддів зазначає наступне.

Так, податковий кредит позивача за перевіряємий період сформовано по взаємовідносинах з ТОВ "Лакі Прайм" (код 38952580), ТОВ "Прод-Ресурс" (код 38649745), ТОВ "Снабінвест Плюс" (код 39566843), ТОВ "Будтехнопроект" (код 39567145), ТОВ "Юнітек Пром" (код 38839657), ТОВ "Аргенто Україна" (код 39621144), ТОВ "Тріоніт" (код 39464289), ТОВ "Алтіма Трейд" (код 39870310).

За період 3 кварталу 2014 року ТОВ "Аванті Груп" придбано в ТОВ "Прод-Ресурс" запасні частини на загальну суму 1 138 406,58 грн, в тому числі ПДВ - 189 734,25 грн на виконання умов договору № 15/2014 від 15.04.2014 про надання послуг з технічного обслуговування і ремонту, за умовами якого ТОВ "Прод-Ресурс" (Виконавець) зобов'язувався надавати послуги з технічного обслуговування і ремонту (Сервісне обслуговування) транспортних засобів ТОВ "Аванті Груп" (Замовник) згідно доданого списку з вказівкою у ньому типів і моделей, номерів шасі і державних реєстраційних номерів транспортних засобів, а також з поставки запасних частин та матеріалів.

Місце надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів: територія Виконавця/Замовника за погодженням: Сторонами.

На виконання вищевказаного договору в липні, серпні, вересні 2014 року ТОВ "Аванті Груп" отримано від ТОВ "Прод-Ресурс" податкові накладні:

№ 4 від 01.07.2014, № 5 від 01.07.2014, № 92 від 03.07.2014, № 119 від 07.07.2014, №120 від 07.07.2014, № 141 від 09.07.2014, № 142 від 09.07.2014, № 166 від 11.07.2014, № 167 від 11.07.2014, № 182 від 15.07.2014, № 183 від 15.07.2014, № 192 від 17.07.2014, № 193 від 17.07.2014, № 218 від 21.07.2014, № 224 від 22.07.2014, № 234 від 24.07.2014, № 241 від 25.07.2014, № 242 від 25.07.2014, № 257 від 28.07.2014, № 280 від 29.07.2014, № 309 від 31.07.2014, № 310 від 31.07.2014, № 81 від 31.07.2014, № 82 від 31.07.2014, № 83 від 31.07.2014 на загальну суму 433 424,43 грн, в тому числі ПДВ - 72 237,41 грн;

№ 4 від 01.08.2014, № 78 від 04.08.2014, № 79 від 04.08.2014, № 109 від 06.08.2014, № 117 від 06.08.2014, № 161 від 08.08.2014, № 162 від 08.08.2014, № 187 від 12 08.2014, № 188 від 12.08.2014, № 203 від 14.08.2014, № 204 від 14.08.2014, № 228 від 18.08.2014, № 229 від 18.08.2014, № 249 від 20.08.2014, № 250 від 20.08.2014, № 263 від 22.08.2014, № 264 від 22.08.2014, № 293 від 26.08.2014, № 294 від 26.08.2014, № 308 від 28.08.2014, № 309 від 28.08.2014, № 137 від 31.08.2014, № 138 від 31.08.2014, № 139 від 31.08.2014 на загальну суму 361 871,26 грн, в тому числі ПДВ - 60 311,88 грн;

№ 259 від 01.09.2014, № 260 від 01.09.2014, № 306 від 03.09.2014, № 307 від 03.09.2014, № 336 від 05.09.2014, № 383 від 09.09.2014, № 384 від 09.09.2014, № 422 від 11.09.2014, № 423 від 11.09.2014, № 463 від 15.09.2014, № 464 від 15.09.2014, № 505 від 17.09.2014, № 504 від 17.09.2014, № 539 від 19.09.2014, № 540 від 19.09.2014, № 594 від 23.09.2014, № 595 від 23.09.2014, № 632 від 25.09.2014, № 633 від 25.09.2014, № 686 від 29.09.2014, № 756 від 30.09.2014, № 175 від 30.09.2014, № 176 від 30.09.2014, № 177 від 30.09.2014, № 174 від 30.09.2014 на загальну суму 343 110,89 грн, в тому числі ПДВ - 57 185,15 грн.

Факт поставки ТОВ "Прод-Ресурс" ТОВ "Аванті Груп" товару в липні, серпні, вересні 2014 року підтверджується видатковими накладними, актами наданих послуг згідно договору поставки. Оплату за поставлений товар ТОВ "Аванті Груп" здійснено в повному обсязі, що підтверджується копіями банківських виписок.

Придбання товарів здійснено для поповнення товарних запасів ТОВ "Аванті Груп" з подальшою реалізацією покупцям; придбання послуг - з метою виконання зобов'язань перед замовниками товариства, що підтверджується первинними документами, зокрема, актами прийому-передачі виконаних робіт.

На виконання умов договору поставки № 7 від 26.09.2014, укладеного між ТОВ "Аванті Груп" та ТОВ "Лакі Прайм", у жовтні 2014 року ТОВ "Аванті Груп" придбано в ТОВ "Лакі Прайм" запасні частини на загальну суму 101 946,00 грн, в тому числі ПДВ - 16 991,00 грн, що підтверджується податковими накладними № 242 від 31.10.2014, № 243 від 31.10.2014, № 244 від 31.10.2014.

Суми податку на додану вартість за зазначеними накладними у сумі 16 991,00 грн включено до податкового кредиту за жовтень 2014 року в сумі 16 991,00 грн та відображено у реєстрі отриманих податкових накладних, який відповідає даним додатку 5 за жовтень 2014 року до податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2014 року.

Факт поставки ТОВ "Лакі Прайм", ТОВ "Аванті Груп" товару в жовтні 2014 року підтверджується також видатковими накладними згідно договору поставки. Оплату за поставлений товар проведено ТОВ "Аванті Груп", що підтверджується копіями банківських виписок.

Придбання товарів здійснено для поповнення товарних запасів ТОВ "Аванті Груп" з подальшою реалізацією покупцям; придбання послуг - з метою виконання зобов'язань перед замовниками товариства (ТОВ "АС-Транс", ТОВ "Енергофінанс", ТОВ "Дікергофф Транспорт Україна", ТОВ "Т+Т", ТОВ "Європа-Транс ЛТД", ТОВ "Європа-Транс ЛТД", про що свідчать наявні копії первинних документів у справі.

У перевіряємому періоді у позивача були фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ "Снабінвест Плюс" (код ЄДРПОУ 39566843), з яким укладено договір поставки № С-15 від 12.01.2015, відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ "Снабінвест Плюс") зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставляти Покупцю (ТОВ "Аванті Груп") (передавати у власність/повне господарське відання Покупця) визначений Договором товар (запасні частини до транспортних засобів та обладнання), а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, приймати названий товар та оплачувати його.

Найменування, одиниця виміру, загальна кількість товару, що підлягає поставці за цим Договором, його часткове співвідношення (асортимент, номенклатура), ціна за одиницю товару визначаються у рахунках-фактурах та остаточно узгоджується сторонами у видаткових накладних, що є невід'ємною частиною Договору (п.1.3 Договору).

На виконання вищевказаного договору в лютому-травні 2015 року ТОВ "Аванті Груп" придбано в ТОВ "Снабінвест Плюс" запасні частини на загальну суму 1 285 418,87 грн, в тому числі ПДВ - 214 236,48 грн.

До матеріалів справи додано видаткові накладні № 26 від 16.02.2015, № 27 від 16.02.2015, № 28 від 16.02.2015, № 29 від 16.02.2015, № 44 від 26.02.2015, № 45 від 26.02.2015, № 46 від 26.02.2015, № 47 від 26.02.2015, № 44 від 26.03.2015, № 45 від 26.03.2015, № 46 від 26.03.2015, № 47 від 30.03.2015, № 63 від 29.04.2015, № 64 від 29.04.2015, № 65 від 29.04.2015, № 58 від 27.05.2015, № 59 від 27.05.2015, № 60 від 27.05.2015 на загальну суму 1 285 418,87 грн, у тому числі ПДВ - 214 236,48 грн.

Суми податку на додану вартість за зазначеними накладними у сумі 214 237,00 грн. включено до податкового кредиту за лютий 2015 року в сумі 88 170,00 грн, за березень 2015 року в сумі 58 628,00 грн, за квітень 2015 року в сумі 46 671,00 грн, за травень 2015 року в сумі 20 768,00 грн, що зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних та які відповідають даним додатку 5 за лютий, березень, квітень, травень 2015 року до податкових декларацій з податку на додану вартість за лютий, березень, квітень, травень 2015 року.

Оплату за поставлений товар проведено через установу банку шляхом зарахування ТОВ "Аванті Груп" безготівкових коштів на розрахунковий рахунок ТОВ "Снабінвеет Плюс", що підтверджується копіями платіжних доручень № 4838 від 16.02.2015, № 312 від 24.02.2015, № 344 від 12.03.2015, № 5137 від 07.04.2015, № 418 від 07.04.2015, № 462 від 15.04.2015, №579 від 26.05.2015 на загальну суму 1 285 418,85 грн, у тому числі ПДВ - 214 236,48 грн.

Придбання товарів здійснено для поповнення товарних запасів ТОВ "Аванті Груп" з подальшою реалізацією покупцям; придбання послуг - з метою виконання зобов'язань перед замовниками товариства, зокрема, що підтверджується актами прийому-передачі виконаних робіт: № ОК-000004830 від 05.11.2015 на суму 13 572,60 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"), № ОК-000000074 від 12.01.2016 на суму 13 591,22 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"), № ОК-000001160 від 17.03.2015 на суму 604 788,35 грн (ПП "Транс Логістик"), № ОК-000005443 від 10.12.2015 на суму 10 444,37 грн (ТОВ "АТБ-Інвест"), № ОК-000001199 від 05.03.2016 на суму 265 262,14 грн (ТОВ "Бартнік"), № ОК-000002242 від 30.05.2015 на суму 45 463,04 грн (ТОВ з Іноземними інвестиціями "Юромаш"), № ОК-000002203 від 29.05.2015 на суму 23 977,84 грн (ТОВ "БТС Строй").

Крім того, у перевіряємому періоді у позивача були фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ "Будтехнопроект" (код ЄДРПОУ 39567145), з яким укладено договір поставки № 25/Б від 06.07.2015, відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ "Будтехнопроект") зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставляти Покупцю (ТОВ "Аванті Груп") (передавати у власність/повне господарське відання Покупця) визначений Договором товар (запасні частини до транспортних засобів), а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, приймати названий товар та оплачувати його.

Найменування, одиниця виміру, загальна кількість товару, що підлягає поставці за цим Договором, його часткове співвідношення (асортимент, номенклатура), ціна за одиницю товару визначаються у рахунках-фактурах та остаточно узгоджується сторонами у видаткових накладних, що є невід'ємною частиною Договору (п.1.3 Договору).

На виконання вищевказаного договору в липні, листопаді 2015 року ТОВ "Аванті Груп" придбано в ТОВ "Будтехнопроект" запасні частини на загальну суму 564 085,43 грн., в тому числі ПДВ - 94 014,24 грн.

Факт поставки ТОВ "Будтехнопроект" ТОВ "Аванті Груп" товару підтверджується виписаними, на виконання умов вказаного договору поставки, видатковими накладними № РН-000000002 від 31.07.2015, № РН-000000003 від 31.07.2015, № РН-000000009 від 30.11.2015, № РН-000000010 від 30.11.2015, № РН-000000011 від 30.11.2015, а також податковими накладними № 2 від 31.07.2015, № 3 від 31.07.2015, № 9 від 30.11.2015, №10 від 30.11.2015, № 11 від 30.11.2015на загальну суму 564 085,43 грн, в тому числі ПДВ - 94 014,24 грн.

Оплата ТОВ "Аванті Груп" за поставлений товар підтверджується копіями платіжних доручень № 6294 від 18.08.2015, № 6295 від 18.08.2015, № 819 від 18.08.2015, № 851 від 03.09.2015, № 870 від 10.09.2015 на загальну суму 564 085,43 грн, з яких ПДВ - 94 014,24 грн.

Суми податку на додану вартість за вищезазначеними податковими накладними у сумі 94 014,24 грн включено до податкового кредиту за липень 2015 року в сумі 43 403,00 грн, за листопад 2015 року - в сумі 50 611,00 грн, що зареєстровані в єдиному реєстрі податкових накладних та які відповідають даним додатку 5 за липень, листопад 2015 року до податкових декларацій з податку на додану вартість за липень, листопад 2015 року.

Придбання товарів здійснено для поповнення товарних запасів ТОВ "Аванті Груп" з подальшою реалізацією покупцям; придбання послуг - з метою виконання зобов'язань перед замовниками товариства, зокрема, що підтверджується актами прийому-передачі виконаних робіт: № ОК-000003284 від 06.08.2015 на суму 35 022,28 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"), № ОК-000003381 від 11.08.2015 на суму 35 340,06 грн (ТОВ "Європа-Транс ЛТД"), № ОК-000003472 від 17.08.2015 на суму 25 785,97 грн (ТОВ "Ягуар"), № ГЛ-000000975 від 28.08.2015 на суму 84 452,76 грн (ТОВ "Яробуд"), № ОК-000003716 від 31.08.2015 на суму 48 013,93 грн (ПВТП "Яна"), № ОК-000000182 від 13.01.2016 на суму 157 410,65 грн (ТОВ "Умвельт Україна"), № ОК-000000305 від 20.01.2016 на суму 6 703,57 грн (ТОВ "Восток"), № ОК-000000315 від 21.01.2016 на суму 250 750,87 грн (ТОВ "Вектор-КТК "), видатковою накладною № ОК-000005191 від 30.11.2015 на суму 60 849,98 грн.

Також, у перевіряємому періоді позивачем сформовано податковий кредит за рахунок здійснення господарських операцій з ТОВ "Юнітек Пром" (код ЄДРПОУ 38839657), з яким укладено договір поставки №36/2 від 20.07.2015, № 05/16 від 12.01.2016, умовами яких передбачено, що Постачальник (ТОВ "Юнітек Пром") зобов'язується в порядку та на умовах, визначених Договором, поставляти Покупцю (ТОВ "Аванті Груп") (передавати у власність/повне господарське відання Покупця) визначений Договором товар (запасні частини до транспортних засобів та обладнання), а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених Договором, приймати названий товар та оплачувати його.

За період серпень, жовтень, грудень 2015 року, січень 2016 року ТОВ "Аванті Груп" придбало у ТОВ "Юнітек Пром" запасні частини на загальну суму 1 466 497,84 грн, в тому числі ПДВ на суму 244 416,31 грн.

Виконання умов договорів поставки сторонами підтверджується виписаними накладними № 30 від 31.08.2015, № 32 від 31.08.2015, № 29 від 31.08.2015, № 31 від 31.08.2015, № 146 від 30.10.2015, № 148 від 30.10.2015, № 147 від 30.10.2015, № 149 від 30.10.2015, № 10 від 03.12.2015, № 11 від 04.12.2015, № 85 від 31.12.2015, № 86 від 31.12.2015, № 29 від 31.01.2016,. № 28 від 29.01.2016, № 30 від 31.01.2016 на загальну суму 1 466 497,84 грн.

Оплата ТОВ "Аванті Груп" за поставлений товар підтверджується копіями платіжних доручень № 6598 від 15.09.2015, № 888 від 15.09.2015, № 889 від 15.09.2015, № 6786 від 07.10.2015, № 958 від 07.10.2015, № 7182 від 17.11.2015, № 1050 від 25.11.2015, № 7251 від 25.11.2015, № 7339 від 03.12.2015, № 1076 від 04.12.2015, № 1083 від 17.12.2015, № 1089 від 23.12.2015 на загальну суму 1 466 497,84 грн, з яких ПДВ - 244 416,31 грн.

Отриманий товар від вищезазначеного підприємства був реалізований позивачем контрагентам ТОВ "Газовик", ТОВ "Дікергофф Транспорт Україна", ТОВ "Українське зерно", ПАТ "ВПБФ "Атлант", ТОВ "Європа-Транс ЛТД", що підтверджується копіями актів прийому-передачі виконаних робіт, видатковими накладними.

У перевіряємому періоді позивачем сформовано податковий кредит за рахунок здійснення господарських операцій з ТОВ "Аргенто-Україна" (код ЄДРПОУ 39621144).

Між позивачем (Покупець) та ТОВ "Аргенто-Україна" (Постачальник) укладено договір поставки № АУ-27 від 18.08.2015, згідно умов якого Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених Договором, поставляти Покупцю (передавати у власність/повне господарське відання Покупця) визначений Договором товар (запасні частини до транспортних засобів та обладнання), а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених Договором, приймати названий товар та оплачувати його.

За період з 01.09.2015 по 30.09.2015 ТОВ "Аванті Груп" придбано в ТОВ "Аргенто-Україна" запасні частини на загальну суму 226 355,97 грн, в тому числі ПДВ - 37 726,00 грн.

Позивачем отримані прибуткові накладні по контрагенту № 60 від 30.09.2015, № 61 від 30.09.2015, № 62 від 30.09.2015 на загальну суму 226 355,97 грн, з яких ПДВ - 37 726,00 грн.

Суми податку на додану вартість за зазначеними накладними у сумі 37 726,00 грн включено до податкового кредиту за вересень 2015 року, що зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних та які відповідають даним додатку 5 за вересень 2015 року до податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2015 року.

На виконання вищевказаного договору у вересні 2015 року ТОВ "Аванті Груп" отримано від контрагента виписані податкові накладні № 60 від 30.09.2015, № 61 від 30.09.2015, № 62 від 30.09.2015 на загальну суму 226 355,97 грн, з яких ПДВ - 37 726,00 грн.

В період жовтень 2015 року ТОВ "Аванті Груп" перерахувало готівкові кошти за товар в сумі 226 355,97 грн згідно платіжного доручення № 963 від 12.10.2015.

Отриманий товар від вищезазначених підприємств був реалізований позивачем з метою отримання прибутку на території України, що підтверджується копіями актів прийому-передачі виконаних робіт, видатковими накладними.

Також, як вірно зазначено судом першої інстанції у перевіряємому періоді позивачем сформовано податковий кредит за рахунок здійснення господарських операцій з ТОВ "Алтіма Трейд" (код ЄДРПОУ 39870310).

Між позивачем (Покупець) та ТОВ "Алтіма Трейд" (Постачальник) укладено договір поставки № 48 від 10.12.2015, згідно умов якого Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених Договором, поставляти Покупцю (передавати у власність/повне господарське відання Покупця) визначений Договором товар (запасні частини до транспортних засобів), а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених Договором, приймати названий товар та оплачувати його.

За період у грудні 2015 року, січні-квітні 2016 року ТОВ "Аванті Груп" придбано в ТОВ "Алтіма Трейд" запасні частини до транспортних засобів на загальну суму 1 850 285,55 грн, в тому числі ПДВ - 308 380,93 грн.

Позивачем отримані прибуткові накладні по контрагенту № 38 від 31.12.2015, № 39 від 31.12.2015, № 40 від 31.12.2015, № 2 від 13.01.2016, № 3 від 15.01.2016, № 12 від 31.01.2016, № 13 від 31.01.2016, № 14 від 31.01.2016, № 15 від 31.01.2016, №16 від 31.01.2016, № 17 від 31.01.2016, № 10 від 23.02.2016, № 11 від 26.02.2016, № 56 від 31.03.2016, № 57 від 31.03.2016, № 4 від 06.04.2016 на загальну суму 1 850 285,55 грн, з яких ПДВ - 308380,93 грн.

На виконання вищевказаного договору у вересні 2015 року ТОВ "Аванті Груп" отримано від контрагента виписані податкові накладні № 38 від 31.12.2015, № 39 від 31.12.2015, № 40 від 31.12.2015, № 2 від 13.01.2016, № 3 від 15.01.2016, № 12 від 31.01.2016, № 13 від 31.01.2016, № 14 від 31.01.2016, № 15 від 31.01.2016, № 16 від 31.01.2016, № 17 від 31.01.2016, № 10 від 23.02.2016, № 11 від 26.02.2016, № 56 від 31.03.2016, № 57 від 31.03.2016, № 4 від 06.04.2016 на загальну суму 1 850 285,55 грн, з яких ПДВ - 308 380,93 грн.

Суми податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними у сумі 308 380,93 грн включено до податкового кредиту за грудень 2015 року в сумі 37 298,00 грн, за січень 2016 року в сумі 107 011,00 грн, за лютий 2016 року в сумі 50 611,00 грн, за березень 2016 року в сумі 69 831,00 грн, за квітень 2016 року в сумі 43 630,00 грн., що реєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних та які відповідають даним додатку 5 за грудень 2015 року, січень, лютий, березень, квітень 2016 року до податкових декларацій з податку на додану вартість за грудень 2015 року, січень, лютий, березень, квітень 2016 року.

Отриманий товар від вищезазначених підприємств був реалізований позивачем з метою отримання прибутку на території України, контрагентам - ТОВ "Європа-Транс ЛТД", ТОВ "Асканія-Флора", ПП "Транс-Тек", ТОВ "Фара-1", Центр забезпечення службової діяльності Міністерства оборони України та ГШ ЗС України, що підтверджується копіями актів прийому-передачі виконаних робіт, видатковими накладними, довіреностями.

Окрім того, згідно матеріалів справи, у перевіряємому періоді позивачем сформовано податковий кредит за рахунок здійснення господарських операцій з ТОВ "Тріоніт" (код ЄДРПОУ 39464289).

Між позивачем (Замовник) та ТОВ "Тріоніт" (Виконавець) укладено договір підряду № 128 від 25.09.2015, згідно умов якого підрядник зобов'язується своїми силами, засобами, з власних матеріалів та частково матеріалів Замовника виконати комплекс робіт з ремонту фасаду та робіт з внутрішнього оздоблення Об'єкту за адресою: м. Київ, вул. Велика Кільцева, 2 згідно затвердженого кошторису (Специфікації), а Замовник зобов'язується оплатити і прийняти матеріали та виконані роботи на умовах цього Договору.

Згідно умов договору, загальна вартість матеріалів та робіт є достовірною та становить 290 697,76 грн з ПДВ, згідно Специфікації.

За період з 01.10.2015 по 31.10.2015 ТОВ "Аванті Груп" замовило в ТОВ "Тріоніт" виконання комплексу робіт з ремонту фасаду та робіт з внутрішнього оздоблення об'єкту за адресою: м. Київ, вул. Велика Кільцева, 2 згідно затвердженого кошторису (Специфікації) на загальну суму 290 697,67 грн.

Зокрема, Виконавцем виконані роботи з часткового ремонту фасаду будівлі та часткового ремонту з внутрішнього оздоблення у санвузлах, зокрема часткове штукатурення стін та стелі, часткове фарбування стін, установлення лицювальних плиток, що випали, а також ремонт окремих кранів та змішувачів.

Факт надання послуг ТОВ "Тріоніт" підтверджується Специфікацією на "Ремонтні роботи" - додатком № 1 до Договору, актом прийому передачі виконаних робіт від 30.10.2015 на загальну суму 290 697,67 грн.

На виконання вищевказаного договору у жовтні 2015 року ТОВ "Аванті Груп" отримано від ТОВ "Тріоніт" податкову накладну № 131001 від 13.10.2015 на загальну суму 290 697,67 грн, в тому числі ПДВ - 48 449,61 грн.

Оплату за виконані роботи здійснено ТОВ "Аванті Груп", що підтверджується копією платіжного доручення № 975 від 13.10.2015 на суму 290 697,67 грн.

В свою чергу, 05.08.2014 між ТОВ "Аванті Груп" (Орендар) та ТОВ "Трак Сервіс" (Орендодавець) укладений договір № 0808/1 про відшкодування витрат на проведення ремонтних робіт об'єкту оренди згідно договору оренди №10-Ю/08-001 від 01.08.2014, відповідно до якого Орендодавець забезпечує проведення ремонтних робіт виробничих приміщень (ремонтний бокс) будівлі профілакторію для технічного обслуговування та ремонту автотранспорту, загальною площею 2334,05 кв. м., що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Велика Кільцева, 2, та належить Орендодавцю на праві орендного користування, а орендар бере участь у витратах орендодавця на виконання вказаних робіт відповідно займаної ним площі приміщень відносно об'єкту оренди.

Згідно п.3.1.1 зазначеного договору Орендодавець зобов'язується забезпечити виконання всього комплексу ремонтних робіт об'єкту оренди та створення необхідних умов для здійснення господарської діяльності, у тому числі Орендарю і його співробітникам згідно чинного законодавства, а Орендар, в свою чергу, вчасно та в повному розмірі здійснити оплату відповідно до умов цього договору.

Факт надання послуг ТОВ "Трак Сервіс" підтверджується актом здачі-прийняття робіт від 31.08.2014 № ОУ-0000167 на суму 171617,50 грн. Оплата за надані послуги підтверджується копією платіжного доручення.

Вищевказані договори укладені були на виконання договору оренди приміщення №10-Ю/08-001 від 01.08.2014, згідно умов якого ТОВ "Аванті Груп" зобов'язувався: утримувати об'єкт оренди у належному технічному стані, запобігаючи його псуванню або пошкодженню, з дотриманням внутрішніх правил Орендодавця, пов'язаних з використанням об'єкту оренди, правил протипожежної безпеки, санітарних та екологічних норм, інших вимог чинного законодавства України; брати участь в організаційних заходах Орендодавця, пов'язаних з експлуатації об'єкта оренди; відшкодувати орендодавцю відновну вартість орендованого майна у разі його знищення або псування з вини орендаря.

З огляду на викладене, твердження відповідача про те, що здійснення будівельних робіт ТОВ "Тріоніт" суперечить умовам договору суборенди № 10-Ю/08-001 від 01.08.2014, укладеного між ТОВ "Аванті Груп" та ТОВ "Трак Сервіс" є безпідставними та необґрунтованими, оскільки позивачем контрагентом позивача здійснено лише поточні ремонтні роботи об'єкта оренди з метою створення необхідних умов для здійснення господарської діяльності.

Окрім того, згідно пояснень позивача, ТОВ "Аванті Груп" є офіційним дилером та сервіс-партнером МАN Тruck and Bus в Україні, німецької корпорації МАN, що є лідером європейських виробників вантажної комерційної техніки. Дилери відіграють важливу роль у формуванні сприйняття замовником торгової марки (бренду). МАN розраховує на те, що її дилери нададуть фірмові якісні послуги МАN у всіх країнах і відповідно до єдиних стандартів дилерів МАN, приділяючи увагу передусім потребам і виконанню зобов'язань. Стандарти дилера МАN, зазначені у Додатках до Дилерського Контракту МАN, є обов'язковими вимогами для виконання бізнес-концепції МАN, відповідно до яких ТОВ "Аванті Груп" п.3 будівля, в якій знаходиться офіс дилера в якій він приймає клієнтів обов'язково має бути привабливий дизайн як у середині, так і зовні, перебувати в гарному технічному стані, а також відмінний зовнішній огляд; п.6 зовнішній вигляд і обладнання внутрішніх приміщень дилера повинні відповідати поточним вимогам фірмового стилю МАN (СІ).

Первинні документи для надання їм юридичної сили повинні мати обов'язкові реквізити, передбачені статтею 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996-XIV від 16.07.1999.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Отже, законодавцем визначено підставу виникнення права у платника податку на отримання податкового кредиту, пов'язану з отриманням таким платником податку податкової накладної, оформленої належним чином із зазначенням усіх обов'язкових реквізитів, визначених Податковим кодексом України, Законом та видану суб'єктом підприємницької діяльності, зареєстрованим платником податку на додану вартість.

На підтвердження реальності спірних операцій позивач надав до матеріалів справи копії договорів, податкових накладних, видаткових накладних, актів прийому передачі виконаних робіт, інші документи бухгалтерського обліку, що відповідають вище вказаним вимогам законодавства та свідчать про фінансово-господарську діяльність позивача.

Отже, колегія суддів вважає, що на підтвердження реальності здійснення господарських операцій за своїми контрагентами позивачем надано первинні докумнти - належним чином складені податкові та видаткові накладні, акти прийому - передачі товарів, які містять всі необхідні реквізити. Наявність або відсутність окремих первинних документів, помилки у них, не є підставою для висновку про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається рух активів або зміни у зобов'язанням платника податків.

Відповідачем не надано суду жодних доказів, які підтверджували б те, що укладення договорів, на підставі яких виникли взаємовідносини між позивачем та контрагентами, не відповідали дійсним намірам сторін щодо набуття цивільних прав та обов'язків та не надано належних доказів, які свідчили б про невідповідність первинних документів.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що мета юридичної особи має бути доведена через мету відповідного керівника - фізичної особи, яка на момент укладання угоди виконувала представницькі функції за статутом (положенням) або за довіреністю. Слід зазначити, що наявність мети зазначеної в диспозиції ст. 228 ЦК України у фізичної особи тягне кримінальну відповідальність за відповідними статтями Кримінального кодексу України за скоєний злочин, замах на злочин або готування до злочину. Зокрема, доказом наявності вини сторони у формі умислу може бути лише вирок по кримінальній справі відносно посадових осіб товариства, який набрав законної сили. Матеріали справи таких відомостей не містять.

На час здійснення господарських операцій контрагенти були включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також мали свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, тому покупець не може нести відповідальність за несплату податків продавцем, а також за можливу недостовірність відомостей про нього, наведеного у зазначеному реєстрі.

Тому, наявність реєстрації на час вчинення спірних операцій є свідченням наявності у них необхідного обсягу правосуб'єктності для здійснення таких операцій, тоді як перевірка проведення такої реєстрації з дотриманням вимог законодавства перебуває поза межами можливого контролю платника.

Співставлення даних податкової звітності з бази автоматизованого контролю, як етапу контроль-перевірочної роботи не передбачає здійснення податковим органом оцінки дотримання платником вимог податкового законодавства та аналізу змісту та характеру правовідносин, що стали підставою для формування даних податкового обліку платника, оскільки питання правильності відображення платником в обліку проведених господарських операцій досліджуються податковим органом при проведенні податкової перевірки платника з дослідженням фінансово-господарських документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податку.

Посилання апелянта на дані ІС Податковий блок є безпідставними, оскільки на момент складання податкових накладних контрагенти позивача були зареєстровані в якості юридичних осіб та платників ПДВ відповідно до чинного законодавства, а тому з огляду на інститути державної реєстрації суб'єктів господарювання, фіскального контролю та фінансового моніторингу, які мають забезпечувати належний рівень безпеки для всіх учасників таких відносин, позивач як легальний суб'єкт господарювання, обґрунтовано може бути впевнений, що будь-який інший господарюючий суб'єкт, зареєстрований державою, є в достатній мірі безпечним для взаємовідносин із ним, оскільки перебуває під державним і фіскальним контролем. Законодавство не наділяє суб'єкти господарювання правом збирання інформації і перевірки можливих контрагентів, окрім як використання інформації з відкритих і захищених джерел, як то державні реєстри. На час вчинення правочинів позивачем з контрагентами, останні були офіційно зареєстровані як господарюючі суб'єкти та платники податків і зборів. Офіційно інформація про сумнівність чи небезпечність цих контрагентів оприлюднена не була.

За таких обставин колегія суддів вважає, що позивач діяв з достатньою мірою обачності укладаючи договори з контрагентами. Наявність узгодженого умислу на отримання податкових вигод з боку позивача відповідачем не досліджувалось та суду не доведено.

Під час апеляційного розгляду, колегією суддів встановлено, що факти виконання та отримання послуг, оплати їх вартості підтверджуються документально, господарські операції належним чином відображені у податковому обліку позивача та у податковій звітності; право на формування податкового кредиту з податку на додану вартість підтверджується податковими накладними.

Наявність певної аналітичної інформації з інформаційних систем податкового органу або відомості, одержані від інших підрозділів податкової служби чи інших органів державної влади, можуть свідчити лише про наявність у податкового органу певних сумнівів щодо товарності господарських операцій, однак не доводять того факту, що в дійсності послуги (роботи) позивачем не отримувались від контрагентів.

Що стосується посилань апелянта на відсутність реєстрації довіреностей на отримання товару в ТОВ "Лакі прайм" як на обставину, що спростовує факт проведення господарської операції, то абзом 3 п. 13 Інструкції про порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіреностей на одержання цінностей, затвердженої наказом Міністерства фінансів України № 99 від 16.05.1996, передбачена можливість здійснення відпуску ТМЦ постачальниками без довіреності, якщо одержувач цінностей за підписом керівника і головного бухгалтера підприємства або інших осіб, які уповноважені підписувати довіреності, повідомив постачальника про зразок печатки (штампу), якою матеріально відповідальна особа, що буде приймати цінності, завіряє на супровідних документах (накладній, акті, ордері тощо) свій підпис про одержання цінностей.

В матеріалах справи відсутні будь-які докази щодо невідповідності податкових накладних, виписаних контрагентами, вимогам чинного законодавства України.

З урахуванням викладеного, колегія суддів вважає доводи апелянта про завищення позивачем податкового кредиту по взаємовідносинам з ТОВ "Лакі Прайм", ТОВ "Прод-Ресурс", ТОВ "Снабінвест Плюс", ТОВ "Будтехнопроект", ТОВ "Юнітек Пром", ТОВ "Аргенто Україна", ТОВ "Тріоніт", ТОВ "Алтіма Трейд" є не обґрунтованими.

Щодо правомірності винесення податкового повідомлення-рішення № 1344140303 від 11.11.2016, яким визначено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб, пені на суму 123 780,83 грн колегія суддів зазначає наступне.

Перевіркою встановлено заниження позивачем податку на доходи фізичних осіб внаслідок неоподаткування податком на доходи фізичних осіб доходу в сумі 471 474,95 грн від реалізації рухомого майна (легкових автомобілів) нижче середньоринкової вартості.

ТОВ "Аванті груп" здійснювалась реалізація рухомого майна (легкових автомобілів) фізичним особам:

згідно договору купівлі-продажу транспортного засобу № 638/03/8041/2016 від 26.05.2016, укладеного між ТОВ "Аванті груп" та фізичною особою ОСОБА_5, ТОВ "Аванті груп" продав ОСОБА_5 транспортний засіб - марки SKODА ОСТАVІА А5, реєстраційний номер НОМЕР_5. Згідно пункту 2 договору, за домовленістю сторін ціна автотранспортного засобу складає 110 400,00 грн.

На виконання умов цього договору позивачем надано копії видаткової накладної № АГ-000000004 від 31.05.2016 на загальну суму 110 400,00 грн, акту приймання-передачі транспортного засобу від 31.05.2016. Акт експертної оцінки рухомого майна відсутній, реалізація проводилась по договірній ціні, в сумі 110 400,00 грн;

згідно договору купівлі-продажу транспортного засобу № 579/03/8041/2016 від 26.05.2016, укладеного між ТОВ "Аванті груп" та фізичною особою ОСОБА_6, ТОВ "Аванті груп" продав ОСОБА_6 транспортний засіб - марки SKODА ОСТАVІА А5, реєстраційний номер НОМЕР_6. Згідно пункту 2 договору, за домовленістю сторін ціна автотранспортного засобу складає 110 400,00 грн.

На виконання умов цього договору позивачем надано копії видаткової накладної № АГ-000000003 від 26.05.2016 на загальну суму 110 400,00 грн, акту прийому-передачі транспортного засобу від 26.05.2016. Акт експертної оцінки рухомого майна відсутній, реалізація проводилась по договірній ціні, в сумі 110 400,00 грн;

згідно договору купівлі-продажу транспортного засобу № 579/03/8041/2016 від 26.05.2016, укладеного між ТОВ "Аванті груп" та фізичною особою ОСОБА_6, ТОВ "Аванті груп" продав ОСОБА_6 транспортний засіб - марки SKODА ОСТАVІА А5, реєстраційний номер НОМЕР_6. Згідно пункту 2 договору, за домовленістю сторін ціна автотранспортного засобу складає 110 400,00 грн.

На виконання умов цього договору позивачем надано копії видаткової накладної № АГ-000000003 від 26.05.2016 на загальну суму 110 400,00 грн, акту прийому-передачі транспортного засобу від 26.05.2016. Акт експертної оцінки рухомого майна відсутній, реалізація проводилась по договірній ціні, в сумі 110 400,00 грн;

згідно довідки-рахунку серії ААЕ № 909675 від 31.10.2015 ТОВ "Аванті груп" реалізував транспортний засіб - ТОYОТА VENZА, реєстраційний номер НОМЕР_7, фізичній особі ОСОБА_7 вартістю 242 469,53 грн.

В підтвердження реалізації вказаного транспортного засобу, позивачем надано копії видаткової накладної № ЛНА-00000001 від 31.10.2015 на суму 242 469,53 грн, акту прийому-передачі транспортного засобу від 31.10.2015. Акт експертної оцінки рухомого майна відсутній, реалізація проводилась по договірній ціні в сумі 242 469,53 грн.

Згідно підпункту 14.1.54 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи у вигляді: в) доходів від продажу рухомого та нерухомого майна, доходів від відчуження корпоративних прав, цінних паперів, у тому числі акцій українських емітентів.

Порядок оподаткування операцій з продажу або обміну об'єктів рухомого майна визначений статтею 173 Податкового кодексу України, якою законодавець визначив, що дохід платника податку від продажу (обміну) об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою, визначеною в пункті 167.2 статті 167 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 173.1 статті 173 Податкового кодексу України Кабінетом Міністрів України затверджено постанову № 403 від 10.04.2013 Порядок визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів, який встановлює механізм визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів (далі - транспортні засоби) з метою визначення доходу від їх продажу (обміну) для цілей обкладення податком на доходи фізичних осіб.

Зі змісту акту перевірки вбачається, що контролюючим органом вказано зведені дані аналізу середньоринкової вартості легкових автомобілів та ціни реалізації фізичним особам, згідно яких визначено, що середньоринкова вартість ТЗ ТОYОТА VENZА, р.н. НОМЕР_7 складає 380 277,12 грн (відхилення від вартості реалізації цього ТЗ становить 137 807,59 грн), середньоринкова вартість ТЗ SKODА ОСТАVІА А5, р.н. НОМЕР_6 складає 277 233,68 грн (відхилення від вартості реалізації цього ТЗ становить 166 833,68 грн), середньоринкова вартість ТЗ SKODА ОСТАVІА А5, р.н. НОМЕР_6 складає 277 233,68 грн (відхилення від вартості реалізації цього ТЗ становить 166 833,68 грн).

Разом з тим, відповідачем в ході розгляду справи не доведено яким чином він здійснив вказаний аналіз зведених даних, не надав належних та допустимих доказів, зокрема будь-яких джерел інформації, на підставі яких зроблено висновок, що позивачем продано легкові автомобілі нижче середньоринкової вартості.

У відповідності до ст. 627, ст. 632 Цивільного кодексу України визначення ціни за договором є істотною умовою договору купівлі-продажу і ці умови визначаються сторонами угоди.

Згідно з підпунктом 14.1.71 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, звичайна ціна - ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.

Отже, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що встановлювати ціни, які не підтягають державному регулюванню, на продукцію або товари, належить виключно самим суб'єктам підприємницької діяльності, тобто учасникам договірних відносин.

Ринкова ціна - це ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах (пп.14.1.219 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України).

Тобто, нормами Податкового кодексу України встановлюються окремі випадки, передбачені цим Кодексом, за яких при здійсненні операцій по реалізації товарів (робіт, послуг) та подальшому обчисленню доходу за такими операціями повинні застосовуватися звичайні ціни, визначені згідно законодавства.

В той час, як відповідач не вказав в акті перевірки, за яким методом ним визначалась середньоринкова вартість легкових автомобілів реалізованих позивачем фізичним особам.

З огляду на викладене, висновки акта перевірки про заниження позивачем податку на доходи внаслідок неоподаткування податком на доходи з фізичних осіб доходу платника податків в сумі 471 474,95 грн від реалізації рухомого майна нижче середньоринкової вартості є необґрунтованими, а визначення суми грошового зобов'язання з податку на доходи з фізичних осіб за даним епізодом порушення є протиправним.

Оскільки контролюючим органом під час перевірки зроблено висновок про заниження позивачем податку на доходи внаслідок неоподаткування податком на доходи з фізичних осіб доходу платника податків в сумі 471 474,95 грн від реалізації рухомого майна нижче середньоринкової вартості, як наслідок, відповідачем на вказану суму доходу нараховано позивачу військовий збір у розмірі 7 072,13 грн.

Проте, оскільки колегія суддів дійшла висновку про необґрунтованість нарахування позивачу податку на доходи з фізичних осіб на загальну суму 123 780,83 грн та про протиправність податкового повідомлення-рішення № 1344140303 від 11.11.2016, спірне податкове повідомлення-рішення № 1345140303 від 11.11.2016, яким за виявлені порушення пп. 168.1.1. п.168.1 ст.168 з урахуванням пп.1.1 пп.1.5 пп.1.6 п.16 1 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, із змінами та доповненнями, ТОВ "Аванті Груп" визначено суму військового збору, пені на загальну суму 10 091,43 грн також є протиправним та підлягає скасуванню.

У зв'язку з викладеним, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції про задоволення позовних вимог.

Доводи апелянта, викладені в апеляційній скарзі, та наведені у судовому засідані жодним чином не спростували висновків суду попередньої інстанції.

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів приходить до висновку, що постанова суду є законною і обґрунтованою, ухвалена з дотриманням норм матеріального та процесуального права, а тому підстав для її скасування не має.

Керуючись ст. ст. 159, 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби України у м.Києві залишити без задоволення , а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.04.2017 - без змін .

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст. 212 КАС України.

Головуючий-суддя: А.Ю. Кучма

Судді: В.О. Аліменко

Н.В. Безименна

Головуючий суддя Кучма А.Ю.

Судді: Безименна Н.В.

Аліменко В.О.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2017
Оприлюднено03.07.2017
Номер документу67401476
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18408/16

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 10.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 20.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 16.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Постанова від 16.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 27.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 22.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні