Постанова
від 30.05.2017 по справі 826/5108/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

30 травня 2017 року № 826/5108/17

Окружний адміністративний суд м.Києва у складі судді Смолія І.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Осоіл

до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариства з обмеженою відповідальністю Осоіл (надалі - позивач, ТОВ Осоіл ) звернулось до Окружного адміністративного суду м.Києва з адміністративним позовом до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - відповідача - 1, Департамент), Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - відповідач - 2, КП Київблагоустрій ) про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії.

Під час розгляду справи представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в позовній заяві.

Представниками відповідача - 1 та 2 на адресу суду подано письмові заперечення проти позову, в яких просили суд відмовити у задоволення позову з підстав викладених в письмових запереченнях.

Справа розглянута в порядку письмового провадження у відповідності до положень ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України за відсутності необхідності заслуховувати свідків чи експертів.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ Осоіл здійснює свою діяльність шляхом розповсюдження палива на заправних пунктах за наступними адресами в м.Києві: пр-к Григоренка, 36-38, вул. Здолбунівська, 16, АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2.

КП Київблагоустрій на виконання доручення Департаменту від 31.03.2017р. видано доручення №064-3173 про демонтаж самовільно встановлені елементи благоустрою, а саме - паливо заправні пункти по зазначеним вище адресам.

ТОВ Осоіл вважає винесене доручення протиправним та таким, що підлягає скасуванню. В зв'язку з чим за захистом своїх прав звернувся до суду.

При вирішенні справи по суті, суд звертає увагу на наступне.

Правові та організаційні засади благоустрою населених пунктів визначені Законом України Про благоустрій населених пунктів , Правилами благоустрою м.Києва, затверджені рішенням Київської міської ради від 25.12.2008р. №1051/1051 та іншими Законами та нормативними актами.

Так, відповідно до п.44 ч.1 ст.26 Законом України Про місцеве самоврядування від 21.05.1997р. №280/97-ВР (надалі - Закон №280/97-ВР) передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання щодо встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно п.2 ст.22 Закону України Про столицю України - місто-герой Київ від 15.01.1999р. №401-XIV (надалі - Закон №401-XIV) передбачено, що у зв'язку зі здійсненням містом Києвом функцій столиці України Київська міська рада та Київська міська державна адміністрація, кожна в межах своєї компетенції, встановленої законами України, мають право встановлювати порядок утримання та експлуатації об'єктів, розташованих у місті, та прилеглої до них території, правила благоустрою, торговельного, побутового, транспортного, житлово-комунального та іншого соціально-культурного обслуговування, визначати особливості землекористування та використання інших природних ресурсів.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов сприятливих для життєдіяльності людини визначеного Законом України Про благоустрій населених пунктів від 06.09.2005р. №2807-VI (надалі - Закон №2807-VI).

Статтею 1 Закону №2807-VI визначено, що благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об'єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.

Відповідно ч.1 ст.34 Закону №2807-VI правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила.

Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.

Пунктами 1,7,8 ч.2 ст.34 Закону №2807-VI правила включають порядок здійснення благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою, порядок розміщення малих архітектурних форм, порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів.

Рішенням Київською міською радою 25.12.2008р. №1051/1051 затверджено Правила благоустрою м.Києва (надалі - Правила).

Пунктом 10.1.2 Правил місцеві органи влади без рішення суду не мають права втручатись у здійснення власником, користувачем повноважень щодо володіння, користування і розпорядження нежилою їм земельною ділянкою об'єкта благоустрою або встановлювати непередбачені законодавчими актами додаткові обов'язки чи обмеження.

Згідно п.13.1.1 Правил розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності проводиться відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Закону України "Про благоустрій населених пунктів", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 N 198, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, інших нормативно-правових актів, а також рішень Київської міської ради та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Частиною 2 ст.28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011р. №3038-VI (надалі - Закон №3038-VI) тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Правами визначено, що тимчасова споруда - це споруда функціонального (в тому числі для здійснення підприємницької діяльності), декоративно-технологічного призначення, в тому числі мала архітектурна форма, яка виготовляється з полегшених збірних конструкцій та встановлюється без улаштування заглибленого фундаменту тощо.

Пунктом 13.2.3 Правил передбачено, що самовільно встановлені (розміщені) малі архітектурні форми та тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, підлягають демонтажу власником об'єкта (особою, яка здійснила встановлення (розміщення) об'єкта) за власні кошти у строки, визначені в приписі Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У разі якщо власник малої архітектурної форми або тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (особа, яка здійснила встановлення (розміщення) об'єкта) не провів демонтажу відповідно до абзацу першого цього пункту, демонтаж об'єкта здійснюється в порядку, встановленому пунктом 13.3 цих Правил.

Порядок демонтажу (переміщення) самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі (п. 13.3 Правил).

Зазначеними Правилами передбачено, що у разі виявлення уповноваженими особами Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, КП "Київблагоустрій" самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи), елементів об'єктів благоустрою, їх власникам (користувачам або особам, які здійснили розміщення (встановлення)), вноситься припис з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, елементу об'єкта благоустрою, із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до підпункту 13.3.1 пункту 13.3 розділу XIII цих Правил (п.20.2.11).

В свою чергу п.19.1.1 Правил передбачено, що контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України "Про благоустрій населених пунктів", цих Правил здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в м. Києві, та управліннями (відділами) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), а також Головним управлінням МВС України в м. Києві, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах наданих повноважень, комунальними підприємствами, установами та організаціями, які несуть відповідальність за належне утримання об'єктів благоустрою.

Пунктом 20.2.1 Правил встановлено, що якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов'язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об'єктів благоустрою.

Отже, підсумовуючи викладене, суд звертає увагу на наступне.

Перевіряючими за результатами перевірки при виявлені порушень, виносять припис, в якому власнику пропонується надати в певний строк проектно-дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди або усунути порушення шляхом демонтажу тимчасової споруди власними силами в разі відсутності дозвільних документів.

Так, представником КП Київблагоустрій 19.09.2016р. було винесено припис №1615604 (пр-т Григоренко, 36-38), припис №1615602 (вул. Здолбунівська, 16), 09.11.2016р. винесено припис №1617386 (АДРЕСА_2), 10.11.2016р. винесено припис №1616593 (АДРЕСА_1).

ТОВ Осоіл на адресу КП Київблагоустрій листом від 19.09.2016р. №09/19/1 подано пакет документів щодо правомірності використання паливозаправних пунктів.

Зокрема, подано наступні документи:

договори оренди та суборенди земельних ділянок

повідомлення про результати ідентифікації об'єкту Державною службою України з питань праці з висновком про те, що зазначені паливозаправні пункти не належать до об'єктів підвищеної небезпеки та не підлягають реєстрації у реєстрі об'єктів підвищеної небезпеки,

дозвіл Державної служби України з питань праці щодо експлуатації паливозаправного пункту

сертифікат відповідності паливозаправного пункту

дозвіл Управління екології та природних ресурсів Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ТОВ Осоіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 08.12.2016р. №8036300000-10123 з необмеженим терміном дії з 08.12.2016р.

декларацію Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на територію та приміщення ТОВ Осоіл .

Листом КП Київблагоустрій від 14.03.2017р. №064/222-493 повідомило позивача, що оскільки у складі наданих ТОВ Осоіл документів 19.09.2016р. не містились договори оренди земельних ділянок, встановити їх чинність, а також наявність у Орендодавця права передавати земельні ділянки в суборенду, неможливо.

В зв'язку з чим, ТОВ Осоіл листом від 29.03.2017р. (вх. №2176-с) надано додаткові наступні документи:

по вул. Здолбунівська, 16 (договір суборенди земельної ділянки №10/1-18 від 07.06.2016р., між ТОВ Фірма Будбат та ТОВ Осоіл , відповідно до якого орендована земельна ділянка розміром 80кв.м.; акт прийому-передачі по договору суборенди земельної ділянки №10/1-18 від 07.06.2016р. між ТОВ Фірма Будбат та ТОВ Осоіл ; договір оренди №1/2016 від 31.12.2015р. між ПАТ Будівельна фірма Старатель та ТОВ Фірма Будбат відповідно до якого орендована земельна ділянка розміром 80кв.м.; договір оренди земельної ділянки від 04.07.2011р. між Київською міською радою та ТОВ Будівельна фірма Старатель , відповідно до якого орендована земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:63:246:0002; інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:63:246:0002);

по пр-т Григоренка, 36-38 (договір оренди №10/1-18 від 24.06.2016р. між ТОВ ЛОС-ЛТД та ТОВ Осоіл , відповідно до якого надано у оплатне користування паркомісце під розташування контейнерної (модульної) АЗС, згідно постанови КМ України від 20.12.1997р. №1442, кадастровий номер земельної ділянки 8000000000:90:011:0029, акт прийому-передачі від 01.07.2016р. до договору оренди земельної ділянки №10/1-18 від 24.06.2016р., договір оренди земельної ділянки від 06.10.2003р. між Київською міською радою та ТОВ ЛОС-ЛТД , інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:90:011:0029);

по АДРЕСА_1 (договір користування земельної ділянкою від 16.02.2016р. між членом ДТВГБ (кооперативу) Славутич ОСОБА_1 та ТОВ Осоіл , відповідно до якого отримано в платне користування земельна ділянка площею 50кв.м. під розташування контейнерної (модульної) АЗС, згідно постанови КМ України від 20.12.1997р. №1442, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1; протокол №373 від 15.02.2016р. засідання правління кооперативу Славутич ; договір оренди земельної ділянки від 06.10.2003р. між Київською міською радою та ДТВГБ (кооперативу) Славутич ;

по АДРЕСА_2 (договір найму (користування) контейнерної АЗС дизельного палива від 25.05.2016р., між ФОП ОСОБА_2 та ТОВ Осоіл , відповідно до якого отримано в тимчасове платне користування контейнера АЗС дизельного палива; договір оренди земельної ділянки від 24.12.2012р. між Київською міською радою та ТОВ Тера Плюс-1 ).

Після поданих документів, позивач не отримував зауважень від відповідачів щодо порушень Правил благоустрою м.Києва, а також повідомлення про необхідність демонтажу контейнерних (модульних) АЗС по зазначеним адресам.

Наведене в сукупності свідчить, що позивач на законних підставах облаштував територію та встановив на орендованих ним земельних ділянках паливозаправні комплекси.

Крім того, як вбачається з листів Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища від 16.03.2017р. №064-2586, від 28.03.2017 №064-3244 та від 13.04.2017р. №064-3704 в електронній базі даних КП Київблагоустрій контрольні картки на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення за вище зазначеними адресами не видавались.

Зазначене не заперечувалось представниками відповідачів.

Контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою - документ встановленої форми згідно з додатком до Правил, на підставі якого здійснюватиметься фіксація та контроль за порушення існуючого благоустрою та його відновлення при виконанні земельних і будівельних робіт та капітальних ремонтів на території міста Києва (в редакції рішення КМР від 22.09.2011р. №35/6251).

Відповідно п.15.1.1 Правил, підставою на порушення існуючого благоустрою та його відновлення у місті Києві є контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою. Контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення на період виконання земляних і монтажних робіт, пов'язаних з прокладанням, перекладанням, ремонтом, у тому числі ліквідації аварій інженерних мереж і споруд, будівництвом і ремонтом будинків, транспортних магістралей, доріг, площ, інженерних вишукувань, благоустроєм та озелененням територій, надається на підставі письмового звернення замовника (забудовника), в якому повинні бути вказані адреса, назва та характеристика виконуваних робіт. До листа додається заявка встановленої форми (інформація про виконавця робіт і замовника).

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що дії Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо видачі доручення №064-3173 від 31.03.2017р. є протиправним. В зв'язку з чим, доручення №064-3173 від 31.03.2017р. підлягає скасування.

Щодо позовних вимог про визнання дій КП Київблагоустрій ВО КМР (КМДА) в частині виконання доручення №064-3173 від 31.03.2017р., суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що КП Київблагоустрій не вчинялись будь-який дій щодо демонтажу елементів благоустрою, а саме контейнерних (модульних) АЗС, які належать позивачеві. А тому, вимоги щодо визнання дій КП Київблагоустрій щодо виконання доручення №064-3173 від 31.03.2017р. є передчасними.

Суд зазначає, що в зв'язку з тим, що оскільки судом визнано дії Департаменту протиправними щодо видачі оскаржуваного доручення, то і у КП Київблагоустрій відсутні підстави для його виконання, а останнє є втручанням в його дискреційні повноваження.

За таких обставин суд, дотримуючись принципів законності, поділу влади, а також компетенції, визначеної Конституцією та законами України, не має права перебирати на себе повноваження суб'єкта владних повноважень у відповідних правовідносинах, а тому позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 ст.2 КАСУ передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч.1 ст.71 КАСУ кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, на думку суду, відповідачами не доведено правомірність та обґрунтованість підстав для прийняття доручення з урахуванням вимог, встановлених ч.2 ст.19 Конституції України та ч.3 ст.2 КАСУ, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов підлягає частковому задоволенню.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.69, 70, 71, 158 - 163 КАСУ, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Осоіл задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо видачі доручення №064-3173 від 31.03.2017р.

Визнати протиправним та скасувати доручення Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)№064-3173 від 31.03.2017р.

В іншій частині відмовити.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя І.В. Смолій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.05.2017
Оприлюднено04.07.2017
Номер документу67481633
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5108/17

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Постанова від 03.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 27.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Постанова від 11.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 30.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 30.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 30.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні