Постанова
від 26.06.2017 по справі 296/10529/16-а
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 червня 2017 року м.Житомир справа № 296/10529/16

категорія 5.1.1

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Шимоновича Р.М.,

секретар судового засідання Степанчук С.В.,

за участю: позивача та її представника,

представника відповідача,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до виконавчого комітету Житомирської міської ради, ОСОБА_2 реєстрації Житомирської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ", Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 16" Житомирської міської ради про визнання дій неправомірними, визнання недійсним запису та зобов'язання внести зміни, визнання нечинним і скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,

встановив:

ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом, у якому просить:

- визнати неправомірними дії державного реєстратора виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області ОСОБА_3 щодо державної реєстрації 15.06.2016 Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" та реєстрації статуту Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ";

- визнати недійсним запис щодо державної реєстрації 15.06.2016 Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ", код 40573639, номер запису:13051020000013331, здійснений державним реєстратором виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області ОСОБА_3 та зобов'язати державного реєстратора виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань зміни про скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації 15.06.2016 Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ", код 40573639, номер запису:13051020000013331;

- визнати нечинним та скасувати рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області від 27.11.2016 № 684 "Про зняття з балансу багатоквартирних жилих будинків" в частині пункту 9.4, за яким надано згоду на зняття з балансу жилого будинку №35-а по вул. Шевченка в м. Житомирі та передачі його в управління Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ";

- зобов'язати Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" повернути з управління на баланс, а Комунальне підприємство "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №16 Житомирської міської ради" прийняти на баланс багатоквартирний будинок №35-а по вул. Шевченка в м. Житомирі та усі активи і документацію, передану за Актом приймання-передачі житлового комплексу або його частини з балансу в управління від 30.09.2016.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що внаслідок реєстрації Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" порушені його права як співвласника квартири №77 у будинку по вул. Шевченка, 35-а в м. Житомирі, а також як співвласника зазначеного будинку. Вказує, що при державній реєстрації Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" у державного реєстратора були підстави як для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, так і для зупинення розгляду поданої заяви. На переконання позивача, невідповідність поданого для реєстрації статуту Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" вимогам Типового статуту є безумовною підставою для відмови у державній реєстрації. У свою чергу, протокол установчих зборів співвласників житлового будинку № 35а по вул. Шевченка у м. Житомирі містить недостовірні відомості стосовно кількості співвласників будинку. Стверджує, що підрахунок голосів був проведений в порушення норми статті 6 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" та пункту 9 частини першої статті 1 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку". Указані обставини, на думку позивача, були підставою для зупинення розгляду заяви. За обставин очевидної протиправності рішення державного реєстратора про реєстрацію юридичної особи, вважає, що права співвласників житлового будинку № 35-а по вул. Шевченка у м. Житомирі можуть бути відновлені шляхом покладення на КП "ВЖРЕП №16" обов'язку прийняти на баланс указаний багатоповерховий будинок, а також всі його активи та документацію, передані 30.06.2016 за актом приймання-передачі. Відповідно, як похідна позовна вимога про визнання нечинним рішення виконкому підлягає до задоволення.

У судовому засіданні позивач та її представник позовні вимоги підтримали у повному обсязі та просили суд позов задовольнити.

Представник відповідача ОСОБА_2 реєстрації Житомирської міської ради у судовому засіданні заперечив проти позову та просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник відповідача виконавчого комітету Житомирської міської ради у судове засідання не прибув, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

Представники третіх осіб у судове засідання не прибули, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлені належним чином. У матеріалах справи містяться письмові заперечення та пояснення, за змістом яких останні просять відмовити у задоволенні позовних вимог.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про безпідставність позовних вимог, з огляду на наступне.

Встановлено, що Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" було зареєстровано як юридична особа 15.06.2016, про що державним реєстратором виконавчого комітету Житомирської міської ради Житомирської області ОСОБА_3 у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №13051020000013331.

Вважаючи протиправними дії державного реєстратора в частині державної реєстрації юридичної особи та статуту, позивач звернулась до суду із даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходив з наступних мотивів.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (у редакції, чинній на момент прийняття спірного рішення).

За визначенням статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Відповідно до частини другої статті 6 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", державний реєстратор: 1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Частиною першою статті 15 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" установлено, що документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:

1) документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію);

2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);

3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;

5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена;

6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству;

7) рішення про припинення юридичної особи має містити відомості про персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), її голову або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), про порядок та строк заявлення кредиторами своїх вимог;

8) установчий документ юридичної особи, положення, регламент, список суддів постійно діючого третейського суду, статут (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, повинен містити відомості, передбачені законодавством, та відповідати законодавству;

9) установчий документ юридичної особи викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками) або уповноваженими ними особами;

10) установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом;

11) внесення змін до установчого документа юридичної особи, положення, регламенту, списку суддів постійно діючого третейського суду, статуту (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, оформляється шляхом викладення його в новій редакції;

12) передавальний акт (у разі злиття, приєднання, перетворення) та розподільчий баланс (у разі поділу або виділу) юридичної особи повинні відповідати вимогам, встановленим законом;

13) документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостиля) в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами;

14) документ, викладений іноземною мовою, повинен бути перекладений на державну мову із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу або підпису перекладача в установленому законодавством порядку;

15) зображення та опис символіки повинні бути оформлені з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.

Так, статтею 6 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" передбачено, що об'єднання може бути створено лише власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (багатоквартирних будинках). Установчі збори об'єднання у новозбудованих багатоквартирних будинках можуть бути проведені після державної реєстрації права власності на більше половини квартир та нежитлових приміщень у такому будинку.

Для створення об'єднання скликаються установчі збори.

Установчі збори приймають рішення про створення об'єднання і затверджують його статут.

Державна реєстрація об'єднання (асоціації) проводиться у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб. Об'єднання (асоціація) вважається утвореним з дня його державної реєстрації.

У ході судового розгляду справи встановлено, що протоколом установчих зборів співвласників будинку № 35-а від 31.05.2016, зокрема, утворено Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ", затверджено статут Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" та уповноважено представника зборів щодо державної реєстрації Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ".

Пунктом 3 Порядку державної реєстрації об'єднань співвласників багатоквартирного будинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України "Про реалізацію Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 11.10.2002 N 1521, установлено, що для державної реєстрації об'єднання уповноважена установчими зборами особа (далі - заявник) подає безпосередньо або надсилає поштою (рекомендованим листом) до органу державної реєстрації: реєстраційну картку, яка одночасно є заявою про державну реєстрацію об'єднання, оформлену за зразком згідно з додатком 1 до цього Порядку;

протокол установчих зборів, на яких було прийнято рішення про створення об'єднання та затвердження його статуту; два примірники оригіналу і п'ять копій статуту об'єднання, оформлені згідно з вимогами законодавства; список членів об'єднання, складений згідно з додатком 2 до цього Порядку.

Відповідальність за достовірність відомостей, наведених у поданих документах, несуть власники житлових (нежитлових) приміщень та заявник.

15.06.2016 державним реєстратором виконавчого комітету Житомирської міської ради було проведено державну реєстрацію Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ".

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі частиною першою статті 27 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є:

1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі;

2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону;

3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону;

6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;

7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

У ході судового розгляду справи з'ясовано, що уповноваженою особою об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" для державної реєстрації Об'єднання було подано вичерпний перелік документів, необхідний для реєстрації юридичної особи.

З огляду на що, суд дійшов висновку, що державного реєстратора не було правових підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, тому відхиляє доводи позивача у цій частині.

Стосовно доводів позивача про наявність у відповідача підстав для відмови у державній реєстрації юридичної особи та статуту, суд зазначає наступне.

Частиною першою статті 28 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлено вичерпний перелік підстав для відмови у державній реєстрації, а саме:

1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи;

4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

6) документи суперечать статуту громадського формування;

7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;

8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;

9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов'язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: раніше строку, встановленого цим Законом; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи; в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення; щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування; щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство.

На переконання суду, у відповідача не було підстав для відмови у державній реєстрації юридичної особи, з огляду на наступне.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку", статут об'єднання складається відповідно до типового статуту, який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства. У статуті має бути визначено таке: назва і місцезнаходження об'єднання; мета створення, завдання та предмет діяльності об'єднання; статутні органи об'єднання, їхні повноваження та порядок формування; порядок скликання та проведення загальних зборів; періодичність проведення зборів; порядок голосування на зборах та прийняття рішень на них; перелік питань, для вирішення яких потрібна кваліфікована більшість голосів; джерела фінансування, порядок використання майна та коштів об'єднання; порядок прийняття кошторису, створення та використання фондів об'єднання, включаючи резервні, а також порядок оплати спільних витрат; перелік питань, які можуть вирішуватися зборами представників; права і обов'язки співвласників; відповідальність за порушення статуту та рішень статутних органів; порядок внесення змін до статуту; підстави та порядок ліквідації, реорганізації (злиття, поділу) об'єднання і вирішення майнових питань, пов'язаних з цим.

Статут може містити також інші положення, що є істотними для діяльності об'єднання та не суперечать вимогам законодавства. Включення до статуту відомостей про склад співвласників не є обов'язковим.

Так, підставою для оскарження державної реєстрації юридичної особи слугує невідповідність статуту вимогам Типового статуту та недостовірність даних протоколу загальних зборів.

Зі змісту заперечень об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" вбачається, що останній погоджується, що первинна редакція статуту не в повній мірі відповідала вимогам Типового статуту. Указані обставини стали підставою для викладення статуту Об'єднання у новій редакції.

Матеріалами справи підтверджено, що рішенням загальних зборів Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" від 18.02.2017 № 4, затверджено статут Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "ЖИТИЧІ" у новій редакції. Зміни до установчих документів пройшли державну реєстрацію.

Сторонами не заперечувалось, що статут у новій редакції повністю відповідає вимогам Типового статуту, затвердженого наказом Мінрегіону від 23.09.2015 №238.

Суд наголошує, що посилання позивача на невідповідність окремих положень статуту у первинній редакції вимогам Типового статуту та недостовірність, на думку позивача, даних протоколу загальних зборів є необґрунтованими, оскільки такі порушення є формальними та не впливають на право реєстрації юридичної особи.

При цьому, слід зазначити, що при розгляді та прийняті рішення у даній справі, суд дає правову оцінку діям державного реєстратора, а не правову оцінку проведення установчих зборів та затвердження статуту ОСББ, що не відноситься до компетенції адміністративного судочинства.

Слід зазначити, що указані порушення можуть бути підставою для скасування рішень установчих/загальних зборів ОСББ "ЖИТИЧІ", однак не можуть бути підставою для скасування реєстрації юридичної особи.

Жодних обґрунтованих належними доказами доводів щодо порушення відповідачем процедури реєстрації ОСББ "ЖИТИЧІ" позивачем суду не надано, а судом у ході судового розгляду справи - не встановлено.

Отже, суд дійшов висновку, що при державній реєстрації юридичної особи - ОСББ "ЖИТИЧІ" державний реєстратор діяв в межах повноважень та у відповідності до норм чинного законодавства України, а тому вимоги щодо визнання протиправними дій, скасування державної реєстрації юридичної особи та статуту не підлягають задоволенню.

Зважаючи на те, що судом не встановлено підстав для скасування державної реєстрації ОСББ "ЖИТИЧІ", решта позовних вимог є похідними, тому не підлягають до задоволення.

У відповідності до частин першої, другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На виконання цих вимог, відповідач довів належними та допустимими доказами правомірність реєстрації юридичної особи.

Водночас, докази подані позивачем, не підтверджують обставини, на які вона посилається в обґрунтування позовних вимог та були спростовані доводами відповідача.

З огляду на зазначене та беручи до уваги достатній і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що викладені у позовній заяві доводи позивача є не обґрунтованими, а її вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 86, 158-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

постановив:

Відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог.

Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, і може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку, визначеному статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Р.М.Шимонович

Повний текст постанови виготовлено: 03 липня 2017 р.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2017
Оприлюднено04.07.2017
Номер документу67526483
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —296/10529/16-а

Постанова від 26.06.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шимонович Роман Миколайович

Ухвала від 03.04.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шимонович Роман Миколайович

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Ухвала від 22.12.2016

Адміністративне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Ухвала від 29.12.2016

Адміністративне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні