Ухвала
від 06.07.2017 по справі 915/369/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

06 липня 2017 року Справа № 915/369/14

м.Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області у складі судді Семенчук Н.О. розглянувши заяву №311/01-04 від 20.06.2017 Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації в порядку ст. 121 ГПК України про зміну способу та порядку виконання судового рішення від 21.05.2014 у справі №915/369/14

за участю представника боржника - ОСОБА_1Є - дов.№47/01-04 від 30.01.2017 представник стягувача в судове засідання не з'явився,

за позовом: Управління капітального будівництва Міністерства регіонального

розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, вул. Максима Кривоноса, 2а, каб. 700, м. Київ, 03037

до відповідача: Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації, вул. Шевченка, 40, м. Миколаїв, 54030

про: стягнення заборгованості в сумі 50832,31 грн., з яких: 37978,22 грн. - основного боргу, 189,83 грн. - інфляції, 2375,40 грн. - 3% річних, 10288,86 грн. - пені.

встановив:

Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації звернулось до господарського суду Миколаївської області із заявою №311/01-04 від 20.06.2017, яка надійшла до суду 22.06.2017, в якій просить суд змінити спосіб та порядок виконання рішення господарського суду Миколаївської області від 21.05.2014 у справі №915/369/14, встановивши: Стягнути з Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації (вул. Шевченка, 40, м.Миколаїв, код 03365676) на користь Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (вул. Максима Кривоноса, 2а, м. Київ, код 35234649) заборгованість за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2751130 «Реалізація пілотних проектів у сфері житлово - комунального господарства» в сумі 38 544,73 грн. (тридцять вісім тисяч п'ятсот сорок чотири грн. 73 коп.), з яких: 37978,22 грн. (тридцять сім тисяч дев'ятсот сімдесят вісім грн. 22 коп.) - основного боргу, 566,51 грн. (п'ятсот шістдесят шість грн. 51 коп.) - 3% річних та 1827,00 грн. (одна тисяча вісімсот двадцять сім грн. 00 коп.) - судового збору.

Так, Рішенням господарського суду Миколаївської області від 21.05.2014 у

справі 915/369/14, - позовні вимоги задоволено частково. Стягнуто з Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації (вул. Шевченка, 40, м. Миколаїв, код 03365676) на користь Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (вул. Максима Кривоноса, 2а, м. Київ, код 35234649) заборгованість в сумі 38 544,73 грн. (тридцять вісім тисяч п'ятсот сорок чотири грн. 73 коп.), з яких: 37978,22 грн. (тридцять сім тисяч дев'ятсот сімдесят вісім грн. 22 коп.) - основного боргу, 566,51 грн. (п'ятсот шістдесят шість грн. 51 коп.) - 3% річних та 1827,00 грн. (одна тисяча вісімсот двадцять сім грн. 00 коп.) - судового збору.

03.06.2014 господарським судом Миколаївської області на виконання зазначено рішення був виданий відповідний наказ.

25.02.2015 Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації звернулось до господарського суду Миколаївської області із заявою про відстрочку виконання судового рішення.

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 19.03.2015 у справі №915/369/14 заяву Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації задоволено частково. Відстрочено виконання рішення господарського суду Миколаївської області від 21.05.2014 року про стягнення з Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації, код 03365676 на користь Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, код 35234649 заборгованість в сумі 38 544,73 грн., з яких: 37978,22 грн. - основного боргу, 566,51 грн. - 3% річних та 1827,00 грн. - судового збору до 01.01.2016 року.

Не погодившись із вказаною ухвалою Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України оскаржило її до Одеського апеляційного господарського суду.

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 02.06.2015 апеляційну скаргу капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України залишено без задоволення. Ухвалу господарського суду Миколаївської області від 19 березня 2015 року у справі №915/369/14 залишено без змін.

22.06.2017 Управління житлово-комунального господарства Миколаївської

обласної державної адміністрації звернулось до господарського суду Миколаївської області із заявою про зміну способу та порядку виконання рішення суду. В обґрунтування заяви вказав, що Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації отримало від ГУ ДКСУ у Миколаївській області вимогу від 12.12.2014 №09.2-08/3/13767 та від 20.04.2016 №07.2-08/3/3137 щодо виконання наказу Господарського суду Миколаївської області у справі №915/369/14, яку через відсутність асигнувань виконати не є можливим. З метою погашення кредиторської заборгованості перед Управлінням капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та виконання рішення господарського суду Миколаївської області від 21.05.2014 №915/369/14, Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації ініціювало звернення облдержадміністрації до Кабінету Міністрів України (лист від 18.05.2016 №1071/28-05-3/6-16, від 11.04.2017 №648/29-05-3/6-17), але питання погашення заборгованості залишається невирішеним. Вказує, що на 2017 рік управлінню затверджено кошторис за КТКВК 7841010 «Здійснення виконавчої влади у Миколаївській області» , яким передбачені видатки на утримання управління і не передбачено видатки на погашення кредиторської заборгованості за іншими бюджетними програмами. Фінансування за КПКВК 7841010 «Здійснення виконавчої влади у Миколаївській області» направляти на погашення кредиторської заборгованості перед Управлінням капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яка обліковується за бюджетною програмою КПКВК 2751130 "Реалізація пілотних проектів у сфері житлово - комунального господарства» , управління не має права, адже такі дії призведуть до нецільового використання бюджетних коштів, що є порушенням бюджетного законодавства (пп.24 ст.116 Бюджетного кодексу України). Зазначає, що Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації знаходиться в дуже скрутному становищі, оскільки примусове виконання рішення суду у встановлений порядок та спосіб призводить до блокування органом Казначейства платежів управління за всіма кодами програмної кваліфікації видатків, кредитування державного бюджету та економічної класифікації видатків бюджету, крім захищених видатків, визначених ст.55 Бюджетного кодексу України, що повністю паралізує роботу управління, призводить до кредиторської заборгованості за прийнятою бюджетною програмою КПКВК 7841010, оскільки діяльність управління фінансується частково за рахунок спеціального фонду державного бюджету, то відповідно видатки на оплату праці працівникам управління, нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг, енергоносіїв та податків не здійснюються, оскільки вищевказані витрати відносяться до захищених видатків лише у загальному фонді державного бюджету. Дане блокування проведення платежів ніяким чином не спрямоване на виконання судового рішення.

Представник стягувача в судове засідання не з'явився, вимоги ухвали суду від 26.06.2017 не виконав.

Заява №311/01-04 від 20.06.2017 Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації про зміну способу та порядку виконання рішення суду у справі № 915/369/14 - підлягає задоволенню з огляду на наступне:

Згідно ч. 1 ст. 121 Господарського процесуального Кодексу України, - при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора чи його заступника і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.

Пунктом 7.1.3 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 9 від 17.10.2012 року з останніми змінами «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» встановлено, що під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття господарським судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими. Наприклад, зміна способу виконання рішення можлива шляхом видозмінення зазначеної у рішенні форми (грошової чи майнової) виконання, тобто за відсутності у боржника присудженого позивачеві майна в натурі або грошових коштів, достатніх для покриття заборгованості.

Змінюючи спосіб і порядок виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.

Відповідно до п. 7.2 вищевказаної Постанови підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. При цьому слід мати на увазі, що згоди сторін на вжиття заходів, передбачених статтею 121 ГПК, ця стаття не вимагає, і господарський суд законодавчо не обмежений будь-якими конкретними термінами відстрочки чи розстрочки виконання рішення. Проте, вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема, щодо фізичної особи (громадянина) - тяжке захворювання її самої або членів її сім'ї, скрутний матеріальний стан, стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення, щодо як фізичних, так і юридичних осіб - стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу (ст. 1 БК України).

Згідно п. 8 ст. 7 Бюджетного кодексу України одним з головних принципів бюджетної системи є принцип цільового використання бюджетних коштів - бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 8 БК України бюджетна класифікація використовується для складання і виконання державного та місцевих бюджетів, звітування про їх виконання, здійснення контролю за фінансовою діяльністю органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших розпорядників бюджетних коштів, проведення фінансового аналізу в розрізі доходів, організаційних, функціональних та економічних категорій видатків, кредитування, фінансування і боргу, а також для забезпечення загальнодержавної і міжнародної порівнянності бюджетних показників. Бюджетна класифікація є обов'язковою для застосування всіма учасниками бюджетного процесу в межах бюджетних повноважень.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної фінансової і бюджетної політики (далі - Міністерство фінансів України), затверджує бюджетну класифікацію, зміни до неї та інформує про це ОСОБА_2 України.

Бюджетна класифікація затверджується Міністерством фінансів України (наказ Міністерства фінансів України за № 11 від 14.01.2011 року).

У відповідності до ч. 3 ст. 8 БК України бюджетна класифікація має такі складові частини: 1) класифікація доходів бюджету; 2) класифікація видатків та кредитування бюджету; 3) класифікація фінансування бюджету; 4) класифікація боргу.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 10 БК України видатки та кредитування бюджету класифікуються за: 1) бюджетними програмами (програмна класифікація видатків та кредитування бюджету); 2) ознакою головного розпорядника бюджетних коштів (відомча класифікація видатків та кредитування бюджету); 3) функціями, з виконанням яких пов'язані видатки та кредитування бюджету (функціональна класифікація видатків та кредитування бюджету).

Програмна класифікація видатків та кредитування бюджету використовується у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі. Програмна класифікація видатків та кредитування державного бюджету (місцевого бюджету) формується Міністерством фінансів України (місцевим фінансовим органом) за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту закону про Державний бюджет України (проекту рішення про місцевий бюджет) у бюджетних запитах.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 20 БК України у бюджетному процесі програмно-цільовий метод застосовується на рівні державного бюджету та на рівні місцевих бюджетів (за рішенням Верховної ОСОБА_2 Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради). Особливими складовими програмно-цільового методу у бюджетному процесі є бюджетні програми, відповідальні виконавці бюджетних програм, паспорти бюджетних програм, результативні показники бюджетних програм.

У відповідно до ч. 1 ст. 43 БК України при виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Казначейство України забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.

Казначейське обслуговування бюджетних коштів передбачає:

1) розрахунково-касове обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства;

2) контроль за здійсненням бюджетних повноважень при зарахуванні надходжень бюджету, взятті бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів та здійсненні платежів за цими зобов'язаннями;

3) ведення бухгалтерського обліку і складання звітності про виконання бюджетів з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів Міністерства фінансів України;

4) здійснення інших операцій з бюджетними коштами.

В органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (далі - органи Казначейства України), бюджетним установам відкриваються рахунки у встановленому законодавством порядку.

Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) (ч. 5 ст. 48 БК України).

Згідно з ч. 1, 2 ст. 23 БК України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.

Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 23 БК України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу), якщо цим Кодексом та/або законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше.

У відповідності до ч. 1 ст. 30 БК України видатки та кредитування Державного бюджету України включають бюджетні призначення, встановлені законом про Державний бюджет України на конкретні цілі, пов'язані з реалізацією програм та заходів згідно із статтею 87 цього Кодексу.

Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації отримало від ГУ ДКСУ у Миколаївській області Вимогу від 12.12.2014 №09.2-08/3/13767 та від 20.04.2016 №07.2-08/3/3137 щодо виконання наказу Господарського суду Миколаївської області по справі №915/369/14, яку через відсутність асигнувань виконати не є можливим (а.с.213,214).

З метою погашення кредиторської заборгованості перед Управлінням капітального

будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та виконання рішення Господарського суду Миколаївської області від 21.05.2014 №915/369/14, Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації ініціювало звернення облдержадміністрації до Кабінету Міністрів України, що підтверджується листами від 18.05.2016 № 1071/28-05-3/6-16, від 11.04.2017 № 648/29-05-3/6-17, але питання погашення кредиторської заборгованості залишається невирішеним.

Відповідно до ч. 1 ст. 48 БК України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років , довгострокових зобов'язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.

Згідно з ст. 49 БК України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.

Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі: 1) наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету; 2) наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); 3) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.

На 2017 рік Управлінню затверджено кошторис за КТКВК 7841010 «Здійснення

виконавчої влади у Миколаївській області» , яким передбачені видатки на утримання управління і не передбачено видатки на погашення кредиторської заборгованості за іншими бюджетними програмами. Фінансування за КПКВК 7841010 «Здійснення виконавчої влади у Миколаївській області» направляти на погашення кредиторської заборгованості перед Управлінням капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яка обліковується за бюджетною програмою КПКВК 2751130 "Реалізація пілотних проектів у сфері житлово-комунального господарства» , управління не має права, адже такі дії призведуть до нецільового використання бюджетних коштів, що є порушенням бюджетного законодавства (пп.24 ст.116 Бюджетного кодексу України)

Відповідно до ч. 1 ст. 25 БК України передбачено, що Державна казначейська служба України здійснює безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду.

Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, прийнятих судами, а також іншими державними органами, які відповідно до закону мають право приймати такі рішення встановлено Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року № 845 (надалі - Порядок № 845).

Відповідно до п. 3 Порядку № 845 рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).

Положеннями пунктів 24-31 Порядку № 845 передбачено, що безспірне списання коштів з рахунку боржника здійснюється в першочерговому порядку на підставі поданих стягувачем до органу Казначейства, в якому обслуговується боржник, документів (заява про виконання рішення, виконавчий документ, судове рішення про стягнення коштів тощо). Проведення платежів боржника за його платіжними дорученнями здійснюється після безспірного списання у разі наявності коштів на рахунку. Безспірне списання коштів з рахунку бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів, на яких обліковуються кошти загального та спеціального фондів відповідного бюджету, здійснюється в межах бюджетних асигнувань, передбачених у затвердженому кошторисі або плані використання бюджетних коштів, та у разі наявності на його рахунках для обліку відкритих асигнувань. Для здійснення безспірного списання коштів орган Казначейства відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання боржника, погашення яких здійснюється за рахунок відповідних бюджетних асигнувань боржника.

Відповідно до п. 24, 25 Порядку № 845 стягувачі, на користь яких прийняті рішення про стягнення коштів з рахунків боржника, подають до органу Казначейства, в якому обслуговується боржник, документи, зазначені у пункті 6 цього Порядку.

Безспірне списання коштів з рахунка боржника здійснюється в першочерговому порядку. Проведення платежів за його платіжними дорученнями здійснюється після безспірного списання у разі наявності коштів на рахунку.

У разі наявності у боржника окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду безспірне списання коштів з боржника (виконання рішень суду про стягнення коштів з боржника) здійснюється лише за цією бюджетною програмою. При цьому пункти 24-34 цього Порядку застосовуються лише щодо зазначеної бюджетної програми.

Боржник не має права та законних підстав здійснити погашення присудженої заборгованості за бюджетною програмою (КПКВК 2751130) шляхом проведення видатків для цих цілей за рахунок інших бюджетних програм, оскільки такі дії боржника будуть кваліфікуватись як нецільове використання бюджетних коштів відповідно до ст. 119 БК України, а саме їх витрачання на цілі, що не відповідають: бюджетним призначенням, напрямам використання бюджетних коштів (визначеним у паспорті бюджетної програми, бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів).

У відповідності до п. 29, 30 Порядку № 845 у разі недостатності поданих документів для визначення кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) та економічної класифікації видатків бюджету або рахунків, з яких проводиться безспірне списання коштів, орган Казначейства у робочий день, що настає після закінчення строку, зазначеного у пункті 28 цього Порядку, надсилає до боржника запит для встановлення відповідних даних із зазначенням строку надання відповіді.

На період встановлення даних, зазначених у пункті 29 цього Порядку, не проводяться платежі за платіжними дорученнями боржника за всіма кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) та економічної класифікації видатків бюджету, крім захищених видатків, визначених Бюджетним кодексом України.

Примусове виконання рішення суду у встановлений порядок та спосіб призводить до блокування органом Казначейства платежів боржника за всіма кодами програмної кваліфікації видатків, кредитування державного бюджету та економічної класифікації видатків бюджету, крім захищених видатків, визначених ст. 55 Бюджетного кодексу України (видатки загального фонду бюджету, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень), що повністю паралізовує роботу управління, оскільки діяльність боржника фінансується частково за рахунок спеціального фонду державного бюджету, то відповідно видатки на оплату праці працівників управління, нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг, енергоносіїв та податків не здійснюються, оскільки вищевказані витрати відносяться до захищених видатків лише у загальному фонді державного бюджету.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення заяви про

зміну способу та порядку виконання рішення господарського суду Миколаївської

області від 21.05.2014, оскільки виконання судового рішення по даній справі щодо стягнення заборгованості на користь Управління капітального будівництва Міністерства регіональногорозвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України є неможливим, оскільки боржник не має права та законних підстав здійснити погашення присудженої заборгованості за бюджетною програмою (КПКВК 2751130). За відсутності визначення кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) та економічної класифікації видатків бюджету або рахунків, з яких проводиться безспірне списання коштів не проводяться платежі за платіжними дорученнями боржника за всіма кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, що порушує права боржника та не спрямоване на виконання судового рішення. Зміна порядку і способу виконання рішення суду по зазначеній справі шляхом стягнення грошових коштів з зазначенням відповідного коду КПКВК повністю відповідає сутності проведення розрахунків за бюджетним зобов'язанням останнього, відповідає встановленим приписам бюджетного законодавства.

Керуючись ст.ст. 86, 121 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву № 311/01-04 від 20.06.2017 Управління житлово-комунального

господарства Миколаївської обласної державної адміністрації про зміну способу та порядку виконання рішення суду у справі № 915/369/14 - задовольнити.

2. Змінити спосіб та порядок виконання рішення господарського суду

Миколаївської області від 21.05.2014 у справі 915/369/14, встановивши:

Стягнути з Управління житлово-комунального господарства Миколаївської обласної державної адміністрації (вул. Шевченка, 40, м.Миколаїв, код 03365676) на користь Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (вул. Максима Кривоноса, 2а, м. Київ, код 35234649) заборгованість за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2751130 «Реалізація пілотних проектів у сфері житлово - комунального господарства» в сумі 38 544,73 грн. (тридцять вісім тисяч п'ятсот сорок чотири грн. 73 коп.), з яких: 37978,22 грн. (тридцять сім тисяч дев'ятсот сімдесят вісім грн. 22 коп.) - основного боргу, 566,51 грн. (п'ятсот шістдесят шість грн. 51 коп.) - 3% річних та 1827,00 грн. (одна тисяча вісімсот двадцять сім грн. 00 коп.) - судового збору.

3. Ухвала є виконавчим документом, який може бути пред'явлено до виконання протягом 3- х років.

4. Ухвала набирає законної сили з дня її проголошення.

Суддя Н.О. Семенчук

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення06.07.2017
Оприлюднено09.07.2017
Номер документу67620646
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/369/14

Ухвала від 06.07.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Семенчук Н.О.

Ухвала від 26.06.2017

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Семенчук Н.О.

Ухвала від 13.07.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Дубова Т.М.

Ухвала від 16.06.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Дубова Т.М.

Ухвала від 22.03.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Дубова Т.М.

Ухвала від 17.03.2016

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фролов В.Д.

Ухвала від 02.10.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Фролова Г. М.

Постанова від 02.06.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Ярош А.І.

Ухвала від 18.05.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Ярош А.І.

Ухвала від 19.03.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Дубова Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні