Постанова
від 27.06.2017 по справі 824/1038/16-а
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" червня 2017 р. Справа № 824/1038/16-а

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів :

Головуючий суддя Остап'юк С.В., судді: Гундяк В.Д., Могила А.Б.,

за участю секретаря Котик Д.М.,

представника позивача Печка В.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" до Міністерства агропромислової політики та продовольства України, Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області, третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Управління Державної казначейської служби України у Сокирянському районі Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною та стягнення коштів, -

ВСТАНОВИВ :

23.05.2016 Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" звернулося до Чернівецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Міністерства агропромислової політики та продовольства України, Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною та стягнення коштів.

26.05.2016 Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду залучено Управління Державної казначейської служби України у Сокирянському районі Чернівецької області як третю особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів.

24.06.2016 постановою Чернівецького окружного адміністративного суду за №824/343/16-а, залишеною без змін ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016, в задоволенні позову відмовлено.

24.11.2016 ухвалою Вищого адміністративного суду України касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" задоволено частково. Постанову Чернівецького окружного адміністративного суду від 24.06.2016 та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 - скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Мотивом скасування судом касаційної інстанції судових рішень першої та апеляційної інстанцій у цій справі, з направленням даної справи на новий судовий розгляд до суду першої інстанції, є висновки про те, що суд першої інстанції ухвалив рішення про відмову у задоволенні позовних вимог стосовно двох відповідачів в повному обсязі, не дослідивши та не надавши правової оцінки діям (бездіяльності) відповідачу - Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області, що є порушенням норм процесуального права, на яке не звернув увагу суд апеляційної інстанції переглядаючи рішення суду першої інстанції.

Висновками суду касаційної інстанції встановлено, що під час нового розгляду справи необхідно належним чином з'ясувати всі обставини справи, дослідити наявні докази, дати їм та доводам сторін належну правову оцінку, встановити дійсний характер правовідносин, що склалися між сторонами, суть права, про захист якого позивач звернувся до адміністративного суду та ухвалити законне та обґрунтоване рішення.

14.12.2016 дана адміністративна за №824/343/16-а справа надійшла до Чернівецького окружного адміністративного суду та проведено автоматизований розподіл цієї справи та облікованої її за новим номером провадження - №824/1038/16-а.

16.12.2016 ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду за №824/1038/16-а передано до Івано-Франківського окружного адміністративного суду для розгляду дану адміністративну справу, яка надійшла 10.01.2017.

12.01.2017 ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду дану адміністративну справу призначено до судового розгляду.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.02.2017 адміністративну справу за №824/1038/16-а зупинено до набрання законної сили рішенням суду апеляційної інстанції у зв'язку з надходженням, 30.01.2017, на адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду апеляційної скарги Міністерства аграрної політики та продовольства України на ухвалу Чернівецького окружного адміністративного суду від 16.12.2016 про передачу цієї адміністративної справи в порядку статті 22 Кодексу адміністративного судочинства України до Івано-Франківського окружного адміністративного суду.

20.06.2017 ухвалою суду поновлено провадження в даній справі, а справу призначено до судового розгляду.

Позовні вимоги мотивовано тим, що позивач є суб'єктом господарювання, основним видом діяльності якого є вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників, у зв'язку із чим товариство має право на отримання коштів з метою компенсації витрат у виноградарстві та садівництві згідно із Порядком справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587. Вважає протиправною бездіяльність Міністерства агропромислової політики та продовольства України, Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області щодо невиплати коштів в розмірі 350 900 гривень та невиконання бюджетної програми за бюджетною класифікацією 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними . Просить стягнути з Державного бюджету України компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 Закладання і нагляд за молодими садами, виноградниками та ягідниками кошти на погашення бюджетної кредиторської заборгованості в розмірі 350 900 гривень, шляхом списання з наявних бюджетних програм Міністерства агропромислової політики та продовольства України.

Представник позивача, в судовому засіданні позовні вимог підтримав з мотивів викладених в позовній заяві. Просив позов задовольнити в повному обсязі.

Відповідачі та третя особа в судове засідання своїх представників не направили.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши докази, суд робить висновок, що даний адміністративний позов підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

У відповідності до частини 5 статті 227 Кодексу адміністративного судочинства України висновки і мотиви, з яких скасовані рішення, є обов'язковими для суду першої чи апеляційної інстанції при розгляді справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рост-Р" зареєстроване як юридична особа, основним видом діяльності якого є вирощування зерняткових і кісточкових фруктів, в тому числі вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.12.2013 за №772 "Про розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" затверджено розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" для погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась на 01 січня 2013 року у виноградарстві і садівництві (п.1.1); розподіл коштів між суб'єктами господарювання, які займаються хмелярством, для погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась на 01 січня 2013 року (п.1.2); розподіл коштів по фінансуванню галузевих науково-дослідних установ (зміцнення матеріально-технічної бази) для погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась станом на 01 січня 2013 року за бюджетною програмою 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" (п.1.3); розподіл коштів за програмою 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" для компенсації витрат у садівництві та виноградарстві (п.1.4).

Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.12.2013 №772 за ТОВ "Рост-Р" розподілено кошти для погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась станом до 01 січня 2013 року у виноградарстві та садівництві за КЕКВ 2610 в розмірі 10 700 гривень, за КЕКВ 3210 в розмірі 77 000 гривень, а всього на загальну суму 184 000 гривень.

На підставі вищенаведеного наказу ТОВ "Рост-Р" розподілено кошти для компенсації витрат у виноградарстві та садівництві, в тому числі за КЕКВ 2610 в розмірі 147 600 гривень, за КЕКВ 3210 на суму 9 790 гривень.

Згідно пункту 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.07.2014 р. №277 "Про розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" затверджено розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" для погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась на 01 січня 2014 року у виноградарстві, садівництві, хмелярстві.

Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.07.2014 за №277 позивачу розподілено кошти за вказаною бюджетною програмою по КЕКВ 2610 в розмірі 78 600 гривень.

Згідно платіжного доручення від 06.08.2014 за № 67, позивачу у 2014 році здійснено компенсацію витрат для закладання і нагляду за молодими садами на підставі наказу від 29.07. 2014 за № 277 на суму 78 600 гривень.

Згідно звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форми № 7 д, 7 м) станом на 01.04.2016 в Управлінні агропромислового розвитку у Сокирянському районі Чернівецької області в розділі "Поточні трансферти" - "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) по КЕКВ 2610 рядок 300 рахується загальна заборгованість на суму 6 146 800 гривень; а в розділі "Капітальні трансферти" - "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) по КЕКВ 3210 у рядку 530 рахується загальна заборгованість 30 994 200 гривень.

Як встановив суд, розмір кредиторської заборгованості станом на 01.04.2016 за кодом програмної класифікації видатків 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" за ТОВ "Рост-Р" становить 550 900 гривень, в тому числі за КЕКВ 2610 - 17 600 гривень, за КЕКВ 3210 - 174 900 гривень, що підтверджується актом звірки взаєморозрахунків станом на 01.04.2016, який складений між ТОВ "Рост-Р" та управлінням агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області на суму 350 900 гривень, що свідчить про визнання такої кредиторської заборгованості відповідачем та її безспірність.

У зв'язку з відсутністю зазначених коштів на єдиному казначейському рахунку, відповідні кошти розподілами відкритих асигнувань не були спрямовані до позивача.

Оскільки, відповідачі допустили протиправну бездіяльність щодо невиконання належним чином бюджетного фінансового зобов'язання по виплаті коштів в сумі 350 900 гривень позивач звернувся до суду.

Пунктом 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.07.2014 за №277 "Про розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" затверджено розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" для погашення кредиторської заборгованості, яка утворилась на 01 січня 2014 року у виноградарстві, садівництві, хмелярстві.

Постановою Кабінету Міністрів України за №587 від 15.07.2005 затверджено Порядок справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, який визначає механізм справляння збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства (далі - збір) в розмірах, встановлених Податковим кодексу України, та використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" (далі - бюджетні кошти).

Згідно пункту 2 Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства платники збору самостійно обчислюють його суму, яку зазначають у розрахунку за формою, затвердженою наказом Мінфіну.

Відповідно пункту 3 Порядок справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінагрополітики.

Пунктом 5 даного Порядку встановлено, що бюджетні кошти надаються суб'єктам господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством (далі - суб'єкти господарювання), незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат (без урахування сум податку на додану вартість) за, серед іншого, такими напрямами: проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення (проектні роботи, підготовка ґрунту та посадка, догляд за насадженнями, спорудження шпалери, встановлення систем краплинного зрошення) та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, - у межах затверджених Мінагрополітики нормативів витрат на 1 гектар, що визначаються з урахуванням зони закладення насаджень, схеми посадок та інших технологічних особливостей, а також витрат з виконання відповідних робіт; придбання саджанців, використаних для ремонту молодих насаджень, які постраждали від несприятливих погодних умов, - у межах установлених Мінагрополітики нормативів; будівництво водонакопичувальних басейнів для забезпечення безперебійного водопостачання мереж краплинного зрошення з метою своєчасного поливу виноградників та плодових насаджень - у межах установлених Мінагрополітики нормативів; придбання механізмів та техніки (в тому числі імпортного виробництва, яка не виробляється в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві та хмелярстві і нового обладнання для сублімаційного висушування фруктів; модернізації холодильного та газового режимів зберігання у реконструйованих холодильниках ємністю від 500 тонн (за умови власного виробництва столових сортів винограду та плодів в обсязі, не меншому ємності такого холодильника) згідно з визначеним Мінагрополітики переліком.

Бюджетні кошти спрямовуються також на погашення бюджетної кредиторської заборгованості, зареєстрованої в органах Казначейства.

Згідно пункту 14 вказаного Порядку на підставі затверджених остаточних обсягів компенсації, розподілу бюджетних коштів між суб'єктами господарювання для компенсації витрат, пов'язаних з будівництвом холодильників (лабораторних комплексів, камер швидкого заморожування плодів та ягід), та розподілу коштів для компенсації витрат з придбання обладнання, техніки та механізмів Мінагрополітики спрямовує бюджетні кошти Міністерству аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку обласних, управлінню промисловості, розвитку інфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської міської держадміністрацій.

Міністерство аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим та головні управління агропромислового розвитку обласних держадміністрацій спрямовують бюджетні кошти управлінням агропромислового розвитку районних держадміністрацій.

Управління промисловості, розвитку інфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської міської держадміністрації, управління агропромислового розвитку районних держадміністрацій на підставі відповідних наказів Мінагрополітики подають управлінням Казначейства реєстр підприємств і платіжні доручення на виплату компенсацій шляхом перерахування бюджетних коштів із власного реєстраційного рахунка на поточні рахунки суб'єктів господарювання, відкриті в банках.

Стаття 22 Бюджетного кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів, згідно норм якої для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (частина 1).

Частина 2 статті 22 Бюджетного кодексу України встановлює, що головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Якщо згідно із законом місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.

Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень (частина 3).

Головний розпорядник бюджетних коштів, серед іншого, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (пункт 3, 7 частини 5).

Згідно частин 1, 2 статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно статті 112 Бюджетного кодексу України до повноважень Казначейства України з контролю за дотриманням бюджетного законодавства належить здійснення контролю за: веденням бухгалтерського обліку всіх надходжень і витрат державного бюджету та місцевих бюджетів, крім випадку, передбаченого абзацами третім і четвертим частини другої статті 78 цього Кодексу, складанням та поданням фінансової і бюджетної звітності; бюджетними повноваженнями при зарахуванні надходжень бюджету; відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів показникам розпису бюджету; відповідністю взятих бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та відповідним бюджетним асигнуванням.

Казначейство України в межах своїх повноважень забезпечує організацію та координацію діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності.

Враховуючи вищезазначене, суд робить висновок, що відповідачі як розпорядники бюджетних коштів допустили невиконання належним чином бюджетного фінансового зобов'язання по виплаті коштів в сумі 350 900 гривень.

Як наслідок, є протиправною бездіяльність Міністерства агропромислової політики та продовольства України, Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області щодо невиплати коштів в розмірі 350 900 гривень та невиконання бюджетної програми за бюджетною класифікацією 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними .

За таких обставин, суд вважає за необхідне стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 Закладання і нагляд за молодими садами, виноградниками та ягідниками кошти на погашення бюджетної кредиторської заборгованості в розмірі 350 900 гривень, шляхом списання з наявних бюджетних програм Міністерства агропромислової політики та продовольства України, як головного розпорядника коштів.

Враховуючи вищенаведене, суд робить висновок про обґрунтованість позовних вимог, а адміністративний позов таким що підлягає до задоволення

Частиною 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа, визначеного статтею 181 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, враховуючи, що заявлені позовні вимоги підлягають до задоволення, позивач платіжним дорученням за №1072 на суму 6 641, 50 гривень підтвердив сплату судового збору за подання даного адміністративного позову, суд робить висновок про стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства агропромислової політики та продовольства України сплачений судовий збір в розмірі 3 320, 75 гривень та за рахунок бюджетних асигнувань Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області судовий збір в розмірі 3 320, 75 гривень.

На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Міністерства агропромислової політики та продовольства України, Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області щодо невиплати коштів в розмірі 350 900 гривень та невиконання бюджетної програми за бюджетною класифікацією 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними .

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" (квартал, 22, будинок 1, місто Новодністровськ, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 35883750) компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 Закладання і нагляд за молодими садами, виноградниками та ягідниками кошти на погашення бюджетної кредиторської заборгованості в розмірі 350 900 (триста п'ятдесят тисяч дев'ятсот) гривень, шляхом списання з наявних бюджетних програм Міністерства агропромислової політики та продовольства України.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" (квартал, 22, будинок 1, місто Новодністровськ, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 35883750) за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства агропромислової політики та продовольства України (вулиця Хрещатик, 24, місто Київ, 01001) сплачений судовий збір в розмірі 3 320 (три тисячі триста двадцять) гривень 75 копійок.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РОСТ-Р" (квартал, 22, будинок 1, місто Новодністровськ, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 35883750) за рахунок бюджетних асигнувань Управління агропромислового розвитку Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області (вулиця Шевченка, 3, місто Сокиряни, Чернівецька область) сплачений судовий збір в розмірі 3 320 (три тисячі триста двадцять) гривень 75 копійок.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Головуючий суддя Остап'юк С.В.

Суддя Гундяк В.Д.

Суддя Могила А.Б.

Постанова складена в повному обсязі 29.06.2017.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2017
Оприлюднено11.07.2017
Номер документу67657080
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/1038/16-а

Ухвала від 27.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 16.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 08.12.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Єрьомін А.В.

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні