Постанова
від 10.07.2017 по справі 818/514/17
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 липня 2017 р. Справа №818/514/17

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Гелета С.М., суддів Соп'яненко О.В., Шаповал М.М.

за участю секретаря судового засідання - Мороз Т.М.

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

представника третьої особи ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №818/514/17

за позовом Головного територіального управління юстиції у Сумській області

до Громадської організації "Руський культурний центр Сумської області"

3-тя особа Управління Служби безпеки України в Сумській області

про розпуск громадської організації, -

ВСТАНОВИВ:

До Сумського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява головного територіального управління юстиції у Сумській області (далі - позивач, ГТУЮ в Сумській області) до громадської організації Руський культурний центр Сумської області (далі - відповідач, громадська організація), 3-тя особа Управління Служби безпеки України в Сумській області в якій, згідно уточнених позовних вимог (а.с.62-69т.1), позивач просить суд примусового розпустити (ліквідувати) громадське організацію.

Позивач свої вимоги мотивує тим, що до позивача надійшли матеріали, у відповідності до яких встановлено, що громадська організація здійснює свою діяльність із порушенням чинного законодавства України, а сама діяльність не відповідає заявленій меті, зазначеній в статутній діяльності.

Представник відповідача письмового відзиву на адміністративний позов не надав, в судовому засіданні зазначив, що громадська організація була створена у відповідності до чинного законодавства, Статут організації не суперечить чинному законодавству. Крім того зазначив, що проти позовних вимог не заперечує, зазначає, що після отримання адміністративного позову громадською організацією було прийнято рішення про саморозпуск, громадська організація знаходиться в стані припинення.

Представник третьої особи позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задовольнити, зазначив, що під час проведення досудового розслідування було отримано докази, які свідчать про те, що діяльність громадської організації не відповідає меті та цілям Статуту.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

Матеріалами справи підтверджується, що громадська організація Руський культурний центр Сумської області було створено на підставі рішення загальних зборів засновників, згідно протоколу №1 від 19.12.2007р. Згідно наказу Головного управління юстиції у Сумській області №22-ОД від 23.01.2008р. свідоцтво №22 затверджено Статут Сумської обласної громадської організації Руський культурний центр Сумської області (а.с.111-119). Згідно правового висновку від 23.01.2008р. щодо установчих документів, поданих на реєстрацію громадською організацією Руський культурний центр Сумської області мета та завдання організації не суперечать Конституції України та чинному законодавству України, організація може бути зареєстрована Головним Управлінням юстиції у Сумській області (а.с.129т.1).

В подальшому відповідачем було викладено редакцію Статуту в новій редакції, що затверджено наказами Головного управління юстиції у Сумській області №79/1-ОД від 05.03.2008 р. (а.с.146-154). Згідно правового висновку від 05.03.2008 р. щодо погодження змін до статутних документів громадської організації Руський культурний центр Сумської області Статут в новій редакції може бути погоджений Головним Управлінням юстиції у Сумській області, із обов'язковим внесенням відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.156т.1)

Загальними зборами громадської організації, протокол №2 від 01.11.2016р., Статут було викладено в новій редакції (а.с.177-185т.1). В правовому висновку Головного Управління юстиції у Сумській області від 07.11.2016р. зазначено, що правовою експертизою встановлено, що документи, подані для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання зі статусом юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, відповідають чинному законодавству та статуту, а саме надані документи відповідають вимогам ст.ст. 9,11 Закону України Про громадські об'єднання , п.4 ст.17 Закону України Про державну реєстрацію осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в частині зміни найменування та затвердження Статуту в новій редакції (а.с.187т.1).

Таким чином матеріалами справи підтверджується той факт, що Статут та установчі документи громадської організації Руський культурний центр Сумської області відповідають чинному законодавству, зауваження щодо їх змісту діючому законодавству відсутні, що не заперечувалося в судовому засіданні представником позивача.

Відповідно до положень Статуту громадської організації (в останній редакції), метою організації є сприяння задоволенню і захисту соціальних інтересів громадян у сфері розвитку, поширення та використання руської культури. Основним завданням ОСОБА_4 є захист права громадян на рівні політичні, економічні, соціальні та культурні права незалежно від їх національного походження та віросповідання, сприяння поширенню та розвитку руської культури, сприяння організації освіти, сприяння проведення наукових та прикладних досліджень з проблем культури, сприяння піднесенню престижу руської культури та руської (російської) мови, організація навчання руській (російській) мову, захист особистих та громадських інтересів членів ОСОБА_4; захист права громадян на користування і навчання рідною мовою, вивчення рідної мови в навчальних закладах, розвиток національних культурних традицій, використання національної символіки, відзначення національних свят, сповідування своєї релігії, задоволенні потреб у літературі, мистецтві, засобах масової інформації; захист гарантованого державою усім громадянам права вільного користування російською мовою в усіх сферах суспільного життя; сприяння формуванню та реалізації державної політики у сфері міжнаціональних відносин у відповідності до європейських та міжнародних норм; налагодження співробітництва з іншими національними, іноземними та міжнародними громадськими організаціями; сприяння встановленню культурного, міжетнічного та міжконфесійного взаєморозуміння \ громадянському суспільстві; сприяння створенню та функціонуванню національних культурних центрів, товариств, земляцтв, видавництв, музеїв, художніх колективів, театрів, студій і співробітництво з ними, сприяння охороні пам'ятників історії та культури, збереженню історичних та культурних традицій і цінностей, проведенню реставраційних та опоряджувальних робіт; протидія проявам дискримінації за національною, релігійною та мовною ознакою; сприяння організації концертної, гастрольної та виставкової діяльності, організації та проведенню фестивалів, гастролей, олімпіад, таборів, спортивних змагань, аукціонів, ярмарок, туристично-екскурсійної діяльності, розробці та реалізації культурних, інформаційних програм, природоохоронних заходів, інших публічних форм діяльності; сприяння пропаганді та впровадженню здорового способу життя, фізкультури та спорту; інші завдання, які випливатимуть із подальшої роботи ОСОБА_4 (а.с.178-179т.1).

Крім того, згідно п. 3 Статуту (в останній редакції), визначені права громадської організації, зокрема, представляти і захищати свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів у державних органах та неурядових організаціях; вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету та завдання: виступати учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові і немайнові права; брати участь у громадській діяльності, організовувати та проводити різноманітні заходи; підтримувати інші об'єднання громадян, надавати допомогу у їх створенні та роботі; проводити мирні зібрання; звертатися у порядку, визначеному законом, до органів державної влади та місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями, зауваженнями, заявами, клопотаннями, скаргами тощо; встановлювати прямі контакти з організаціями громадян інших країн, укладати відповіли - угоди та брати участь у міжнародних заходах з питань, що не суперечать міжнародним зобов'язанням України; засновувати засоби масової інформації та використовувати їх для своїх потреб; укладати будь-які правочини цивільно-правового характеру, набувати майнові та немайнові права, необхідні для здійснення статутних завдань ОСОБА_4; одержувати на умовах оренди або тимчасового безкоштовного користування будівлі, об ладнання, транспортні засоби та інше майно, що необхідне для здійснення статутних завдань ОСОБА_4; відкривати рахунки в національній та іноземних валютах в установах банків; розповсюджувати інформацію, пропагувати свої цілі та ідеї, публікувати наукові та методичні результати діяльності ОСОБА_4; здійснювати розробку проектів рішень та проводити експертизу проектів рішень; здійснювати просвітницьку та учбово-методичну діяльність, обмінюватися інформацією, досвідом та спеціалістами з організаціями зарубіжних країн; мати власну символіку та використовувати її у порядку, визначеному законодавством України, популяризувати свою символіку; у порядку, визначеному законодавством України, брати участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що утворюються органами державної влади та місцевого самоврядування для проведення консультацій з громадськими об'єднаннями та підготовки рекомендацій з питань, що стосуються сфери їхньої діяльності; створювати та реалізувати різноманітні проекти та програми; використовувати інші форми діяльності, що не суперечать чинному законодавству; здійснювати інші права, не заборонені законом (а.с.179-180т.1)

Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України Про громадські об'єднання (далі - Закон) громадське об'єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації в разі виявлення ознак порушення громадським об'єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону.

Відповідно до ст. 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об'єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Статтею 37 Конституції України передбачено, що утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, забороняються.

Статтею 4 Закону передбачено, що утворення і діяльність громадських об'єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об'єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об'єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об'єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей. Громадським об'єднанням не можуть надаватися владні повноваження, крім випадків, передбачених законом.

Під час розгляду справи по суті представником позивача обґрунтовувалися позовні вимоги тим, що громадська організація мала фінансування діяльності літніх таборів із Російської Федерації, у 2012 році керівник громадської організації відкрито підтримував керівництво Російської Федерації. Відносно таких тверджень суд зазначає наступне.

В судовому засіданні представник громадської організації зазначив, що діяльність літніх таборів жодним чином не була направлена на ліквідацію незалежності України, жодної пропаганди відносно зміни конституційного ладу чи підрив її безпеки, пропаганду війни, насильства не було, навпаки організацією проводилися дії щодо взаєморозуміння із всіма людьми, проводилися конкурси, ігри, здійснювалася пропаганда здорового способу життя.

Під час розгляду справи, представником позивача не надано суду належних та допустимих доказів того, яка саме діяльність в літньому таборі була здійснена і в чому безпосередньо така діяльність громадського об'єднання направлена на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, що передбачено ст.ст. 36,37 Конституції України, ст. 4 Закону, оскільки виключно такі дії є підставою для застосування ст. 28 Закону. В судовому засіданні представник позивача підтвердив, що ГТУЮ в Сумській області жодної перевірки діяльності громадської організації відносно організації літніх таборів проведено не було, пояснення не було отримано ні від учасників літніх таборів, ні від громадської організації.

В судовому засіданні представник позивача не надав доказів того, що громадською організацію при отриманні коштів на діяльність літніх таборів було порушено діюче законодавство України в частині фінансування діяльності чи дії щодо організації відпочинку не відповідає меті та завданню громадського об'єднання, передбачених Статутом організації, зміст якого визнано самим позивачем таким, що відповідає чинному законодавству про що зазначає у відповідних висновках.

Також представником позивача не надано доказів того, що публікації в засобах масової інформації, здійснені ще у 2012 році є порушеннями, передбаченими ст. 4 Закону, ст.ст. 36,37 Конституції України.

Частиною ч.5 ст.22 Закону передбачено, що державний нагляд та контроль за дотриманням закону громадськими об'єднаннями здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному законом.

Слід зазначити, що дії, які були здійснені громадською організацією Руський культурний центр Сумської області в т.ч. і у 2012 році повністю відповідало чинному законодавству, про публікації в засобах масової інформації, про проведення різних заходів, екскурсій, тощо, було відомо позивачу, що підтверджується актом перевірки діяльності громадської організації, що була проведена на виконання плану роботи ГТУЮ в Сумській області, плану перевірок громадських організацій за 2012 р., та затверджена начальником реєстраційної служби ГТУЮ в Сумській області 11.09.2012р. (а.с.167-170т.1). Обмеження щодо діяльності громадського об'єднання в розумінні ст.4 Закону, ст.ст. 36,37 Конституції України ГТУЮ в Сумській області встановлено не було, акт перевірки не містить, зазначено, що мета та завдання ОСОБА_4 виконується в повному обсязі.

Крім того, наявність у відповідача друкованого видання, не підтверджує ті факти, що є підставою для заборони діяльності громадської організації. Доказів того, що така діяльність суперечить Статуту організації представником позивача суду не надано, з урахуванням того, що право засновувати засоби масової інформації та використовувати їх для своїх потреб передбачено п. 3 Статуту (а.с.180т.1). Також необґрунтованим є посилання позивача на ту обставину, що зміст друкованого видання Сумський голос відображають інші особи за межами території України, оскільки жодних доказів того, що саме було порушено відповідачем ГТУЮ в Сумській області не надано.

Також судом не береться до уваги посилання представника позивача до публікацій, здійснених від імені іншої громадської організації - ОСОБА_4 розвідників Скаутів , оскільки предметом розгляду даної справи є діяльність іншої організації, - відповідача по даній справі - громадської організації Руський культурний центр Сумської області . При цьому слід зазначити, що юридична відповідальність особи має індивідуальний характер, що передбачена ч. 2 ст. 61 Конституції України. Та обставина, що дві різні організації очолює одна особа, не може бути застосована до діяльності іншої юридичної особи - відповідача по дані справі. В межах даної справи взято до уваги докази виключно відносно дій громадської організації Руський культурний центр Сумської області , діяльність якої є предметом розгляду в суді.

Задовольняючи позовні вимоги, судом взято до уваги додаткові наступні обставини. Так, матеріалами справи підтверджується, що слідчим відділом Управління Служби безпеки України в Сумській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №22016200000000003.

Стосовно посилання представника відповідача на той факт, що газети, які були найдені у керівника громадської організації Руський культурний центр Сумської області під час проведення обшуку в межах кримінальної справи йому не належать, суд зазначає наступне. В даному випадку, позовні вимоги стосуються не діяльності керівника громадської організації Руський культурний центр Сумської області як фізичної особи, а діяльність самої громадської організації Руський культурний центр Сумської області . Матеріалами справи підтверджується, що згідно протоколу огляду від 08.09.2016р. матеріалів із закликами, спрямованих на зміну меж території чи державного кордону України не виявлено. При цьому дані обставини, які проводяться згідно КПК України повинні досліджуватися в межах кримінального провадження, і не є предметом розгляду справи щодо дій юридичної особи - громадської організації.

Так, під час проведення обшуку були виявлено листування громадської організації Руський культурний центр Сумської області (а.с.245-245зворотн. стор.). В даних листах громадське об'єднання звертається із проханням до організацій, що розташовані в Російській Федерації, м.Санкт-Петербург, про надання допомоги в облаштуванні необхідним спорядженням та інвентарем ополчення , зазначено, що останні події в Україні призвели до необхідності у громадській організації Руський культурний центр Сумської області формування в м.Суми організованої структури, здатної забезпечити охорону об'єктів на ефективному сучасному рівні, зазначає про наявність формування ополчення в кількості 300 осіб, які готові для захисту громадян ОСОБА_5. Також громадська організація Руський культурний центр Сумської області надає згоду на пропозиції для необхідної підтримки по формуванню ополчення .

В судовому засіданні представник відповідача зазначив, що такий лист дійсно було направлено і відповідач мав намір отримати камуфляжний одяг, засоби захисту, тощо, але на даний час жодної допомоги не було отримано від організацій, яким лист був адресований.

В судовому засіданні представник відповідача не змін пояснити суду в зв'язку із чим громадською організацією сформоване в м.Суми ополчення в кількості 300 осіб, для яких громадською організацією було направлено лист із проханням надати спорядження та інвентар, яких саме громадян ОСОБА_5 в Сумській області і хто ці особи та в якій державі таких громадян є необхідність захищати саме громадською організацією. Стосовно посилання в судовому засіданні відповідача на необхідність існування самостійної організованої структури замість бездіяльності органів влади при наявності актів вандалізму, які здійснюють по відношенню до військових, історичних, культурних святинь, суд зазначає наступне. Нормами Закону України Про національну поліцію передбачено, що Національна поліція України - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, завдання якої визначені ст. 2 цього Закону.

Статтею 25 Закону України Про громадські об'єднання визначені способи припинення діяльності громадського об'єднання. Припинення діяльності громадського об'єднання здійснюється: 1) за рішенням громадського об'єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об'єднання, шляхом саморозпуску або реорганізації шляхом приєднання до іншого громадського об'єднання такого самого статусу; 2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об'єднання.

Припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи має наслідком припинення цієї юридичної особи у порядку, встановленому Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Відповідно до статті 28 Закону України Про громадські об'єднання громадське об'єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації в разі виявлення ознак порушення громадським об'єднанням вимог статей36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону. Заборона громадського об'єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому цим Законом, та виключення з Реєстру громадських об'єднань.

В даному випадку, згідно матеріалів справи та пояснень представника відповідача підтверджується факт того, що громадська організація Руський культурний центр Сумської області порушує норми ст. 4 Закону. Так, частиною 2 ст. 4 Закону передбачено, що громадські об'єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Крім того, слід зазначити, що згідно Статуту громадської організації Руський культурний центр Сумської області завданням цієї організації визначено сприяння вивчення російської мови, протидія дискримінації, взаєморозуміння у громадянському суспільстві, інше, що не заборонено діючим законодавством та про що зазначено в Статуті громадської організації Руський культурний центр Сумської області .

В судовому засіданні представник відповідача проти позовних вимог не заперечував, зазначив, що дійсно, громадською організацією Руський культурний центр Сумської області після отримання адміністративного позову 18.04.2017р. було прийнято рішення про припинення громадської організації шляхом саморозпуску, що підтверджується протоколом №1 від 18.04.2017р. Документи були направлені до державного реєстратора для проведення відповідних реєстраційних дій щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації (а.с. 194т.1), прийнято рішення державного реєстратора про державну реєстрацію рішення про припинення громадського формування від 24.04.2017р. (а.с.195т.1).

Відповідно до ч. 2 ст. 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Крім того, згідно із ч.9. ст.36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації є датою державної реєстрації припинення юридичної особи. Відповідно до ч.4 ст.91 ЦК України цивільна правоздатність юридичної особи припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, на час розгляду справи в суді, громадська організація Руський культурний центр Сумської області в суді перебуває в стані припинення, не ліквідована (а.с. 14-15т.2), в зв'язку із чим справа розглядається по суті.

Стосовно позовних вимог щодо примусового розпуску (ліквідації) громадської організації Руський культурний центр Сумської області , суд зазначає наступне. Законом передбачено право суду прийняти рішення про заборону діяльності, у відповідності до ст. 28 Закону. Враховуючи, що дії громадської організації Руський культурний центр Сумської області суперечать основним засадам діяльності громадської організації, визначеної власним Статутом, суперечить вимогам ст. 4 Закону, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про заборону діяльності громадської організації підлягають задоволенню у повному обсязі.

Слід зазначити, що ч. 1 ст. 28 Закону передбачено, що заборона громадського об'єднання тільки після набрання законної сили судовим рішенням, є наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". В даному випадку, зважаючи на те, що відповідачем вчиняються дії щодо самостійного припинення діяльності громадської організації шляхом саморозпуску, державним реєстратором будуть вчинені дії щодо виконання судового рішення за умови відсутності запису про припинення громадського формування шляхом саморозпуску.

На підставі викладеного та керуючись статтями 158, 160, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Головного територіального управління юстиції у Сумській області до Громадської організації "Руський культурний центр Сумської області" 3-тя особа Управління Служби безпеки України в Сумській області про розпуск громадської організації - задовольнити.

Заборонити діяльність громадської організації "Руський культурний центр Сумської області" (АДРЕСА_1,і.к. 35742529)

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови складено та підписано 11.07.2017р.

Головуючий суддя С.М. Гелета

Судді О.В. Соп'яненко

ОСОБА_6

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2017
Оприлюднено11.07.2017
Номер документу67657840
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/514/17

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 21.09.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 23.08.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 23.08.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Постанова від 10.07.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Постанова від 10.07.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 18.05.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 03.05.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні