10.3.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
19 липня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/579/17
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Петросян К.Є.,
при секретарі судового засідання - Дюкаревій М.І.,
за участю:
представника позивача - М'ягкова А.П.,
представника відповідача - Кондак Л.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства Перлина смаку про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені, -
ВСТАНОВИВ:
20 квітня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства Перлина смаку про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені.
В обгрунтування позовних вимог позивачем зазначено наступне.
Відповідачем здійснено реєстрацію у Луганському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів 29.09.2011.
Відповідно до Порядку подання підприємствами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого Постановою КМУ від 31.01.2007 №70 "Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", відповідач надав звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2016 рік за формою 10-ПІ.
22.02.2017 позивачем було направлено до державної служби зайнятості запит про надання відповідачем інформації про вільні робочі місця (вакансії), на які можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, а також про випадки відмови у працевлаштуванні безробітних, направлених для працевлаштування. Крім того, було запитано про здійснення відповідачем замовлення на професійне навчання або перепідготовку осіб з інвалідністю.
Згідно відповіді служби зайнятості, відповідач не щомісяця надавав інформацію про попит на робочі місця (вакансії), на які можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, не здійснював замовлення на навчання та перекваліфікацію.
Тому, на думку позивача, відповідачем здійснено не всі можливі заходи для працевлаштування осіб з інвалідністю, а лише подано до центру зайнятості звітну форму 3-ПН, що є найпростішим варіантом з численних, передбачених законодавством заходів, спрямованих на виконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю.
Позивач повідомив відповідача про сплату адміністративно-господарської санкції за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю за 2016 рік в строк до 15 квітня 2017 року, направивши на ім'я керівника підприємства лист. Однак, до цього часу оплату адміністративно-господарських санкцій відповідачем не здійснено, що є підставою для звернення до суду.
У зв'язку з тим, що адміністративно-господарські санкції сплачені не були позивачем нараховано пеню з прострочення відповідачем сплати адміністративно - господарської санкції за 19.04.2017 з урахуванням облікової ставки НБУ у розмірі 13% річних за кожен день прострочення.
На підставі вищевикладеного, просить суд стягнути з ПП Перлина смаку на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарську санкцію за 2016 рік у сумі 19033,34 грн., пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за період з 19.04.2017 по 19.04.2017 у розмірі 7,61 грн., а також сплачений судовий збір у розмірі 1600,00 грн.
У судовому засіданні представник позивача підтримав заявлений позов у повному обсязі, надав пояснення аналогічні викладеному у позовній заяві та просив суд задовольнити позовні вимоги.
Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечувала, про що надала суду письмові заперечення (а.с.33-35), відповідно до яких пояснила, що позивач у своєму позові необґрунтовано та безпідставно зазначає, що ПП Перлина смаку щомісяця не подавало до Старобільського районного центру зайнятості звіт форми 3 - ПН про попит на робочі місця (вакансії), оскільки до вересня 2016 року середньооблікова чисельність штатних працівників ПП Перлина смаку становила менше 8 осіб.
Починаючи з вересня 2016 року середньооблікова чисельність штатних працівників ПП Перлина смаку становила більше 8 осіб, у зв'язку з чим на виконання вимог пункту 2 Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 70, головним бухгалтером щомісяця надавалася до центру зайнятості інформація про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів на підприємстві за формою № 3-ПН.
Директор ПП Перлина смаку неодноразово приймала участь в ярмарках вакансій для інвалідів, круглих столах та інших заходах, які організовував Старобільський районний центр зайнятості для роботодавців з метою вирішення проблем та обговорення перспектив працевлаштування осіб з інвалідністю. Інваліди мали змогу ознайомитися з інформацією про заявлені вакантні місця в центрі зайнятості, що підтверджується листом №28/4-916 від 27.04.2017. Центром зайнятості інваліди для працевлаштування не направлялися, отже факту відмови у працевлаштуванні інвалідів в ПП Перлина смаку не було.
Відповідач зазначає, що на ПП Перлина смаку не може бути покладена відповідальність за не направлення уповноваженими органами необхідної кількості інвалідів для працевлаштування та за відсутність інвалідів, які бажають працевлаштуватись.
На підставі вищевикладеного, просила суд відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши надані суду докази та надавши їм оцінку, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог з огляду на наступне.
Судом встановлено, що приватне підприємство Перлина смаку , ідентифікаційний код 39527097, є юридичною особою та зареєстроване у якості роботодавця Луганським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів 06.03.2017 за № 44/251/334, що підтверджується довідкою про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів від 07.03.2017 № 250 (а.с.13, 36-43).
Згідно звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів ПП Перлина смаку за 2016 рік від 27.02.2017 форми № 10-ПІ, наданого до Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу (осіб) становить 9 осіб, з них кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" - 1 особа (а.с.14).
Позивачем нараховано адміністративно-господарську санкцію за невиконання ПП Перлина смаку нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю за 2016 рік у розмірі 19033,34 грн. та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у сумі 7,61 грн. (а.с.18).
Спеціальним законом, який визначає основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами, є Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" від 21.03.1991 №875-ХII ( в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин (далі - Закон № 875)).
За змістом статті 20 Закону №875 Фонду соціального страхування захисту інвалідів надано право на стягнення санкцій за недодержання законодавчо встановленого нормативу робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів.
Згідно частини 1 статті 19 Закону №875 для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
За змістом частин 2 та 3 статті 19 Закону №875 підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів; самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог ст.18 цього Закону.
Частинам 9 та 10 статті 19 Закону №875 передбачено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів.
Керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, у разі незабезпечення виконання нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів, неподання Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів несуть відповідальність у встановленому законом порядку.
Отже, виходячи з наведених вимог закону, обов'язок підприємства зі створення робочих місць для інвалідів не супроводжується його обов'язком займатися пошуком інвалідів для працевлаштування.
Зазначені висновки узгоджуються з правовою позицією Верховного Суду України, викладеною, зокрема, в постанові від 20 червня 2011 року по справі №21-60а11, від 26 червня 2012 року по справі №21-105а12, від 02 квітня 2013 року по справі №21-95а13, від 16 квітня 2013 року по справі №21-81а13.
Відповідно до частини 1 статті 20 Закону №875 підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст.19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (частина 2 статті 20 Закону №875).
Як вбачається зі штатного розпису ПП Перлина Смаку , затвердженого наказом директора №1 від 30.12.2015 з 01.01.2016 на підприємстві кількість штатних одиниць складала 5 осіб (а.с.81), тоді як згідно штатного розпису ПП Перлина Смаку , затвердженого наказом директора №3 від 31.03.2016 з 01.04.2016 на підприємстві кількість штатних одиниць складала 15,5 осіб (а.с.78-79), а згідно штатного розпису ПП Перлина Смаку , затвердженого наказом директора №8 від 01.09.2016 з 01.09.2016 - 17, 5 осіб (а.с.57-58).
З інформації Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Луганській області від 05.07.2017 №3178/8/Н-30-08, що також підтверджено у судовому засіданні представником відповідача, вбачається, що кількість працівників ПП Перлина Смаку згідно встановленої для подання до органів ДФС звітності становить: у січні 2016 року кількість штатних працівників складала 5 осіб, інвалідів - 0, лютому 2016 року кількість штатних працівників - 5, інвалідів - 0, березні 2016 року кількість штатних працівників - 5, інвалідів - 0, квітні 2016 року кількість штатних працівників - 9, інвалідів -0, травні 2016 року кількість штатних працівників - 9, інвалідів - 0, червні 2016 року кількість штатних працівників - 9, інвалідів - 0, липні 2016 року кількість штатних працівників - 9, інвалідів - 0, серпні 2016 року кількість штатних працівників - 9, інвалідів - 0, вересні 2016 року кількість штатних працівників - 11, інвалідів - 0, жовтні 2016 року кількість штатних працівників - 15, інвалідів - 0, листопаді 2016 року кількість штатних працівників - 15, інвалідів - 0 та грудні 2016 року кількість штатних працівників - 15, інвалідів - 0 (а.с.104).
Таким чином, обов'язок підприємства щодо створення нормативу робочого місця для працевлаштування інвалідів у кількості одного робочого місця виник з квітня 2016 року, оскільки саме з квітня 2016 року кількість штатних працівників на ПП Перлина Смаку склала 9 чоловік.
Разом з тим, судом встановлено, що відповідачем на виконання Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 №70, щодо надання до центру зайнятості інформації про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів, у відповідності із Порядком подання форми звітності №3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 31.05.2013 №316 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.06.2013 за №988/23520 (в редакції, яка діяла протягом 2016 року), несвоєчасно було подано до Старобільського районного центру зайнятості звітність форми № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", зокрема починаючи з вересня 2016 року щомісяця, а саме 22.09.2016, 20.10.2016, 22.11.2016 та 23.12.2016 (а.с.46-49), тоді як повинен був надати з квітня 2016 року. Вказані обставини підтверджуються також листом Старобільського районного центру зайнятості від 15.05.2017 №28/6-1027 (а.с.74-75).
При цьому, у зазначених звітах роботодавцем було визначено потребу в робочій силі (вакансії) у кількості однієї вакансії, тобто відповідач створив робоче місце для особи з інвалідністю та надавав інформацію до місцевих центрів зайнятості у відповідності до норм чинного законодавства (а.с.46-49).
Факт подачі вказаної звітності підтверджено листом Старобільського районного центру зайнятості від 05.04.2017 за № 28/4-812, копія якого перебуває в матеріалах справи (а.с.16). Крім того, відповідачем також було надано до Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів ПП Перлина смаку за 2016 рік від 27.02.2017 форми № 10-ПІ, де зазначено про кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" - 1 особа (а.с.14).
Таким чином, суд вважає, що відповідачем дотримано законодавчо встановлений обов'язок щодо створення ним 1 робочого місця у 2016 році.
Крім того, директор ПП Перлина смаку приймав участь в ярмарках вакансій для інвалідів, круглих столах та інших заходах, які організовував Старобільський районний центр зайнятості для роботодавців з метою вирішення проблем та обговорення перспектив працевлаштування осіб з інвалідністю. З вересня 2016 року ПП Перлина смаку надавало до Старобільського районного центру зайнятості звіт Інформація про попит на робочу силу (вакансії) за формою 3-ПН з інформацією про вільні робочі місця, на які можливе працевлаштування інвалідів. Інваліди мали змогу ознайомитися з інформацією про заявлені вакантні місця в центрі зайнятості, що підтверджується листом № 28/4-916 від 27.04.2017 (а.с.60).
Доказів того, що ПП Перлина смаку відмовило у працевлаштуванні хоча б одній особі з обмеженими можливостями (інваліду), яка до нього звернулася, або що центром зайнятості направлялися відповідні особи-інваліди, але не були працевлаштовані з його вини, суду надано не було.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 218 ГК України підставою настання господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.
Отже, адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до учасника господарських відносин за порушення ним правил, встановлених законодавчими актами, при наявності в діях суб'єкта господарювання вини у вчиненні такого порушення та, якщо ним не приймались заходи, спрямовані на недопущення господарського правопорушення.
Відповідно до п.2.1 Порядку подання форми звітності №3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії), затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України 31.05.2013 №316 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.06.2013 за №988/23520, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, форма подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше 10-ти робочих днів з дати відкриття вакансії(й). Датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.
Як було зазначено вище, у судовому засіданні встановлено факт несвоєчасності подання ПП Перлина Смаку до центру зайнятості звітності форми 3-ПН, а саме у вересні 2016 року, тоді як повинні були надати у квітні 2016 року. Разом з тим, суд вважає, що чинним законодавством передбачена відповідальність відносно суб'єкта господарювання не за несвоєчасне подання звітності форми №-ПН, а за не створення робочого місця для особи з інвалідністю. Відповідачем робоче місце для особи з інвалідністю у 2016 році було створено, що підтверджується матеріалами справи.
При цьому суд звертає увагу, що листом Старобільського районного центру зайнятості від 13.07.2017 №28/4-1489 повідомлено, що про професійний склад інвалідів, які перебували на обліку в Старобільському районному центрі зайнятості з квітня 2016 року по вересень 2016 року, а саме за освітою вихователь дошкільного навчального закладу, механік дільниці та технік-технолог (а.с.116). Згідно ж звітності ПП Перлина Смаку форми 3-ПН відповідачем заявлено професію бухгалтера для особу з інвалідністю. Тобто, у період з квітня по грудень 2016 року у Старобільському районному центрі зайнятості була відсутня одиниця, яка б мала можливість працювати на підприємстві відповідача, відповідно до його штатного розпису, який діяв з 01.04.2016.
Суд звертає увагу на те, що обов'язок підприємства зі створення робочих місць для інвалідів не супроводжується його обов'язком займатися пошуком інвалідів для працевлаштування, при цьому відповідальність за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, наступає у разі, якщо відповідач не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.
Аналогічну правову позицію викладено Верховним Судом України у постановах від 02.04.2013 у справі № 21-95а13 та від 26.06.2012 у справі № 21-105а12.
Оскільки звітність від ПП Перлина смаку у 2016 році за формою 3-ПН надавалася до центру зайнятості станом на 22.09.2016 - вакансія бухгалтер (одна одиниця); станом на 20.10.2016 - вакансія бухгалтер (одна одиниця); станом на 22.11.2016 -вакансія бухгалтер (одна одиниця); станом па 23.12.2016 - вакансія бухгалтер (одна одиниця); відповідач у 2016 році приймав участь у ярмарках вакансій для осіб з інвалідністю, які відбулись 23.10.2016 та 30.11.2016 та відсутні доказів того, що ПП "Перлина Смаку" відмовило у працевлаштуванні хоча б одній особі з обмеженими можливостями (інваліду), яка до нього звернулася, або що центром зайнятості направлялися відповідні особи-інваліди, але не були працевлаштовані з його вини, суд приходить до висновку, що дії відповідача у своїй сукупності свідчать про відсутність вчинення ним правопорушення у сфері господарювання.
Чинним законодавством не передбачена відповідальність для суб'єкта господарювання за несвоєчасне звітування за формою 3-ПН до центру зайнятості. При цьому згідно звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів ПП Перлина смаку за 2016 рік від 27.02.2017 форми № 10-ПІ, наданого до Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу (осіб) становить 9 осіб, з них кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" - 1 особа, тобто відповідачем у 2016 році було створено робоче місце для працевлаштування 1 інваліда.
Таким чином, суд вважає, що ПП Перлина смаку вжило усіх залежних від нього заходів щодо утворення робочих місць для працевлаштування інвалідів у необхідній кількості, та, відповідно, безпосереднього працевлаштування інвалідів на вказані робочі місця, а тому воно не може бути притягнуте до відповідальності.
Позивач не надав суду доказів на спростування зазначених обставин.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, про відсутність підстав для стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій
Отже, з урахуванням вимог статей 69-72 КАС України, позивачем не доведено правомірність застосованих штрафних санкцій та, відповідно, правомірність нарахування пені, оскільки не доведено наявність об'єкту для її обчислення, що свідчить про передчасність та безпідставність заявлення пені до стягнення.
За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, зважаючи на те, що доводи позивача стосовно наявності у відповідача обов'язку сплачувати адміністративно - господарські санкції та пеню у визначеному розмірі не знайшли свого підтвердження у ході судового розгляду справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову.
Питання по судовому збору не вирішується оскільки, відповідно до частини 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 11, 71, 94, 158, 163, 167 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміністративного позову Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства "Перлина Смаку" про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені,- відмовити.
Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.
Повний текст постанови складено та підписано 20 липня 2017 року.
Суддя К.Є. Петросян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2017 |
Оприлюднено | 20.07.2017 |
Номер документу | 67826905 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Коваленко Н.В.
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні